ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی ششم 97-98

سامانه ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی ششم

سامانه ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی ششم

جهت ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی ششم 97-98 – اطلاع از منابع آزمون نمونه دولتی 97-98 و مشاوره قبولی در آزمون مدارس نمونه دولتی با شماره های زیر تماس بگیرید :

02170707028 و در صورت شلوغی خطوط 02170707024 پاسخگویی 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

آخرین تغییرات ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی ششم به هفتم 97-98

ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی ششم 97-98 همانند سال‌های قبل بصورت اینترنتی انجام می‌شود زمان ثبت نام آزمون نمونه دولتی ششم به هفتم همانند سال های گذشته در اسفند ماه سال جاری انجام خواهد شد و همچنین داوطلبان محترم قبل از ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی ششم 97-98 می بایست از شرایط ثبت نام و مندرجات دفترچه ثبت نام مدارس نمونه دولتی آگاه باشند ضمنا داوطلبان محترمی که قصد ثبت نام در آزمون مدارس نمونه دولتی ششم به هفتم را دارند دقت داشته باشند که ثبت نام این پایه امکان دارد به دلایلی منتفی گردد و پذیرش از شیوه دیگری انجام گردد لذا داوطلبان گرامی می توانند جهت اطلاع از آخرین تغییرات قوانین مدارس نمونه دولتی باشماره تماس های بالا تماس بگیرند و از آخریت تغییرات ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی آگاه شوند و یا امور ثبت نامی خود را تکمیل نمایند ضمنا داوطلبان گرامی که قصد ورود به مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی ششم به هفتم را دارند باید توجه داشته باشند در صورت تغییر در قوانین و شرایط مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان امکان حذف آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی ششم به هفتم وجود خواهد داشت.

جهت معرفی مدارس نمونه دولتی باید ذکر کنیم که این مدارس نسبت به مدارس عادی از امکانات آموزشی و پرورشی بالاتری برخوردارند و دانش آموزانی که در این مدارس پذیرش می‌شوند از سطح هوشی و استعدادی بالایی برخوردارند و رقابت و تلاش زیادی بین دانش آموزان وجود دارد و همین امر موجب پیشرفت تحصیلی آنها می‌شود. بر همین اساس والدین علاقه دارند و تلاش می‌کنند تا فرزندانشان به مدارس نمونه دولتی – مدارس تیزهوشان – مدارس شاهد و … راه یابند.

 

والدین گرامی می‌توانید ثبت نام فرزند خود را به ما بسپارید. این امر موجب می‌شود بدون مشکل و نگرانی در سریعترین زمان ثبت نام فرزند خود را تکمیل نمایید.

تلفن تماس : 02170707028 و در صورت شلوغی خطوط 02170707024

تماس از سراسر کشور تنها از طریق تلفن ثابت..پاسخگویی از ساعت 8 صبح تا 1 شب حتی ایام تعطیل

 راهنمای ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی ششم 97-98

به اطلاع کلیه داوطلبان محترمی که قصد ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی ششم به هفتم 97-98 را دارند می رسانیم که ثبت نام این دوره نیز همانند دوره های قبل به صورتاینترنتی از طریق سامانه ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی ششم 97-98 به نشانی nemoone.medu.ir خواهد بود ضمنا داوطلبان گرامی می توانند جهت اطلاع از شرایط و ضوابط و اطلاع از ظرفیت مدارس نمونه دولتی 97-98 در مراکز استان های کشور به سامانه اطلاع رسانی مدارس نمونه دولتی به نشانی azmoon.tehranedu.ir مراجعه نمایند ضمنا دانش آموزان گرامی می توانند از طریق مدارس نیز در آزمون مدارس نمونه دولتی ششم شرکت کنند ضمنا شایان ذکر است ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی ششم 97-98 با توجه به محل سکونت دانش آموزان خواهد بود لذا دانش آموزان گرامی دقت داشته باشند که در مدارس نمونه دولتی منطقه سکونتشان ثبت نام کنند و در صورتی که محل سکونتشان دارای مدرسه نمونه دولتی نباشد می بایست با توجه به دفترچه ثبت نام محلی که مشخص شده است را انتخاب کنند ضمنا دانش آموزان گرامی فقط حق انتخاب یک رشته را خواهند داشت لذا دانش آموزان گرامی دقت لازم را جهت امر ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی ششم 97-98 به عمل آورند تا تمامی اطلاعات خود را صحیح وارد کنند و طبق قوانین مندرج در دفترچه ثبت نام نمونه دولتی عمل کنند.

 

جزئیات ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی ششم به هفتم 97-98

 

شرایط ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی ششم 97-98

با توجه به این که برخی دانش آموزان بدون شناخت دقیق از شرایط ثبت نام آزمون نمونه دولتی اقدام به ثبت نام می کنند و با توجه به قوانین مندرج در دفترچه اجازه ورود به مدارس نمونه دولتی را ندارند جهت آشنایی بیشتر با شرایط چند مورد را ذکر می کنیم از جمله مهم ترین شرایط ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی ششم به هفتم 97-98 این است مه دانش آموز متقاضی حتما محصل پایه ششم باشد نه مقطع بالاتر ، شرط دیگر این است که دانش آموزانی که قصد ثبت نام دارند حد نصاب معدل را داشته باشند یعنی برای ثبت نام پایه هفتم مدارس نمونه دولتی تراز دروس دانش آموزان به صورتی باشد که تمام دروسشان خیلی خوب باشد یا حداکثر یکی از دروسشان خوب باشد و بقیه خیلی خوب ضمنا دانش آموز متقاضی باید تابعیت کشور ایران را نیز داشته باشد. چند مورد از شرایط اصلی ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی ششم به هفتم را ذکر کردیم لذا داوطلبان گرامی جهت اطلاع از دیگر شرایط اصلی ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی ششم با مرکز مشاوره مدارس نمونه دولتی ایران تحصیل تماس بگیرند و از شرایط تحصیل در این مدارس آگاه شوند و ثبت نام خود را تکمیل نمایند.

زمان ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی ششم به هفتم 97-98

به اطلاع داوطلبان و دانش آموزان متقاضی ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی ششم ابتدایی می‌رسانیم که همواره در اواخر هر سال یعنی در اسفندماه، زمان ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی ششم اعلام می‌شود. جهت ثبت نام در آزمون نمونه دولتی ششم لازم است به سایت ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی ششم به هفتم مختص استان خود مراجعه نمایید (هر استان در سایت مخصوص به خود از داوطلبان ثبت نام می‌نماید).

 

جهت اطلاع از زمان دقیق ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی ششم به هفتم 97-98  _ آدرس سایت ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی ششم  _ لیست مدارس نمونه دولتی _ منابع کمک آموزشی آزمون نمونه دولتی با مشاوران مجرب مرکز مشاوره نمونه دولتی ایران تحصیل تماس بگیرید.

تلفن تماس : 02170707028 و در صورت شلوغی خطوط 02170707024

منابع آزمون نمونه دولتی ششم به هفتم 97-98

تمام سوالات آزمون نمونه دولتی ششم به هفتم از کتاب‌های پایه ششم ابتدایی طرح خواهند شد اما صرفا موضوع سوالات از این کتب خواهد بود و سطح دشواری سوالات کمی با کتب درست متفاوت خواهد بود و همه سوالات به صورت تستی که دارای امتیاز منفی نیز خواهد بود مطرح می شوند لذا دانش آموزان گرامی باید با شیوه حل سوالات تستی آشنا باشند ضمنا دانش آموزان می توانند جهت مشاوره تحصیلی تلفنی مدارس نمونه دولتی و دریافت لیست کتب کمک آموزشی با مرکز ایران تحصیل تماس حاصل نمایند،شماره تماس مرکز 02170707028 و در صورت شلوغی خطوط 02170707024 و پاسخگویی 8 صبح الی 1 شب خواهد بود.

نام درس تعداد سوالات ضریب
آموزش قرآن و هدیه های آسمانی 10 2
فارسی (مهارت های خواندن و نوشتن) 20 2
مطالعات اجتماعی 10 1
علوم تجربی 20 2
ریاضی 20 3

تعداد سوالاتی که در آزمون مدارس نمونه دولتی ششم به هفتم مطرح می شوند هشتاد سوال خواهد بود که دانش آموزان گرامی می توانند در 100 دقیقه به این سوالات پاسخ دهند لذا زمان پاسخ به سوالات دارای اهمیت خواهد بود پس توصیه می کنیم که دانش آموزان با تلاش و تمرین متعدد زمان پاسخگویی به سوالات را مدیریت کنند شایان ذکر است که سوالات آزمون به صورت تستی خواهد بود و برای سوالاتی که اشتباه پاسخ داده شده باشند امتیاز منفی منظور خواهد گشت لذا دانش آموزان محترم در صورتی که از پاسخ صحیح مطمئن نیستند به سوال پاسخ ندهند.

 

برای موفقیت در آزمون نمونه دولتی لازم است با برنامه ریزی صحیح پیش بروید. ما با معرفی کتاب های کمک آموزشی آزمون نمونه دولتی ششم به شما عزیزان کمک می‌کنیم تا در پاسخگویی به سوالات آزمون مهارت لازم را کسب نمایید. کافیست با ما تماس بگیرید.

شهریه و هزینه ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی ششم 97-98

مدارس نمونه دولتی مانند مدارس دولتی هزینه‌هایشان از بودجه وزارت آموزش و پرورش تامین می‌شود اما دانش آموزانی که می خواهند ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم 97-98 را انجام دهند توجه داشته باشند که با توجه به حجم بالای مطالب و تشریح کامل محتوای کتب درسی در این مدارس ، سیستم آموزشی این مدارس به گونه ای تنظیم شده که این مدارس مجبور به برگزاری کلاس های تقویتی خارج از تایم می باشند که هزینه این قسمت به عهده دانش آموزان خوهد بود.

 

زمان برگزاری آزمون نمونه دولتی ششم

داوطلبان گرامی و والدین عزیز به اطلاع شما می‌رسانیم که آزمون نمونه دولتی ششم به هفتم بعد از مشخص شدن نمرات نیمسال دوم برگزار می‌شود که معمولا در تیرماه می‌باشد. داوطلبان می‌بایست چند روز قبل از برگزاری آزمون به مدارس محل تحصیل خود مراجعه نمایند و کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی ششم را از مدارس خود دریافت نمایند ضمنا یادآور می شویم که نتایج ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی ششم حدودا پس از 15 الی 20 روز از برگزاری آزمون اعلام خواهد شد.

 

کانال اطلاع رسانی ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی ششم

کانال اطلاع رسانی ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی ششم

 

مطالب مرتبط :