کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 98

کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 98

کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 98

 

جهت اطلاع از کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 98 و دریافت کارت ورود به جلسه کنکور 98 از سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید

02170707028 و در صورت شلوغی 02170707024 پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب

کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 98 از طریق سایت سازمان سنجش برای داوطلبان قرار می‌گیرد . داوطلبانی که در کنکور سراسری ثبت نام نموده‌اند، می‌توانند بر روی لینکدریافت کارت ورود به جلسه کنکور 98  کلیک نموده و کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایند. پس از ثبت نام کنکور سراسری، سازمان سنجش زمانی را برای ویرایش اطلاعات ثبت نام در اختیار داوطلبان قرار می‌دهد و همچنین فرصت دوباره که داوطلبان کنکور می‌توانند اگر در مهلت ثبت نام اولیه، اقدام ننموده باشند، نسبت به ثبت نام خود، اقدام نمایند. در زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 98 امکان ویرایش اطلاعات در اختیار داوطلبان کنکور قرارگرفته است. داوطلبانی که در مقطع سال سوم متوسطه دوم در حال تحصیل می‌باشند، به دلیل اینکه معدل آن‌ها در زمان ثبت نام وجود نداشته است، می‌توانند در زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 98 نسبت به تکمیل و یا ویرایش اطلاعات خود، اقدام نمایند. زیرا این اطلاعات در کارنامه کنکور شما، مؤثر خواهد بود. در سایت ایران تحصیل این مبحث را به کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 98 و دریافت کارت ورود به جلسه کنکور 98 اختصاص داده‌ایم.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 98

کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 98 یک هفته قبل از برگزاری آزمون بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد. داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش و وارد نمودن اطلاعات خود، کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 98  را دانلود نمایند. اما عده‌ای از داوطلبان ممکن است کارت ورود به جلسه آن‌ها اشتباهاتی داشته باشد. این اشتباهات ممکن است ناشی از عدم دقت در وارد کردن اطلاعات توسط داوطلب و یا در صورت مراجعه به کافی‌نت اتفاق افتاده باشد و یا اینکه به دلیل اشتباهاتی باشد که ممکن است از طرف سازمان سنجش رخ داده باشد. البته این اتفاق را نادر می‌توان فرض نمود. زیرا به ندرت این اشتباه از طرف سازمان سنجش رخ می‌دهد. اما در هر صورت ؛ چنانچه این اشتباهات در اطلاعات ثبت نامی شما می‌باشد، حتماً این اشتباهات را تصحیح نمایید. در مقاله‌ای که در رابطه با اعتراضات به نتایج کنکور گردآوری نمودیم، به صورت کامل در رابطه با اشتباهاتی که ممکن است از طرف سازمان سنجش رخ دهد و شما در مورد آن‌ها حق اعتراض خواهید داشت، توضیحاتی ارائه نمودیم. یکی از اشتباهاتی که بدان اشاره کردیم، نداشتن عکس شما در سربرگ پاسخنامه بود. و این مورد را جزو موارد منطقی که برای اعتراض می‌تواند باشد، اشاره نمودیم. چنانچه در کارت ورود به جلسه خود، این تصویر را ملاحظه نمی‌نمایید، حتماً نسبت به اصلاح آن اقدام نمایید، زیرا در زمان آزمون، بر اساس همین تصویر، و مطابقت آن با کارت ملی ، به شما اجازه ورود به جلسه و یا ادامه جلسه را خواهند داد. بنابراین این مورد بسیار مهم و جدی می‌باشد.

 

نحوه رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 98

همان‌طور که اشاره نمودیم، بنابه هر دلیلی چنانچه اطلاعات کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 98 شما اشتباه می‌باشد حتماً باید برای رفع این نواقص اقدام نمایند. رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 98 به چند صورت امکان‌پذیر می‌باشد. برخی از ایرادها می‌تواند به‌صورت اینترنتی یا همان الکترونیک برطرف گردد و برخی دیگر، باید با مراجعه به سیستم پاسخگویی سازمان سنجش که البته این روش نیز باز هم به‌صورت الکترونیک می‌باشد، بر طرف گردد. و برخی دیگر از اشتباهات و ایرادات را باید با مراجعه به باجه‌های رفع نقص کارت سازمان سنجش مراجعه نمایید و جهت رفع آن اقدامات لازم انجام شود. اما تفاوت این روش‌ها در چیست و چه اطلاعاتی را می‌توان ویرایش نمود؟ سؤالی است که ممکن است برای شما باخواندن این متن، پیش آمده باشد. در ادامه این مبحث ما به این سؤالات پاسخ خواهیم داد. مانند هر هدفی که وسیله و ابزاری برای آن تعریف شده و یا اینکه روش خاص خود را دارد؛ رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 98 نیز، روش‌های خود را دارد. در مورد روش اول یا همان استفاده از روش‌های الکترونیکی ، همان روشی است که سازمان سنجش در اختیار تمامی داوطلبان قرار می‌دهد تا با مراجعه به سایت، و بررسی اطلاعات خود، در صورتی که اشتباهی را ملاحظه نمودید، به ویرایش آن بپردازند. روش دوم، برای دسته‌ای از داوطلبان می‌باشد که ایرادهای آن‌ها از ایرادهای معمول نمی‌باشد و برای رفع آن‌ها، حتماً باید خود سازمان سنجش با شرایط ویژه‌ای که در نظر می‌گیرد، به داوطلبان در جهت رفع نقص کارت کمک می‌نمایند. که البته استفاده از سیستم پاسخگویی، روش‌ها و مراحل خود را دارد. این روش‌ها و مراحل‌ها را می‌توانید از مشاورین ما جویا شوید. همچنین می‌توانید در مورد اینکه در رابطه با مشکلی که برایتان پیش‌آمده از کدام روش استفاده نمایید، با مشاورین ما در میان بگذارید. اما روش سوم ؛ یکی از کاربردهای این روش، برای داوطلبانی می‌باشد که در کنکور سراسری ثبت نام نکرده‌اند و می‌توانند با مراجعه به این باجه‌ها، ثبت نام نمایند. البته این ثبت نام به آسانی صورت نمی‌گیرد و داوطلبان باید در زمان مقرر و با دارا بودن شرایط، این ثبت نام را انجام دهند. اما سوال دوم و پاسخ اینکه چه اطلاعاتی را می توان در کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 98ویرایش نمود؟ اطلاعات ثبت نامی و مواردی که در کارنامه کنکور سراسری 97  و نتایج شما تاثیر گذار خواهد بود را می توان ذکر نمود. اما در رابطه با حوزه امتحانی این امکان وجود نخواهد داشت.در مورد ایراداتی که به این روش مربوط می‌گردد و همچنین اطلاعات کامل در رابطه با کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 98 ،  انتخاب رشته کنکور سراسری 97 و دریافت کارت ورود به جلسه کنکور 98 ، با مشاورین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید. مشاورین ما همه روزه و در هر ساعت از شبانه روز آماده خدمت‌رسانی به شما داوطلبان محترم می‌باشند.

 

جهت اطلاع از کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 98 و دریافت کارت ورود به جلسه کنکور 98 از سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید

02170707028 و در صورت شلوغی 02170707024 پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب

کانال اطلاع رسانی کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 98

کانال اطلاع رسانی کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 98

مطالب مرتبط : 

رتبه قبولی تکمیل ظرفیت کنکور سراسری

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 98