شرط معدل در دانشگاه علمی کاربردی

شرط معدل در دانشگاه علمی کاربردی 98 - 97

شرط معدل در دانشگاه علمی کاربردی 98 – 97

جهت اطلاع از شرط معدل در دانشگاه علمی کاربردی 98 – 97 و شرایط ثبت نام جامع علمی کاربردی از سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید

02170707028 و در صورت شلوغی 02170707024 پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب

شرط معدل در دانشگاه علمی کاربردی 97 – 98

شرط معدل در دانشگاه علمی کاربردی برای داوطلبانی که قصد ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی را دارند، از اطلاعاتی است که متقاضیان آن باید توضیحات لازم را بدانند. دانشگاه علمی کاربردی همان‌طور که می‌دانید در مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته در بین رشته‌های موجود خود، دانشجویانی را که شرایط ثبت نام را دارا باشند، جذب می‌نماید. دانشگاه علمی کاربردی با هدف رفع مشکل یک بعدی بودن یا همان تنها علمی و تئوری بودن دانشگاه‌های کشور، تأسیس گردید. همان‌طور که از نام دانشگاه علمی کاربردی مشخص است، این دانشگاه با هدف ترکیب علم عمل تأسیس شد. شرط معدل در دانشگاه علمی کاربردی برای رشته‌های مختلف متفاوت می‌باشد. شرایط ثبت نام جامع علمی کاربردی همانندشرایط ثبت نام در دانشگاه آزاد و پیام نور و همچنین دانشگاه‌های سراسری، اشتراکات و تفاوت‌هایی دارد. همانند هر رشته بدون کنکوری که دانشگاه‌های مختلف برای پذیرش دانشجویان ورودی مهر و بهمن و یا همان نیمسال اول و نیمسال دوم تحصیلی در نظر می‌گیرند، دانشگاه علمی کاربردی نیز، شرایط ثبت نام جامع علمی کاربردی را مطرح می‌کند و بدین وسیله فیلتری برای ورود دانشجویان به این دانشگاه را مدنظر قرار می‌دهد. در سایت ایران تحصیل این مقاله را به شرط معدل در دانشگاه علمی کاربردی و همچنین شرایط ثبت نام جامع علمی کاربردی اختصاص داده‌ایم.

زمان ثبت نام و نحوه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

در مورد شرکت و ثبت نام در رشته‌های علمی و کاربردی بدون کنکور، تفاوتی بین این دانشگاه با سایر دانشگاه‌ها وجود ندارد. همانند سایر دانشگاه‌ها، ثبت نام به صورت الکترونیکی صورت می‌پذیرد. و تفاوتی نمی‌کند که شما با شرط معدل در دانشگاه علمی کاربردی وارد دانشگاه علمی کاربردی شوید و یا در نیمسال اول یا دوم باشید. ثبت نام از طریق سازمان سنجش و با مراجعه با سایت سنجش صورت می‌پذیرد. داوطلبان باید همانند سایر ثبت‌ نام‌های دیگر، ابتدا کارت الکترونیک ثبت نام را به صورت الکترونیک و با کارت های عضو شبکه شتاب خریداری نمایند. در رابطه با زمان ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی باید بگوییم این زمان بستگی به این مورد دارد که شما قصد شرکت در رشته‌های نیمسال اول یا همان ورودی مهر و یا نیمسال دوم یا همان ورودی بهمن را داشته باشید، این زمان را متفاوت می‌باشد. ثبت نام برای ورودی‌های ترم مهر، از نیمه دوم مهر باید منتظر اطلاعیه سازمان سنجش برای ثبت نام باشند. همچنین داوطلبان شرکت در ورودی بهمن دانشگاه علمی کاربردی نیز، بهمن‌ماه می‌توانند برای ثبت نام اقدام نمایند. برای اطلاع دقیق در رابطه با زمان ثبت نام می‌توانید در کانال سروش ما عضو شوید و یا از مشاورین ما زمان دقیق آن را جویا شوید.

شرایط ثبت نام جامع علمی کاربردی

شرط معدل در دانشگاه علمی کاربردی تنها شرط شرکت در رشته های جامع علمی کاربردی نمی‌باشد. اگر می‌خواهید در دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور ادامه تحصیل دهید، حتماً قبل از آن به صورت کامل از شرایط این دانشگاه اطلاع یابید. دارندگان مدارک دیپلم در رشته‌های مختلف ریاضی و فیزیک، علوم انسانی، علوم تجربی، کار و دانش و فنی و حرفه‌ای که گواهی‌نامه دیپلم را دارا می‌باشند، می‌توانند در دانشگاه علمی کاربردی در مقطع کاردانی بدون کنکور ثبت نام نمایند. یک خبر خوبی که در رابطه با شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی  می‌توانیم به شما بدهیم، این است که دانشگاه علمی کاربردی، در رشته‌های که در مقطع پیش دانشگاهی برای آن‌ها تعریف شده است، همانند رشته‌های ریاضی و فیزیک، علوم تجربی، علوم انسانی،برای داوطلبان این رشته‌ها که فاقد این گواهینامه پیش دانشگاهی هستند، اجازه ثبت نام در رشته‌های کاردانی بدون کنکور ورودی مهر و بهمن را می‌دهد. و این یکی از تفاوت‌هایی است که دانشگاه علمی و کاربردی با سایر دانشگاه های دیگر دارد.

محاسبه شرط معدل در دانشگاه علمی کاربردی

همان‌طور که خدمتتان عرض نمودیم، شرط معدل در دانشگاه علمی کاربردی در رشته‌های مختلف متفاوت می‌باشد و داوطلبان با توجه به این شروط می‌توانند در رشته مورد نظر خود ثبت نام نمایند. لیست رشته های علمی کاربردی مهر و بهمن 97-98 متفاوت می‌باشند و داوطلبان می‌توانند با توجه به این تنوع و استفاده از آن، در جهت رسیدن به اهداف خود استفاده نمایند. به این نکته توجه داشته باشد که اگر شما شرط معدل در دانشگاه علمی کاربردی را دارا باشید و دانشگاه علمی کاربردی را برای ادامه تحصیل خود انتخاب نموده باشید، حتماً باید ابتدا در مقطع کاردانی مشغول به تحصیل شوید و پس از آن، در مقطع کارشناسی به دو صورت که بدون کنکور و با کنکور، می‌توانید ادامه تحصیل دهید. شرط معدل در دانشگاه علمی کاربردی تنها مدرک کل دیپلم را در نظر می‌گیرند و دارا بودن مدرک پیش دانشگاهی را برای شرکت در این دانشگاه به‌عنوان یکی از شرایط ثبت نام جامع علمی کاربردی در نظر می‌گیرند. حسن دانشگاه علمی کاربردی و خصوصاً رشته‌های بدون کنکور آن، داشتن تعداد رشته‌های متنوع است. این تنوع موجب می‌شود داوطلبان بر اساس علایق و استعداد خود، ثبت نام و انتخاب رشته نمایند. که البته انتخاب رشته در این دانشگاه نیز، امری بسیار ضروری و مهم می‌باشد. پس از اطلاع و اطمینان از شرایط ثبت نام جامع علمی و کاربردی و همچنین کسب اطلاعات لازم در رابطه با شرط معدل در دانشگاه علمی کاربردی می‌توانید ثبت نام و انتخاب رشته نمایید. برای کسب این اطلاعات و نحوه محاسبه شرط معدل در دانشگاه علمی کاربردی و همچنین شرایط ثبت نام به صورت عمومی و اختصاصی، با مشاورین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید. مشاورین ما همه روزه و در هر ساعت از شبانه روز حتی ایام تعطیل آماده ارائه خدمات به شما داوطلبان عزیز می‌باشند.

 

جهت اطلاع از شرط معدل در دانشگاه علمی کاربردی 98 – 97 و شرایط ثبت نام جامع علمی کاربردی از سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید

02170707028 و در صورت شلوغی 02170707024 پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب

کانال اطلاع رسانی شرط معدل در دانشگاه علمی کاربردی

کانال اطلاع رسانی شرط معدل در دانشگاه علمی کاربردی

مطالب مرتبط : 

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی