اعتراض به نتایج کنکور سراسری 98

اعتراض به نتایج کنکور سراسری 98

اعتراض به نتایج کنکور سراسری 98 از امروز از طریق سامانه ثبت نام کنکور سراسری 98 امکان پذیر خواهد بود لذا به اطلاع کلیه داوطلبان محترمی که به نتایج آزمون اعتراض دارند می رسانیم از امروز می توانید با مراجعه به سامانه سنجش کشور اعتراض خود را مبنی بر نتایج آزمون سراسری 98 اعلام نمایند.

شایان ذکر است ثبت اعتراض به کنکور سراسری 98 برای داوطلبان محترم از طریق تماس تلفنی با سامانه مشاوره ایران تحصیل نیز امکان پذیر خواهد بود لذا داوطلبان محترم می توانند جهت اعتراض به کنکور 98 از ساعات 8 صبح الی 12 شب با شماره های 9099072952 (تماس از سراسر کشور) و 9092305587 (تماس از استان تهران) تماس حاصل نمایند.

 

اعتراض به نتایج کنکور سراسری 98

سازمان سنجش یکی از ارگان‌های دولتی است که کار خود را به صورت دقیق و به بهترین نحو انجام می‌دهد. به همین دلیل شک و تردید در رابطه با درستی و یا نادرستی نتایج شاید محلی از اعراب نباشد. اما برخی از داوطلبان در زمان انتشار نتایج کنکور سراسری ممکن است نسبت به نتایج آزمون در کارنامه اولیه و یا کارنامه نهایی خود معترض باشند به همین دلیل اقدام به ثبت اعتراض به نتایج کنکور سراسری 98 می نمایند.

خوشبختانه اعتراض به نتایج کنکور سراسر 98 کاملاً امکان پذیر است و البته در این رابطه نباید فراموش کرد که قوانین خاصی برای این اعتراض وجود خواهد داشت که هر داوطلب کنکور در صورت دارا بودن این شرایط و تنها موارد تعیین شده خواهد توانست اعتراض خود را به ثبت برساند. اعتراض داوطلبان گرامی ممکن است شامل موضوعات مختلفی باشد.

چنانچه اعتراض به نتایج کنکور سراسر 98 واقع نگردد  یا شما در رشته‌های مورد انتخابی خود موفق به پذیرش نشوید، می‌توانید در رشته‌های بدون کنکور دانشگاه سراسری و یا درثبت نام تکمیل ظرفیت کنکور سراسری شرکت نمایید. اما بهرحال سامانه اعتراض بعد نتایج کنکور 98 برای تمامی داوطلبانی که نسبت به نتایج خود معترض می‌باشند امکان پذیر خواهد بود.

 

جهت اطلاع از اعتراض به نتایج کنکور سراسری 98  – مشاوره قبولی در کنکور سراسری ، فنون تست زنی بدون معلومات ، شرایط ثبت اعتراض و همچنین نحوه تائید اعتراض از سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید.

9099072952 و در صورت شلوغی 9092305587 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب

 

سامانه اعتراض به نتایج کنکور 98

 

سامانه اعتراض به نتایج کنکور 98

سامانه اعتراض به نتایج کنکور 98

با توجه به اینکه سازمان سنجش هرساله شاهد برخی از اعتراضات از سوی داوطلبان گرامی می‌باشد، و تعداد مراجعه حضوری جهت ثبت این اعتراضات موجب بروز برخی از مشکلات در عملکرد این سازمان می‌گردد ، بنابراین سامانه اعتراض به نتایج کنکور 98 را راه‌اندازی نمود تا با توجه به آن هر یک از داوطلبان بتوانند در رابطه با اعتراض خود بدون نیاز به مراجعه حضوری اقدام نمایند.

در ادامه به شرح کامل نحوه استفاده از سامانه اعتراض به نتایج کنکور 98 خواهیم پرداخت . اما قبل از آن، لازم در رابطه با شرایطی که داوطلبان می‌توانند اعتراض نمایند اطلاعات لازم را کسب نمایید. متقاضیان عزیز توجه داشته باشند که با در نظر گرفتن این موارد این‌که سازمان سنجش به اعتراض شما رسیدگی خواهد نمود. در غیر این صورت اعتراض به نتایج کنکور سراسری 98 شما بی‌مورد خواهد بود و بدیهی است که پیگیری نخواهد شد.

برای کسب اطلاع کامل در رابطه با اعتراض به نتایج کنکور سراسری 98 می‌توانند با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایند. کلیه متقاضیان عزیز توجه داشته باشند که شرایط مجاز برای سامانه اعتراض به نتایج کنکور 98 برای تمامی داوطلبان با استفاده از این تماس امکان پذیر خواهد بود. همه روزه و در هر ساعت ز شبانه روز این سامانه در دسترس کلیه داوطلبان می‌باشد.

 

 

اعتراض به نتایج کنکور سراسری 98 شامل موارد مختلفی می گردد و داوطلبان با توجه به هر یک از این موارد می توانند نسبت به ثبت اعتراض خود اقدام نمایند.

 

 

نحوه اعتراض به نتایج کنکور سراسری 98

قبل از اینکه به نحوه اعتراض به نتایج کنکور سراسری 98 بپردازیم، بهتر است در رابطه با متن اعتراض اطلاعات لازم را کسب نمایید. به این نکته دقت نمایید که برخی از داوطلبان در رابطه با شرایط مورد پذیرش نسبت به اعتراض آگاهی و اطلاع ندارند و ممکن است بدون اینکه در این مورد اطلاعی کسب نمایند نسبت به ثبت اعتراض در سامانه اعتراض به نتایج کنکور 98 اقدام نمایند. توصیه ما این است که حتماً با یک متخصص برای به نتیجه رساندن اعتراض خود مشورت نمایید.

نحوه اعتراض به نتایج کنکور سراسری 98

نحوه اعتراض به نتایج کنکور سراسری 98

برای ثبت نحوه اعتراض به نتایج کنکور سراسری 98  لازم است به سایت سازمان سنجش مراجعه نمایید. پس از وارد شدن به سایت لینکی را در قسمت سمت چپ صفحه مشاهده می‌نمایید که این لینک به هنگام آغاز باز شدن سامانه اعتراض به نتایج کنکور 98 باز می‌باشد. بر روی لینک مورد نظر کلیک کرده و پس از آن وارد سامانه شده و لازم است فرم ابتدایی را پر نمایید.

نحوه اعتراض به نتایج کنکور سراسری 98 به چندین صورت امکان پذیر است. داوطلبان ابتدا لازم است نام آزمون مورد نظر را انتخاب نمایند و پس از آن هر یک از موارد زیر را که توضیحات آن در ادامه خواهد آمد را انتخاب نمایند. مرحله بعدی که داوطلبان لازم است آن را پشت سر بگذارند، وارد شدن با توجه به شماره داوطلبی و … می‌باشد.

 

موضوع سامانه اعتراض به نتایج کنکور 98

موضوع سامانه اعتراض به نتایج کنکور 98

موضوع سامانه اعتراض به نتایج کنکور 98

همانطور که ملاحظه می نمایید، اعتراض به نتایج کنکور سراسری 98 در  چند مورد امکان پذیر است. یکی از موارد در رابطه با نتایج انتخاب رشته می باشد. برخی از داوطلبان عنوان می نمایند که با توجه به اینکه رتبه و تراز مناسبی را کسب نموده اند، اما موفق به پذیرش در رشته های انتخابی خود نگردیده اند. به همین دلیل نسبت به این نتیجه معترض می باشند.

مورد دیگری که امکان ثبت آن در سامانه اعتراض به نتایج کنکور 98  وجود خواهد داشت، به نتایج آزمون باز می گردد. بنابراین ثبت این نوع اعتراض نیز برای تمامی داوطلبان امکان پذیر خواهد بود. با توجه به اینکه این سامانه تنها یکبار امکان ثبت اعتراض را به وجود می آورد، در نتیجه برای ثبت ، به دقت نسبت به نتیجه مورد نظر متن اعتراض خود را تنظیم نمایید.

 

سامانه اعتراض به نتایج کنکور سراسری 98

ایران تحصیل برای کلیه داوطلبان عزیز سامانه ای را اره اندازی نموده است که با توجه به این سامانه بدون نیاز به هیچ گونه دردسر و یا مراجعه حضوری به مراکز کافی نت ها می توانید اعتراض به نتایج کنکور سراسری 98 خود را به ثبت برسانید. مشاورین و متخصصین ما با توجه به دارا بودن اطلاعات و همچنین تجربه کافی در این مورد، می توانند به شما جهت به ثبت رساندن اعتراض راه های لازم را در اختیارتان قرار می دهند.

برای کسب اطلاعات لازم در رابطه با اعتراض به نتایج کنکور سراسری 98 و همچنین استفاده از سامانه اعتراض به نتایج کنکور 98 ایران تحصیل ، کافی است با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل نمایید. مشاورین و متخصصین ما همه روزه و در هر ساعت از شبانه روز آماده ارائه خدمات به شما عزیزان خواهند بود.

 

جهت اطلاع از اعتراض به نتایج کنکور سراسری 98  و سامانه اعتراض به نتایج کنکور 98 ،  شرایط ثبت اعتراض و همچنین نحوه تائید اعتراض از سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید.

9099072952 و در صورت شلوغی 9092305587 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب

 

کانال اطلاع رسانی اعتراض به نتایج کنکور سراسری 98

کانال اطلاع رسانی اعتراض به نتایج کنکور سراسری 98

 

بیشتر بدانید :

روش مطالعه دروس عمومی کنکور

ثبت نام بدون کنکور در دانشگاه  آزاد

ثبت نام بدون کنکور در دانشگاه پیام نور

تکمیل ظرفیت کنکور سراسری

روش خواندن آیات دین و زندگی کنکور

تاثیر معدل بر کنکور سراسری 98

فنون تست زنی بدون معلومات

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

بودجه بندی کنکور انسانی

مشاوره و برنامه ریزی کنکور سراسری 98

مشاوره تلفنی کنکور سراسری 98

سامانه اعتراض به نتایج کنکور 98

اعتراض به نتایج کنکور سراسری 98

منبع: اعتراض به نتایج کنکور