انتخاب رشته مجازی سازمان سنجش 98

انتخاب رشته مجازی سازمان سنجش

انتخاب رشته مجازی سازمان سنجش 98 یکی از امکانات ویژه‌ای است که سازمان سنجش و آموزش کشور در اختیار تمامی داوطلبان ورود به دانشگاه‌های سراسری قرار داده است. هر ساله پس از اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری ، سازمان سنجش سامانه‌ای را در اختیار کلیه متقاضیان قرار می‌دهد که با استفاده از این سامانه، امکان انتخاب رشته را ایجاد می‌نماید.

انتخاب رشته مجازی سازمان سنجش 98 برای تمامی داوطلبانی که کارنامه اولیه برای آنان صادر گرده است و در جلسه کنکور حضور داشته‌اند، امکان پذیر می‌باشد. با توجه به پیچیدگی فرایند انتخاب رشته، بسیاری از افرادی که تصمیم به انتخاب رشته می‌نمایند، ممکن است سردرگمی‌هایی داشته باشند و همچنین نگرانی‌هایی را در رابطه با پذیرش و یا عدم پذیرش در رشته‌های مورد نظر خود داشته باشند.

از محاسن انتخاب رشته مجازی سازمان سنجش 98 را می‌توان نزدیک بودن به نتایج نهایی کنکور دانست. با توجه به اینکه دانشگاه‌های سراسری شرایط ویژه‌ای را برای داوطلبان قرار داده‌اند که در نهایت این  شرایط موجب می‌شود فرد با در نظر گرفتن رتبه خود در هر یک از زیرگروه‌های مورد نظر پذیرفته شود، بنابراین بهترین گزینه برای هر یک از داوطلبان را می‌توان انتخاب رشته مجازی رایگان دانست. 

 

جهت اطلاع از انتخاب رشته مجازی سازمان سنجش 98 ، انتخاب رشته مجازی رایگان ، انجام انتخاب رشته اصولی و دقیق با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس بگیرید .

 9099072952 سراسر کشور و 9092305587 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل .

انتخاب رشته مجازی سازمان سنجش چیست ؟

 

انتخاب رشته مجازی رایگان

انتخاب رشته مجازی رایگان

 

شاید با خودتان بگویید که انتخاب رشته مجازی رایگان چه تفاوتی با سایر انتخاب رشته‌های دیگر دارد؟ قطعاً یکی از بزرگ‌ترین محاسن این مورد را می‌توان در رابطه با رایگان بودن آن دانست. بنابراین داوطلبان بدون نیاز به صرف هزینه و بدون نیاز به مراجعه حضوری برای مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری 97 – 98 ، به راحتی در هر ساعتی که مایل باشند، می‌توانید اقدام به انتخاب رشته نمایید.

از دیگر محاسن انتخاب رشته مجازی رایگان را می‌توان در رابطه با ماشینی بودن آن دانست. حقیقت این است که انسان‌ها و کارهای مربوط به آن‌ها با درصدی خطا همراه خواهد بود. به همین دلیل لازم است به همراه انتخاب رشته مجازی سازمان سنجش 98 داشتن یک مشاور در کنار خود را که بتواند به صورت تضمینی به شما کمک کند را داشته باشید. با استفاده از یک مشاور، نتایج به دست آمده را می‌توانید به راحتی قابل استفاده نمایید.

برای اطلاع از نحوه انتخاب رشته مجازی سازمان سنجش 98 می‌توانید با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل با استفاده از اطلاعات و تجربه‌ای که دارند، می‌توانند به راحتی شما را راهنمایی نمایند. همچنین با برقراری این ارتباط، در صورت تمایل خواهید توانست از انتخاب رشته دانشگاه سراسری مجازی رایگان نیز استفاده نمایید. کافی است با شماره‌های مندرج در سایت تماس حاصل نمایید.

 

نرم افزار انتخاب رشته سازمان سنجش

 

کلیه داوطلبانی که از انتخاب رشته مجازی سازمان سنجش 98 استفاده می‌نمایند می‌توانند با استفاده از نرم‌افزار انتخاب رشته سازمان سنجش ، انتخاب دقیق‌تری داشته باشند. پس از اینکه اطلاعیه سازمان سنجش در رابطه با اعلام نتایج و شروع انتخاب شته مجازی اطلاعیه را صادر نمود، کلیه داوطلبان می‌توانند با مراجعه به این سامانه و وارد نمودن اطلاعات خود، از تخمین رتبه کنکور سراسری بهرمند شوند .

یکی از معایبی که انتخاب رشته مجازی سازمان سنجش 98 نسبت به انتخاب رشته‌های انسان دارد، نادیده گیری علایق و استعدادهای داوطلبان کنکور می‌باشد. انتخاب رشته‌ای که مشاورین و متخصصین انجام می‌دهند، به صورت منطبق شده بر اساس علایق و استعدادهای داوطلبان و شرکت کنندگان کنکور سراسری 98 می‌باشد. بنابراین انتخاب رشته مجازی رایگان را به عنوان معرفی رشته‌ها با توجه به رتبه شما بی‌نظیر دانست.

در انتخاب رشته مجازی سازمان سنجش 98 تمامی رشته‌هایی که با احتمال قوی و احتمال ضعیف خواهید توانست پذیرفته شوید، را در اختیار شما قرار می‌دهد. بنابراین باز هم در بین رشته‌های پیشنهادی لازم است دست به انتخاب بزنید و آنچه مورد علاقه و مطابق با استعدادهایتان می‌باشد را انتخاب نمایید. و همین مسئله لزوم داشتن مشاور در کنار شما را ضروری می‌نماید.

 

انتخاب رشته مجازی سازمان سنجش 98 برای کلیه داوطلبانی که در جلسه کنکور حضور داشته اند امان پذیر می باشد.

 

 

نحوه انتخاب رشته مجازی رایگان

 

نحوه انتخاب رشته مجازی رایگان

نحوه انتخاب رشته مجازی رایگان

 

برای استفاده از امکان انتخاب رشته مجازی رایگان می‌توانید بدون نیاز به صرف هزینه ، علاوه بر اینکه از انتخاب رشته رایگان استفاده نماید، بتوانید در رابطه با مشاوره انتخاب رشته اطلاعات لازم را کسب نمایید. ترکیب انتخاب رشته مجازی سازمان سنجش و در کنار آن ، داشتن مشاوره می‌تواند موفقیت شما را در رابطه با پذیرش در رشته‌های مورد انتخابی تان تضمین نماید.

برای مشاهده کارنامه کنکور سراسری 98 اطلاعات هویتی و همچنین داوطلبی شما مورد نیاز خواهد بود. به نکته مهمی در رابطه با  انتخاب رشته کنکور 98 توجه داشته باشید،  مجازی بودن ، بدین صورت است که ابتدا رشته‌های با احتمال ضعیف به داوطلبان پیشنهاد داده می‌شود. بنابراین آنچه در مراحل ابتدایی ملاحظه می‌نمایید، رشته‌هایی است که با احتمال ضعیف در آن‌ها پذیرفته خواهید شد.

 

سامانه انتخاب رشته مجازی ایران تحصیل

 

مشاورین و متخصصین ما سامانه ای را در اختیار کلیه داوطلبان قرار داده اند که تمامی متقاضیان عزیز می توانند با استفاده از این سامانه به راحتی به انتخاب رشته مجازی سازمان سنجش 98 بپردازند. ایران تحصیل مجموعه بزرگی است که شامل متخصصین مختلفی می باشد بنابراین با توجه به این موارد کلیه داوطلبان بدون هیچ گونه محدودیتی ، انتخاب رشته نمایند.

برای انتخاب رشته مجازی سازمان سنجش 98 می توانید با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل نمایید تا مشاورین و متخصصین ایران تحصیل با استفاده از علایق و استعدادهایتان در جهت هدف هایتان داشته باشند. اولویت بندی و فرومول انتخاب رشته در این مرحله کاملا منطبق با اصول انتخاب رشته خواهد بود. بنابراین با خیال آسوده می توانیدبرای  ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد و ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی به انجام انتخاب رشته مورد نظر خود بپردازید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با انتخاب رشته مجازی سازمان سنجش 98 می توانید با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نماید. مشاورین ما همه روزه و در هر ساعت از شبانه روز آماده ارائه خدمات به شما داوطلبان عزیز می باشند. با استفاده از انتخاب رشته مجازی می توانید بینش عمیق تری نسبت به رشته های احتمالی که در آن پذیرفته خواهید شد داشته باشید.

 

جهت اطلاع از انتخاب رشته مجازی سازمان سنجش 98 ، انتخاب رشته مجازی رایگان ، انجام انتخاب رشته اصولی و دقیق با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس بگیرید

9099072952 سراسر کشور و 9092305587 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل .

 

کانال اطلاع رسانی انتخاب رشته مجازی سازمان سنجش 98

کانال اطلاع رسانی انتخاب رشته مجازی سازمان سنجش 98

 

بیشتر بدانید

مشاوره تحصیلی انتخاب رشته کنکور 98

رشته اتاق عمل بدون کنکور

رشته هوشبری بدون کنکور

چگونه رشته پزشکی قبول شویم ؟ 

مشاوره تلفنی انتخاب رشته کنکور

انتخاب رشته مجازی سازمان سنجش چیست

منبع : سازمان سنجش 98