سفارش کتاب درسی کلاس اول دبستان

سفارش کتاب درسی کلاس اول دبستان

یکی از سؤالاتی که والدین عزیز از مشاورین ایران تحصیل دارند، در رابطه با سفارش کتاب درسی کلاس اول دبستان می‌باشد. در سال‌های گذشته هم‌زمان با انجام ثبت نام حضوری در مدارس، مدیران دبستان‌ها نام دانش‌آموزان و تعداد آنان را یادداشت می‌نمودند و هزینه خرید کتاب را از دانش آموزان دریافت می‌نمودند. پس از توزیع کتاب‌ها به مدارس ، در زمان مقرری دانش‌آموزان می‌توانستند نسبت به دریافت کتاب خود اقدام نمایند.

تغییری که در سال‌های اخیر نسبت به سفارش کتاب درسی کلاس اول دبستان شاهد هستیم ، در رابطه با الکترونیکی شدن سفارش کتاب می‌باشد. بدین صورت که مدیران مدارس ، معمولاً به صورت گروهی تمامی دانش‌آموزان را ثبت نام می‌نمایند و پس از آن بر اساس نام مدرسه و تعداد ثبت‌نام‌های مدارس ، کتب مورد نظر از طرف اداره آموزش و پروش به مدارس مذکور تحویل داده می‌شود و در شهریور ماه اولیای عزیز می‌توانند کتب دانش‌آموز خود را تحویل بگیرند .

سفارش کتاب درسی کلاس اول دبستان می‌تواند به صورت یک نفره نیز انجام شود. بدین صورت که کلیه اولیای عزیز چنانچه مایل باشند می‌توانند با توجه به سامانه ثبت نام اینترنتی کتب  تعیین شده، نسبت به خرید کتاب درسی دبستان به صورت فردی اقدام نمایند. بنابراین امکان خرید کتاب هم به صورت فردی و هم به صورت گروهی امکان‌پذیر است.

 

جهت سفارش کتاب درسی کلاس اول دبستان ،خرید کتاب درسی دبستان با مرکز مشاوره نظام وظیفه ایران تحصیل تماس بگیرید

9099072952  سراسر کشور 9092305587 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل .

خرید کتاب درسی دبستان

 

خرید کتاب درسی دبستان

خرید کتاب درسی دبستان

 

خرید کتاب درسی دبستان در وهله اول بر عهده تمامی مدارس ابتدایی سراسر کشور گذاشته شده است. این وظیفه از طرف آموزش و پروش بر عهده مدیران تمامی مدارس گذاشته شده است. دانش آموزانی که واجد شرایط مدارس شاهد می‌باشند نیز، می‌توانند با در زمان مقرر، در سامانه ثبت نام شاهد اول ابتدایی ثبت نام نمایند.

برخی از والدین ممکن است حساسیت‌های خاص خود را در رابطه با تحصیل فرزندشان داشته باشند و به همین دلیل خرید کتاب درسی دبستان را خودشان به صورت فردی انجام دهند. خوشبختانه در سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی امکان این خرید به صورت تکی وجود دارد. بنابراین پس از ورود والدین به سامانه مذکور و طی کردن مراحل مورد نظر، می‌توانند کتاب مورد نیاز را خریداری نمایند.

ممکن است با دیدن سفارش کتاب درسی کلاس اول این سؤال برایتان پیش آمده باشد که اگر این وظیفه بر عهده مدارس و مدیران آن گذاشته شده است، چرا باید اولیای عزیز به صورت فردی نسبت به خرید کتاب درسی دبستان اقدام نمایند؟ و یا به کدام سامانه جهت خرید کتاب باید مراجعه نمود؟ نحوه انجام این خرید به چه صورتی می‌باشد؟ پاسخ تمامی این سؤالات را با استفاده از برقراری ارتباط با مشاورین ایران تحصیل به دست خواهید آورد.

 

 

سفارش کتاب درسی کلاس اول دبستان به صورت فردی در سامانه جداگانه ای که آموزش و پرورش در نظر گرفته است امکان پذیر می باشد.

 

 

 

نحوه سفارش کتاب درسی کلاس اول دبستان

 

نحوه سفارش کتاب درسی کلاس اول دبستان

نحوه سفارش کتاب درسی کلاس اول دبستان

 

متأسفانه برخی از والدین در هنگام ورود به سامانه و ثبت سفارش کتاب درسی کلاس اول دبستان با مشکلاتی روبه رو شده‌اند که برخی از این مشکلات و همچنین راه‌حل آن‌ها در ادامه اشاره خواهیم نمود. اولاً و در ابتدا لازم است این نکته را متذکر شویم که مدیران مدارس به هیچ عنوان حق ارجاع والدین برای خرید کتاب درسی دبستان به مراکز کافی نت ها را نخواهند داشت. بنابراین چنانچه اولیای عزیز خود مایل به انجام این کار باشند‌ می‌توانند در سامانه مورد نظر ثبت نام نمایند.

یکی از مشکلات سفارش کتاب درسی کلاس اول دبستان به مرورگر مورد نظر جهت ورود به سامانه مربوط می‌باشد. توصیه می‌نماییم از مرورگر فایرفاکس و یا اکسپلورر برای ورود به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی استفاده نماید. چنانچه از تلفن‌های هوشمند و یا تبلت ها برای خرید کتاب درسی دبستان اقدام نمایید، حتی با وجود تلاش خود جهت  وارد شدن به سامانه مذکور، امکان ورود به آن را نخواهید داشت. بنابراین ورود به سامانه تنها با استفاده از سیستم کامپیوتر و لب تاپ امکان‌پذیر می‌باشد.

با توجه به وارد نمودن اطلاعات هویتی و همچنین لزوم آن جهت ثبت نام ، اتباع خارجی نمی‌توانند وارد سامانه سفارش کتاب درسی کلاس اول دبستان شوند. اتباع عزیز می‌توانند به‌جای وارد نمودن شماره سریال شناسنامه، از شماره 6 رقمی کد اتباع خارجی استفاده نمایند و بدین صورت در آنجا سفارش خود را به ثبت برسانند.

 

کانال اطلاع رسانی سفارش کتاب درسی کلاس اول دبستان

کانال اطلاع رسانی سفارش کتاب درسی کلاس اول دبستان

 

سامانه سفارش کتاب درسی کلاس اول دبستان

 

با توجه به مشکلاتی که والدین عزیز به دلیل عدم اطلاع از نحوه سفارش کتاب درسی کلاس اول دبستان دارند، هر ساله شاهد مشکلات فراوانی از سوی اولیای عزیز می باشیم که متاسفانه در صورت عدم موفقیت خرید کتاب درسی دبستان ، با مشکلات فراوانی مواجه شده اند، بنابراین ما سامانه خرید کتب ابتدایی ایران تحصیل را برای کلیه دانش آموزان و اولیای عزیز راه اندازی نمودیم تا به راحتی بتوانند به انجام این امور بپردازند.

نکته مهم را در رابطه با سفارش کتاب درسی کلاس اول دبستان به صورت فردی به خاطر داشته باشید که تفاوتی نمی کند شما کتب خود را به صورت فردی خریداری نموده باشید و یا اینکه این کار را به مدیران محترم مدارس سپرده باشید. در هر دو صورت، توزیع کتب از طرف آموزش و پرورش به اداره مناطق مورد نظر تحویل داده می شود و پس از آن، این کتب به مدارس هر منطقه تحویل داده می شود. بنابراین در نحوه تحویل کتاب درسی ، تفاوتی در رابطه با نحوه خرید کتاب درسی دبستان وجود نخواهد داشت.

چنانچه از سامانه سفارش کتاب درسی کلاس اول دبستان ایران تحصیل استفاده می نمایید، نیازی به مراجعه حضوری نخواهید داشت و به راحتی این سامانه در هر کجای کشور، بدون هیچ گونه محدودیتی در اختیار شما دانش آموزان و اولیای عزیز می باشد. بنابراین به هنگام ثبت خرید کتب درسی دبستان حتما لازم است مدارک شخصی خود را در دسترس داشته باشید.

برای ثبت سفارش کتاب درسی کلاس اول دبستان و استفاده از سامانه خرید کتاب درسی دبستان ، می توانید با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل نمایید. مشاورین و متخصصین ما علاوه بر ارائه راهنمایی های لازم به شما اولیای گرامی ، تمامی انجام امور سفارش و خرید کتاب و ثبت نام مدارس نمونه دولتی و  ثبت نام مدارس تیزهوشان را نیز بدون انجام هیچ گونه خطایی برای شما به ارمغان می آورند. همه روزه و در هر ساعت از شبانه روز، سامانه مذکور در اختیار شما عزیزان می باشد. کافی است با شماره های موجود در جداول تماس حاصل نمایید.

 

جهت سفارش کتاب درسی کلاس اول دبستان ،خرید کتاب درسی دبستان با مرکز مشاوره نظام وظیفه ایران تحصیل تماس بگیرید

9099072952  سراسر کشور 9092305587 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل .

 

بیشتر بدانید

ثبت نام آزمون تیزهوشان 98-99

طرح شهاب چیست؟

مشاوره و برنامه ریزی

سامانه ثبت نام مدارس انرژی اتمی

مشاوره قبولی در مدارس تیزهوشان

شرایط ثبت نام مدارس تیزهوشان 98-99

azmoon.medu.ir

سفارش کتاب درسی کلاس اول دبستان 

دانلود کتابهای درسی پایه اول دبستان

خرید کتاب درسی دبستان

منبع : کتاب درسی کلاس اول