ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد 96

ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد 96 – اطلاعیه دانشگاه آزاد اسلامی به اطلاع کلیه داوطلبان ورود به تحصیلات تکمیلی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی می رساند ثبت نام تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد 96 و انتخاب رشته کارشناسی ارشد 96 می رساند ثبت نام در مرحله تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد 96 از امروز سه شنبه 26 دی ماه آغاز می شود و تا مورخ چهارشنبه 11 بهمن ماه ادامه خواهد داشت لذا داوطلبان ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد 96 ضمن وارد کردن اطلاعات در سامانه می توانند

۱۱ مطلب در تیر ۱۳۹۷ ثبت شده است

azmoon.medu.ir

azmoon.medu.ir – ثبت نام – دریافت کارت و اعلام نتایج آزمون تیزهوشان پایه هفتم و دهم

azmoon.medu.ir – ثبت نام تیزهوشان پایه ششم و نهم سایت سمپاد

azmoon.medu.ir

azmoon.medu.ir

 azmoon.medu.ir – سایت رسمی سمپاد است

ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان _  azmoon.medu.ir سایت سمپاد

سامانه ثبت نام مدارس تیزهوشان و استعدادهای درخشان هفتم و دهم – سمپاد

سامانه اعلام نتایج آزمون تیزهوشان – ششم به هفتم – نهم به دهم – سمپاد

برای اطلاع از شرایط و ضوابط ثبت نام _ دریافت کارت ورود به جلسه آزمون _ دریافت نمونه سوالات آزمون و زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان با کارشناسان سامانه سمپاد تماس بگیرید شماره تماس : 02170707028

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح الی 1 شب.

 

azmoon.medu.ir –  شرایط شرکت در آزمون تیز هوشان 98 سامانه سمپاد

ثبت نام آزمون تیزهوشان سمپاد همه ساله به منظور شناخت دانش آموزان مستعد برگزار می شود . ثبت نام در مدارس تیزهوشان سمپاد مستلزم شرکت در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان می باشد. دانش آموزانی که قصد ورود به مدارس تیزهوشان یا مدارس استعداد درخشان سمپاد را دارند می بایست ابتدا شرایط ثبت نام در آزمون تیزهوشان را داشته باشند تا بتوانند در آزمون شرکت کنند.شرایط ثبت نام در سایت رسمی سمپاد azmoon.medu.ir موجود است.

به اطلاع کلیه دانش آموزان و اولیا گرامی می رسانیم کلیه امور ثبت نام آزمون تیزهوشان سمپاد – اعلام نتایج آزمون تیزهوشان از طریق سامانه سمپاد – ثبت نام و اعلام نتایج آزمون تیزهوشان azmoon.medu.ir انجام می گیرد و دانش آموزان گرامی می توانند با مراجعه به سایت رسمی سامانه سمپاد از زمان دریافت کارت ورود به جلسه و دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان و همچنین اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و نهم به دهم آگاهی یابند.

شرایط شرکت در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم برای دانش آموزان ششم کسب نمره ی خیلی خوب در کلیه دروس و یا یک درس نمره ی خوب و بقیه دروس خیلی خوب در امتحانات نوبت دوم پایه پنجم. azmoon.medu.ir سایت رسمی سمپاد ثبت نام و اعلام نتایج آزمون تیزهوشان کل کشور.

شرایط شرکت در آزمون تیزهوشان نهم به دهم : کسب معدل بالای 19 در پایه هشتم می باشد.azmoon.medu.ir

جهت اطلاع از طرح جایگزین مدارس تیزهوشان طرح شهاب کلیک کنید

azmoon.medu.ir – زمان و نحوه ی شرکت در آزمون تیزهوشان

ثبت نام در آزمون تیزهوشان اینترنتی است و سایت ثبت نام تیزهوشان پایه هفتم و دهم از موعد ثبت نام فعال میشود.

داوطلبان شرکت در آزمون تیزهوشان می بایست در زمانی که سازمان سمپاد (azmoon.medu.ir.) اعلام می کند از درگاه سایت رسمی سمپاد به آدرس azmoon.medu.ir اقدام به ثبت نام کنند.زمان ثبت نام مدارس تیزهوشان 97-98 از روز 28 فروردین ماه الی 5 اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت ولی به منظور اطلاع دقیق از زمان ثبت نام _ دریافت نمونه سوالات آزمون تیزهوشان _ منابع سوالات و … میتوانید با مرکز مشاوره سمپاد تماس بگیرید.

مرکز مشاوره سمپاد شماره تماس : 02170707028همه روزه از سراسر کشور از 8 صبح تا 1 شب.

azmoon.medu.ir سایت ثبت نام تیزهوشان پایه هفتم و دهم و پایگاه اعلام نتایج آزمون تیزهوشان

 azmoon.medu.ir – سایت مدارس سمپاد

جهت دریافت رمز عبور از سامانه همگام کلیک کنید .

azmoon.medu.ir – نحوه پذیرش دانش آموزان دو قلو در مدارس تیزهوشان

اگر یکی از دانش آموزان دو قلو داوطلب شرکت در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و آزمون تیزهوشان نهم به دهم حد نصاب قبولی در آزمون را بیاورد دانش آموز دو قلو او ( همجنس یا غیر ) با کسب حدنصاب 80% امتیاز اخرین نفر قبول شده میتواند وارد مدارس تیزهوشان شود.

 

azmoon.medu.ir – سوالات آزمون تیزهوشان ششم 97_98

سوالاتی که در آزمون تیزهوشان مطرح میشود دو گونه اند. سوالات تحصیلی و سوالات تحلیلی.

سوالات تحصیلی مربوط به کتب درسی دانش آموزان می باشد و منبع اصلی آن کتب درسی آن ها است سوالات تحصیلی آزمون تیزهوشان هفتم دارای 30% سوال از پایه پنجم و 70% سوال از پایه ششم می باشد. سوالات به صورت تستی چهارگزینه ای است و هر پاسخ صحیح در آزمون ثبت نام تیزهوشان هفتم و دهم دارای 3 امتیاز و هر پاسخ اشتباه دارای 1 امتیاز منفی می باشد لذا خواهش مندیم از دانش آموزان عزیز که در صورتی که پاسخ سوالی را نمیدانید جواب ندهید.

در صورتی که در  سوالی 2 گزینه را به عنوان جواب علامت زده باشید به عنوان جواب اشتباه محسوب خواهد شد.

برای دریافت نمونه سوالات آزمون برای پایه ششم و نهم میتوانید با مرکز مشاوره سمپاد تماس بگیرید.

شماره تماس : 02170707028 پاسخگویی همه روزه 8 صبح الی 1 شب.

 

azmoon.medu.ir – دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان

زمان توزیع کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان در پایه های نهم و دهم معمولا یک هفته پیش از روز آزمون می باشد که به صورت اینترنتی از طریق سایت ثبت نام مدارس تیزهوشان  و یا پرتال سمپاد به آدرس www.azmoon.medu.ir  می باشد.همچنین برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون میتوانید با مرکز مشاوره سمپاد نیز تماس بگیرید.02170707024  تماس از سراسر ایران همه روزه 8 صبح الی 1 شب.

دانش آموزان و اولیای گرامی به شما توصیه می کنیم حتما قبل از شروع مطالعه و ثبت نام برای آزمون مدارش تیزهوشان با مرکز مشاوره سمپاد ایران تحصیل تماس بگیرید و ازمشاوره تلفنی با بهترین دبیران و اساتید علمی استفاده کنید با تماس با مرکز می توانید از سوالات آزمون تیزهوشان نهم و سوالات تیزهوشان ششم – طرز تهیه و بودجه بندی سوالات تیزهوشان و مشاوره قبولی در آزمون مدارس تیزهوشان بهره مند گردید.

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان – سایت رسمی سمپاد

اعلام نتایج آزمون تیزهوشان هفتم – سایت مدارس استعداد درخشان سمپاد

اعلام نتایج آزمون تیزهوشان دهم – سایت مدارس استعداد درخشان سمپاد

تیزهوشان ششم به هفتم – سامانه سمپاد

سامانه ثبت نام آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان

دریافت دفترچه ثبت نام مدارس تیزهوشان

مشاوره قبولی در آزمون مدارس نمونه دولتی

مشاهده و دریافت کد سوابق تحصیلی 

مشاوره قبولی آزمون مدارس تیزهوشان 96-97

بهترین کتاب ها برای قبولی تیزهوشان

saja.medu.ir

hoosh.medu.ir

azmoon.medu.ir

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mahdi azizi

مشاوره قبولی در کنکور سراسری

مشاوره قبولی در کنکور سراسری

مشاوره قبولی در کنکور سراسری

مشاوره قبولی در کنکور سراسری

جهت اطلاع از مشاوره قبولی در کنکور سراسری و 5 روش برنامه ریزی برای قبولی در کنکور از سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید

9099071974 و در صورت شلوغی 02170707024 پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب

برنامه ریزی مشاوره قبولی در کنکور سراسری

مشاوره قبولی در کنکور سراسری موجب موفقیت شما در کنکور خواهد شد. برنامه ریزی، مطالعه مناسب، روش های مطالعه مناسب، فنون تست زنی و… از عواملی است که هر داوطلب کنکور برای موفقیت باید با آنها آشنا باشد و کاملا آن ها را بلد باشد. اما با وجود رعایت تمامی این نکات، مطمئن نباشید که شما خواهید توانست در کنکور موفقیت مطلوب را کسب نمایید. موفقیت در کنکور تنها منحصر به داشتن اطلاعات علمی نمی باشد. شما به لحاظ روانی نیز باید برای موفقیت در کنکور باید کاملا آماده باشید. در این مقاله از سایت ایران تحصیل قصد داریم در مورد مشاوره قبولی در کنکور سراسری و 5 روش برنامه ریزی برای قبولی در کنکور برای شما سخن بگوییم.

 قبولی در کنکور سراسری

قبولی در کنکور بزرگ‌ترین و مهم ترین هدفی است که داوطلبان کنکور برای رسیدن به آن در حال تلاش و رقابت می‌باشند. اما مانند هر کار دیگری چنانچه شما با اصول و قواعد کار آشنایی لازم و کافی را داشته باشد، موفقیت خود را می‌توانید تضمین نمایید. سختی کنکور برای کسانی است که بدون رعایت قوانین و اصول لازم، پا به عرضه رقابت می‌گذارند. اما مگر رقیبان شما هم مانند شما خواهند بود لزوماً؟ نمی‌توانید بدون اینکه به رقبای خودتان توجه کنید، به خود امیدوار و شاید غره شوید. فراموش نکنید که رتبه‌ها در کنکور سراسری، برحسب عملکرد داوطلبان تعیین می‌گردند. و شاید سختی کار همین باشد. پس اگر می‌خواهید پیروز میدان شوید و اگر می‌خواهید موفق باشید، باید مشاوره قبولی در کنکور سراسری را به خاطر بسپارید. ما در این مطلب می‌خواهیم بایدها و نبایدهای مشاوره قبولی در کنکور سراسری و همچنین 5 روش برنامه ریزی برای قبولی در کنکور را برای شما به صورت کامل شرح دهیم.

هدف خود را مشخص کنید

کنکور یک مسیر است که پایان آن، هدفی است که برای رسیدن به آن در حال تلاش می‌باشید. فرض کنید می‌خواهید از یک استان به استان دیگری سفر کنید. قطعاً راه‌ها و جاده‌های فراوانی از استان مبدأ برای رسیدن به استان مقصد وجود خواهد داشت. شما با توجه به هزینه، زمان، راه و… یکی از این مسیرها را انتخاب می‌نمایید و با خیال راحت پس ز طی کردن مدت زمان لازم، به مسیر مقصد خود می‌رسید. اما اگر بدون اینکه مقصدی را برای خود مشخص نمایید، شروع به حرکت کنید و در تمام جاده‌ها به صورت شانسی حرکت نمایید، آیا می‌توانید به جای مشخصی برسید؟ چقدر امکان اینکه مسیری که شما در حال طی کردن آن هستید و یا مقصدی که به آن می‌رسید همان مقصد دلخواه شما می‌تواند باشد؟ نداشتن هدف دقیقا همانند همین مسئله می‌تواند باشد. داشتن هدف مشخص به شما کمک خواهد کرد که بهترین مسیر را برای رسیدن به مقصد انتخاب نمایید و همچنین با اطلاع از درصدهای هر درس در کارنامه رشته‌های مختلف تجربی ، ریاضی، انسانی، هنر و زبان‌های خارجه، می‌توانید فاصله خود را مقایسه نمایید و چنانچه هنوز به سطح مطلوب در این زمینه نرسیده‌اید، تلاش و برنامه‌ریزی نمایید. برخی از داوطلبان در هنگام تماس جهت مشاوره قبولی در کنکور سراسری ، این موضوع را که ما هنوز در رابطه با رشته خود جهت ادامه تحصیل به نتیجه‌ای نرسیده‌ایم، عنوان می کنند و همین مسئله موجب می شود که اظهار ناامیدی و سردرگمی کنند. مشاوره قبولی در کنکور سراسری به شما کمک می‌کند تا شناخت بهتری نسبت به خود و علایق و استعدادهایتان داشته باشید و پس از آن رشته و هدف خود را دقیقا مشخص نمایید.

 منابع درستی انتخاب نمایید

منابع مطالعه کنکور بسیار مهم است. تصور کنید یک آشپز خوب، به مواد خوبی برای طبخ غذا نیازمند است. توصیه‌ای که ما به داوطلبان در مشاوره قبولی در کنکور سراسری می‌کنیم، داشتن منابع کنکور خوب در این زمینه است. منبع کنکور تجربی، انسانی، ریاضی، هرکدام منحصر به خود این رشته‌ها می‌باشند. مهم است که زمان و انرژی شما از چه طریقی مصرف می‌شود؟ آیا این منابع درست می‌باشند و به موفقیت شما در کنکور کمک خواهند نمود؟ هر چقدر شما فرد پرتلاش و با هوش‌بهر بالا باشید، باز هم اطلاع از منابع درست و مطالعه بر روی آن‌ها بسیار مهم می‌باشد.

برنامه ریزی کنید

برنامه ریزی یکی از مهم‌ترین وسیله‌ها برای رسیدن به اهداف شما می‌باشد. داشتن برنامه ریزی به شما کمک خواهد کرد تا از حداقل منابع و امکانات خود، بهترین نتیجه را کسب نمایید. برخی از داوطلبان به علت نداشتن برنامه ریزی درست با تلاش فراوان و کوششی که به خرج می‌دهند، باز هم در زمان کنکور، موفقیت لازم را به دست نمی‌آورند. یکی از کارهایی که در مشاوره و برنامه ریزی  قبولی در کنکور سراسری برای داوطلبان مشاورین ما انجام می‌دهند، یک برنامه ریزی درست و اصولی که با رعایت وقت و همچنین با توجه به شخصیت و نحوه بازدهی داوطلب می‌باشد. تا حدی زیادی شاید بتوان گفت مشاوره قبولی در کنکور سراسری را با برنامه ریزی مترادف دانست.

به لحاظ روانی خود را آماده نمایید

در مشاوره قبولی در کنکور سراسری تمرکز ما صرفاً تنها بر روی حفظ مطالب و یادگیری آن‌ها نمی‌باشد. از داوطلبان فراوانی می‌توانیم برای شما نام ببریم که با وجود تلاش مستمر، و پشتکار فراوان، نتوانسته‌اند نتیجه مطلوبی در کنکور اخذ نمایند. بسیاری از داوطلبان به دلیل استرس فراوانی که در جلسه کنکور تجربه کرده‌اند، باعث مختل شدن نظام فکری آن‌ها شده است و همین امر موجب شده که عملکرد مناسبی در جلسه کنکور نداشته باشند. البته این آمادگی روانی منحصر به جلسه کنکور نمی‌باشد. اگر روش برنامه ریزی برای قبولی در کنکور دارید، حتماً آمادگی روانی را جزو برنامه خود قرار دهید. حتی برخی از داوطلبان در طول سال که در حال مطالعه برای کنکور می‌باشند نیز، این استرس و ناامیدی برای پذیرش را ممکن است داشته باشند. ما در مشاوره قبولی در کنکور سراسری به داوطلبان می‌آموزیم که حتی در جلسه کنکور چگونه بتوانند خود را آرام نمایند.

مشاور خوب داشته باشید

مشاوره قبولی در کنکور سراسری یعنی داشتن یک مشاور خوب و مجرب. یک مشاور به راحتی می‌تواند راه‌های موفقیت را به شما نشان دهد. مشاوره قبولی در کنکور سراسری با داشتن مشاوری که از اصول و فنون مطالعه، برنامه ریزی، تست زنی، منابع درست اطلاع دارد، موفقیت شما را می‌تواند تضمین نماید. تنها چیزی که شما حتی با رعایت کردن این موارد ممکن است امیدی برای پذیرفته شدن را در شما کم کند، مسئله آمادگی روانی که خدمتتان عرض نمودیم می‌تواند باشد که این مسئله نیز، با داشتن یک مشاور در کنار خود تا حدود زیادی قابل حل می‌باشد و همچنین به مشاوره قبولی در کنکور سراسری کاملاً اشراف دارد. مشاورین ایران تحصیل، همه روزه و در هر ساعت از شبانه روز حتی ایام تعطیل آماده ارائه خدمات در زمینه مشاوره قبولی در کنکور سراسری و همچنین 5 روش برنامه ریزی برای قبولی در کنکور می‌باشند. فقط کافی است که با شماره‌های مندرج در سایت، تماس حاصل نمایید. 

جهت اطلاع از مشاوره قبولی در کنکور سراسری و 5 روش برنامه ریزی برای قبولی در کنکور از سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید

9099071974 و در صورت شلوغی 02170707024 پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب

کانال اطلاع رسانی مشاوره قبولی در کنکور سراسری

کانال اطلاع رسانی مشاوره قبولی در کنکور سراسری

مطالب مرتبط :

چگونه رشته پزشکی قبول شویم ؟ 

نحوه ثبت‌نام بدون آزمون دانشگاه آزاد

انتخاب رشته کنکور سراسری

مصاحبه با نفرات برتر کنکور

مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی

مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری 97 – 98

نتایج نهایی کنکور 97

 کارنامه کنکور سراسری 97

مشاوره قبولی در کنکور سراسری

5 روش برنامه ریزی برای قبولی در کنکور

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mahdi azizi

اعتراض به نتایج کنکور 97

اعتراض به نتایج کنکور 97

اعتراض به نتایج کنکور 97

اعتراض به نتایج کنکور 97

جهت اطلاع از اعتراض به نتایج کنکور 97 و نحوه اعتراض به نتایج کنکور سراسری از سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید

9099071974 و در صورت شلوغی 02170707024 پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب

اعتراض به نتایج کنکور 97 از مسائلی است که شاید با مطالبی که تا به حال در رابطه با ثبت نام کنکور، اعلام نتایج، انتخاب رشته، تکمیل ظرفیت و… برای شما گردآوری نموده‌ایم، کمی متفاوت باشد. شاید بتوان گفت تمام مطالبی که تا به حال در رابطه با کنکور قرار داده‌ایم، با اعتراض به نتایج کنکور 97 متفاوت می‌باشد. زیرا ما در تمامی مطالب قبلی بر درستی و اصولی پیش رفتن کار داوطلبان تکیه نموده‌ایم، اما در حال حاضر ما به دنبال اعتراض به نتایج کنکور 97 هستیم. و می‌خواهیم نحوه اعتراض به نتایج کنکور 97 را یاد بگیریم. این داوطلبان کسانی هستند که بر درست نبودن کار سازمان سنجش تأکید و اعتراض دارند. با ما همراه باشد تا در این مقاله در مورد اعتراض به نتایج کنکور 97 و نحوه اعتراض به نتایج کنکور سراسری 97 مطالبی را خدمت شما ارائه دهیم.

شرایط ثبت درخواست اعتراض به نتایج کنکور 97

سازمان سنجش یکی از دقیق‌ترین سازمان‌های کشور می‌باشد. به دلیل رعایت سهمیه‌ها و حفظ عدالت آموزشی، دقت این سازمان برای اعلام نتایج و همچنین برگزاری کنکور بسیار بالا می‌باشد. اما باز هم سازمان سنجش آموزش کشور برای داوطلبان کنکور سراسری، امکاناعتراض به نتایج کنکور 97 را قرار داده است. نکته مهم برای داوطلبانی که قصد اعتراض به نتایج کنکور 97 دارند باید بدانند، این است که بهتر است ابتدا به داشتن دلایل منطقی در این مورد برای ثبت اعتراض خود فکر نمایید. اما چنانچه شما دلیل منطقی برای اعتراض خود دارید، این شما هستید که باید پیگیر اعتراض خود باشید. گرچه ممکن است اعتراض شما به نتیجه مطلوبی نیز ختم نگردد. دلایل منطقی از نظر سازمان سنجش و داوطلبان ممکن است کمی با هم متفاوت باشد. در ادامه به این مبحث می‌پردازیم که چه دلایلی برای سازمان سنجش منطقی می‌باشند.

دلایل منطقی که برای ثبت اعتراض به نتایج کنکور 97 وجود خواهد داشت به شرح زیر می‌باشد :

  1. اشتباهاتی که در محاسبه درصد در هر درسی با توجه به پاسخبرگ وجود دارد.
  2. قرارگیری تصویر پاسخبرگ به صورت اشتباه
  3. اشتباهی که در اطلاعات سهمیه کنکور رخ می‌دهد.
  4. سایر اشتباهات

 اشتباهات محاسبه درصد دروس : در صورتی که پس از اعلام نتایج کنکور سراسری ، متوجه اشتباهی در درصد دروس خود شدید، می‌توانید از طریق پاسخنامه کلیدی که سازمان سنجش چند روزی پس از آزمون بر روی سایت خود قرار می‌دهد استفاده نمایید و نسبت به ثبت اعتراض به نتایج کنکور 97 اقدام نمایید. سوالاتی که ممکن است به طور کلی در کنکور حذف گردیده باشند را نیز، در محاسبه خود دخیل نمایید.

اشتباه در قرارگیری تصویر پاسخبرگ : احتمال رخ دادن این اشتباه بسیار کم و معدود می‌باشد و شاید بتوان گفت احتمال وقوع آن یک در میلیون است. اما چنانچه پاسخبرگ شما دچار این اشتباه باشد، این حق مسلم شماست که عکس خود را در پاسخبرگ مربوط به خود داشته باشید. بنابراین این یکی از دلایل منطقی اعتراض به نتایج کنکور 97 می باشد که می‌توانید پاسخبرگ خود را مطابقت دهید.

اشتباه در اطلاعات سهمیه کنکور : در چند سال گذشته داوطلبان نسبت به عدم درج سهمیه معترض بودند. با توجه به اینکه سهمیه در میزان رتبه داوطلبان تأثیری فراوانی دارد، عدم درج آن را می‌توان به منزله دلیل منطقی برای اعتراض محسوب نمود. موارد دیگری نیز در این زمینه وجود  دارند که موجب اعتراض به نتایج کنکور 97 می‌شود.

سایر اشتباهات : سایر اشتباهات در واقع مربوط به مواردی می‌باشد که در این دلایل منطقی که برای شما عنوان نمودیم، نمی‌گنجد و شامل موارد دیگری می‌باشد. این نکته را حتماً به خاطر داشته باشید که این شما هستید که باید پیگیر اعتراض به نتایج کنکور 97 باشید و سازمان سنجش تنها به داوطلبانی که پیگیری مستمری برای درخواست اعتراض به نتایج کنکور دارند، پاسخگو خواهد بود.

نحوه ثبت اعتراض به نتایج کنکور 97

شاید برخی از داوطلبان برای ثبت اعتراض به نتایج کنکور 97 خود به سازمان سنجش واقع در تهران مراجعه نمایند و به صورت حضوری برای اعتراض خود اقدام نمایند. اصلاً نیازی به مراجعه حضوری برای ثبت اعتراض نخواهد بود. همانند سایر مراحل کنکور که  به صورت الکترونیکی انجام می‌شود، ثبت اعتراض به نتایج کنکور 97 نیز، به صورت اینترنتی صورت می‌پذیرد. بنابراین از مراجعه حضوری خودداری نمایید.

نحوه ثبت اعتراض به نتایج کنکور 97 به شرح زیر می‌باشد :

پس از اینکه نتایج خود را دریافت نمودید و این مغایرت را احساس کردید، با مراجعه به سایت سازمان سنجش می‌توانید نسبت به ثبت اعتراض به نتایج کنکور 97 اقدام نمایید. پس از ورود به سایت بر روی گزینه ورود به سیستم پاسخگویی که در منوهای کناری سایت قرار دارد، کلیک نمایید. داوطلبانی که قبلاً در سایت سازمان سنجش عضو شده‌اند، نیازی به ثبت نام جهت عضویت جدید ندارند. تنها با وارد نمودن نام کاربری و رمز عبور خود، یا کلیک بر روی گزینه ثبت درخواست جدید و انتخاب موضوع کنکور سراسری می‌توانند نسبت به ثبت اعتراض خود، اقدام نمایند. اما چنانچه از قبل در سایت سازمان سنجش عضو نشده‌اید، ابتدا بایستی عضویت خود را ثبت نمایید و پس از آن برای درخواست اعتراض خود، اقدام نمایید. در هر دو صورت پس از عضویت در سایت بر روی ثبت درخواست جدید، کلیک نمایید. در بخش انتخاب موضوع، کنکور سراسری 97 را انتخاب نمایید و پس از آن اعتراض به نتایج کنکور 97 خود را ثبت نمایید.

آیا بعد از نتایج درخواست باید انتخاب رشته نمود؟

همان‌طور که خدمت شما عرض نمودیم، سازمان سنجش تنها به درخواست‌های منطقی در زمینهٔ اعتراض به نتایج کنکور 97 که دلایل منطقی و محکمی برای اعتراض خود داشته باشند، پاسخگو خواهد بود. در هر دو صورت، فرقی نمی‌کند که آیا به درخواست شما پاسخ مثبت داده شود و یا منفی، شما نباید منتظر نتیجه اعتراض خود بمانید و پس از آن، نسبت به انتخاب رشته خود اقدام نمایید. در واقع می‌توان گفت انجام انتخاب رشته هیچ منافات و تداخلی با انتخاب رشته نخواهد داشت. بنابراین می‌توانید در زمان مقرر شده برای انتخاب رشته، در مرداد ماه، رشته محل‌های خود را انتخاب نمایید. و پس از اینکه نتایج اعتراض شما مشخص گردید، به صورت هم‌زمان با ثبت اعتراض به نتایج کنکور در انتخاب رشته نیز شرکت نمایید. جهت انتخاب رشته و همچنین اطلاع کامل از اعتراض به نتایج کنکور 97 و همچنین نحوه اعتراض به نتایج کنکور سراسری و مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری 97 – 98 می‌توانید با مشاورین ما تماس حاصل نمایید. همچنین می‌توانید برای اطلاع از راهکارهایی برای رسیدن سریع‌تر به نتیجه درخواست اعتراض به نتایج کنکور 97 با مشاورین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.

جهت اطلاع از اعتراض به نتایج کنکور 97 و نحوه اعتراض به نتایج کنکور سراسری و دفترچه تکمیل ظرفیت کنکور 97  از سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید

9099071974 و در صورت شلوغی 02170707024 پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب

کانال اطلاع رسانی اعتراض به نتایح کنکور 97

کانال اطلاع رسانی اعتراض به نتایج کنکور 97

مطالب مرتبط : 

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

تکمیل ظرفیت کنکور 97

 اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور 97

چگونه با 10 تکنیک های تست زنی, کنکور را شکست دهیم؟=

جمع بندی کنکور سراسری

بانک سوالات آزمون سراسری

 کارنامه کنکور سراسری 97

نتایج نهایی کنکور 97

اعتراض به نتایج کنکور 97

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mahdi azizi

تکمیل ظرفیت کنکور 97

تکمیل ظرفیت کنکور 97 همانند سال‌های گذشته نیز با توجه به نیاز دانشگاه ها و موسسات عالی،پذیرش دانشجو خواهد داشت. دانشجویانی که کارنامه اولیه را دریافت نموده‌اند و در جلسه کنکور سراسری حضور داشته‌اند، پس از اعلام نتایج می‌توانند دفترچه انتخاب رشته را از سایت سازمان سنجش دانلود نمایند و پس از آن با توجه به رتبه کسب نموده و همچنین علاقه‌مندی خود، در کد رشته محل‌های موردنظر اقدام به انتخاب رشته نمایند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mahdi azizi

مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری 97 – 98

مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری 97 – 98

مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری 97 - 98

مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری 97 – 98

سامانه تخصصی مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری 97 – 98

جهت راهنمایی و مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری 97 – 98 و معرفی رشته های تجربی – ریاضی – انسانی – هنر و زبان و استعدادیابی و هدایت تحصیلی و شغلی با مرکز مشاوره انتخاب رشته کنکور ایران تحصیل تماس بگیرید

9099071974 – 02170707024 در صورت شلوغی خطوط چندین بار تلاش کنید پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب

 

مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری 97 : اهمیت مشاوره انتخاب رشته در موفقیت

مشاوره انتخاب رشته کنکور همواره یکی از بحث های داغ و پر اهمیت کنکور سراسری بوده که داوطلبان پس از ثبت نام کنکور سراسری و برگزاری آزمون درگیر آن هستند و همواره داوطلبان و خانواده های آن ها در انتخاب رشته مناسب با استعداد خود دچار سردرگمی و نگرانی هستند ، البته با توجه به بازار کار امروزی و آمار بالای تحصیل کردگان بیکار کشور در رشته های مختلف می توان گفت این نگرانی کاملا به جا و منطقی است البته ناگفته نماند انتخاب رشته نادرست نقش بسیاری در آینده شغلی داوطلبان دارد و اگر همین فارغ التحصیلان بیکار انتخاب رشته درستی انجام داده بودند این آمار بسیار کمتر بود، اما برای از بین بردن این نگرانی چه کنیم؟

مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری می تواند کمک بسیار بزرگی به داوطلبان کند ، همان طور که می دانید پس از برگزاری کنکور سراسری و هر نتیجه ای که در آن گرفته اید مهم ترین گام برای موفقیت در مسیر تحصیل و زندگی انتخاب رشته کنکور است بارها تجربه شده داوطلبانی بوده اند با رتبه های مطلوب نتوانستند به دانشگاه و رشته هدف برسند چون انتخاب رشته کنکور آن ها بدون تحلیل و بررسی انجام گرفته اما بارها نیز داشته ایم داوطلبانی را که با نتیجه ای نه چندان مطلوب با یک انتخاب رشته صحیح و حساب شده توانستند به رشته و دانشگاه دلخواه راه پیدا کنند حالا که اهمیت مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری را با هم بررسی کردیم چند نکته مهم در مورد مشاوره انتخاب رشته کنکور و انتخاب رشته صحیح در این مقاله صحبت می کنیم تا بتوانیم داوطلبان گرامی را بیشتر به سمت انتخاب رشته کنکوری خوب و حساب شده سوق دهیم.

 

مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری 97 در مرکز مشاوره ایران تحصیل به صورت تلفنی نیز انجام می گیرد و داوطلبان سراسر کشور می توانند از خدمات ما بهره مند گردند

 

 

روند مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری 97 همراه با ایران تحصیل

امروزه که اهمیت مشاوره انتخاب رشته کنکور بیش از پیش برای تمامی داوطلبان آشکار شده رقابت بر روی کیفیت مشاوره انتخاب رشته نیز در بین موسسات علمی آموزشی بالا گرفته و همه برای ارائه یک مشاوره انتخاب رشته برتر در تلاش اند.

مرکز مشاوره ایران تحصیل نیز با سابقه بالا و درخشان در امر مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری در کنار شما داوطلبان گرامی است تا با ارائه راهکارهایی نوین و مشاوره روانشناسی و چند تست دیگر به کمک برترین اساتید علمی کشور شما را به سمت رشته و دانشگاه مورد نظرتان سوق دهد اما صلاح دانستیم تا روند مشاوره انتخاب رشته ایران تحصیل را تشریح کنیم تا داوطلبان و اولیا گرامی در صورت صلاح دید خود جهت انتخاب رشته کنکور از خدمات ایران تحصیل استفاده نمایند روند مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری در مرکز ایران تحصیل به صورت زیر خواهد بود :

انتخاب رشته کنکور 97

انتخاب رشته کنکور 97

 

مرحله اول مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری 97

در مرحله اول انتخاب رشته کنکور مشاوران ما به بررسی کارنامه – رتبه – تراز و دیگر جزییات کارنامه داوطلب می پردازند تا با یک تحلیل و آنالیز عالی بتوانند شناختی از سطح علمی داوطلب و میزان تلاش وی برای کنکور و همچنین پی بردن به نقاط ضعف و قدرت داوطلب داشته باشند و نکات مربوطه را به وی تذکر دهند پس از تحلیل و بررسی کارنامه داوطلب چند کارنامه در زیرگروه های مختلف که نتایج مشابه به کارنامه وی دارند را نیز با داوطلب تجزیه و تحلیل می کنند.

 

مرحله دوم مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری 97

دومین مرحله برای انتخاب رشته کنکور سراسری معرفی و تجزیه و تحلیل تمامی رشته های موجود در دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 97 که داوطلب می تواند انتخاب کند و تشریح جزییات این رشته ها همانند تعداد واحد های درسی – مقدار واحد های ریاضی – واحد های عملی و واحد های تئوری و همچنین جایگاه شغلی که داوطلب می تواند با انتخاب این رشته در جامعه داشته باشد و یا میزان درآمد این رشته های خواهد بود.

ناگفته نماند در یک مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری معرفی دانشگاه نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار خواهد بود که در این مرحله انتخاب رشته کنکور حتما به این مورد نیز توجه خواهد شد.

 

مرحله سوم مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری 97

دومین مرحله مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری بررسی اهداف داوطلب – تشریح اهداف وی به همراه تشریح نتایج کارنامه های مشابه وی خواهد بود ، برای اینکه  انتخاب رشته کنکور سراسری  صحیحی داشته باشیم باید ابتدا اهداف داوطلب را تشریح نماییم که مشاوران ما می توانند از طریق چندین سوال و پرسشنامه که همان آزمون رغبت سنجی شغلی و تحصیلی نامیده می شود داوطلب را از نظر روانشناسی تجزیه و تحلیل نمایند و با مذاکره و مقایسه کارنامه های قبلی به یک هدف مشترک دست یابند.

 

مرحله چهارم مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری 97

در این مرحله که آخرین مرحله مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری است به بررسی دقیق دفترچه انتخاب رشته کنکور – رتبه و تراز قبولی در رشته های هدف در سال های گذشته – بررسی ظرفیت دانشگاه های و در نهایت انتخاب رشته کنکور سراسری 97 بر اساس اولویت و پر کردن فرم فرم انتخاب رشته کنکور سراسری در دستور کار قرار خواهد گرفت

 

مزایای مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری 97 – ایران تحصیل

با توجه به هزینه های بسیار بالای انجام مشاوره انتخاب رشته توسط موسسات مشاوره تحصیلی و نبود مشاور تحصیلی یا مرکز مشاوره در برخی نقاط کشور مرکز مشاوره انتخاب رشته کنکور ایران تحصیل این امکان را فراهم آورده تا هر یک از داوطلبان از هر نقطه ایران بتواند جهت انتخاب رشته کنکور با برترین مشاوران انتخاب رشته کنکور کشور که از بین رتبه های برتر کنکور سال های گذشته و اساتید علمی دانشگاه های کشور انتخاب شده اند در ارتباط باشند.

انتخاب رشته کنکور 97 را می توانید از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی ایران تحصیل که یکی از برترین خدمات آن ارائه مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری می باشد انجام دهید علاوه بر اینکه دسترسی از کل کشور به برترین مشاوران انتخاب رشته را فراهم کرده ایم داوطلبان گرامی می توانند با کمترین هزینه جهت مشاوره انتخاب رشته خود اقدام کنند ضمنا در صورت استفاده از سیستم مشاوره انتخاب رشته کنکور به صورت تلفنی هزینه و دیگر مشکلات مشاوره حضوری را نخواهید داشت.

کانال مشاوره انتخاب رشته کنکور

کانال مشاوره انتخاب رشته کنکور

 

جهت راهنمایی و مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری 97 – 98 و معرفی رشته های تجربی – ریاضی – انسانی – هنر و زبان و استعدادیابی و هدایت تحصیلی و شغلی با مرکز مشاوره انتخاب رشته کنکور ایران تحصیل تماس بگیرید

9099071974 – 02170707024 در صورت شلوغی خطوط چندین بار تلاش کنید پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب

 

مطالب مرتبط :

اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری

اعلام نتایج انتخاب رشته کنکور 97

اعتراض به نتایج کنکور سراسری

 کارنامه کنکور سراسری 97

برنامه ریزی کنکور با روش جدید

مشاوره تحصیلی انتخاب رشته کنکور

اعلام نتایج کنکور 97

تاثیر معدل در کنکور سراسری 98

بهترین منابع کنکور سراسری

حذفیات کنکور سراسری انسانی

کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 98

مشاوره قبولی در کنکور

فهرست حذفیات کنکور سراسری 98

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

ثبت نام علمی کاربردی بدون کنکور

مشاوره انتخاب رشته کنکور کارشناسی

مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری

مشاوره انتخاب رشته کنکور

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mahdi azizi

رتبه لازم برای قبولی در رشته فیزیوتراپی

رتبه لازم برای قبولی در رشته فیزیوتراپی

رتبه لازم برای قبولی در رشته فیزیوتراپی

رتبه لازم برای قبولی در رشته فیزیوتراپی

جهت آموزش و مشاوره رتبه لازم برای قبولی در رشته فیزیوتراپی با شماره های زیر تماس بگیرید

9099071974 پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

رتبه لازم برای قبولی در رشته فیزیوتراپی در کنکور آزاد و سراسری چه رتبه‌ای است؟ یکی از رشته‌های مرتبط با کنکور تجربی رشته فیزیوتراپی است. در سایت ایران تحصیلمشاورین ما اطلاعاتی در مورد رشته های بدون کنکور پزشکی و رتبه‌های لازم برای قبولی در رشته پزشکی به شما ارائه نموده‌اند. در این مقاله قصد داریم در مورد رتبه لازم برای قبولی در رشته فیزیوتراپی صحبت کنیم و به شما کمک کنیم تا برای پذیرش در رشته فیزیوتراپی از رتبه قبولی فیزیوتراپی آزاد و سراسری و دانشگاه های آزاد دارای رشته فیزیوتراپی آگاه شوید.

رتبه لازم برای قبولی در رشته فیزیوتوراپی دانشگاه آزاد – دانشگاه تهران

داوطلبان بسیاری به دلایل مختلف نتوانسته‌اند در سال‌های قبل موفقیت خود را کسب نمایند و به رشته دلخواه خود را پذیرفته شوند و یا اینکه موفق به کسب رتبه موردنظر خود نشده‌اند. شاید شما از داوطلبینی باشید که امسال اولین سالی است که کنکور را تجربه کرده‌اید و اگر درتجربه اطرافیان خودصحبت‌هایی را شنیده‌اید که نتوانسته‌اند موفق شوند به شما از سختی‌های کنکور وعدم موفقیت در آن سخن می‌گویند و شاید این صحبت‌ها موجب شود که شما از این کنکور غولی برای خود بسازید که هرگز نخواهید توانست در آن موفق شوید و این عدم موفقیت شما را آشفته و نگران نماید و همین ذهنیت مانع از این شود که شما تلاش کنید. اما افرادی که درکنکور موفق شده اند چه نکاتی را رعایت نموده‌اند؟ شاید شما نیز آرزوی رتبه قبولی در رشته فیزیوتراپی آزاد و سراسری را دارید ولی شاید تصور کنید با میزان درسی که خوانده‌اید و درصدهایی که دارید نخواهید توانست موفق شوید و رتبه لازم برای قبولی در رشته فیزیوتراپی دانشگاه آزاد و سراسری چند است ؟ داوطلبان موفق برنامه‌ریزی دقیق و منظمی داشته‌اند،از منابع کنکور معتبری استفاده نموده‌اند و نکات تست‌زنی را به‌درستی به‌ کاربرده‌اند.

شیوه مطالعه صحیح به شما کمک می‌کند تا به هدف خود برسید و در این راه موفق شوید. اگر هنوز در این مورد سردرگم هستید و نمی‌توانید تصمیم درستی بگیرید مشاورین ما آماده خدمت‌رسانی به شما هستند. مشاورین ما همه‌روزه و هر ساعت آماده هستند تا به شما خدماتی متنوعی ازجمله رتبه لازم برای قبولی در رشته فیزیوتراپی دانشگاه آزاد آگاه شوید و بتوانید رتبه قبولی فیزیوتراپی آزاد و سراسری را در کنکور کسب نمایید.

برای آگاهی از تخمین رتبه کنکور سراسری روی عبارت کلیک کنید .

 

 کسب رتبه لازم برای قبولی در رشته فیزیوتراپی 

برای رسیدن به هر هدفی داشتن برنامه‌ریزی منظم و درست بسیار لازم و ضروری است. نا امیدی در هیچ زمانی و هیچ رشته و کاری نمی‌تواند کمک‌کننده به شما باشد. اینکه نمی‌توانم و هرگز موفق نمی‌شویم یعنی تلقین منفی به خود. اگر می‌خواهید رتبه لازم برای قبولی در رشته فیزیوتراپی را کسب نمایید،باید ابتدا با امید و برنامه‌ریزی درست متناسب با خودتان شروع به مطالعه نمایید. داشتن منابع معتبر برای موفقیت در کنکور و همچنین رتبه لازم برای قبولی در رشته فیزیوتراپی دانشگاه آزاد لازم و ضروری است. هرچقدر شما در این مراحل قوی باشید و قوی عمل کنید باز هم زمان کنکور بسیار مهم است که عملکرد شما چگونه است ؟ تکنیک‌های تست‌زنی در کنکور بسیار مهم است. ما در سایت ایران تحصیل تکنیکهایی تست‌زنی بدون معلومات را نیز فراهم نموده‌ایم. اما تمام این مطالب نمی‌تواند برای موفقیت شما کافی باشد. شما با داشتن یک مشاور خوب که در هر مرحله بتواند به شما کمک کند می‌توانید موفقیت خود را تضمین نمایید. مشاورین ما آماده خدمت‌رسانی به شما داوطلبین کنکور هستند و با تمام انرژی تا روز کنکور با شما همراه خواهند بود.

رتبه لازم برای قبولی در رشته فیزیوتراپی منطقه یک

ادبیات فارسی عربی دین و زندگی زبان انگلیسی زمین شناسی ریاضی زیست فیزیک شیمی رتبه
54 62 67 42 0 37 58 46 54 2270
67 47 64 38 0 56 57 50 39 2167

رتبه لازم برای قبولی در رشته فیزیوتراپی منطقه دو

ادبیات فارسی عربی دین و زندگی زبان انگلیسی زمین شناسی ریاضی زیست فیزیک شیمی رتبه
67 54 96 34 0 28 46 36 50 4079
48 86 66 60 0 42 55 70 28 3821

رتبه لازم برای قبولی در رشته فیزیوتراپی منطقه سه

ادبیات فارسی عربی دین و زندگی زبان انگلیسی زمین شناسی ریاضی زیست فیزیک شیمی رتبه
64 70 47 58 2 30 50 39 49 2060
59 19 62 10 0 4 63 40 43 1942

برای اطلاع از  رتبه لازم برای قبولی در رشته فیزیوتراپی دانشگاه آزاد با مشاورین ایران تحصیل تماس بگیرید تا به شما کمک کنند به هدف و رتبه مورد نظر خود دست یابید.مشاورین ما همه روزه به شما کمک خواهند کرد تا از رتبه قبولی فیزیوتراپی آزاد و سراسری آگاهی یابید.

جهت آموزش و مشاوره رتبه لازم برای قبولی در رشته فیزیوتراپی و  ثبت نام رشته فیزیوتراپی بدون کنکور با شماره های زیر تماس بگیرید

9099071974 و در صورت شلوغی خطوط 02170707024 پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

کانال اطلاع رسانی رتبه لازم برای قبولی در رشته فیزیوتراپی

کانال اطلاع رسانی رتبه لازم برای قبولی در رشته فیزیوتراپی

مطالب مرتبط :

ثبت نام بدون کنکور رشته پرستاری

مامایی بدون کنکور 

شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

ثبت نام استعداد درخشان دانشگاه آزاد  

رشته فیزیوتراپی بدون کنکور دانشگاه آزاد

رشته فیزیوتراپی در دانشگاه علمی کاربردی 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mahdi azizi

دانشگاه های آزاد دارای رشته فیزیوتراپی

دانشگاه های آزاد دارای رشته فیزیوتراپی

دانشگاه های آزاد دارای رشته فیزیوتراپی

دانشگاه های آزاد دارای رشته فیزیوتراپی

دانشگاه های آزاد دارای رشته فیزیوتراپی وجود دارند. این دانشگاه ها برای پذیرش، شرایط فیزیوتراپی بدون آزمون را در دفترچه ذکر می کنند.فیزیوتراپی از طریق کنکور سراسری و آزاد پذیرش دارد و جزو رشته هایی است که دانشگاه های آزاد دارای رشته فیزیوتراپی نیز می باشد. رشته فیزیوتراپی در دانشگاه علمی کاربردی نیز پذیرش دارد و شرایط پذیرش در این رشته مانند دانشگاه های آزاد دارای رشته فیزیوتراپی با سایر دانشگاه های تفاوت هایی ممکن است داشته باشداگر می خواهید از این امر آگاهی یابید که چه شرایطی برای ثبت نام رشته فیزیوتراپی بدون کنکور وجود دارد و رتبه لازم برای قبولی در رشته فیزیوتراپی دانشگاه ها چیست ،با مشاورین ما درتماس باشید تا همه روزه و در هر ساعت به شما کمک کنند. در سایت ایران تحصیل برای شما در مقاله های قبلی در مورد درصدهای لازم برای قبولی در رشته فیزیوتراپی مطالبی را قرار دادیم. در این مقاله قصد داریدم در مورد دانشگاه های آزاد دارای رشته فیزیوتراپی صحبت کنیم. غیر از دانشگاه آزاد رشته فیزیوتراپی در دانشگاه علمی کاربردی نیز پذیرش دارد.

جهت آموزش و مشاوره دانشگاه های آزاد دارای رشته فیزیوتراپی با شماره های زیر تماس بگیرید

9099071974 و در صورت شلوغی خطوط 02170707024 پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

 

ظرفیت پذیرش دانشگاه های آزاد دارای رشته فیزیوتراپی به چه صورت است؟

ظرفیت پذیرش فیزیوتراپی بستگی به دانشگاه های آزاد دارای رشته فیزیوتراپی دارد. رشته فیزیوتراپی دردانشگاه علمی کاربردی نیز ظرفیت متفاوتی دارد. مانند هر رشته دیگری هر سال این ظرفیت متغیر می باشد. اما درسال96 -95 این ظرفیت در دانشگاه های سراسری 338 نفر، پردیس های خودگردان ظرفیت رشته فیزیوتراپی 34 نفربوده است.این ظرفیت هر ساله تغییر می نماید و دانشگاه های آزاد دارای رشته فیزیوتراپی و در کل فیزیوتراپی دانشگاه آزاد نیز پذیرش متفاوت دارد.

نوع دوره نام دانشگاه استان دانشگاه نام رشته جنسیت پذیرش ظریفت
روزانه دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اصفهان فیزیوتراپی زن – مرد 19
پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اصفهان فیزیوتراپی زن – مرد 3
روزانه دانشگاه علوم پزشکی بابل مازندران فیزیوتراپی زن – مرد 22
پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی مازندران فیزیوتراپی زن – مرد 10
روزانه دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور-اهواز خوزستان فیزیوتراپی زن – مزد 20
پردیس خود گردان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان سیستان و بلوچستان فیزیوتراپی زن – مرد 8
روزانه دانشگاه علوم پزشکی مشهد خراسان رضوی فیزیوتراپی مرد 1
پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی مشهد خراسان رضوی فیزیوتراپی زن – مرد 3

 

رشته فیزیوتراپی چیست؟

قبل از اینکه بخواهیم در مورد دانشگاه های آزاد دارای رشته فیزیوتراپی صحبت کنیم، بهتر است مختصری در مورد اینکه رشته فیزیوتراپی چیست صحبت نماییم. شاید در اطرافیان شما نیز کسانی باشند که از معلولیت رنج می برند و قادر به انجام حرکات خود نیستند و یا اینکه افرادی که دچار صحنه تصادف شده اند و یا حوادثی برایشان رخ داده است، به فیزیوتراپ مراجعه نموده اند تا بتوانند مانند گذشته حرکات خود کارهای خود را انجام دهند. فیزیوتراپ ها با استفاده از ابزارهای الکترونیک اقدام به رفع نواقص و مشکلات می نمایند. اما این درمان فقط در وسایل ختم نمی شود. فیزیوتراپ ها همچنین با انجام یکسری ورزش ها به ترکیبی از درمان های الکتریکی و ورزش برای رفع مشکلات بیماران تلاش می کنند. البته ذکر این نکته ضروری است که درکنارفیزیوتراپی دارودرمانی نیز وجود دارد.

اگر می خواهید اطلاعات کاملی در مورد دانشگاه های آزاد دارای رشته فیزیوتراپی کسب نمایید و یا با رشته فیزیوتراپی در دانشگاه علمی کاربردی آشنا شوید، با مشاورین ما تماس بگیرید. مشاورین ما در تمامی ساعات و در هر روز از شبانه روز آماده خدمت رسانی به شما می باشند و به شما کمک خواهند کرد تا بتوانید با برنامه ریزی درست و شیوه های صحیح مطالعه و همچنین تکنیک های تست زنی بتوانید موفقیت خود را تضمین نمایید. قبولی در رشته فیزیوتراپی با راهنمایی هایی که مشاورین ما به شما ارائه می دهند به راحتی می توانید در این رشته پذیرفته شوید. آگاهی از دانشگاه های آزاد دارای رشته فیزیوتراپی به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید با توجه به موقعیت و شرایط زندگی خود به انتخاب رشته درستی دست یابید.

جهت آموزش و مشاوره دانشگاه های آزاد دارای رشته فیزیوتراپی با شماره های زیر تماس بگیرید

9099071974 و در صورت شلوغی خطوط 02170707024 پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

کانال اطلاع رسانی دانشگاه های آزاد دارای رشته فیزیوتراپی

کانال اطلاع رسانی دانشگاه های آزاد دارای رشته فیزیوتراپی

مطالب مرتبط :

ثبت نام بدون کنکور رشته پرستاری

مامایی بدون کنکور 

شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

ثبت نام استعداد درخشان دانشگاه آزاد 

رشته فیزیوتراپی بدون کنکور دانشگاه آزاد 

دانشگاه های آزاد دارای رشته فیزیوتراپی 97 – 98 

رشته فیزیوتراپی در دانشگاه علمی کاربردی

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mahdi azizi

کارنامه آزمون تیزهوشان 97-98

کارنامه آزمون تیزهوشان 97-98

کارنامه آزمون تیزهوشان 97-98

کارنامه آزمون تیزهوشان 97-98

کارنامه آزمون تیزهوشان 97-98 برای بسیاری از دانش آموزانی که در قصد شرکت در آزمون مدارس تیزهوشان را دارند حائز اهمیت است عموما هر ساله کارنامه تیزهوشان پنج الی شش هفته بعد از برگزاری آزمون در سامانه ثبت نام آزمون تیزهوشان به نشانی azmoon.medu.ir اعلام می‌شود و داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت کارنامه و نتایج آزمون خود را مشاهده نمایند. اسامی قبول شدگان تیزهوشان 97-98 در این سامانه اعلام می شود اما نحوه ی نمایش قبولی به نحو ی است که در صورت قبولی فقط اسم مرکز قبول شده نمایش داده می شود اما اگر داوطلبی در کارنامه آزمون تیزهوشان 97-98 نمره قبولی را اخذ نکرده باشد نمرات آزمون استعداد تحصیلی و تحلیلی و نمرات کل آزمون داوطلب در کارنامه آزمون تیزهوشان 97-98 داده خواهد شد لازم به ذکر است داوطلبینی که نسبت به نمرات خود در سامانه اعتراضی دارند می توانند در همان سایت اعتراض خود را ثبت کنند و منتظر تجدید نظر بمانند .

شما داوطلبان و والدین گرامی جهت سهولت و راحتی در امر ثبت نام آزمون سمپاد 97-98 می‌توانید با مرکز مشاوره سمپاد ایران تحصیل تماس بگیرید تا از شرایط ثبت نام مدارس تیزهوشان 97-98 – میزان هزینه ثبت نام تیزهوشان 97-98 – دریافت منابع آزمون تیزهوشان – اسامی قبول شدگان تیزهوشان 97-98 – نمونه سوالات تیزهوشان نهم به دهم – برنامه ریزی جهت قبولی در آزمون سمپاد و … آگاه شوید.

شماره تماس : 9099071974 تماس از سراسر کشور تنها از طریق تلفن ثابت

پاسخگویی از ساعت 8 صبح تا 1 شب حتی ایام تعطیل

اسامی قبول شدگان تیزهوشان 97-98

والدین گرامی به یاد بسپارید که تلقی نادرست از قابلیت‌های فرزندتان و احساس شکست، موجب خدشه دار ساختن اعتماد به نفس و خودباوری او می‌شود. جهت پیشگیری از هر گونه فشار ذهنی، عاطفی و جسمی لازم است (صرف نظر از کسب هر نتیجه و قبولی یا عدم قبولی وی) شرایط عاطفی و ذهنی فرزندتان را چه قبل و چه بعد از آزمون تیزهوشان توجه کرده و مدیریت لازم را داشته باشید. به تلاش‌ها و قابلیت‌های فرزندتان احترام بگذارید و از او سپاسگزاری کنید و سعی نمایید تلقی شما از عدم قبولی فرزندتان به نشانه ضعف و ناتوانی او نباشد و نیز قرار گرفتن آن در اسامی قبول شدگان تیزهوشان 97-98 موجب غرور کاذب، احساس برتری جویی و فخر فروشی نشود. فرزندتان را مطمئن کنید که با توکل به خداوند بزرگ و با تلاش و توانمندی‌های زیادی که دارد می‌تواند در سال‌های تحصیلی پیش رو موفقیت‌های بزرگی را کسب نماید و قبولی در کارنامه آزمون تیزهوشان 97-98 صرفا یکی از راه‌های رسیدن به موفقیت است.

نحوه ی ثبت نام و درج  کارنامه آزمون تیزهوشان 97-98

1- گزینش دانش آموزان از طریق آزمون انجام می‌شود.

2- کادر آموزشی مدارس تیزهوشان نیز مورد گزینش قرار می‌گیرند.

3- دانش آموزان در حدود 42 ساعت در هفته در مدارس تیزهوشان حضور دارند.

4- مدارس سمپاد دارای امکانات خوابگاهی و شبانه روزی نمی‌باشند.

5- امکانات آموزشی و پرورشی این نوع از مدارس نسبت به مدارس عادی سطح بالاتری دارد و جزء مدارس خاص محسوب می‌شوند.

به اطلاع داوطلبان گرامی می‌رسانیم که مطابق با روال هر سال احتمال دارد کارنامه آزمون تیزهوشان 97-98 یک ماه بعد از آزمون صادر گردد . برای اطلاع از زمان دقیق دریافت کارنامه آزمون تیزهوشان 97-98 با مرکز مشاوره سمپاد ایران تحصیل تماس بگیرید. داوطلبان می‌بایست به سامانه ثبت نام آزمون استعدادهای درخشان به نشانی Azmoon.medu.ir مراجعه نمایند، اطلاعات دانش آموزی خود را درون فرم ثبت نام وارد کرده و ثبت نام خود را تکمیل نمایند. به شما توصیه می‌کنیم که قبل از ثبت نام حتما دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان 97-98 را بطور کامل و دقیق مطالعه نمایید تا در روند انجام مراحل ثبت نام اشتباهی انجام نگیرد..

به جهت پیشگیری از سردرگمی به شما توصیه می‌کنیم تا انجام مراحل ثبت نام را به ما بسپارید تا بدون نگرانی این پروسه در کوتاهترین زمان به انجام برسد. شماره تماس مرکز مشاوره سمپاد ایران تحصیل 02170707024

 

زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97-98

به اطلاع دانش آموزان گرامی در پایه نهم متوسطه می‌رسانیم که حدود پنج الی شش هفته بعد از برگزاری آزمون (زمان برگزاری آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97-98 : نیمه اول اردیبهشت 97) نتایج آزمون نهم به دهم سمپاد 97-98 در سایت ثبت نام آزمون استعدادهای درخشان منتشر می‌شود که داوطلبان می‌بایست به سایت Azmoon.medu.ir مراجعه و نتایج را مشاهده نمایند.

تاکید می‌کنیم که کارنامه آزمون تیزهوشان 97-98 تنها در سایت Azmoon.medu.irمنتشر می‌شود نه در هیچ سایت دیگری.

کارنامه آزمون تیزهوشان 97-98 را در سایت ثبت نام سمپاد( sampad.medu.ir ) را مشاهده کنند. در کارنامه هر داوطلب، تعداد سوالات صحیح – تعداد سوالات غلط – تعداد سوالات بی پاسخ – جواب قبولی یا عدم قبولی و نام مدرسه‌ای که داوطلب در آن پذیرش شده است قابل مشاهده است. دوطلبان گرامی دقت داشته باشید در صورتی که در آزمون تیزهوشان پذیرش نشده باشید کارنامه عدم قبولی شما حداکثر ظرف مدت یک هفته بعد از اعلام نتایج آزمون تیزهوشان در سایت منتشر می‌شود.

در صورتیکه سوالی در زمینه نحوه دریافت کارنامه آزمون تیزهوشان 97-98 – مشاوره و برنامه ریزی جهت قبولی در آزمون سمپاد – نحوه تست زدن – نحوه مدیریت زمان در آزمون تیزهوشان و … دارید با مرکز مشاوره سمپاد ایران تحصیل تماس بگیری تا از خدمات مختلف مرکز بهره ببرید.
کانال اطلاع رسانی کارنامه آزمون تیزهوشان 97-98

کانال اطلاع رسانی کارنامه آزمون تیزهوشان 97-98

مطالب مرتبط :

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mahdi azizi

سوالات و پاسخنامه کنکور سراسری 96

سوالات و پاسخنامه کنکور سراسری 96

سوالات و پاسخنامه کنکور سراسری 96

سوالات و پاسخنامه کنکور سراسری 96

سوالات و پاسخنامه کنکور سراسری 96  اهمیت زیادی برای داوطلبین کنکور سراسری 98 دارد زیرا هر ساله تعداد زیادی از سوالات کنکور سراسری مشابه سالهای پیش طراحی می شوند و داوطلبین باید این نکته بسیار مهم را سرلوحه مطالعه خود قرار دهند یعنی زمان زیادی را براب تحلیل و بررسی سوالات و پاسخنامه کنکور سراسری 96 نمایند کنکور سراسری هر ساله در پنج گروه آزمایشی ریاضی، تجربی، انسانی، هنر و زبان برگذار می شود این آزمون دارای چندین مرحله است که پس از برگزاری کنکور سراسری داوطلبین در مرحله بعد به مشاهده پاسخ نامه کنکور سراسری می‌پردازند و منتظر تاریخ اعلام نتایج کنکور سراسری، که در صورت قبولی در مرحله بعد اقدام به انتخاب رشته می‌نمایند.

پس از پایان کنکور سراسری، سازمان سنجش اقدام به انتشار سوالات و پاسخنامه کنکور سراسری  می‌کند تا این امکان را به داوطلبان بدهد که در صورت داشتن اعتراض نسبت به طراحی سوالات، اعتراض خود را ثبت نمایند و همچنین می‌توانند با مشاهده پاسخ‌ها، خود و عملکردشان را ارزیابی کنند. در این مطلب ما نیز این امکان را برای داوطلبین فراهم کردیم که بتوانند به دانلود سوالات و پاسخنامه کنکور سراسری 96 در تمامی گروه‌های آزمایشی بپردازند.

سوالات و پاسخنامه کنکور سراسری 96

دانلود سوالات و پاسخنامه کنکور سراسری 96
ریاضی دانلود سوالات اختصاصی کنکور ریاضی 96 دانلود سوالات عمومی کنکور ریاضی 96 دانلود پاسخنامه
تجربی دانلود سوالات اختصاصی کنکور تجربی 96 دانلود سوالات عمومی کنکور تجربی 96 دانلود پاسخنامه
انسانی دانلود سوالات اختصاصی کنکور انسانی 96 دانلود سوالات عمومی کنکور انسانی 96 دانلود پاسخنامه
هنر دانلود سوالات اختصاصی کنکور هنر 96 دانلود سوالات عمومی کنکور هنر 96 دانلود پاسخنامه
زبان دانلود سوالات اختصاصی کنکور زبان 96 دانلود سوالات عمومی کنکور زبان 96 دانلود پاسخنامه

 ثبت اعتراض سوالات و پاسخنامه کنکور سراسری 96 

داوطلبان گرامی با دلایل منطقی و مستدل می‌توانند نسبت به ثبت اعتراض به سوالات کنکور سراسری اقدام نمایند. هنگامی که سازمان سنجش اقدام به حذف کردن یک سوال می‌کند که منبع آن از کتاب های درسی نباشد و در کل در کتاب به مفهوم آن نیز اشاره نشده باشد. داوطلبان گرامی باید نهایت دقت را در مطرح کردن اعتراض خود داشته باشند، زیرا صرفا بخاطر اینکه یک سوال در تمرین‌های کتاب موجود نیست دلیلی نمی‌شود که سازمان سنجش نسبت به حذف سوال اقدام کند. بعد از مطمئن شدن از موضوع اعتراض خود، در ابتدا می‌بایست با ایجاد یک حساب کاربری و همچنین درخواست کتبی در سیستم پاسخگویی سازمان سنجش، نسبت به ثبت اعتراض خود اقدام نمایند.

دقت کنید علاوه بر اینکه داوطلبان می‌توانند نسبت به سوالات کنکور سراسری اعتراض کنند، می‌توانند اقدام به ثبت اعتراض به پاسخنامه کلیدی کنکور نیز در تمامی گروه‌های آزمایشی کنند. با توجه به اینکه زمانی از سوی سازمان سنجش برای ثبت اعتراض مشخص می‌شود، داوطلبین می‌بایست در اولین فرصت پس از انتشار سوالات و پاسخنامه کنکور 96 نسبت به ثبت اعتراض خود اقدام نمایند.

مشاوره تحصیلی رایگان – مشاوره تحصیلی دبیرستان – مشاوره تحصیلی کنکور 

 روش ثبت اعتراض به پاسخنامه کلیدی کنکور سراسری  – سوالات و پاسخنامه کنکور سراسری 96

همانطور که اشاره شد داوطلبین گرامی می‌توانند با ایجاد یک حساب کاربری در سیستم پاسخگویی سنجش برای ثبت اعتراض و درخواست کتبی خود اقدام نمایند.

با توجه به اهمیت موضوع در صورت تمایل می‌توانید ثبت اعتراض به پاسخنامه کلیدی کنکور سراسری را به مشاورین تحصیلی ما یعنی ایران تحصیل بسپارید و بدون نگرانی از موضوعی اقدام به ثبت اعتراض خود نمایید.

 زمان اعلام نتایج کنکور سراسری – سوالات و پاسخنامه کنکور سراسری 96 

نیمه دوم مرداد ماه، توسط سازمان سنجش نتایج اولیه کنکور بر روی سایت نمایش داده می شود و داوطلبین در صورت قبولی و مجاز شدن می توانند  در مراحل بعدی نسبت به انتخاب رشته اقدام نمایند. یک هفته پس از اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری، یعنی نیمه دوم مرداد ماه زمان انتخاب رشته کنکور سراسری است . نیمه اول شهریور ماه نیز زمان اعلام نتایج انتخاب رشته کنکور سراسری است که داوطلبین در صورت پذیرفته شدن می‌توانند در زمان مشخص شده نسبت به ثبت نام حضوری در دانشگاه محل قبولی خود اقدام نمایند. اما داوطلبانی که در مرجله انتخاب رشته، پذیرش نشده‌اند می‌توانند در تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 یا در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 96 شانس خود را مجددا امتحان نمایند تا انشالله در دانشگاه و رشته‌ای که مدنظرشان است قبول شوند.

برای اطلاع از سوالات و پاسخنامه کنکور سراسری 96 –  تکنیک های تست زنی کنکور – منابع مطالعه کنکور –تخمین رتبه کنکور

با مرکز ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.

سوالات و پاسخنامه کنکور سراسری 96 – زمان انتخاب رشته کنکور سراسری 96

حدودا یک هفته بعد از اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری یعنی در تاریخ نیمه دوم مردادماه به مرحله انتخاب رشته کنکور سراسری می‌رسید. داوطلبانی که برای انتخاب رشته مجاز شده‌اند می‌بایست دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 96 را تهیه کرده و مطالعه نمایند و برای انتخاب رشته اقدامات لازم را انجام دهند. همه ساله طبق معمول، بعد از اعلام نتایج کنکور سراسری، دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری توسط سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می‌شود. داوطلبان می‌بایست برای تمامی گروه‌های آزمایشی ( گروه علوم ریاضی و فیزیک – گروه علوم تجربی – گروه علوم انسانی – گروه هنر و نیز گروه زبان) دفترچه جداگانه تهیه نمایند و از لیست رشته‌های کنکور سراسری با کد رشته‌ محل‌های کنکور سراسری، ظرفیت پذیرش رشته‌ها و … کاملا آگاه شوند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره دانلود سوالات و پاسخنامه کنکور سراسری 96 با مشاوران ایران تحصیل تماس بگیرید.

شماره تماس ایران تحصیل : 9099071974

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل.

کانال اطلاع رسانی سوالات و پاسخنامه کنکور سراسری 96

کانال اطلاع رسانی سوالات و پاسخنامه کنکور سراسری 96

مطالب مرتبط :

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mahdi azizi

رشته های تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 98 – 97

رشته های تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 98 – 97

رشته های تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد

رشته های تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد

 

رشته های تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 98 – 97 شامل چه رشته‌هایی می‌شود؟ دفترچه تکمیل ظرفیت آزاد 98-97 چه زمانی اعلام می‌شود؟ شرایط شرکت در ثبت‌نام رشته‌های تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 98 – 97 چیست؟ و سؤالات زیادی که در ذهن داوطلبان وجود دارد. با ما همراه باشید. در سایت ایران تحصیل ما پاسخ به سؤالات را برای شما فراهم آورده‌ایم. یک راه دیگر برای کسب اطلاعات کامل و پیدا کردن پاسخ سوالاتی که در ذهن شما ایجاد می‌شود و ما در اینجا مطرح نکرده‌ایم نیز قرار داده‌ایم، مشاورین ما هرروز و در هر ساعت از شبانه‌روز که شما مایل به تماس باشید. در خدمت‌رسانی به شما آماده می‌باشند. کافیست با مشاورین ما تماس حاصل نمایید تا پاسخ تمامی سؤالات خود را دریافت نمایید. در این مقاله قصد داریم در مورد رشته های تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 98 – 97 و دفترچه تکمیل ظرفیت آزاد 98-97 برای شما ارائه مطلب نماییم.

برای کسب اطلاع بیشتر از رشته های تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 98 – 97 در تمامی رشته ها با مشاوران ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.  

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با شماره تماس: 9099071974 

پاسخگویی : 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

شرایط ثبت‌نام در رشته های تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 98 – 97

داوطلبینی می توانند در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد ثبت‌نام نمایند که در کنکور سراسری ثبت‌نام نموده‌اند و مجاز به انتخاب رشته می‌باشند. برای ثبت نام کافیست در زمان مقرر به سامانه azmoon.org مراجعه کنید ، داوطلبینی که می‌توانند در رشته های تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 98 – 97 ثبت‌نام نمایند به چند دسته تقسیم می‌شوند.

  • داوطلبینی که در کنکور سراسری شرکت کرده‌اند و مجاز به انتخاب رشته در دانشگاه آزاد شده‌اند.
  • داوطلبینی که در رشته موردنظر خود پذیرفته‌شده ناد و حالا قصد تغییر رشته از طریق تکمیل ظرفیت را دارند.
  • داوطلبینی که مجاز به انتخاب رشته شده‌اند اما در زمان انتخاب رشته مردادماه، انتخاب رشته نکرده‌اند.

شما جزو هرکدام از این دسته‌ها که قرار داشته باشید، تفاوتی ندارد. آنچه مهم است این است که شما این فرصت استثنایی را از دست ندهید و به بهترین وجه انتخاب رشته نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر بهتر است با مشاورین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید .

زمان انتشار دفترچه تکمیل ظرفیت آزاد 98-97

اگر می‌خواهید در رشته های تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 98 – 97 ثبت‌نام نمایید، بهمن‌ماه از طریق سایت دانشگاه آزاد این ثبت‌نام آغاز می‌شود و دفترچه تکمیل ظرفیت آزاد 98-97 بر روی سایت قرار می‌گیرد. اگر شما نیز از رشته قبولی خود رضایت خاطر ندارید و به دنبال فرصتی برای تغییر رشته خود هستید، تکمیل ظرفیت بهترین زمان و فرصت برای شما خواهد بود. و یا اگر شما نیز جزو داوطلبینی هستید که در زمان مقرر انتخاب رشته نکرده‌اید، می‌توانید از طریق رشته های تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 98 – 97 ثبت‌نام نمایید و در دفترچه تکمیل ظرفیت آزاد 98- 97 رشته مورد نظر خود را انتخاب نمایید. در هر مرحله از ثبت‌نام چنانچه به مشکل برخورد کردید و یا اینکه سوا لاتی در مورد نحوه ثبت‌نام برایتان مطرح شد، با مشاورین ما در تماس باشید تا به شما در جهت رفع مشکلاتتان و کمک نمایند.

برای مشاهده و دانلود دفترچه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد روی عبارت کلیک کنید .

نحوه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت

تفاوتی که در انتخاب رشته های تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 98 – 97  با انتخاب رشته مردادماه وجود دارد، در تعداد کد رشته‌های انتخابی و همچنین در محدودیت رشته‌های انتخابی می‌باشد. زیرا دانشگاه‌های مختلف تعدادی را که مایل به پذیرش باشند اعلام می‌نمایند. و این تعداد ممکن است محدود و یا هر دانشگاه برای تکمیل ظرفیت اعلام ثبت‌نام نکند. بنابراین، این امر موجب حساسیت بیشتری در انتخاب رشته می‌شود. تعداد رشته‌هایی که می‌توانید انتخاب نمایید در مرحله تکمیل ظرفیت 20 انتخاب می‌باشند. ابتدا بر اساس خوش‌بینی دست به انتخاب نمایید. یعنی بهتر است ابتدا رشته‌هایی را که مایل به پذیرفته شدن در آن‌ها هستید ولی رتبه پذیرش آن‌ها را ندارید انتخاب نمایید. و در انتخاب‌های بعدی رشته‌های موردعلاقه خود را انتخاب نمایید. انتخاب رشته نیاز به تخصص و مهارت خاصی است. این تخصص را می‌توانید از مشاورین ما کسب نمایید. مشاورین ما تکنیک‌های انتخاب رشته را به شما آموزش خواهند داد تا بتوانید با حتی همان رتبه کم در دانشگاه و رشته موردعلاقه خود پذیرفته شوید.

رشته های تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 98 – 97 با رشته‌هایی که هرساله اعلام می‌شود ممکن است تفاوت‌هایی داشته باشد. در دفترچه تکمیل ظرفیت آزاد 98-97 می‌توانید کد رشته‌های محل انتخاب خود را ملاحظه نمایید. تعدادی رشته را هرساله در تکمیل ظرفیت اعلام می‌نمایند. تعدادی دیگر از رشته‌ها نیز ممکن است بنا به اعلام نیاز دانشگاه‌ها، پذیرش‌هایی داشته باشند. برای کسب اطلاع در مورد رشته های تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 98 – 97 و دفترچه تکمیل ظرفیت آزاد 98-97 با مشاورین ما در تماس باشید و راهنمایی‌های لازم را در این زمینه دریافت نمایید. مشاورین ایران تحصیل در هر مرحله با داوطلبین کنکور دانشگاه آزاد و سراسری همراه بوده و خواهند بود. در مرحله رشته های تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 98 – 97 نیز با شما حواهند بود تا بهترین انتخاب‌ها را در دفترچه تکمیل ظرفیت آزاد 98-97 داشته باشید.

 

برای کسب اطلاع بیشتر از رشته های تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 98 – 97 در تمامی رشته ها با مشاوران ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.  

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با شماره تماس: 9099071974 

پاسخگویی : 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

کانال اطلاع رسانی رشته های تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 98 - 97

کانال اطلاع رسانی رشته های تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 98 – 97

مطالب مرتبط  :

azmoon.net

تکمیل ظرفیت دکتری 97

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mahdi azizi