ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد 96

ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد 96 – اطلاعیه دانشگاه آزاد اسلامی به اطلاع کلیه داوطلبان ورود به تحصیلات تکمیلی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی می رساند ثبت نام تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد 96 و انتخاب رشته کارشناسی ارشد 96 می رساند ثبت نام در مرحله تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد 96 از امروز سه شنبه 26 دی ماه آغاز می شود و تا مورخ چهارشنبه 11 بهمن ماه ادامه خواهد داشت لذا داوطلبان ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد 96 ضمن وارد کردن اطلاعات در سامانه می توانند

۳۸ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۷ ثبت شده است

معافیت سه برادری نظام وظیفه – شرایط استفاده از معافیت سه برادری

معافیت سه برادری نظام وظیفه – شرایط استفاده از معافیت سه برادری

معافیت سه برادری نظام وظیفه

معافیت سه برادری نظام وظیفه یکی دیگر از راه های گرفتن معافیت نظام وظیفه می باشد. و افرادی که دارای این شرایط هستند می توانند از خدمت سربازی معاف گردند.

جهت اخذ معافیت نظام وظیفه سه برادری و  اطلاع از چگونگی استفاده از این طرح و تکمیل مدارک خود با شماره زیر تماس بگیرید:

تماس فقط با شماره 02170707024 و یا 02170707028 پاسخگویی ۸ صبح الی ۱ شب حتی ایام تعطیل

 

 

معافیت سه برادری نظام وظیفه چیست؟

معافیت سه برادری یعنی یکی از فرزندان خانواده ای که سه برادر آن ها خدمت سربازی را انجام داده اند می تواند معاف شود و کارت معافیت دریافت نماید.

این فرزندان هریک بایستی خدمت سربازی خود را انجام داده باشند و کارت پایان خدمت در دست داشته باشند. حال اگر یکی از آن ها یا بیشتر از جمله کارکنان نیروهای مسلح باشد و به عنوان کارکنان پایور بتوان آن ها را در نظر گرفت و از دوره درجه گرفتنش دو سال گذشته باشد و هنوز هم جزء کارکنان نیروهای مسلح باشد به عنوان کارت پایان خدمت تلقی می شود.

اگر یکی از فرزندان به عنوان پیمانی عضو نیروهای مسلح باشد،‌ باید نیمی از مدت قرارداد پیمانی از گذشته باشد تا بتواند آن فرزند مورد نظر برای معافیت سه برادری نظام وظیفه اقدام نماید.

پاسخگویی تلفنی به سوالات نظام وظیفه مشمولین در زمینه معافیت های سربازی و …

معافیت سه برادری نظام وظیفه چیست؟

شرایط استفاده از معافیت سه برادری چیست؟

و هزاران سوال دیگر در این زمینه را پاسخگوییم

آیا معافیت سه برادری نظام وظیفه امسال می توان گرفت؟

عده ای از سربازان و مشمولین به خدمت نظام وظیفه این سوال را دارند که آیا می توانند امسال اقدام به اخذ معافیت سه برادری کنند یا خیر؟ در پاسخ باید گفت که هر ساله قانون اخذ معافیت سربازی که معافیت سه برادری نظام وظیفه نیز از این قانون مستثنی نیست دست خوش تغییر و تحولاتی می شود و این قانون ها عوض می گردد.

اما با توجه به شرایط و زمان حال حاضر نمی توان اطمینان دقیقی داد که این معافیت قابل استفاده می باشد یا خیر. به همین منظور برای کسب اطلاعات دقیق می توانید با مشاوران ایران تحصیل تماس حاصل کرده و از جزئیات و نحوه گرفتن معافیت سه برادری نظام وظیفه با خبر گردید.

گفته می شود معافیت سه برادری از پایان سال 91 ملغی شده و تاکنون به هیچ فردی معافیت سه برادری داده نمی شود اما با این حال امید است این قانون تغییراتی کند و مشاوران تخصصی ایران تحصیل می توانند پاسخ مناسبی به مشمولین و متقاضیان بدهند.

در صحبت هایی گفته می شود که قرار است چنانچه این قانون به طور کامل لغو گردد و به هیچ فردی معافیت سه برادری نظام وظیفه داده نشود لااقل به آن ها مدت مشخصی کسری خدمت تعلق گیرد که درباره این موضوع بایستی تصمیم گیری شود.

عده ای از مشمولین هستند که علاوه بر دارا بودن شرایط اخد معافیت سه برادری ،‌ شرایط گرفتن کسری خدمت ایثارگری هم دارند ولی به دلیل مشخص نشدن این قانون برای گرفتن کسری خدمت دست نگه داشته اند و چنانچه این قانون مشخص گردد می توانند این افراد تصمیم درستی در این زمینه بگیرند.

شرایط استفاده از معافیت سه برادری چیست؟

برای گرفتن هر نوع معافیتی باید شرایط آن معافیت را دارا بود. کلی ترین شروطی که یکی از فرزندان می تواند از طرح معافیت سه برادری نظام وظیفه استفاده نماید به شرح زیر می باشد:

ابتدا فردی که خدمت سربازی خود را به اتمام رسانده باشد و  کارت پایان خدمت در دست داشته باشند.

 حالت بعدی به این صورت می باشد که اگر فرزندان زیر نظر نیروهای مسلح مشغول به کار و خدمت باشد و به عنوان یکی از کارکنان پایور بتوان آن را معرفی کرد و از زمان رسمی شدنش 2 سال گذشته باشد و  هنوز هم جزء کارکنان نیروهای مسلح مشغول به فعالیت و مشغول به خدمت باشد.

حالت سوم به این صورت می باشد که اگر یکی از  فرزندان این خانواده  عضو پیمانی نیروهای مسلح باشد و  باید حداقل نیمی از مدت قرارداد پیمانی اش هم گذشته باشد تا بتواند آن فرزند مورد نظر برای معافیت سه برادری نظام وظیفه اقدام نماید.

حالت چهارم : اگر یکی از فرزندان از کارکنان بازنشسته ارگان های نظامی و نیروهای مسلح باشد آن فرزند مورد نظر می تواند برای معافیت سه برادری نظام وظیفه اقدام نماید.

چنانچه یکی از برادران خدمت سربازی خود را تحت عنوان هیئت علمی دانشگاه و یکی از زیر مجموعه های هیئت علمی دانشگاه به پایان رسانده باشد نیز به عنوان کارت پایان خدمت تلقی شده و فرد می تواند برای اخد معافیت سه برادری اقدام نماید.

حالت ششم به این صورت است که اگر یکی از فرزندان خدمت سربازی خود را تازه به اتمام رسانده باشد و برگ رهایی از خدمت خود را در دست داشته باشد ولی هنوز کارت پایان خدمت برای او صادر شده است نیز می تواند قابل قبول باشد و فرزند مورد نظر می تواند برای معافیت اقدام کند.

اگر یکی از برادران به مدت 12 ماه خدمت سربازی خود را انجام داده باشد و به هر دلیلی از انجام خدمت به عنوان نقص عضو یا بیماری معافیت پزشکی دریافت کرده باشد و معاف شده باشد فرزند مورد نظر می تواند معافیت سه برادری نظام وظیفه را دریافت کند.

شرایط اخذ معافیت سه برادری نظام وظیفه بند های متعددی دارد و دانستن آن کمک بزرگی به مشمولین و متقاضیان می کند. برای راهنمایی و مشاوره در این زمینه می توانید همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب با مشاوران ایران تحصیل تماس حاصل نمایید. تاکنون تعداد افراد زیادی بوده اند که معافیت سه برادری را دریافت کرده اند؛‌ امیداست با توجه به شرایط معافیت در سال جاری شما نیز جزء آن دسته از افرادی باشید که موفق به دریافت معافیت سه برادری می شوند.

 

جهت گرفتن معافیت سه برادری نظام وظیفه و  اطلاع از چگونگی استفاده از این طرح و تکمیل مدارک خود با شماره زیر تماس بگیرید:

تماس فقط با شماره 02170707024 و یا 02170707028 پاسخگویی ۸ صبح الی ۱ شب حتی ایام تعطیل

 

کانال اطلاع رسانی معافیت سه برادری نظام وظیفه

کانال اطلاع رسانی معافیت سه برادری نظام وظیفه

 

مطالب مرتبط :

مدارک لازم برای اخذ معافیت های کفالت

مشاوره تخصصی نظام وظیفه

معافیت فرزندان ایثارگر

امریه سربازی

معافیت پزشکی سربازی

معافیت کفالت مادر مطلقه

معافیت سه برادری نظام وظیفه

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mahdi azizi

چگونه رشته پزشکی قبول شویم ؟

چگونه رشته پزشکی قبول شویم ؟

 
چگونه رشته پزشکی قبول شویم ؟

چگونه رشته پزشکی قبول شویم ؟

مشاورین ما به شما کمک می کنند تا بدانید چگونه رشته پزشکی قبول شویم ؟ راههای قبول شدن در رشته پزشکی با ما در تماس باشید تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره 02170707028  و در صورت شلوغی خطوط با  02170707024 تماس بگیرید.پاسخگویی از 8 صبح تا 1 شب حتی ایام تعطیل .

راهکار هایی برای چگونه رشته پزشکی قبول شویم ؟

چگونه رشته پزشکی قبول شویم ؟ سؤالی است که چند سالی است برای خیلی از افراد و داوطلبین رشته تجربی دغدغه بزرگی تبدیل‌شده است. در کودکی یکی از سوالاتی که بزرگ‌ترها از ما می پرسیند این بود که دلت می‌خواهد چه‌کاره شوی ؟ و معمولاً جواب همه پزشک شدن بود. اما واقعیت این است برای خیلی از ما فقط در حد حرف و آرزو باقی ماند. اما مگر افرادی که پزشک می‌شوند چه مسیری را می‌روند که دیگران نمی‌روند؟ ایران تحصیل به شما کمک خواهد کرد تا به اهداف و آرزوهایتان برسید.

چگونه رشته پزشکی قبول شویم ؟ – خودتان را باور داشته باشید

دانش‌آموزی را می‌شناختم که به‌شدت در درس ریاضی ضعیف بود. در حدی که حتی نمره قبولی رو نمی‌توانست کسب کند.باور این دانش‌آموز به کم‌هوش بودن و عدم توانایی در یادگیری ریاضی بود. تنها چیزی که من به‌عنوان یک مشاور به او آموختم این بود که خود را باور داشته باش. کم‌کم توانستم به این دانش‌آموز کمک کنم و همین دانش‌آموز هنگام ورود به دبیرستان با نمره 20 ریاضی را قبول می‌شد و حتی به‌عنوان نخبه ریاضی در دبیرستان معرفی شد.

چگونه رشته پزشکی قبول شویم ؟ –  سخت تلاش کنید

اگر واقعاً هدفتان قبولی در رشته پزشکی است باید سختی کار را قبول کنید و اگر می‌خواهید باکم کاری و جدی نگرفتن درس داوطلب کنکور شوید بهتر است رک و پوست‌کنده به شما بگویم که قید پزشکی را بهتر است بزنید. این مسیر طولانی و همراه با سختی است پس بهتر است خودتان را برای طی کردنش آماده کنید.

چگونه رشته پزشکی قبول شویم ؟ – از مشاور خوب کمک بگیرید

شما یک سال زمان برای تعیین آینده و سرنوشت خوددارید. اگر بخواهید خودتان این مسیر را بدون کمک هیچ مشاوره ای طی کنید باید آماده تجربه شدن برای دیگران شوید. آن‌قدر پشت کنکور بمانید و اشتباه کنید و تجربه کسب کنید که هم از آینده خود عقب بمانید و هم اینکه برای دیگران به‌عنوان نمونه ناموفق معرفی و شناخته شوید. یک مشاور علاوه بر علم خود، تجربه کار با افراد موفق را دارا می‌باشد و به شما کمک خواهد کرد تا بهتر بتوانید موفق شوید. مشاوران مجرب ما آماده خدمت‌رسانی به شما هستند تا بتوانند شما را در رسید به هدفتان کمک نمایند.

چگونه رشته پزشکی قبول شویم ؟ – دانشگاه مدنظرتان را مشخص کنید

وقتی دانشگاه خود را مشخص نمایید بهتر می‌توانید در جهت هدفتان حرکت کنید زیرا درصدهای قبولی‌های پزشکی سال قبل را می‌توانید ملاحظه نمایید و فاصله خود را با آن‌ها بسنجید و درصدد جبران فاصله‌ها قدم بردارید. دانشگاه مد نظر خود را مشخص کنید و هر لحظه آن را تجسم کنید . 

چگونه رشته پزشکی قبول شویم ؟ – امیدوار باشید

تنها چیزی که می‌تواند شمارا از پا درآورد ناامیدی است. حتی اگر شما بهترین تلاش و بهترین برنامه‌ریزی را داشته باشید ولی ناامید باشد نخواهید توانست موفق شوید. برای امید واری یکی از راه های پیشنهادی ما به شما مصاحبه با نفرات برتر کنکور است که تاثیر به سزای دارد .

چگونه رشته پزشکی قبول شویم ؟ – برنامه‌ریزی کنید

برنامه‌ریزی به شما کمک خواهد کرد تا با آرامش در برابر سخت‌ترین موانع برخورد نمایید و در آن‌ها نفوذ کرده و موفق شوید.اما این برنامه‌ریزی باید درست و اصولی باشد. مشاوران ما آماده کمک به شما هستند تا یک برنامه‌ریزی درست متناسب باهدفتان انجام دهید.

چگونه رشته پزشکی قبول شویم ؟ – در آزمون‌های آمادگی شرکت نمایید

شرکت در آزمون های آمادگی لزومانمی تواند برگ برنده شما باشد اما به شما کمک خواهد کرد تا در شرایط آزمون قرار بگیرید خود را با رقیبان مقایسه نمایید و نقاط ضعف و قوت خود را بشناسید. بهترین آزمون را خود شما می توانید برگذار کنید پیشنهاد ما به شما تست زنی نکور سال های قبل است .

چگونه رشته پزشکی قبول شویم ؟ – از منابع خوب استفاده کنید

داشتن منابع کنکور تجربی خوب به شما کمک خواهد کرد تا تلاش و انرژی‌تان به هدر نرود و به بهترین نحو از تلاشتان نتیجه بگیرید.برای پیدا کردن منابع خوب باید با یک مشاور مجرب در ارتباط باشید تا با تحلیل خصوصیات شما کتاب و منبع خوبی را به شما معرفی کند .

راهکار هایی برای چگونه رشته پزشکی قبول شویم ؟

راهکار هایی برای چگونه رشته پزشکی قبول شویم ؟

چگونه در رشته تجربی موفق باشیم ؟

مشاورین ما به شما کمک می کنند تا بدانید چگونه رشته پزشکی قبول شویم ؟ و  راههای قبول شدن در رشته پزشکی با ما در تماس باشید تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره 02170707028  و در صورت شلوغی خطوط با  02170707024 تماس بگیرید.پاسخگویی از 8 صبح تا 1 شب حتی ایام تعطیل .

چگونه در رشته تجربی موفق باشیم ؟ – عادات مطالعه خود را بررسی کنید

عادات مطالعه غلط یکی از دلایل عدم موفقیت برای هر فردی می‌تواند باشد. شما تلاش و پشتکار خود رادارید و ساعات مطالعه خوبی رادارید اما به دلیل اینکه درست مطالعه نمی‌کنید مانند این است که شما آبی را قطره‌قطره جمع نمایید و به‌جای اینکه پای درخت یا گل و سبزه بریزید آن را در جوب بریزید.

چگونه در رشته تجربی موفق باشیم ؟ – باعلاقه درس بخوانید

اجبار یعنی استرس.خوب است که شما هدف مشخصی داشته باشد. خوب است که به اهدافتان فکر کنید خوب است که به خودتان سختی دهید.اما تمام این‌ها نباید باعث استرس شما شوند. استرس 50درصد راندمان را کاهش می‌دهد. یعنی اگر شما یک کتاب را به‌صورت کامل مطالعه نموده‌اید باکسی که تنها نصف کتاب را مطالعه کرده است برابر هستید.اگر درزمینهٔ استرس توانایی کنترل آن را ندارید و یا نیاز به مشاوره دارید؛ مشاورین ما با تمام انرژی در خدمت شما هستند تا شمارا به مقصودتان برسانند. برای موفق شدن نباید یکجا نشست و تلاش نکرد. هر چیزی که گمان می‌کنید ممکن است به شما کمک کند تا به هدفتان برسید انجام دهید و دست از تلاش برندارید .

مشاورین ما به شما کمک می کنند تا بدانید چگونه رشته پزشکی قبول شویم ؟ با ما در تماس باشید تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره 02170707028  و در صورت شلوغی خطوط با  02170707024 تماس بگیرید.پاسخگویی از 8 صبح تا 1 شب حتی ایام تعطیل .
کانال اطلاع رسانی چگونه رشته پزشکی قبول شویم ؟

کانال اطلاع رسانی چگونه رشته پزشکی قبول شویم ؟

مطالب مرتبط : 

روش های درس خواندن رتبه های برتر کنکور

بهترین روش مطالعه زیست شناسی کنکور

روش مطالعه دروس عمومی کنکور

روش های نوین مطالعه کنکور

حذفیات کنکور تجربی

چگونه رشته پزشکی قبول شویم ؟

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mahdi azizi

معافیت سربازی کفالت – جدیدترین شرایط معافیت کفالت 97

معافیت سربازی کفالت – جدیدترین شرایط معافیت کفالت 97

مدارک لازم برای معافیت کفالت

معافیت سربازی کفالت

جهت معافیت نظام وظیفه کفالت و  اطلاع از چگونگی استفاده از این طرح و تکمیل مدارک خود با شماره زیر تماس بگیرید:

تماس فقط با شماره 02170707024 و یا 02170707028 پاسخگویی 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

 

معافیت سربازی کفالت شرایطی است که هر جوانی که به سن 18 سال می رسد باید خودش را به نظام وظیقه برای انجام خدمت سربازی معرفی کند. حال افرادی هستند که می توانند بسته به نوع شرایط خود از انجام خدمت سربازی معاف شوند.

افرادی هستند که آگاهی لازم برای دانستن نوع استفاده از شرایط معافیت خود را بلد نیستند و نمی دانند تحت چه شرایطی قادر خواهند بود تا از انجام خدمت معاف گردند.

اساسا در کشور ایران دو نوع معافیت وجود دارد. یکی معافیت به صورت موقت است و دیگری معافیت به صورت دائم.در این بخش ما می خواهیم به معافیت سربازی کفالتبپردازیم تا جوانانی که این شرایط را دارا می باشند بتوانند از این شرایط استفاده کرده و از انجام خدمت سربازی معاف گردند.

 

معافیت سربازی کفالت چیست؟

معافیت سربازی کفالت به معافیتی اطلاق می گردد که به علت سرپرستی اشخاص خانواده شخص مشمول می تواند از آن استفاده کند. برای آنکه بدانید شما می توانید از معافیت سربازی کفالت استفاده کنید یا خیر می توانید با مشاوران ما تماس حاصل کرده و چگونگی استفاده از آن و شرایطش با خبر شوید.

یکی از انواع معافیت سربازی کفالت،‌معافیت برای کفالت مادر می باشد.یعنی هنگامی که شخص مشمول برای انجام خدمت سربازی ،‌سرپرستی و اختیارداری مادرش را عهده دار باشد و چنانچه طبق قانون بتواند از معافیت سربازی کفالت استفاده نماید،‌قادر خواهد بود تا از انجام خدمت سربازی معاف گردد.

حال افرادی که جزء این دسته هستند بایستی برای اخذ معافیت سربازی کفالت از طریق سرپرستی مادر جزئیات دقیق و اطلاعات کاملی داشته باشند که برای انجام این کار به مشکل برنخورند. برای کسب اطلاعات دقیق از نحوه انجام این کار می توانید با مشاوران تخصصی ایران تحصیل تماس حاصل کرده و تمام اطلاعاتی که نیاز دارید را از مشاوران ما درخواست کنید.

 

مراحل اخد معافیت سربازی کفالت

اولین قدم برای استفاده از معافیت سربازی کفالت آماده سازی ریز مدارک برای گرفتن آن می باشد.

اول اینکه مادر باید همسر نداشته باشد. یعنی یا همسرش فوت شده باشد و یا طلاق گرفته باشد.

دوم آنکه فرد مشمول بایستی تنها فرزند باشد و سن او از 18 سال عبور کرده باشد.

برخی افراد از این موضوع واهمه دارند که معافیتی که قرار است بگیرند به صورت دائم است یا موقت که در خصوص این موضوع مشاوران ما می توانند اطلاعات دقیقی در اختیار شما قرار دهند.

یک سری ملزومات دیگری وجود خواهد داشت که در گرفتن معافیت سربازی کفالت تأثیر زیادی می گذارد و آن این است که اگر مادر شاغل باشد و یا نباشد چه تغییری خواهد کرد و یا برادر و خواهر کوچکتر از 18 سال بود آیا به فرزند ذکور بالای 18 سال معافیت داده می شود یا خیر که در هر مرحله و هر مورد این شرایط متفاوت است .

یکی دیگر از شرایط اخذ معافیت سربازی کفالت ادعای گرفتن کفالت در زمانیکه پدر خانواده مفقودالاثر باشد و یا حبس بوده باشد که مراحل انجام این کار کمی متفاوت تر خواهد بود که مشاوران تخصصی ایران تحصیل از چگونگی انجام اینکار می توانند شما را باخبر کنند.

 

شرایط معافیت سربازی کفالت در سال 97

برای گرفتن معافیت کفالت پس از کسب اطلاعات لازم و دانستن مدارک مورد نیاز بایستی به مراکز پلیس +10 مراجعه کرده و اقدامات لازم را انجام دهید. تمامی مدارک را مسئولین پلیس +10 از شما می گیرند و چنانچه یقین پیدا کردند که می توانید از این نوع معافیت استفاده کنید و به شما تعلق می گیرد یعنی مدارک درست بودن احراز شود و یا اگر فرضا پدر و مادر از هم جدا شده باشند و حقانیت آن اثبات شود مدارک به نظام وظیفه ارجاع داده می شود .

آنگاه از سوی نظام وظیفه دعوتنامه ارسال می شود و بایستی در کمیسیون نظام وظیفه شرکت نمایید.چنانچه در کمیسیون نظر بر این موضوع شد که می توانید از معافیت سربازی کفالت مادر استفاده کنید ،‌فرد مشمول می تواند کارت پایان خدمتش را دریافت نماید و برایش ارسال می گردد.

مهمترین نکته این است که فرد مشمول نباید دارای غیبت باشد تا بتواند درخواست معافیت کفالت دهد و به مدارکش رسیدگی گردد. در غیر این صورت هرگز قادر نخواهد بود که از معافیت سربازی کفالت استفاده نماید.

 

جهت معافیت سربازی کفالت و  اطلاع از چگونگی استفاده از این طرح و تکمیل مدارک خود با شماره زیر تماس بگیرید

تماس فقط با شماره 02170707024 و یا 02170707028 پاسخگویی ۸ صبح الی ۱ شب حتی ایام تعطیل

 

کانال معافیت سربازی کفالت

کانال معافیت سربازی کفالت

مطالب مرتبط :

مشاوره تخصصی نظام وظیفه

معافیت فرزندان ایثارگر

امریه سربازی

معافیت پزشکی سربازی

معافیت کفالت مادر مطلقه

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mahdi azizi

معافیت کفالت مادر مطلقه – شرایط اخذ معافیت کفالت مادر مطلقه

معافیت کفالت مادر مطلقه – شرایط اخذ معافیت کفالت مادر مطلقه

معافیت کفالت مادر مطلقه

معافیت کفالت مادر مطلقه چیست؟

چه افرادی می توانند از معافیت کفالت مادر استفاده کنند؟

مدارک لازم برای اقدام جهت معافیت کفالت مادر چیست؟

مراحل اخذ معافیت کفالت از طریق مادر ؟

 

جهت اخذ معافیت کفالت مادر مطلقه و  اطلاع از چگونگی استفاده از این طرح و تکمیل مدارک خود با شماره زیر تماس بگیرید:

تماس فقط با شماره 02170707024 و یا 02170707028 پاسخگویی 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

 

معافیت کفالت مادر مطلقه

معافیت کفالت مادر مطلقه از جمله مواردی است که به آن معافیت سربازی داده می شود. این کار بنا به تشخیص نظام وظیفه و پس از طی نمودن مراحل خاص خود امکان پذیر خواهد بود.

معافیت های متعددی است که جوانان می توانند به وسیله آن از خدمت سربازی معاف شوند. معافیت کفالت مادر مطلقه راهی تقریبا شدنی و آسان می باشد که به دلیل اطلاع رسانی ضعیف هر کسی از شرایط آن با خبر نیست و نمی داند به چه صورت می توان اقدام به گرفتن این نوع معافیت سربازی کرد.

همین امر باعث می شود تا افرادی که از این شرایط برخوردار هستند هرگز به فکر گرفتن این نوع معافیت سربازی نشوند. مشاوران مرکز مشاوره تخصصی نظام وظیفه  ایران تحصیل می توانند راهنمایی های تخصصی به شما عزیزان در راستای اخذ معافیت کفالت مادر مطلقه دهند.

 

معافیت کفالت مادر مطلقه ،‌ معافیت دائم است؟

اکثر جوانان نمی دانند که معافیت کفالت مادر مطلقه جزء معافیت دائم محسوب می شود یا معافیت موقت است!؟ در گذشته قانون به این صورت بود که افرادی که پدر و مادرشان از هم جدا شده بود بلافاصله تشکیل پرونده می دادند و برای معافیت کفالت مادر اقدام می کردند. پس از تکمیل مدارک و سوالات کمیسیون معافیت کفالت می توانستند کارت معافیت را دریافت کنند که معافیت آن ها به صورت دائم بود .

اما در حال حاضر با توجه به عوض شدن قوانین و سفت و سخت تر شدن شرایط گرفتن معافیت کفالت مادر مطلقه این قانون به این صورت تغییر پیدا کرده است که اگر یقین پیدا شد که شما شرایط معافیت کفالت را دارید و می توانید از این معافیت استفاده کنید ،‌ به شما معافیت موقت داده می شود و طبق قوانین نظام وظیفه فرد مشمول به عنوان کفیل مادر خود معرفی شناخته می شود و در مدت 5 سال این معافیت به صورت موقت باقی خواهد ماند و این 5 سال به شکل متوالی می باشد و اگر در این مدت قوانین مربوطه از طرفین رعایت شده بود به فرد مشمول معافیت دائم سربازی داده می شود.

دریافت معافیت کفالت مادر مطلقه تابع آیین نامه جدبد معافیت می باشد که برای کسب اطلاع از جزئیات آن می توانید با مشاوران ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.

 

شرایط اخذ معافیت کفالت مادر مطلقه

اولین شرطی که یک شخص باید داشته باشد و بتواند برای معافیت کفالت مادرش اقدام کند این است که مشمول باشد. یعنی به سن 18 سالگی رسیده باشد. فردی که 18 سالش به اتمام برسد بلافاصله می تواند انواع معافیت ها را اخذ نماید . لذا برای گرفتن معافیت کفالت مادر هم نیاز به رسیدن سن به 18 است.

در مرحله بعد بایستی طلاق مادر از همسرش احراز شود و یقین پیدا کنند که این طلاق به صورت صوری نبوده است و طلاق زوج صحت دارد. در قانون قدیم این مرحله زیاد مورد توجه قرار نمی گرفت و بسیاری طلاق ها به صورت صوری انجام می گرفت و جوانان زیادی بودند که موفق به دریافت معافیت کفالت مادر مطلقه شدند.

اما در قانون جدید در آیین نامه نظام وظیفه اینطور بیان شده است که اگر فرزندی بخواهد کفالت مادر مطلقه خود را دریافت کند و مادرش از پدرش جدا شده باشد باید تاریخ طلاق صورت گرفته مربوط به زمانی باشد که فرزند قبل از سن 16 سالگی رسیده باشد.

حال این سوال پیش می آید که اگر طلاق برای موقعی باشد که فرد مشمول از 16 سال بزرگتر بوده باشد و این طلاق صورت گرفته است تکلیف چه خواهد بود؟ در جواب باید گفت که این کار مستلزم آن است که باید توضیح داده شود و تصمیم گیری صورت گیرد. به همین دلیل باید گفت که اگر بخواهید از جزئیات آن باخبر شوید می توانید با مشاوران ما در این زمینه تماس حاصل نمایید و مشورت کنید. آنان راهنمایی های دقیقی شما را خواهند کرد.

برای اثبات این که مادر طلاق گرفته است تمامی مدارک باید کامل و دقیق باشد . طلاق نامه ،‌ شناسنامه مادر از ملزومات اصلی این مدارک می باشد.

استعلام اینکه شناسنامه درست می باشد باید گرفته شود.

عکس مادر توسط کلانتری محل سکونت مورد تأیید باشد و همچنین تصویر شناسنامه پدر و اگر فوت کرده بود گواهی قوت و شناسنامه متوفی باید همراه داشته باشید.

 فرد مشمول همچنین باید توسط پزشک مورد آزمایش قرار بگیرد و اگر مشکلی یا بیماری داشته باشد مشخص شود .زیرا ممکن است که بک فرد بخواهد برای معافیت کفالت مادر مطلقه خود اقدام کند و اگر دارای بیماری باشد صلاحیت سرپرستی از مادرش را نخواهد داشت و به او هرگز کفالت مادرش را نمی دهند و برای این منظور می تواند از معافیت پزشکی استفاده کند.

لذا برای گرفتن معافیت کفالت مادر سلامت جسمانی از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

یکی دیگر از راه های تأیید طلاق مادر و اخذ معافیت کفالت مادر مطلقه،‌ درست کردن و نوشتن برگ استشهادنامه می باشد. تأیید این برگ توسط کلانتری محل صورت می پذیرد که در برگ استشهاد نامه باید وضعیت سه نفر از اعضا مشخص گردد. یکی مادر ،‌ یکی پدر و خود مشمول و سپس تأیید گردد.

برای نوشتن متن استشهاد نامه می توانید با مشاوران ایران تحصیل تماس حاصل نمایید تا شما را در این امر یاری رسانند.

چنانچه پدر خانواده در داخل زندان باشد و حبس باشد نیز فرزند می تواند سرپرستی مادر خود را بر عهده بگیرد که خود مستلزم قوانینی می باشد. یکی از مدارکی که باید برای این کار تهیه کرد رونوشت حبس پدر خانواده می باشد.

در خصوص این مسئله هنگامی مشمول می تواند اقدام کند که از حبس پدر یکسال باقی مانده باشد.

 

جهت گرفتن معافیت کفالت مادر مطلقه و  اطلاع از چگونگی استفاده از این طرح و تکمیل مدارک خود با شماره زیر تماس بگیرید:

تماس فقط با شماره 02170707024 و یا 02170707028 پاسخگویی 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

 

کانال راهنمای معافیت کفالت مادر مطلقه

کانال راهنمای معافیت کفالت مادر مطلقه

 

مطالب مرتبط :

مشاوره تخصصی نظام وظیفه

معافیت فرزندان ایثارگر

امریه سربازی

معافیت پزشکی سربازی

معافیت کفالت مادر مطلقه

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mahdi azizi

مدارک لازم برای معافیت کفالت – مراحل اخذ معافیت کفالت

مدارک لازم برای معافیت کفالت – مراحل اخذ معافیت کفالت

مدارک لازم برای معافیت کفالت

جهت مشاوره مدارک لازم برای معافیت کفالت و چه کسانی مشمول معافیت کفالت می شوند؟ و  اطلاع از چگونگی استفاده از این طرح و تکمیل مدارک خود با شماره زیر تماس بگیرید:

تماس فقط با شماره 02170707024 و یا 02170707028 پاسخگویی 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

 

مدارک لازم برای معافیت کفالت چه چیزهایی می باشد؟

اولین کاری که برای گرفتن معافیت کفالت باید انجام داد جمع آوری مدارک لازم برای معافیت کفالت می باشد.

معافیت کفالت نوعی از کفالت می باشد و هر جوانی که سنش به 18 سال برسد می تواند برای گرفتن آن اقدام کند و  خودش را به نظام وظیقه معرفی کند. اگر افراد سنشان به 18 سال نرسیده باشد هرگز نمی توانند معافیت کفالت را اخذ کنند و اولین گام برای تهیه مدارک لازم برای معافیت کفایت رسیدن به سن 18 سال می باشد . از بین این افراد حال مشمولانی هستند که قادر خواهند بود بسته به نوع شرایط خود از انجام خدمت سربازی معاف شوند.

کفالت از واژه کفیل بودن می آید . کفیل یعنی سرپرستی شخصی را بر عهده گرفتن. معافیت کفالت نیز یعنی سرپرستی مادر ،‌ پدر ،‌ مادر بزرگ یا پدر بزرگ . به وسیله ایم شرایط افراد می توانند از انجام خدمت سربازی معاف گردند.

برای اطلاع از سوالاتی که دارید می توانید با مشاوران ایران تحصیل تماس بگیرید

مدارک لازم برای معافیت کفالت چه چیزهایی می باشد؟
در چه شرایطی است که به فرد معافیت کفالت می دهند ؟

مدارک لازم برای معافیت کفالت پدر چه می باشد؟

مدارک لازم برای معافیت کفالت مادر چه می باشد؟

 

معافیت سربازی کفالت به معافیتی اطلاق می گردد که به علت سرپرستی اشخاص خانواده شخص مشمول می تواند از آن استفاده کند. برای آنکه بدانید شما می توانید از معافیت سربازی کفالت استفاده کنید یا خیر می توانید با مشاوران ما تماس حاصل کرده و چگونگی استفاده از آن و شرایطش با خبر شوید.

شخصی که معافیت به صورت کفالت بگیرد و از خدمت سربازی معاف گردد اول معافیت او به شکل معافیت موقت می باشد و اگر تمامی ادعاها و مدارک درست باشد و پس از گذشتن چند سال این موارد ادامه داشته باشد معافیت موقت به معافیت دائم تبدیل خواهد شد.

تمامی مشمولینی که قصد گرفتن معافیت مفالت را دارند می خواهند بدانند که باید چه مدارکی را آماده کنند تا به آن ها معافیت کفالت بدهند.

 

شرایط اخذ معافیت کفالت چیست ؟

اگر پدر بالای 60 سال باشد ؛ طبق قانون.

اگر مادر همسر خود را یا از دست داده باشد یا طلاق گرفته باشد. یعنی درکل فاقد همسر باشد می توان برای معافیت کفالت اقدام کرد.

اگر پدربزرگ فرد مشمول بیش از 70 سال سن داشته باشد و فرزند پسر نداشته باشد و طبق نظر پزشک نیازمند مراقب باشد کمیسیون نظام وظیفه رأی به اخذ معافیت کفالت می نماید.

برای گرفتن کفالت مادر بزرگ زمانی این کار امکان پذیر خواهد بود که ،‌ مادر بزرگ او همسر یا فرزند پسر نداشته باشد.

دسته بندی معافیت کفالت به این صورت می باشد که باید بدانید از کدام راه می خواهید معافیت کفالت بگیرید. عده ای هستند که شرایطشان به این صورت است که می خواهند از طریق پدر معافیت کفالت بگیرند . عده ای دیگر نیز می خواهند معافیت کفالت مادر خود را بسته به این که پدر فوت کرده باشد و یا پدر و مادر از هم دیگر جدا شده باشند می خواهد معافیت بگیرد.

این دو مورد فوق الذکر دارای مدارک متفاوتی است و افراد برای دانستن مدارک لازم برای معافیت کفالت باید موارد زیر را دنبال نمایند .

 

مدارک لازم برای معافیت کفالت پدر چه می باشد؟

برای آنکه مدارک شما کامل باشد و بتوانید به راحتی معافیت کفالت پدر خود را دریافت کنید باید مدارکی را تهیه کنید که مجموع این مدارک 10 عدد می باشد ولی در این مقاله ما به چند نمونه از این مدارک اشاره خواهیم کرد.

اول آنکه باید تصویر شناسنامه پدر و مادر مشمول همراهش باشد.

باید تصویر شناسنامه خواهر و برادر مشمول در صورت وجود همراه فرد باشد و چنانچه هر یک از آن ها در قید حیات نبودند باید برگ فوت آنان همراه شخص باشد.

عکس پدر فرد متقاضی بایستی توسط کلانتری محل تأیید و گواهی شود.

 

مدارک لازم برای معافیت کفالت مادر چه می باشد؟

اگر همسر او فوت شده باشد باید گواهی فوت به همراه داشت

تصویر شناسنامه مادر

طلاقنامه مادر چنانچه مادر او طلاق گرفته باشد و بخواهد برای معافیت کفالت مادر مطلقه اقدام نماید.

تصویر شناسنامه پدر چنانچه مادر از پدر جدا شده باشد.

تصویر شناسنامه های خواهر و برادر فرد مشمول

برای اطلاع از جزئیات مدارک لازم برای معافیت کفالت می توانید همه روزه از ساعت 8 صبح لغایت 1 بامداد با مشاوران تخصصی ایران تحصیل تماس حاصل نمایید و راهنمایی های مورد نیاز خود را کسب نمایید.

مدارک لازم برای معافیت کفالت برادر

تصویر شناسنامه برادر بیمار مشمول

تصویر شناسنامه سایر برادران مشمول

برگ تحقیق وضعیت

برای اطلاع از جزئیات برگ تحقیق وضعیت و تکمیل مدارک لازم برای معافیت کفالت می توانید با مشاوران تخصصی ما تماس حاصل نمایید.

 

اصلی ترین مدارک لازم برای معافیت کفالت

تکمیل برگ وضعیت مشمولین مطابق با آنچه در آیین نامه آمده است.

برگه معاینه اولیه مشمولین مطابق با اعزام مشمولین برای مراجعه به پزشک

اصل و تصویر کارت ملی

اصل و تصویر کلیه صفحات شناسنامه عکس دار مشمول

برای کسب اطلاع از دیگر مدارک لازم برای معافیت کفالت تماس حاصل نمایید.

 

کانال اطلاع رسانی مدارک لازم برای معافیت کفالت

کانال اطلاع رسانی مدارک لازم برای معافیت کفالت

 

جهت مشاوره مدارک لازم برای معافیت کفالت و چه کسانی مشمول معافیت کفالت می شوند؟ و  اطلاع از چگونگی استفاده از این طرح و تکمیل مدارک خود با شماره زیر تماس بگیرید:

تماس فقط با شماره 02170707024 و یا 02170707028 پاسخگویی 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

 

 

مطالب مرتبط :

مشاوره تخصصی نظام وظیفه

معافیت سه برادری در سربازی

معافیت فرزندان ایثارگر

امریه سربازی

معافیت پزشکی سربازی

معافیت کفالت مادر مطلقه

مدارک لازم برای معافیت کفالت

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mahdi azizi

بودجه بندی کنکور انسانی

بودجه بندی کنکور انسانی

بودجه بندی کنکور انسانی

بودجه بندی کنکور انسانی

داوطلبان گرامی برای اطلاع و مشاوره در جهت بودجه بندی کنکور انسانیبا ما در تماس باشید تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره 02170707028  و در صورت شلوغی خطوط با  02170707024 تماس بگیرید.پاسخگویی از 8 صبح تا 1 شب حتی ایام تعطیل .

 بودجه بندی کنکور انسانی در سال های اخیر

بودجه بندی کنکور انسانی مشخص کننده تعداد سوالات کنکور انسانی از هر مبحث می باشد. در این مقاله سعی به معرفی بودجه بندی کنکور انسانی در سال های اخیر کرده ایم اطلاع از ضرایب دروس انسانی در قبولی شما در کنکور سراسری بسیار تاثیر گذار است اطلاع از این ضرایب می تواند به شما کمک کند تا از این طریق بتوانید به بهترین نحوبرنامه ریزی نمایید و خصوصا در زمان انتهایی و نزدیک به کنکور بودجه بندی کنکور انسانی می تواند در نحوه ی برنامه ریزی هفتگی کنکور انسانی بسیار تاثیر گذار باشد. بودجه بندی کنکور انسانی با توجه به بالا بودن تعداد مباحث در کنکور انسانی داشتن اطلاعات در این زمینه لازم و ضروری می باشد.تمامی دروسی که در منابع ذکر شده اند باید خوانده شوند. بعضی از این مباحث بسیار مهم و بعضی دیگر اهمیت کمتری دارند. اما اگر می خواهید با بودجه بندی کنکور انسانی  سایر دروس آشنا شوید و بتوانید تصمیم بگیرید که چه دروسی برای شما دارای اهمیت بیشتری هستند و چه مباحثی اهمیت کمتری دارند همچنین تعداد سوالات کنکور انسانی از هر مبحث کاملا آگاه شوید ، و این که چگونه تست بزنیم تا موفق شویم ، ما به شما توصیه می کنیم تا با مشاورین ایران تحصیل در تماس باشید. مشاورین ما به شما کمک خواهند کرد تا بتوانید بهترین برنامه ریزی را با توجه به ویژگی های شخصیتی خودتان داشته باشید.

بودجه بندی کنکور انسانی از هر مبحث

نام درس مبحث 90 91 92 93 94 95
ریاضی

سال اول

اعداد و مجموعه ها
توان رسانی و ریشه گری
چند جمله ای ها و اتحادها
معادلات درجه دوم و معادله ی خط
نسبت های مثلثاتی
عبارت های گویا
معادلات درجه دوم و حل آنها
نامعادلات درجه اول
0
2
1
1
0
1
0
0
 
0
2
1
1
0
1
0
0
 
0
2
1
1
0
1
0
1
 
0
2
0
1
0
1
0
0
 
0
2
0
2
0
1
0
0
 
0
2
1
1
1
2
0
0
 
 آمار و مدل سازی  اندازه گیری و مدل سازی

جامعه و نمونه
متغیرهای تصادفی
دسته بندی داده ها و جدول فراوانی
نمودارها و تحلیل داده ها
شاخص های مرکزی
شاخص های پراکندگی
 1

0
0
1
0
0
1
 0

0
0
1
1
1
0
 0

1
0
1
1
1
0
 0

0
0
1
1
1
0
 0

0
0
0
1
1
1
 0

0
0
1
1
0
1
 ریاضی سال سوم

و ریاضی سال چهارم

 تابع

معادله و تابع درجه دوم
ترکیبات
ریاضی پایه(سال چهارم)
دنباله های اعداد
لگاریتم
مدلسازی ریاضی
احتمال مقدماتی
 1

2
1
0
2
1
1
2
 1

2
1
0
1
1
2
2
 1

2
1
0
2
1
2
2
 1

2
1
0
2
1
2
2
 1

2
1
1
2
1
2
2
 1

2
1
1
2
2
1
2

بودجه بندی کنکور انسانی به دلیل حجم مباحث آن و تکنیک هایی که طراحان برای انتخاب مباحث به کار میبرند، خواندن یک جدول به تنهایی نمی تواند کافی باشد و باید از زیر و بم این جدول به صورت کامل آگاه شد که در این زمینه متخصصین ما آماده خدمت رسانی به شما در زمینه بودجه بندی کنکور انسانی می باشد.

داوطلبان گرامی برای اطلاع کامل تر و مشاوره در جهت بودجه بندی کنکور انسانیبا ما در تماس باشید تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره 02170707028  و در صورت شلوغی خطوط با  02170707024 تماس بگیرید.پاسخگویی از 8 صبح تا 1 شب حتی ایام تعطیل .

کانال اطلاع رسانی بودجه بندی کنکور انسانی

کانال اطلاع رسانی بودجه بندی کنکور انسانی

مطالب مرتبط :

مصاحبه با نفرات برتر کنکور انسانی

موفقیت در کنکور در کمترین زمان

تست زنی بدون معلومات

بودجه بندی کنکور انسانی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mahdi azizi

مراحل اخذ معافیت کفالت مادر – کمیسیون معافیت کفالت مادر

مراحل اخذ معافیت کفالت مادر – کمیسیون معافیت کفالت مادر

مراحل اخذ معافیت کفالت مادر

مراحل اخذ معافیت کفالت مادر

جهت کسب اطلاع از مراحل اخذ معافیت کفالت مادر و  چگونگی استفاده از این طرح و تکمیل مدارک خود با شماره زیر تماس بگیرید:

تماس فقط با شماره 02170707024 و یا 02170707028 پاسخگویی ۸ صبح الی ۱ شب حتی ایام تعطیل

 

مشاوره مراحل اخذ معافیت کفالت مادر

مراحل اخذ معافیت کفالت مادر شرایط خاصی دارد که هر فرد مشمولی که می خواهد از این شرایط استفاده کند باید آن را بداند و طبق آن مدارکش را تکمیل کرده و مرحله به مرحله کارش را پیش ببرد.

مراحل اخذ معافیت کفالت مادر

کمیسیون معافیت کفالت مادر

شرایط اصلی و مراحل اخذ معافیت کفالت مادر

اگر مادر بخواهد مجدد ازدواج کند می توان معافیت کفالت مادر گرفت.

مشاوران ایران تحصیل مشاوره دقیقی در این زمینه به شما خواهند داد و مراحل اخذ معافیت کفالت مادر را به شما توضیح خواهند داد.

سازمان نظام وظیفه ناجا به هر فردی که دارای شرایطی باشد که در آیین نامه آن آمده است معافیت کفالت مادر را صادر می کند .

در حال حاضر شرایط خدمت نظام وظیفه به گونه ای شده است که برای جوانان روزهای سخت و راهی دشوار تلقی می گردد و هر طور شده دوست دارند از رفتن به خدمت سربازی اجتناب کنند. برای گرفتن معافیت مشاوران ما به مشمولین مشاوره تخصصی سربازی ارائه خواهند کرد و به کلیه سوالاتی که دارند پاسخ خواهد داد.

 

شرایط اصلی و مراحل اخذ معافیت کفالت مادر

هر فردی که بخواهد معافیت کفالت مادر خود را بگیرد باید دو شرط اصلی را رعایت کند . اول آن که مادرش فاقد همسر باشد. یعنی یا پدرش فوت کرده باشد و یا مادر از همسرش جدا شده باشد . یعنی سرپرستی نداشته باشد.

شرط دوم این است که متقاضی به سن 18 سالگی رسیده باشد.

معافیت کفالت مادر کمی راه دشواری دارد اما با توجه به راهنمایی های مشاورین ایران تحصیل این راه دشوار را می توان هموار کرد و سریع تر به مقصود مورد نظر رسید.

رعایت زمان مشخص شده در آیین نامه کمیسیون معافیت کفالت مادر بسیار حائز اهمیت می باشد . یعنی مادری که از همسرش جدا شده باشد به فرد مشمول برای این شرایط معافیت موقت داده می شود و اگر تا 30 ماه بعد از طلاق و یا فوت پدر مشمول ادامه داشته باشد ،‌پس از گذشت 30 ماه چنانچه مادر فاقد سرپرست باشد ، معافیت موقت وی به معافیت دائم تبدیل خواهد شد .

این شرط تنها در این صورت مورد قبول خواهد بود که مادر 30 ماه و بیشتر باید شرایط خودش را حفظ کند و بدون سرپرست باشد و فرد 18 سال را رد کرده باشد تا بتواند معافیت کفالت مادر دریافت کند . در غیر این صورت معافیت دائم به متقاضی تعلق نخواهد گرفت.

حال در ادامه این بخش می پردازیم به این موضوع که برای گرفتن معافیت کفالت مادر چه مراحلی را باید طی نمود؟

اثبات فاقد همسر بودن مادر اولویت می باشد و بعد سن مشمول که 18 سال باشد.

در مرحله بعد بایستی برگه شماره یک دفترچه نظام وظیفه را تکمیل کند.

سوم آنکه کپی شناسنامه ( تمامی صفحه ) و کارت ملی خود را به همراه داشته باشد.

کپی آخرین مدرک تحصیلی و برابر اصل شده توسط اداره ثبت اسناد.

برگ تکمیل شده واکسیناسیون یا همان برگ شماره 4 دفترچه اعزام به خدمت نظام وظیفه

اگر فرد مشمول در حال انجام خدمت سربازی باشد باید یک گواهی اشتغال به خدمت از یگان خدمتی خود نیز تهیه کند.

برگ شماره یک دفترچه نظام وظیفه یا همان برگ استعلام وضعیت خود مشمول که نشان می دهد تا کنون به خدمت سربازی اعزام شده است یا خیر

کپی شناسنامه پدر ،‌ مادر ،‌ برادران یا خواهران در صورت وجود .

همچنین فرد مشمول باید برگ شماره 5 نظام وظیفه را نیز پر کرده باشد که همان برگ معاینه پزشکی اولیه برای خود است که نشان می دهد فرد از لحاظ جسمی سالم می باشد یا خیر.

این موارد از جمله مراحل اخذ معافیت کفالت مادر می باشد که در مرحله اول و برای ارائه به کمیسیون معافیت کفالت مادر باید ارائه داد.  در ادامه آن از دیگر مراحل اخذ معافیت کفالت مادر می توان به ارائه طلاق نامه یا گواهی فوت پدر ،‌ اثبات نمودن فاقد سرپرست بودن مادر نیز اشاره کرد.

یکی دیگر از مراحل اخذ معافیت کفالت مادر می توان به این اشاره کرد که از طرف نظام وظیفه تاریخی به متقاضی اعلام می شود که در این تاریخ فرد باید خودش را به نظام وظیفه معرفی کند و به سوالات آنان پاسخ دهد.

مراحل اخذ معافیت کفالت مادر با توجه به پرسش های شما و پاسخ های مشاوران ایران تحصیل می توان به راحتی طی شود و شما معافیت کفالت خود را دریافت کنید.

اگر مادر بخواهد مجدد ازدواج کند می توان معافیت کفالت مادر گرفت؟

برای پاسخ به این سوال این را باید گفت که اگر مادر بخواهد ازدواج کند اگر قبل از موعد 30 ماه این کار را انجام دهد ،‌ معافیت موقت باطل شده و دیگر تبدیل به معافیت دائم نمی شود. به همین خاطر برای ازدواج باید صبر کند تا موعد 30 ماه به اتمام برسد و بعد اینکار را انجام بدهد.

اما شرایط خاصی نیز دارد که گمان می کنید تغییری در روند مراحل اخذ معافیت کفالت مادر می گذارد با تماس حاصل کردن با مشاوران ما می توانید به آن ها دست یابید.

همچنین اگر پدری مفقود الاثر باشد و یا در حبس باشد نمی توان برای معافیت کفالت مادر اقدام کرد و به این شرایط معافیت کفالت مادر تعلق نخواهد گرفت.

 

جهت کسب اطلاع از مراحل اخذ معافیت کفالت مادر و  چگونگی استفاده از این طرح و تکمیل مدارک خود با شماره زیر تماس بگیرید:

تماس فقط با شماره 02170707024 و یا 02170707028 پاسخگویی ۸ صبح الی ۱ شب حتی ایام تعطیل

 

کانال مراحل اخذ معافیت کفالت مادر

کانال مراحل اخذ معافیت کفالت مادر

مطالب مرتبط :

مدارک لازم برای اخذ معافیت های کفالت

مشاوره تخصصی نظام وظیفه

معافیت فرزندان ایثارگر

امریه سربازی

معافیت پزشکی سربازی

معافیت کفالت مادر مطلقه

مراحل اخذ معافیت کفالت مادر از سازمان نظام وظیفه

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mahdi azizi

اخذ معافیت کفالت مادر بزرگ مطابق جدیدترین قوانین نظام وظیفه

اخذ معافیت کفالت مادر بزرگ مطابق جدیدترین قوانین نظام وظیفه

معافیت کفالت مادر بزرگ

معافیت کفالت مادر بزرگ

مشاوره اخذ معافیت کفالت از طریق مادر بزرگ

جهت کسب اطلاع از معافیت کفالت مادر بزرگ و  چگونگی استفاده از این طرح و تکمیل مدارک خود با شماره زیر تماس بگیرید:

تماس فقط با شماره 02170707024 و یا 02170707028 پاسخگویی 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

 

معافیت کفالت مادر بزرگ چیست؟

معافیت کفالت مادر بزرگ نوعی دیگر از معافیت می باشد که فرد در این شرایط می خواهد سرپرستی مادر بزرگ خودش را بگیرد و بتواند بسته به نظر پزشک که می گوید فرد نیازمند مراقبت است و اگر مادر بزرگ همسر یا فرزند پسر نداشته باشد می تواند از انجام خدمت سربازی بسته به نظر کمیسیون نظام وظیفه معاف شود و کارت معافیتسربازی دریافت کند.

به تمامی سوالات شما مشاوران ایران تحصیل پاسخ خواهند داد

معافیت کفالت مادر بزرگ چه شرایطی دارد؟

نوع معافیت کفالت مادر بزرگ چه خواهد بود؟

مدارک لازم برای معافیت کفالت مادر بزرگ

نحوه رسیدگی به معافیت کفالت مادربزرگ چگونه است.

زمانی که گفته می شود معافیت کفالت مادر بزرگ ،‌ یعنی مادر بزرگ پدری یا مادر بزرگ مادری و بین این دو موضوع هیچ گونه تفاوتی ندارد و شرایط ،‌ قوانین ، مدارک آن هیچ فرقی نداشته و تمامی مراحل آن یکسان می باشد.

 

معافیت کفالت مادر بزرگ چه شرایطی دارد؟

  • برای گرفتن معافیت کفالت مادر بزرگ باید این را در نظر داشت که مادر بزرگ همسر نداشته باشد. یعنی یا همسرش از دنیا رفته باشد و یا همسرش فوت کرده باشد.
  • مادر بزرگ دارای فرزند سالم نباشد. فرزند سالم به کسی گفته می شود که عمو ها و عمه های مشمول فوت کرده باشد. و یا  به تشخیص پزشک مورد تایید نظام وظیفه عموها و عمه های مشمول دارای سلامت کافی از لحاظ روانی یا جسمانی به منظور مراقبت از مادر بزرگ نباشند. این برای معافیت کفالت مادر بزرگ پدری بود که شرح داده شد و لازم به ذکر است که برای معافیت کفالت مادر بزرگ مادری نیز برای دایی و خاله های مشمول همین شرایط را دارد و کاملا این قوانین برقرار می باشد.
  • مشمول تنها نوه سالم مادربزرگ باشد . نوه سالم به کسی گفته می شود که اگر مشمول بخواهد از معافیت کفالت مادر بزرگ پدری برخوردار شود بایستی پسر عمه و پسرعمو نداشته باشد و یا به تشخیص پزشک مورد تایید نظام وظیفه پسر عمه ها و پسر عموهای وی از سلامت جسمانی و روحی برای مراقبت از مادربزرگ برخوردار نباشند. برای مادر بزرگ مادری نیز باید تمامی شرایط گفته شده برای پسر دایی ها و پسرعموهای وی برقرار باشد. لازم به ذکر است زنده بودن مادر مشمول برای معافیت مادر بزرگ پدری و زنده بودن پدر مشمول برای استفاده از معافیت مادربزرگ مادری مانعی نمی باشد.

 

نوع معافیت کفالت مادر بزرگ چه خواهد بود؟

نوع معافیت دائم و اعتبار آن در زمان صلح می‌باشد و پس از انجام مراحل آن کارت معافیت دائم صادر می گردد.

در برخی مواقع این سوال پیش می آید که اگر نوه‌ای که از معافیت کفالت مادربزرگ بهره‌مند شده بیمار یا فوت کرده باشد

 

نحوه رسیدگی به معافیت کفالت مادربزرگ چگونه است؟

در پاسخ به این سوال باید گفت که در صورتی که به علت بیماری قادر به سرپرستی از مادر بزرگ نباشد و یا به علت فوت سرپرستی مادر بزرگ از وی ساقط شده باشد تنها برادر بالای ۱۸ سال وی می تواند از این معافیت استفاده کند و اگر که نوه های ذکور دیگر نیز زیر ۱۸ سال سن داشته باشند یا هیچ یک نوه ها شرایط کفالت را ندارند .

 

مدارک لازم برای معافیت کفالت مادر بزرگ

برای اخذ معافیت کفالت مادر بزرگ باید مدارکی کامل به همراه داشته باشید که مشاوران تخصصی ایران تحصیل می توانند شما را در این زمینه یاری رسانند. در پایین بیشترین مدرکی که نیاز است به همراه داشته باشید آورده شده است.

1- تصویر شناسنامه مادر بزرگ .

2- تصویر شناسنامه نوه های دختری و یا پسری

3-گواهی فوت فرزندان مادر بزرگ پدری یا مادری

4-عکس مادر بزرگ مشمول که به وسیله  کلانتری محل اقامت گواهی شده باشد.

5- برگ تحقیق وضعیت که این برگه به وسیله حوزه وظیفه محل صدور شناسنامه و یا محل سکونت مشمول در ارتباط با فرزندان و نوه های مادر بزرگ  تهیه و تنظیم می گردد که تحقیق و تکمیل آن را به کلانتری محل صدور شناسنامه یا محل سکونت مشمول و پدر و مادر و مادر بزرگ  وی فرستاده می شود و مراجع گفته شده در بالا بعد از تحقیق و بررسی گواهی آن را برای سازمان نظام وظیفه ارسال می کنند.

6- برگ معاینه پزشکی مادر بزرگ مشمول طبق نظر شورای پزشکی بر اساس اینکه اگر  نیاز به مراقبت و نگهداری به علت بیماری یا نقص عضو یا کهولت سن دارد یا خیر که به همین وسیله است که می توان معافیت کفالت مادر بزرگ را دریافت کرد.

7- چنانچه مادربزرگ  طلاق گرفته باشد یا همسرش فوت شده باشد باید مدارک دال بر این موضوع ارائه گردد.

8-پاسخ اداره ثبت احوال محل صدور شناسنامه افراد برای صحت ادعای موجود.

9-در صورتی که به وضع مشمول در خارج از محل صدور شاسنامه رسیدگی شود پاسخ استعلام وضع مشمولیت از حوزه یا گروهان و یا بخش نظام وظیفه عمومی محل صدور شناسنامه مشمول صورت می پذیرد .

10- برگ معاینه پزشکی برادر بیش از 18سال مشمول متضمن نظر شورای پزشکی مبنی بر اینکه به علت بیماری یا نقص عضو قادر به مراقبت و نگهداری از مادر بزرگ خود نمی باشد.

11- برگ استشهاد تایید وضعیت و صحت ادعای مشمول به امضای 3 نفر از بستگان مشمول که به تایید مراجع انتظامی محل رسیده باشد 

 

جهت کسب اطلاع از معافیت کفالت مادر بزرگ و  چگونگی استفاده از این طرح و تکمیل مدارک خود با شماره زیر تماس بگیرید:

تماس فقط با شماره 02170707024 و یا 02170707028 پاسخگویی ۸ صبح الی ۱ شب حتی ایام تعطیل

 

کانال اطلاع رسانی معافیت کفالت مادر بزرگ

کانال اطلاع رسانی معافیت کفالت مادر بزرگ

 

مطالب مرتبط :

مدارک لازم برای اخذ معافیت های کفالت

مشاوره تخصصی نظام وظیفه

معافیت فرزندان ایثارگر

امریه سربازی

معافیت پزشکی سربازی

معافیت کفالت مادر مطلقه

معافیت کفالت مادر بزرگ

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mahdi azizi

فرم هدایت تحصیلی پایه نهم

فرم هدایت تحصیلی پایه نهم

فرم هدایت تحصیلی پایه نهم

فرم هدایت تحصیلی پایه نهم

والدین گرامی می توانید با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس گرفته و از مشاوران و کارشناسان مطرح مرکز در زمینه هدایت تحصیلی ، فرم هدایت تحصیلی پایه نهم  و نحوه انتخاب رشته فرزندان خود مشورت و راهنمایی دریافت نمایید.

02170707028 و در صورت شلوغی خطوط 02170707024 پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 1 شب

هدایت تحصیلی چیست ؟ اگر به این کلمه “هدایت تحصیلی” نگاه کنید ، معنا و مفهوم کلی آن را متوجه می شوید . هدایت تحصیلی بطور خلاصه به معنای نشان دادن مسیر درست و مشخص ادامه تحصیل دانش آموزان در رشته های تحصیلی مختلف هست تا دانش آموزان بتوانند از روی آگاهی و تفکر، آینده شغلی و  تحصیلی خود را انتخاب نمایند.

در این مقاله قصد داریم راجع به فرم هدایت تحصیلی پایه نهم 97 و نحوه انتخاب رشته پایه نهم صحبت کنیم . انتخاب رشته پایه نهم متوسطه بینهایت سرنوشت ساز و مهم است زیرا دانش آموزان با این انتخاب ، مسیر تحصیلی، شغلی و زندگی خود را مشخص می کنند پس از اهمیت بالایی برخوردار است و انتخاب درست و صحیح بر اساس استعدادها و شرایط و روحیات دانش آموز، مسیر موفقیت را برای دانش آموز ترسیم می کند. هر سال فرم هدایت تحصیلی پایه نهم در اختیار دانش آموزان و والدین قرار می گیرد تا در این زمینه راهنمایی شوند و احتمال می رود که فرم هدایت تحصیلی پایه نهم در سال 97-98 کمی با تغییراتی ارائه گردد . فرم هدایت تحصیلی پایه نهم از چند برگ تشکیل شده که در ادامه با آن آشنا می شوید.

مؤلفه های فرم هدایت تحصیلی پایه نهم

شش مولفه در روند انتخاب رشته دانش آموزان پایه نهم تاثیر گذار خواهد بود :

1- نظر دانش آموز : از دانش آموز نظرخواهی می شود که به ترتیب اولویت به کدام رشته ها علاقمند است که این نظرسنجی 10 درصد از 100 امتیاز را شامل می شود. که این نظرسنجی در یکی از فرم های هدایت تحصیلی پایه نهم موجود است.

2- نظر معلمان : نظر تمام معلمان دانش آموز نیز در رابطه با فعالیت و درس دانش آموز پرسیده می شود. این نظرسنجی نیز 10 درصد از 100 امتیاز را دارد. نظرسنجی در فرم هدایت تحصیلی پایه نهم موجود است.

3- نظر والدین : از والدین هم سوال در فرم هدایت تحصیلی پایه نهم نظرسنجی می شود که مایلند فرزندشان در چه رشته ای درس بخواند که 5 درصد را به خود اختصاص می دهد.

4- آزمون های مشاوره ای : این آزمون ها و نمونه سوالات آزمون هدایت تحصیلی ، به گونه ای انتخاب می شوند که با جواب هایی که دانش آموز به سوالات می دهد، کاملا مشخصی می شود که از نظر تمام ابعادی که وجود دارد به کدام رشته علاقه و گرایش دارد. نتایج این آزمون ها 30 درصد از امتیاز کل را در بر دارد. نمرات و امتیازات دانش آموزان در فرم هدایت تحصیلی پایه نهم نوشته می شود.

 جهت مشاوره تحصیلی تلفنی مرکز مشاوره ایران تحصیل کلیک نمایید.

5- سوابق تحصیلی : طبیعتا نمرات دانش آموزان نیز نقش مهمی در انتخاب رشته او ایفا می کند و این نمرات با توجه به کارنامه های پایه های هفتم، هشتم و نهم دانش آموز می باشد. سوابق تحصیلی 35 درصد از امتیاز کل را به خود اختصاص می دهد. پس از اهمیت بالایی برخوردار است.

6- نظر مشاور : مشاورین در آخرین مرحله تمام موارد بالا را بررسی و جمع بندی می کند و با دانش آموز و والدین او صحبت می کند و نظر خود را می دهد که این نظر 10 درصد از امتیاز کل را شامل می شود.

دانش آموزان گرامی جهت دریافت مشاوره انتخاب رشته پایه نهم و راهنمایی در زمینه نحوه انتخاب رشته می توانید با مشاوران و کارشناسانمرکز مشاوره ایران تحصیل تماس بگیرید تا تمام جزئیات لازم در زمینه انتخاب رشته و نیز معرفی رشته های دبیرستان را در اختیار شما عزیزان قرار دهند.

02170707028 و در صورت شلوغی خطوط 02170707024 پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 1 شب

در هدایت تحصیلی و انتخاب رشته پایه نهم هیچ اجباری متوجه دانش آموز نخواهد بود و انتخاب رشته بر اساس علاقه دانش آموز، توانایی و استعدادهای او، بازار کار و نیز پیش بینی آینده انجام می شود. دانش آموزان به سمت رشته های خاص به اجبار کشیده نمی شوند اما رشته های مختلف تحصیلی هم شرایط و ضوابط خاص خود را برای تحصیل نیاز دارند که دانش آموز باید واجد آن شرایط باشد که همان کف نمره برای بعضی از رشته هاست.

در نمونه فرم هدایت تحصیلی پایه نهم توصیه هایی درج گردیده است که دانش آموزان باید به آن توصیه ها دقت نمایند مثلا در رشته های خاصی مانند ریاضی و فیزیک _ علوم تجربی _ انسانی _ فنی و حرفه ای و کاردانش (گرایش های کشاورزی و صنعت)، برخی از درس ها یک کف نمره دارند که دانش آموزان باید حداقل نمره ای که آن رشته نیاز دارد را کسب کرده باشند تا مجاز به انتخاب آن شوند. در صورتی که نتواند نمره لازم را کسب نماید، ثبت نام او در اولویت های چهارگانه انجام می گیرد.

نمونه فرم های هدایت تحصیلی را خدمت شما ارائه می دهیم :

فرم هدایت تحصیلی پایه نهم یک

فرم هدایت تحصیلی پایه نهم یک

 

فرم هدایت تحصیلی پایه نهم شماره دو

فرم هدایت تحصیلی پایه نهم شماره دو

 

فرم هدایت تحصیلی پایه نهم شماره سوم

فرم هدایت تحصیلی پایه نهم شماره سوم

فرم هدایت تحصیلی پایه نهم شماره چهارم

فرم هدایت تحصیلی پایه نهم شماره چهارم

 

فرم هدایت تحصیلی پایه نهم شماره پنجم

فرم هدایت تحصیلی پایه نهم شماره پنجم

 

فرم هدایت تحصیلی پایه نهم شماره ششم

فرم هدایت تحصیلی پایه نهم شماره ششم

فرم هدایت تحصیلی پایه نهم شماره هفتم

فرم هدایت تحصیلی پایه نهم شماره هفتم

زمان انجام هدایت تحصیلی پایه نهم 97

طبق گفته معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش، زمان انتخاب رشته پایه نهم 97 بعد از اعلام نتایج خردادماه 97 خواهد بود. دانش آموزان زمانی که امتحانات خرداد ماه را از سر بگذرانند و نتایج امتحانات را دریافت کنند، می توانند نسبت به انتخاب رشته و هدایت تحصیلی خود اقدام نمایند. زمان هدایت تحصلی پایه نهم از تاریخ 15 تیرماه به بعد می باشد و دانش آموزان می توانند پس از این که مناطق مختلف ، ظرفیت های رشته های مختلف را بررسی نمودند، جهت دریافت فرم های هدایت تحصیلی نهم به مدارس خود مراجعه نمایند.

دو فرم اصلی : “فرم توصیه نامه _ فرم زمان بندی” برای هدایت تحصیلی وجود دارد که دانش آموزان و والدین آنها جهت دریافت این فرم ها از تاریخ 20 تیرماه می توانند به مدارس متوسطه اول مراجعه نمایند. این احتمال وجود دارد که در سال 97 دریافت فرم نیز بصورت اینترنتی انجام گیرد.

نکته : در دستور العمل جدید، دانش آموزانی که مایلند و یا مجبورند که در مدارس مناطق دیگر ثبت نام کنند، با محدودیت ثبت نام بر اساس محدوده جغرافیایی برای پایه دهم البته با شرایط خاص، مواجه نخواند بود . جهت اطلاع از زمان انتخاب رشته و زمان دریافت فرم هدایت تحصیلی پایه نهم در کانال تلگرام ایران تحصیل عضو شوید تا از آخرین اخبار مطلع شوید.

مطالب مرتبط :

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mahdi azizi

کفالت سربازی چیست؟ – چه کسانی مشمول معافیت کفالت می شوند؟

کفالت سربازی چیست؟ – چه کسانی مشمول معافیت کفالت می شوند؟

کفالت سربازی چیست؟

کفالت سربازی چیست؟ یکی از مهم ترین سوالات ذهن سربازان و افرادی است که می خواهند به خدمت سربازی بروند این است که کفالت اصلا یعنی چه؟ به چه کسانی تعلق می گیرد و چه مراحل و شرایطی دارد چند مورد از سوالات پر تکرار مشمولان خدمت سربازی در مورد انواع معافیت های سربازی مخصوصا آن دسته از افرادی که در حین انجام خدمت سربازی هستند را ذکر کردیم پاسخ سوالات شما مشمولان گرامی را سیستم مشاوره تخصصی نظام وظیفه مرکز ایران تحصیل به صورت تلفنی پاسخگو خواهد بود با ما همراه باشید.

 

 کفالت سربازی چیست؟ و چه کسانی مشمول معافیت کفالت می شوند؟ جهت اطلاع از چگونگی استفاده از این طرح و تکمیل مدارک خود با شماره زیر تماس بگیرید:

تماس فقط با شماره 02170707024 و یا 02170707028 پاسخگویی 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

 

اولین شرط آنکه یک جوان بتواند از معافیت کفالت بهره مند شود این است که باید سن قانونی او به 18 سال رسیده باشد و 18 سال را تمام کند. شرط دوم این است که این شخص هرگز نباید دارای غیبت باشد و اگر سن قانونی اش به 18 سال برسد و اگر در حال تحصیل باشد که مشکلی نخواهد بود زیرا از معافیت تحصیلی استفاده می کند ولی اگر در حال تحصیل نبود باید خودش را به نظام وظیفه معرفی کند و سپس برای گرفتن کفالت سربازی اقدام نماید. رکن اصلی این است که بدانید کفالت سربازی چه انواعی دارد و شامل چه افرادی می باشد. در مرحله دوم پس از دانستن این موضوع این است که برای گرفتن کفالت سربازی باید چه مراحلی طی شود و چه مدارکی لازم است تا بتوان کفیل شد و از معافیت کفالت بهره برد.

 

شرایط اخذ کفالت سربازی چیست؟

مطالب ذکر شده در بالا از جمله مهم ترین شروط اخد کفالت سربازی بود. اما یکی از مهم ترین انواع کفالت سربازی کفیل پدر و یا مادر شدن می باشد. برای گرفتن معافیت کفالت مادر بایستی مادر شوهر نداشته باشد و یا طلاق گرفته باشد . این از مهم ترین شرط در این نوع معافیت می باشد. برای اطلاع از دیگر شروط آن می توانید با مشاوران ایران تحصیل تماس حاصل نمایید و از ریز نکات آن با خبر بشوید.

 

کلیه مشمولانی که قصد پذیرش سپاه و استخدام در این ارگان را دارند روی لینک کنند

 

شرط گرفتن در حال تحصیل کفالت سربازی چیست؟

این سوال برای افراد وجود دارد که آیا می توان معافیت کفالت سربازی را زمانی که در حال تحصیل هستیم نیز بگیریم و برای انجام آن مشکلی پیش نخواهد آمد ؟ در جواب باید گفت که این امکان وجود خواهد داشت و افراد بدون هیچ مشکلی چنانچه شرایط استفاده از این طرح را داشته باشند می توانند معافیت کفالت سربازی را بگیرند . اما لازم به ذکر است که این افراد باید مدارک مورد نظر را تهیه کنند و همچنین نامه ای از دانشگاه نیز بگیرند. به منظور راه حل های مناسب و دقیق به این دسته از افراد می توان با شماره های درج شده در پایین مقاله تماس گرفته و مشاوره دقیقی در خصوص مدارک و شرایط مورد نیاز بگیرید.

 

معافیت دائم در کفالت سربازی چیست؟

هر فردی که بتواند کفالت بگیرد و از خدمت سربازی معاف شود ابتدا معافیت موقت می گیرد و چنانچه تمامی ادعاها و مدارک درست باشد و پس از گذشتن چند سال این موارد ادامه داشته باشد معافیت موقت به معافیت دائم تبدیل خواهد شد.

 

کلیه مشمولان محترم جهت جهت اخذ کسری خدمت سربازی و مشاوره جهت اخد امریه خدمت سربازی در ارگان های مختلف کلیک کنید

 

شرایط کفالت پدر در کفالت سربازی چیست؟

مهم ترین دلیلی که می توان کفالت پدر را گرفت و از خدمت سربازی معاف شد می توان به از کار افتادگی پدر را بیان کرد و مدارکی را باید ارائه داد که نشان دهد پدر خانواده توانایی کار کردن و سرپرستی خانواده را ندارد و فرزند ذکور است که باید سرپرستی خانواده را بر عهده بگیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران ما تماس بگیرید.

 

اولین قدم برای گرفتن کفالت سربازی چیست؟

فرد مشمول باید برای دریافت معافیت کفالت پدر و یا مادر طبق راهنمایی هایی که مشاوران ما می توانند به آن ها دهند بایستی مدارکی را تهیه کنند. بعد از آماده سازی مدارک مورد نیاز باید به سازمان نظام وظیفه عمومی مراجعه کنند و مدارک را تحویل دهند . بعد از آن است که دعوتنامه تحت عنوان مراجعه به نظام وظیفه برای آن ها ارسال می شود که باید برای آن ها تشکیل کمیسیون دهد. بعد از انجام این مراحل و عبور از کمیسیون های مختلف که در هر مرحله شرایطی را باید دنبال کرد ، می توانند طبق رأی داوران معافیت کفالت سربازی را اخد نمایند.

برای اخد معافیت کفالت مادر اصلی ترین  و مهم ترین رکن رسیدگی و اقدام به این نوع معافیت این است که مادر فاقد شوهر باشد. یعنی یا بایستی طلاق گرفته باشد و یا در قید حیات نباشد.

 

 کفالت سربازی چیست؟ و چه کسانی مشمول معافیت کفالت می شوند؟ جهت اطلاع از جدیدترین تغییرات خدمت سربازی و اطلاع از چگونگی استفاده از این طرح و تکمیل مدارک خود با شماره زیر تماس بگیرید:

تماس فقط با شماره 02170707024 و یا 02170707028 پاسخگویی 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

 

کانال کفالت سربازی چیست؟

کانال کفالت سربازی چیست؟

مطالب مرتبط :

مشاوره خرید خدمت سربازی

مدارک لازم برای اخذ معافیت های کفالت

مشاوره تخصصی نظام وظیفه

معافیت فرزندان ایثارگر

امریه سربازی

معافیت پزشکی سربازی

معافیت پزشکی چشم

معافیت کفالت مادر مطلقه

کفالت سربازی چیست؟

شرایط اخذ کفالت سربازی چیست؟

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mahdi azizi