معافیت سربازی کفالت – جدیدترین شرایط معافیت کفالت 97

مدارک لازم برای معافیت کفالت

معافیت سربازی کفالت

جهت معافیت نظام وظیفه کفالت و  اطلاع از چگونگی استفاده از این طرح و تکمیل مدارک خود با شماره زیر تماس بگیرید:

تماس فقط با شماره 02170707024 و یا 02170707028 پاسخگویی 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

 

معافیت سربازی کفالت شرایطی است که هر جوانی که به سن 18 سال می رسد باید خودش را به نظام وظیقه برای انجام خدمت سربازی معرفی کند. حال افرادی هستند که می توانند بسته به نوع شرایط خود از انجام خدمت سربازی معاف شوند.

افرادی هستند که آگاهی لازم برای دانستن نوع استفاده از شرایط معافیت خود را بلد نیستند و نمی دانند تحت چه شرایطی قادر خواهند بود تا از انجام خدمت معاف گردند.

اساسا در کشور ایران دو نوع معافیت وجود دارد. یکی معافیت به صورت موقت است و دیگری معافیت به صورت دائم.در این بخش ما می خواهیم به معافیت سربازی کفالتبپردازیم تا جوانانی که این شرایط را دارا می باشند بتوانند از این شرایط استفاده کرده و از انجام خدمت سربازی معاف گردند.

 

معافیت سربازی کفالت چیست؟

معافیت سربازی کفالت به معافیتی اطلاق می گردد که به علت سرپرستی اشخاص خانواده شخص مشمول می تواند از آن استفاده کند. برای آنکه بدانید شما می توانید از معافیت سربازی کفالت استفاده کنید یا خیر می توانید با مشاوران ما تماس حاصل کرده و چگونگی استفاده از آن و شرایطش با خبر شوید.

یکی از انواع معافیت سربازی کفالت،‌معافیت برای کفالت مادر می باشد.یعنی هنگامی که شخص مشمول برای انجام خدمت سربازی ،‌سرپرستی و اختیارداری مادرش را عهده دار باشد و چنانچه طبق قانون بتواند از معافیت سربازی کفالت استفاده نماید،‌قادر خواهد بود تا از انجام خدمت سربازی معاف گردد.

حال افرادی که جزء این دسته هستند بایستی برای اخذ معافیت سربازی کفالت از طریق سرپرستی مادر جزئیات دقیق و اطلاعات کاملی داشته باشند که برای انجام این کار به مشکل برنخورند. برای کسب اطلاعات دقیق از نحوه انجام این کار می توانید با مشاوران تخصصی ایران تحصیل تماس حاصل کرده و تمام اطلاعاتی که نیاز دارید را از مشاوران ما درخواست کنید.

 

مراحل اخد معافیت سربازی کفالت

اولین قدم برای استفاده از معافیت سربازی کفالت آماده سازی ریز مدارک برای گرفتن آن می باشد.

اول اینکه مادر باید همسر نداشته باشد. یعنی یا همسرش فوت شده باشد و یا طلاق گرفته باشد.

دوم آنکه فرد مشمول بایستی تنها فرزند باشد و سن او از 18 سال عبور کرده باشد.

برخی افراد از این موضوع واهمه دارند که معافیتی که قرار است بگیرند به صورت دائم است یا موقت که در خصوص این موضوع مشاوران ما می توانند اطلاعات دقیقی در اختیار شما قرار دهند.

یک سری ملزومات دیگری وجود خواهد داشت که در گرفتن معافیت سربازی کفالت تأثیر زیادی می گذارد و آن این است که اگر مادر شاغل باشد و یا نباشد چه تغییری خواهد کرد و یا برادر و خواهر کوچکتر از 18 سال بود آیا به فرزند ذکور بالای 18 سال معافیت داده می شود یا خیر که در هر مرحله و هر مورد این شرایط متفاوت است .

یکی دیگر از شرایط اخذ معافیت سربازی کفالت ادعای گرفتن کفالت در زمانیکه پدر خانواده مفقودالاثر باشد و یا حبس بوده باشد که مراحل انجام این کار کمی متفاوت تر خواهد بود که مشاوران تخصصی ایران تحصیل از چگونگی انجام اینکار می توانند شما را باخبر کنند.

 

شرایط معافیت سربازی کفالت در سال 97

برای گرفتن معافیت کفالت پس از کسب اطلاعات لازم و دانستن مدارک مورد نیاز بایستی به مراکز پلیس +10 مراجعه کرده و اقدامات لازم را انجام دهید. تمامی مدارک را مسئولین پلیس +10 از شما می گیرند و چنانچه یقین پیدا کردند که می توانید از این نوع معافیت استفاده کنید و به شما تعلق می گیرد یعنی مدارک درست بودن احراز شود و یا اگر فرضا پدر و مادر از هم جدا شده باشند و حقانیت آن اثبات شود مدارک به نظام وظیفه ارجاع داده می شود .

آنگاه از سوی نظام وظیفه دعوتنامه ارسال می شود و بایستی در کمیسیون نظام وظیفه شرکت نمایید.چنانچه در کمیسیون نظر بر این موضوع شد که می توانید از معافیت سربازی کفالت مادر استفاده کنید ،‌فرد مشمول می تواند کارت پایان خدمتش را دریافت نماید و برایش ارسال می گردد.

مهمترین نکته این است که فرد مشمول نباید دارای غیبت باشد تا بتواند درخواست معافیت کفالت دهد و به مدارکش رسیدگی گردد. در غیر این صورت هرگز قادر نخواهد بود که از معافیت سربازی کفالت استفاده نماید.

 

جهت معافیت سربازی کفالت و  اطلاع از چگونگی استفاده از این طرح و تکمیل مدارک خود با شماره زیر تماس بگیرید

تماس فقط با شماره 02170707024 و یا 02170707028 پاسخگویی ۸ صبح الی ۱ شب حتی ایام تعطیل

 

کانال معافیت سربازی کفالت

کانال معافیت سربازی کفالت

مطالب مرتبط :

مشاوره تخصصی نظام وظیفه

معافیت فرزندان ایثارگر

امریه سربازی

معافیت پزشکی سربازی

معافیت کفالت مادر مطلقه