ثبت کد سوابق تحصیلی پیش دانشگاهی

ثبت کد سوابق تحصیلی پیش دانشگاهی

ثبت کد سوابق تحصیلی پیش دانشگاهی از امروز بر روی سامانه dipcode.medu.ir قرار گرفت به اطلاع تمامی داوطلبان محترم کنکور سراسری می رسانیم جهت ثبت نام کنکور 98نیاز به کد سوابق تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی خواهد بود که از امروز می توانید جهت اخذ کد سوابق تحصیلی یا ثبت کد دیپلم یا پیش دانشگاهی وارد سامانه شوید.

به اطلاع می رسانیم ثبت کد سوابق دیپلم و پیش دانشگاهی علاوه بر سامانه dipcode.medu.ir از طریق سامانه مشاوره تلفنی سازمان با شماره های 9099072952 (تماس از سراسر کشور) و 9092305587 (تماس از استان تهران) اقدام به اخذ یا ثبت کد سوابق تخصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی نمایید شایان ذکر است داوطلبان محترم می توانند با تماس با مرکز علاوه بر اخذ یا ثبت کد دیپلم و پیش دانشگاهی از خدمات مشاوره موفقیت در کنکور سراسری – مشاوره جمع بندی کنکور و مشاوره روش مطالعه نفرات برتر کنکورسراسری نیز بهره مند گردند.

 

ثبت کد سوابق تحصیلی پیش دانشگاهی

کلیه داوطلبانی که در کنکور سراسری 98 شرکت می‌نمایند، موظف به ثبت کد سوابق تحصیلی پیش دانشگاهی می‌باشند. داوطلبان توجه داشته باشند که این کد را لازم است به هنگام ثبت نام و در فرم ثبت نام وارد نمایند. لذا با توجه به اطلاعات خود در زمان مقرر باید به سامانه ثبت کد سوابق تحصیلی پیش دانشگاهی مراجعه نموده و این کد را دریافت نمایند.

آن دسته از متقاضیان ثبت نام دانشگاه آزاد که مایل به شرکت در رشته‌های دانشگاه آزاد می‌باشند نیز، با توجه به ادغام کنکور سراسری و کنکور دانشگاه آزاد، ملزم به ثبت کد سوابق تحصیلی می‌باشند. پس از دریافت این کد در وارد نمودن آن به هنگام ثبت نام کنکور نهایت دقت عمل را داشته باشید چراکه تأثیر سوابق تحصیلی بر اساس همین اطلاعات سنجیده می‌شود.

آن دسته از داوطلبانی در مقطع سوم متوسطه دوم به سر می‌برند و هنوز فارغ‌التحصیل نشده آن، در خردادماه فرصت خواهند داشت تا نسبت به ثبت کد سوابق تحصیلی پیش دانشگاهی اقدام نمایند. به هنگام ثبت نام مجدد کنکور نیز، کلیه اطلاعات برای ویرایش قابل انجام خواهد بود. لذا تمامی داوطلبان عزیز می‌توانند در صورت بروز هر گونه اشتباه در زمان مقرر نسبت به رفع آن اقدام نمایند.

 

جهت اطلاع دقیق از ثبت کد سوابق تحصیلی پیش دانشگاهی ، سامانه ثبت کد سوابق تحصیلی پیش دانشگاهی با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس بگیرید

9099072952 در صورت شلوغی خطوط 9092305587 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب

سامانه ثبت کد سوابق تحصیلی پیش دانشگاهی

 

سامانه ثبت کد سوابق تحصیلی پیش دانشگاهی

سامانه ثبت کد سوابق تحصیلی پیش دانشگاهی

 

استفاده از سامانه ثبت کد سوابق تحصیلی پیش دانشگاهی برای آن دسته از داوطلبان گرامی است که طبق شرایط و ضوابط تعیین شده در وزارت آموزش و پرورش ، ملزم به دریافت کد می‌باشند قرار داده شده است. بنابراین آن دسته از داوطلبانی که واجد شرایطی که در ادامه عرض خواهیم نمود می باشند، حتماً لازم است مطابق با اطلاعیه سازمان سنجش و آموزش کشور، نسبت به ثبت کد اقدام نمایند.

ورود به سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی پیش دانشگاهی بر اساس اطلاعات هویتی و همچنین دانش‌آموزی صورت می‌پذیرد. لذا به هنگام ورود جهت ثبت کد سوابق تحصیلی حتماً لازم است دارای این مدارک باشید . اطلاعات دانش‌آموزی که برای ورود به سامانه مورد نیاز است را می‌توانید با استفاده از کارنامه خود دریافت نمایید.

جهت کسب اطلاع کامل در زمینه ورود به سامانه ثبت کد سوابق تحصیلی پیش دانشگاهی و حل مشکلات به وجود آمده ، و همچنین راهنمایی ثبت کد سوابق تحصیلی پیش دانشگاهی ، می‌توانید با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید. مشاوره تلفنی کنکور متشکل از تیم متخصص ثبت نام کنکور می‌باشد که با استفاده از آن خواهید توانست به راحتی به دریافت کد سوابق تحصیلی اقدام نمایید.

 

 

ثبت کد سوابق تحصیلی پیش دانشگاهی برای کلیه فارغ التحصیلانی که قصد شرکت در آرمون سراسری 98 را دارند، الزامی می باشد.

 

 

 

نحوه ثبت کد سوابق تحصیلی پیش دانشگاهی

 

برای ثبت کد سوابق تحصیلی پیش دانشگاهی ابتدا لازم است وارد سامانه مشاهده و دریافت کد سوابق تحصیلی شوید. پس از مراجعه به سامانه مذکور ، بر روی مشاهده کد سوابق تحصیلی که در انتهای صفحه به صورت آبی رنگ موجود می‌باشد کلیک می‌نمایید، و وارد برگه جدید خواهید شد.

نکته مهمی که داوطلبان نظام قدیم به هنگام وارد شدن اطلاعات خود به خاطر داشته باشند این است که در برخی از موارد ممکن است کد مشاهده شده در کارنامه با کد مشاهده شده در مدرک پیش دانشگاهی یکسان نباشد به همین دلیل برای جلوگیری از مشکلات بعدی حتما این دو کد را مقایسه نمایید و برای هر مدرک کد مخصوص به آن را وارد نمایید.

داوطلبان که در حال حاضر مشغول به تحصیل می‌باشند و هنوز فارغ التحصیل نشده‌اند، لازم است در زمان مقرر پس از فارغ التحصیلی نسبت به دریافت این کد اقدام نمایند. لذا از هر گونه درخواست برای ثبت کد سوابق تحصیلی جدا خودداری نمایند. سامانه ثبت نام کد تحصیلی پیش دانشگاهی منحصر به داوطلبانی است که فارغ التحصیل شده‌اند.

جهت پر کردن فرم ثبت کد سوابق تحصیلی، ابتدا باید کد دانش آموزی خود را وارد نمایید. کد دانش آموزی همان کدی است در کارنامه دانش آموز قابل دریافت می باشد. اطلاعات دیگری همچون کد منطقه ، کد مقطع و همچنین تاریخ تولد از جمله اطلاعات لازم و ضروری می باشد.

 

 

شرایط ثبت کد سوابق تحصیلی

شرایط ثبت کد سوابق تحصیلی پیش دانشگاهی

شرایط ثبت کد سوابق تحصیلی پیش دانشگاهی

  • آن دسته از داوطلبانی که قبل از سال 84 فارغ التحصیل شده اند، نیازی به ثبت کد سوابق تحصیلی نخواهند داشت.
  • کلیه فارغ التحصیلان رشته های مختلف شاخه فنی و حرفه ای و همچنین کار و دانش نیز، نیازی به ثبت کد در سامانه مذکور نخواهند داشت.
  • آن دسته از متقاضیان شرکت در کنکوری که فارغ التحصیل نظام ترمی واحدی می باشند، نیازی به دریافت این کد نخواهند داشت.
  • فارغ التحصیلان در رشته های مختلفی که قبل از سال 91 مدرک پیش دانشگاهی خود را اخذ نموده اند، نیازی به دریافت کد سوابق تحصیلی نخواهند داشت.

 

 

سامانه ثبت کد سوابق تحصیلی

 

سامانه ثبت کد سوابق تحصیلی ایران تحصیل برای آن دسته از داوطلبانی که مایل به دریافت کد خود می باشند راه اندازی گردید. با استفاده از این سامانه به راحتی و بدون نیاز به مراجعه به مراکز کافی نت ها خواهید توانست به راحتی از موارد مورد نیاز خود اطلاعات لازم را دریافت نمایید. برخی از دانش آموزان و یا داوطلبان کنکور ممکن است با خطاهایی مبنی بر عدم وجود اطلاعات دانش آموزی در سامانه مواجه شوند که تمامی این موارد در این سامانه قابل حل خواهد بود.

برای انجام و ثبت کد سوابق تحصیلی می توانید با مشاورین ومتخصصین ما تماس حاصل نمایید. اگر در رابطه با وارد نمودن اطلاعات و یا همچنین نحوه ثبت کد سوابق تحصیلی پیش دانشگاهی می توانید با کمک و راهنمایی متخصصین ایران تحصیل کلیه اطلاعات لازم را کسب نمایید. همه روزه و در هر ساعت از شبانه روز که مایل باشید ، مشاورین ما در ارائه خدمات به شما عزیزان آماده خواهند بود.

 

 

جهت اطلاع دقیق از نحوه ثبت کد سوابق تحصیلی پیش دانشگاهی از سامانه ثبت کد سوابق تحصیلی پیش دانشگاهی با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس بگیرید

9099072952 در صورت شلوغی خطوط 9092305587 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب

 

کانال اطلاع رسانی سامانه ثبت کد سوابق تحصیلی کنکور

کانال اطلاع رسانی سامانه ثبت کد سوابق تحصیلی کنکور

 

بیشتر بدانید

چگونه رشته پزشکی قبول شویم

فنون تست زنی بدون معلومات

نکات طلایی موفقیت در کنکور در کمترین زمان

مشاوره تضمینی کنکور 98 

زمان برگزاری کنکور 98

شروع کنکور از عید

سه ماه مانده به کنکور

افزایش سرعت تست زنی کنکور

روش های مطالعه دروس عمومی کنکور

تکنیک های تست زنی کنکور سراسری

رشته های دانشگاه پیام نور کارشناسی

فهرست حذفیات کنکور سراسری 98

ثبت کد سوابق دیپلم

ثبت کد سوابق پیش دانشگاهی

منبع : ثبت کد سوابق تحصیلی پیش دانشگاهی