تمدید معافیت تحصیلی دانشجویان و دانش آموزان

تمدید معافیت تحصیلی دانشجویان و دانش آموزان

تمدید معافیت تحصیلی دانشجویان و دانش آموزان

تمامی پسرانی که 18 سالگی آن‌ها تمامی می‌شود و وارد سن 19 سالگی می‌شوند، مشمول خدمت سربازی می‌گردند. لذا آن دسته از جوانانی که در این سن می‌باشند ، لازم است با توجه به شرایط معافیت‌های سربازی نسبت به اخذ معافیت اقدام نمایند. آن دسته از مشمولینی که نسبت به اخذ این نوع معافیت اقدام نموده‌اند، لازم است در رابطه با تمدید معافیت تحصیلی دانشجویان و دانش آموزان در زمان مناسب اقدام نمایند.

علت تمدید معافیت تحصیلی دانشجویان و دانش آموزان چیست؟ ابتدا باید بدانید یکی دیگر از انواع معافیت همانند معافیت پزشکی سربازی و یا معافیت کفالت مادر مطلقه ،معافیت سه برادری و … را می‌توان معافیت تحصیلی نامید. اما تفاوت این مورد با سایر معافیت‌ها به موقتی بودن آن باز می‌گردد. بدین معنا که تا زمانی شما مشغول به تحصیل می‌باشید خواهید توانست از این نوع معافیت استفاده نمایید.

آن دسته از مشمولین نظام وظیفه که نسبت به اخذ معافیت تحصیلی اقدام نموده‌اند، لازم است در زمان مقرر نسبت به تمدید معافیت تحصیلی دانشجویان و دانش آموزان اقدام نمایند. متقاضیان گرامی توجه داشته باشند که اطلاع از شرایط تمدید یا صدور انواع معافیت‌های تحصیلی لازم و ضروری می‌باشد. لذا کلیه مشمولین گرامی باید نسبت به این شرایط اطلاعات لازم را کسب نمایند.

 

جهت اطلاع از تمدید معافیت تحصیلی دانشجویان و دانش آموزان – شرایط تمدید یا صدور انواع معافیت های تحصیلی ، نحوه تمدید و همچنین اخذ معافیت از سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید.

9099072952 و در صورت شلوغی 9092305587 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب

 

 

شرایط تمدید یا صدور انواع معافیت های تحصیلی

شرایط تمدید یا صدور انواع معافیت های تحصیلی

شرایط تمدید یا صدور انواع معافیت های تحصیلی

کلیه دانش آموزان و دانشجویانی که در مؤسسات ، مدارس و یا دانشگاهی وابسته به وزارت آموزش و پرورش و مورد تائید وارت علوم و تحقیقات و فناوری می‌توانند در صورت دارا بودن شرایط تمدید یا صدور انواع معافیت‌های تحصیلی نسبت به اخذ معافیت و یا تمدید آن مبادرت نمایند. در رابطه با دانش آموزان فارغ التحصیلی شرایط کامل متفاوت می باشد.

آن دسته از دانش آموزانی که به تارگی مدرک پیش دانشگاهی خود را اخذ نموده‌اند، یک سال زمان دارند تا خود را به سازمان نظام وظیفه عمومی معرفی نمایند. بنابراین برای یک سال نیازی به اخذ معافیت تحصیلی وجود نخواهد داشت. همچنین تا سن 20 سالگی با توجه به اینکه دانش آموزان باید خود را برای کنکور آماده نمایند، فرصت خواهند داشت از معافیت تحصیلی بهره‌مند گردند.

برای کسب اطلاع در رابطه با نحوه تمدید معافیت تحصیلی دانشجویان و دانش آموزان ، می‌توانید با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید. متخصصین ما همه روزه و در هر ساعت از شبانه روز آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می‌باشند. شرایط تمدید یا صدور انواع معافیت‌های تحصیلی با متخصصین ما در ارتباط باشید. همه روزه و در هر ساعت از شبانه روز با متخصصین ما در ارتباط باشید.

 

 

تمدید معافیت تحصیلی دانشجویان و دانش آموزان با توجه به سن و همچنین مقطع تحصیلی دانشجویان شرایط متفاوتی را می طلبد.

 

 

نحوه تمدید معافیت تحصیلی دانشجویان و دانش آموزان

 

نحوه تمدید معافیت تحصیلی دانشجویان و دانش آموزان

نحوه تمدید معافیت تحصیلی دانشجویان و دانش آموزان

کلیه داوطلبان و دانشجویان عزیز توجه داشته باشند که تمدید معافیت تحصیلی دانشجویان و دانش آموزان برای آن دسته از دانش آموزانی است که از یکسال معافیت آن ها زمان لازم و کافی گذشته است. بنابراین این دسته از دانش آموزان گرامی نیازی به تمدید نخواهند داشت. اما آن دسته از مشمولینی که ملزم به این کار می باشند، حتما باید در رابطه با شرایط تمدید یا صدور انواع معافیت های تحصیلی اطلاعات لازم را کسب نمایند.

سازمان نظام وظیفه عمومی برای دانشجویان عزیز در هر یک از مقاطع تحصیلی شرایط خاصی را جهت معافیت تعیین نموده اند که در صورت اتمام این زمان، لازم است نسبت به اقدامات بعدی گامی برداشته شود. لاز به ذکر است که تمدید معافیت تحصیلی دانشجویان و دانش آموزان تنها برای یک سال معتبر می باشد و در سال بعدی با توجه به شرایط دانشجو تصمیم گیری می شود.

از جمله شرایط تمدید یا صدور انواع معافیت های تحصیلی در رابطه با مقطع تحصییلی برای دانشجویان دوره کاردانی حداکثر دو سال و نیم می باشد و برای مقاطع کارشناسی نیز ، نهایتا 5 سال مجاز به تمدید معافیت تحصیلی دانشجویان و دانش آموزان می باشند. بدیهی است که شرایط تمدید و یا صدور انواع معافیت های تحصیلی در رابطه با دانشجویان و دانش آموزان اخراجی به گونه ای دیگر می باشد.

 

سامانه تمدید معافیت تحصیلی ایران تحصیل

سامانه تمدید معافیت تحصیلی دانشجویان و دانش آموزان ایران تحصیل در اختیار تمامی دانش آموزان و دانشجویان عزیز قرار دارد تا با توجه به آن بدون نیاز به مراجعه حضوری به مراکز مختلف و صرفا تنها با یک تماس برای اخد معافیت و یا تمدید آن اقدام نمایید. مشاورین نظام وظیفه با توجه به شرایط شما می توانند راه های نسبی را پیش رویتان قرار دهند.

آن دسته از دانش آموزان و یا دانشجویانی که مشمول خدمت سربازی می باشند، لازم است ابتدا در رابطه با شرایط تمدید یا صدور انواع معافیت های تحصیلی اطلاعات لازم را کسب نمایند. تمدید معافیت تحصیلی دانشجویان و دانش آموزان با توجه به زمان مناسب لازم است صورت پذیرد. زیرا چنانچه در این امر کوتاهی نمایید و یا اینکه به موقع اقدام ننمایند، غیبت برای آنان منظور می گردد.

کلیه مشمولین گرامی می توانند برای کسب اطلاع در رابطه با تمدید معافیت تحصیلی دانشجویان و دانش آموزان از متخصصین و مشاورین ایران تحصیل کمک نمایند. متخصصین ما همه روزه و در هر ساعت از شبانه روز آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشند. شرایط تمدید یا صدور انواع معافیت های تحصیلی با استفاده از این سامانه قابل دریافت خواهد بود. کافی است با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل نمایید.

 

جهت اطلاع از تمدید معافیت تحصیلی دانشجویان و دانش آموزان – شرایط تمدید یا صدور انواع معافیت های تحصیلی ،  نحوه تمدید و همچنین اخذ معافیت از سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید.

9099072952 و در صورت شلوغی 9092305587 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب

 

کانال اطلاع رسانی معافیت تحصیلی و نظام وظیفه

کانال اطلاع رسانی معافیت تحصیلی و نظام وظیفه

 

بیشتر بدانید

تاثیر معافیت پزشکی در استخدام

کفالت سربازی

جدیدترین تغییرات خدمت نظام وظیفه

کسری خدمت سربازی

امریه سربازی

شرایط خرید خدمت

تاثیر معافیت پزشکی در استخدام

مدارک لازم برای اخذ معافیت های کفالت

مشاوره تخصصی نظام وظیفه

معافیت فرزندان ایثارگر

تمدید معافیت تحصیلی دانشجویان و دانش آموزان

منبع : معافیت تحصیلی دانشجویان