ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد 96

ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد 96 – اطلاعیه دانشگاه آزاد اسلامی به اطلاع کلیه داوطلبان ورود به تحصیلات تکمیلی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی می رساند ثبت نام تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد 96 و انتخاب رشته کارشناسی ارشد 96 می رساند ثبت نام در مرحله تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد 96 از امروز سه شنبه 26 دی ماه آغاز می شود و تا مورخ چهارشنبه 11 بهمن ماه ادامه خواهد داشت لذا داوطلبان ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد 96 ضمن وارد کردن اطلاعات در سامانه می توانند

۱۶ مطلب در فروردين ۱۳۹۷ ثبت شده است

ثبت نام تیزهوشان پرند استعداد درخشان سمپاد پرند – azmoon.medu.ir

ثبت نام تیزهوشان پرند استعداد درخشان سمپاد پرند – azmoon.medu.ir

ثبت نام تیزهوشان پرند 97-98 – sampad.medu.ir

ثبت نام تیزهوشان پرند

ثبت نام تیزهوشان پرند

 

برای ثبت نام تیزهوشان پرند 97-98 – دریافت نمونه سوالات و منابع آزمون مدارس تیزهوشان پرند – شرایط ثبت نام مدارس تیزهوشان پرند و اطلاع از جزییات آزمون با شماره زیر تماس بگیرید.مرکز ثبت نام سمپاد

تماس از سراسر کشور با شماره تماس 02170707028 و در صورت شلوغی خطوط 02170707024  از ساعت 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل.

 

ثبت نام تیزهوشان پرند یا ثبت نام آزمون ورودی مدارس تیزهوشان پرند طبق سنوات گذشته امسال نیز برای ورود به پایه های هفتم و دهم برگزار می گردد لازم به ذکر است داوطلبان ثبت نام مدارس تیزهوشان برای اطلاع از جزئیات ثبت نام مدارس تیزهوشان پرند دفترچه ثبت نام مدارس تیزهوشان را مطالعه نموده و سپس اقدام به ثبت نام نمایند.

ثبت نام تیزهوشان پرند مانند سال های گذشته از طریق سایت سمپاد به نشانی : azmoon.medu.ir انجام می گیرد و مرکز مشاوره ایران تحصیل سمپاد راهنمایی ثبت نام را انجام می دهد تا دانش آموزان و اولیای گرامی در مراحل ثبت نام تیزهوشان پرند مشکلی نداشته باشند ضمنا اطلاع رسانی مدارس تیزهوشان پرند نیز از سامانه اطلاع رسانی سمپاد پرند به نشانی sampad.medu.ir انجام خواهد گرفت لازم به ذکر است اعلام نتایج آزمون تیزهوشان سمپاد پرند نیز تا پایان تیرماه خواهد بود.

 

برای ثبت نام مدارس تیزهوشان استعداد درخشان سمپاد پرند میتوانید با مشاوران متخصص سمپاد تماس بگیرید و از نحوه ی قبولی در آزمون تیزهوشان پرند _ مشاوره قبولی در آزمون مدارس تیزهوشان پرند  _ ظرفیت مدارس تیزهوشان سمپاد پرند – زمان پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان پرند و… آگاه شوید.

شماره تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت : 02170707028 و در صورت شلوغی خطوط 02170707024 پاسخگویی همه روزه 8 صبح الی 1 شب.

شرایط و نحوه ی ثبت نام تیزهوشان پرند 97-98 پس از اطلاع از شرایط برای ثبت نام مدارس تیزهوشان پرند روی لینک زیر کلیک کنید.

 

ثبت نام مدارس تیزهوشان پرند پایه ششم به هفتم                              ثبت نام مدارس تیزهوشان پرند پایه نهم به دهم

 

ثبت نام مدارس تیزهوشان پرند اطلاعیه سامانه سمپاد 97-98

به اطلاع کلیه دانش آموزان و اولیای محترم میرسانیم که تمامی مراحل ثبت نام تیزهوشان پرند یا استعداد های درخشان سمپاد پرند اینترنتی بوده و بصورت حضوری هیچ ثبت نامی انجام نمی گیرد. تمامی مراحل ثبت نام از طریق سایت استعدادهای درخشان سمپاد پرند به نشانی : azmoon.medu.ir انجام می گیرد.

دانش آموزان و اولیای گرامی می توانند به منظور ثبت نام مدارس تیزهوشان پرند وارد سایت azmoon.medu.ir شوند و مشخصات داوطلب را وارد کنند لازم به ذکر است برای قسمت اول کدملی داوطلب وارد شود و برای قسمت دوم رمز سریال شناسنامه داوطلب ضمنا پس از ورود اطلاعات دانش آموز در سامانه ثبت نام تیزهوشان پرند 97-98 به بخش دوم ثبت نام هدایت می شوید که باید مشخصات کامل از قبیل نشانی _ کدپستی محل سکونت _ نام مدرسه و… را وارد کنید.

پس از تکمیل قسمت دوم سایت ثبت نام سمپاد پرند به شما یک رسید می دهد تا در موعد مقرر مبلغ شرکت در آزمون را پرداخت کنید و کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشانپرند را دریافت کنید.

ضمنا در صورت بروز هر گونه مشکل در مراحل ثبت نام مدارس تیزهوشان پرند و پرداخت و وجود سوال در این مورد می توانید با مرکز مشاوره سمپاد ایران تحصیل تماس بگیرید.تماس از پرند و سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با شماره : 02170707024 پاسخگویی از 8صبح الی 1 شب.

شرایط برای ثبت نام در آزمون تیزهوشان پرند برای هر گروه متفاوت است شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان پرند برای پایه هفتم به صورتی است که نمرات پایه پنپرند داوطلب همه خیلی خوب باشد یا حداکثر یکی از نمرات داوطلب در پایه پنپرند خوب باشد.

شرایط ثبت نام تیزهوشان پرند 97-98 در آزمون برای داوطلبان پایه دهم به صورتی است که معدل داوطلب در پایه هشتم باید بالای 19 باشد در غیر این صورت حق شرکت در این آزمون تیزهوشان پرند را ندارد.

موفقیت حتمی داوطلبان ثبت نام تیزهوشان پرند در گرو ذاشتن اطلاعات جامع درباره آزمون و نحوه طرح سوال و بودجه بندی می باشد و ما برای هموار کردن راه قبولی شما در این آزمون به شما توصیه می کنیم جهت قبولی حتما مقالات : ثبت نام مدارس تیزهوشان

را مطالعه کنید تا با شرایط سوالات و شرایط آزمون و… آشنا شوید.

ضمنا اگر شرایط تحصیل در مدارس تیزهوشان سمپاد پرند را ندارید میتوانید در مدارس زیر تحصیل کنید _ برای آگاهی از شرایط مدارس روی آن ها کلیک کنید :

 

                      ثبت نام مدارس نمونه دولتی      ________       ثبت نام مدارس شاهد پرند ( حتی دانش آموزان غیر شاهد)

 

نحوه ثبت نام تیزهوشان پرند ( استعداد درخشان سمپاد پرند ) 97-98

ثبت نام مدارس تیزهوشان سمپاد پرند کاملا الکترونیکی خواهد بود در راستای سهولت در امر ثبت نام دانش آموزان محترم توسط اولیا در مورد نحوه ثبت نام تیزهوشان پرند در سیستم ثبت نام سمپاد پرند توضیحاتی را ارائه می کنیم ، اولیا محترم و داوطلبان ثبت نام مدارس استعداد درخشان سمپاد پرند  می توانند قبل از ثبت نام این موارد را در نظر بگیرند : سامانه ثبت نام تیزهوشان پرند فقط درگاه ثبت نامی azmoon.medu.ir خواهد بود ، دانش آموزان عزیز حتما قبل از ورود به سیستم ثبت نام مدارس تیزهوشان پرند یک عکس 4*3 از خود داشته باشند که هنگام ثبت نام باید در سیستم اپلود نمایند ضمنا دانش آموزان محترم جهت ثبت نام مدارس تیزهوشان سمپاد پرند تمامی مدارک شناسایی خود را همراه داشته دانش آموزان گرامی پس ورود به سیستم تیزهوشان پرند ابتدا کد ملی و رمز عبور خود را وارد نموده و سپس وارد سامانه ثبت نام سمپاد شده و سایر مشخصات خود را وارد نمایند.

 

لیست مدارس تیزهوشان پسرانه به تفکیک ظرفیت پذیرش ثبت نام تیزهوشان پرند _ ششم به هفتم

لیست زیر نشانگر نام مدارس تیزهوشان پسرانه پرند _ ششم به هفتم به همراه تعداد نفراتی که پذیرش می کند می باشد :

1_ مدرسه تیزهوشان پسرانه ابن سینا پرند _ 20 نفر پذیرش

لیست مدارس تیزهوشان پسرانه به تفکیک ظرفیت پذیرش ثبت نام تیزهوشان پرند _ نهم به دهم

لیست زیر نشانگر نام مدارس تیزهوشان پسرانه پرند _ نهم به دهم به همراه تعداد نفراتی که پذیرش می کند می باشد :

1- مدرسه ای یافت نشد.

لیست مدارس تیزهوشان دخترانه به تفکیک ظرفیت پذیرش ثبت نام تیزهوشان پرند _ ششم به هفتم

لیست زیر نشانگر نام مدارس تیزهوشان دخترانه پرند _ ششم به هفتم به همراه تعداد نفراتی که پذیرش می کند می باشد :

1_ مدرسه تیزهوشان دخترانه فرزانگان پرند _ 20 نفر پذیرش

لیست مدارس تیزهوشان دخترانه به تفکیک ظرفیت پذیرش ثبت نام تیزهوشان پرند _ نهم به دهم

لیست زیر نشانگر نام مدارس تیزهوشان دخترانه پرند _ نهم به دهم به همراه تعداد نفراتی که پذیرش می کند می باشد :

1- مدرسه ای یافت نشد.

مرکز مشاوره تیزهوشان سمپاد در صورت وجود هر گونه سوال و مشکل در روند ثبت نام مدارس سمپاد پرند _ دانلود نمونه سوالات تیزهوشان _ آدرس مدارس تیزهوشان پرند –منابع تیزهوشان نهم به دهم پرند و … با ما تماس بگیرید.

تمس فقط از طریق تلفن ثابت از سراسر کشور با شماره تلفن : 02170707024 _ 02170707028 پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب همه روزه.

کانال ثبت نام تیزهوشان پرند 97-98

کانال ثبت نام تیزهوشان پرند 97-98

 

مطالب مرتبط :

سامانه نام نویسی مدارس تیزهوشان سمپاد پرند 97-98

azmoon.org

ثبت نام کنکور سراسری 97

ثبت نام مدارس نمونه دولتی 97-98

مشاوره قبولی در آزمون مدارس نمونه دولتی پرند

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ورودی نیمسال دوم

دفترچه دانشگاه علمی کاربردی 97

لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی – پرند

ثبت نام دانشگاه آزاد اسلامی پرند

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد – پرند

نتایج نهایی ثبت نام دانشگاه آزاد – پرند

برای ثبت نام تیزهوشان پرند _ ششم دخترانه

برای ثبت نام تیزهوشان پرند _ نهم دخترانه

برای ثبت نام تیزهوشان پرند _ نهم پسرانه

برای ثبت نام تیزهوشان پرند _ششم پسرانه

آگاهی از شرایط طراحی سوالات استعدادهای درخشان سمپاد

اطلاع از بودجه بندی دروس در طرح سوالات تیزهوشان پرند

دریافت دفترچه آزمون تیزهوشان پرند

تیزهوشان پرند 97-98

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mahdi azizi

ثبت نام تیزهوشان اسلامشهر استعداد درخشان سمپاد اسلامشهر – azmoon.medu.ir

ثبت نام تیزهوشان اسلامشهر استعداد درخشان سمپاد اسلامشهر – azmoon.medu.ir

 

ثبت نام تیزهوشان اسلامشهر 97-98 – sampad.medu.ir

ثبت نام تیزهوشان اسلامشهر

ثبت نام تیزهوشان اسلامشهر

 

برای ثبت نام تیزهوشان اسلامشهر 97-98 – دریافت نمونه سوالات و منابع آزمون مدارس تیزهوشان اسلامشهر – شرایط ثبت نام مدارس تیزهوشان اسلامشهر و اطلاع از جزییات آزمون با شماره زیر تماس بگیرید.مرکز ثبت نام سمپاد

تماس از سراسر کشور با شماره تماس 02170707028 و در صورت شلوغی خطوط 02170707024  از ساعت 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل.

 

ثبت نام تیزهوشان اسلامشهر یا ثبت نام آزمون ورودی مدارس تیزهوشان اسلامشهر طبق سنوات گذشته امسال نیز برای ورود به پایه های هفتم و دهم برگزار می گردد لازم به ذکر است داوطلبان ثبت نام مدارس تیزهوشان برای اطلاع از جزئیات ثبت نام مدارس تیزهوشان اسلامشهر دفترچه ثبت نام مدارس تیزهوشان را مطالعه نموده و سپس اقدام به ثبت نام نمایند.

ثبت نام تیزهوشان اسلامشهر مانند سال های گذشته از طریق سایت سمپاد به نشانی : azmoon.medu.ir انجام می گیرد و مرکز مشاوره ایران تحصیل سمپاد راهنمایی ثبت نام را انجام می دهد تا دانش آموزان و اولیای گرامی در مراحل ثبت نام تیزهوشان اسلامشهر مشکلی نداشته باشند ضمنا اطلاع رسانی مدارس تیزهوشان اسلامشهر نیز از سامانه اطلاع رسانی سمپاد اسلامشهر به نشانی sampad.medu.ir انجام خواهد گرفت لازم به ذکر است اعلام نتایج آزمون تیزهوشان سمپاد اسلامشهر نیز تا پایان تیرماه خواهد بود.

 

برای ثبت نام مدارس تیزهوشان استعداد درخشان سمپاد اسلامشهر میتوانید با مشاوران متخصص سمپاد تماس بگیرید و از نحوه ی قبولی در آزمون تیزهوشان اسلامشهر _ مشاوره قبولی در آزمون مدارس تیزهوشان اسلامشهر  _ ظرفیت مدارس تیزهوشان سمپاد اسلامشهر – زمان پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان اسلامشهر و… آگاه شوید.

شماره تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت : 02170707028 و در صورت شلوغی خطوط 02170707024 پاسخگویی همه روزه 8 صبح الی 1 شب.

شرایط و نحوه ی ثبت نام تیزهوشان اسلامشهر 97-98 پس از اطلاع از شرایط برای ثبت نام مدارس تیزهوشان اسلامشهر روی لینک زیر کلیک کنید.

 

ثبت نام مدارس تیزهوشان اسلامشهر پایه ششم به هفتم                              ثبت نام مدارس تیزهوشان اسلامشهر پایه نهم به دهم

 

ثبت نام مدارس تیزهوشان اسلامشهر اطلاعیه سامانه سمپاد 97-98

به اطلاع کلیه دانش آموزان و اولیای محترم میرسانیم که تمامی مراحل ثبت نام تیزهوشان اسلامشهر یا استعداد های درخشان سمپاد اسلامشهر اینترنتی بوده و بصورت حضوری هیچ ثبت نامی انجام نمی گیرد. تمامی مراحل ثبت نام از طریق سایت استعدادهای درخشان سمپاد اسلامشهر به نشانی : azmoon.medu.ir انجام می گیرد.

دانش آموزان و اولیای گرامی می توانند به منظور ثبت نام مدارس تیزهوشان اسلامشهر وارد سایت azmoon.medu.ir شوند و مشخصات داوطلب را وارد کنند لازم به ذکر است برای قسمت اول کدملی داوطلب وارد شود و برای قسمت دوم رمز سریال شناسنامه داوطلب ضمنا پس از ورود اطلاعات دانش آموز در سامانه ثبت نام تیزهوشان اسلامشهر 97-98 به بخش دوم ثبت نام هدایت می شوید که باید مشخصات کامل از قبیل نشانی _ کدپستی محل سکونت _ نام مدرسه و… را وارد کنید.

پس از تکمیل قسمت دوم سایت ثبت نام سمپاد اسلامشهر به شما یک رسید می دهد تا در موعد مقرر مبلغ شرکت در آزمون را پرداخت کنید و کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان اسلامشهر را دریافت کنید.

ضمنا در صورت بروز هر گونه مشکل در مراحل ثبت نام مدارس تیزهوشان اسلامشهر و پرداخت و وجود سوال در این مورد می توانید با مرکز مشاوره سمپاد ایران تحصیل تماس بگیرید.تماس از اسلامشهر و سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با شماره : 02170707024 پاسخگویی از 8صبح الی 1 شب.

شرایط برای ثبت نام در آزمون تیزهوشان اسلامشهر برای هر گروه متفاوت است شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان اسلامشهر برای پایه هفتم به صورتی است که نمرات پایه پناسلامشهر داوطلب همه خیلی خوب باشد یا حداکثر یکی از نمرات داوطلب در پایه پناسلامشهر خوب باشد.

شرایط ثبت نام تیزهوشان اسلامشهر 97-98 در آزمون برای داوطلبان پایه دهم به صورتی است که معدل داوطلب در پایه هشتم باید بالای 19 باشد در غیر این صورت حق شرکت در این آزمون تیزهوشان اسلامشهر را ندارد.

موفقیت حتمی داوطلبان ثبت نام تیزهوشان اسلامشهر در گرو ذاشتن اطلاعات جامع درباره آزمون و نحوه طرح سوال و بودجه بندی می باشد و ما برای هموار کردن راه قبولی شما در این آزمون به شما توصیه می کنیم جهت قبولی حتما مقالات : ثبت نام مدارس تیزهوشان

را مطالعه کنید تا با شرایط سوالات و شرایط آزمون و… آشنا شوید.

ضمنا اگر شرایط تحصیل در مدارس تیزهوشان سمپاد اسلامشهر را ندارید میتوانید در مدارس زیر تحصیل کنید _ برای آگاهی از شرایط مدارس روی آن ها کلیک کنید :

 

                      ثبت نام مدارس نمونه دولتی      ________       ثبت نام مدارس شاهد اسلامشهر ( حتی دانش آموزان غیر شاهد)

 

نحوه ثبت نام تیزهوشان اسلامشهر ( استعداد درخشان سمپاد اسلامشهر ) 97-98

ثبت نام مدارس تیزهوشان سمپاد اسلامشهر کاملا الکترونیکی خواهد بود در راستای سهولت در امر ثبت نام دانش آموزان محترم توسط اولیا در مورد نحوه ثبت نام تیزهوشان اسلامشهر در سیستم ثبت نام سمپاد اسلامشهر توضیحاتی را ارائه می کنیم ، اولیا محترم و داوطلبان ثبت نام مدارس استعداد درخشان سمپاد اسلامشهر  می توانند قبل از ثبت نام این موارد را در نظر بگیرند : سامانه ثبت نام تیزهوشان اسلامشهر فقط درگاه ثبت نامی azmoon.medu.ir خواهد بود ، دانش آموزان عزیز حتما قبل از ورود به سیستم ثبت نام مدارس تیزهوشان اسلامشهر یک عکس 4*3 از خود داشته باشند که هنگام ثبت نام باید در سیستم اپلود نمایند ضمنا دانش آموزان محترم جهت ثبت نام مدارس تیزهوشان سمپاد اسلامشهر تمامی مدارک شناسایی خود را همراه داشته دانش آموزان گرامی پس ورود به سیستم تیزهوشان اسلامشهر ابتدا کد ملی و رمز عبور خود را وارد نموده و سپس وارد سامانه ثبت نام سمپاد شده و سایر مشخصات خود را وارد نمایند.

 

لیست مدارس تیزهوشان پسرانه به تفکیک ظرفیت پذیرش ثبت نام تیزهوشان اسلامشهر _ ششم به هفتم

لیست زیر نشانگر نام مدارس تیزهوشان پسرانه اسلامشهر _ ششم به هفتم به همراه تعداد نفراتی که پذیرش می کند می باشد :

1_ مدرسه تیزهوشان پسرانه ابن سینا اسلامشهر _ 20 نفر پذیرش

لیست مدارس تیزهوشان پسرانه به تفکیک ظرفیت پذیرش ثبت نام تیزهوشان اسلامشهر _ نهم به دهم

لیست زیر نشانگر نام مدارس تیزهوشان پسرانه اسلامشهر _ نهم به دهم به همراه تعداد نفراتی که پذیرش می کند می باشد :

1- مدرسه ای یافت نشد.

لیست مدارس تیزهوشان دخترانه به تفکیک ظرفیت پذیرش ثبت نام تیزهوشان اسلامشهر _ ششم به هفتم

لیست زیر نشانگر نام مدارس تیزهوشان دخترانه اسلامشهر _ ششم به هفتم به همراه تعداد نفراتی که پذیرش می کند می باشد :

1_ مدرسه تیزهوشان دخترانه فرزانگان اسلامشهر _ 20 نفر پذیرش

لیست مدارس تیزهوشان دخترانه به تفکیک ظرفیت پذیرش ثبت نام تیزهوشان اسلامشهر _ نهم به دهم

لیست زیر نشانگر نام مدارس تیزهوشان دخترانه اسلامشهر _ نهم به دهم به همراه تعداد نفراتی که پذیرش می کند می باشد :

1- مدرسه ای یافت نشد.

مرکز مشاوره تیزهوشان سمپاد در صورت وجود هر گونه سوال و مشکل در روند ثبت نام مدارس سمپاد اسلامشهر _ دانلود نمونه سوالات تیزهوشان _ آدرس مدارس تیزهوشان اسلامشهر – منابع تیزهوشان نهم به دهم اسلامشهر و … با ما تماس بگیرید.

تمس فقط از طریق تلفن ثابت از سراسر کشور با شماره تلفن : 02170707024 _ 02170707028 پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب همه روزه.

کانال ثبت نام تیزهوشان اسلامشهر 97-98

کانال ثبت نام تیزهوشان اسلامشهر 97-98

 

مطالب مرتبط :

سامانه نام نویسی مدارس تیزهوشان سمپاد اسلامشهر 97-98

azmoon.org

ثبت نام کنکور سراسری 97

ثبت نام مدارس نمونه دولتی 97-98

مشاوره قبولی در آزمون مدارس نمونه دولتی اسلامشهر

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ورودی نیمسال دوم

دفترچه دانشگاه علمی کاربردی 97

لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی – اسلامشهر

ثبت نام دانشگاه آزاد اسلامی اسلامشهر

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد – اسلامشهر

نتایج نهایی ثبت نام دانشگاه آزاد – اسلامشهر

برای ثبت نام تیزهوشان اسلامشهر _ ششم دخترانه

برای ثبت نام تیزهوشان اسلامشهر _ نهم دخترانه

برای ثبت نام تیزهوشان اسلامشهر _ نهم پسرانه

برای ثبت نام تیزهوشان اسلامشهر _ششم پسرانه

آگاهی از شرایط طراحی سوالات استعدادهای درخشان سمپاد

اطلاع از بودجه بندی دروس در طرح سوالات تیزهوشان اسلامشهر

دریافت دفترچه آزمون تیزهوشان اسلامشهر

تیزهوشان اسلامشهر 97-98

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mahdi azizi

ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی 97-98

ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی 97-98

 
ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی 97

ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی 97

 

سامانه ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی 97-98 – education.tums.ac.ir

 

جهت ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی 97-98 و مشاوره قبولی در آزمون لیسانس یه پزشکی از سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید :

02170707028 و در صورت شلوغی 02170707024 پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 1 شب

 

اطلاعیه ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی 97-98

به اطلاع کلیه دانشجویان و دارندگان مدارک کارشناسی می رسانیم ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی 97 – 98 آغاز شد مطابق اطلاعیه دانشگاه علوم پزشکی تهران یازدهمین دوره آزمون لیسانس به پزشکی 97 آغاز شد و تمامی دانشجویانی که دارای مدرک کارشناسی یا همان لیسانس هستند و شرایط ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی را دارند می توانند جهت پذیرش در رشته های پزشکی در آزمون ثبت نام کنند.

ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی 97 آغاز شد ، به اطلاع کلیه داوطلبان محترم می رسانیم ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی امسال برای یازدهمین دوره برگزار می شود و مسئولیت برگزاری آزمون بر عهده دانشگاه علوم پزشکی تهران خواهد بود ضمنا به اطلاع می رسانیم کلیه امور ثبت نام و اعلام نتایج آزمون از طریق سامانه ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی 97 به نشانی education.tums.ac.ir انجام خواهد گرفت لذا داوطلبان محترم می توانند در تاریخ تعیین شده با مراجعه به سامانه education.tums.ac.ir ضمن اطلاع از ظرفیت پذیرش آزمون لیسانس به پزشکی امور ثبت نام خود را تکمیل نمایند.

ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی 97 مختص داوطلبانی خواهد بود که یکی از مدارک کارشناسی یا لیسانس از در یکی از شاخه های ریاضی فیزیک – تجربی و فنی حرفه ای خواهد بود ضمنا با توجه به محدودیت در ظرفیت پذیرش آزمون لیسانس به پزشکی 97-98 و بالا بودن سطح سوالات آزمون توصیه می کنیم حتما دوطلبان ثبت نام در آزمون لیسانس به پزشکی 97 – 98 قبل از شرکت در آزمون با مرکز مشاوره ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی به شماره 02170707028/24 تماس بگیرند و از منابع آزمون لیسانس به پزشکیمطلع شوند و نمونه سوالات آزمون لیسانس به پزشکی را دریافت کنند.

 

زمان ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی 97-98

به اطلاع کلیه داوطلبانی که قصد ثبت نام در آزمون لیسانس به پزشکی 97 را دارند می رسانیم با توجه به تصمیمات اتخاذ شده و مفاد مندرج در دفترچه ثبت نام ، زمان برگزاریآزمون لیسانس به پزشکی از روز یکشنبه بیست و ششم فروردین ماه سال 1397 آغاز شده و تا مورخ چهارشنبه بیست و ششم اردیبهشت ماه 97 به مدت یک ماه ادامه خواهد داشت ضمنا به اطلاع می رسانیم با توجه به مدت زمان بالایی که جهت ثبت نام در آزمون در نظر گرفته شده امکان تمدید زمان ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی نخواهد بود لذا داوطلبان گرامی حتما در بازه زمانی مذکور نسبت به تکمیل مرحل ثبت نام از سامانه education.tums.ac.ir  و ارائه مدارک اقدام نمایند.

به اطلاع کلیه داوطلبان محترم می رسانیم با توجه به زمان ثبت نام آزمون کارشناسی به پزشکی 97-98 ، زمان برگزاری آزمون در خرداد ماه سال 97 خواهد بود لذا داوطلبان محترم اقدامات لازم جهت شرکت در آزمون لیسانس به پزشکی را تا موعد مقرر انجام دهند و پس از دریافت کارت ورود به جلسه آزمون از طریق آدرس education.tums.ac.ir در جلسه حاضر شوند.

 

شرایط ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی 97-98

  • داوطلبانی که صد شرکت در این آزمون را دارند نباید منعی از جهت تحصیل رایگان داشته باشند.
  • داوطلبان ذکوری که قصدثبت نام در آزمون لیسانس به پزشکی را دارند نباید از نظر نظام وظیفه مشکلی داشته باشند یعنی یا معافیت دائم یا تحصیلی داشته باشند یا کارت پایان خدمت دوره ضرورت.
  • شرط معدل نیز برای شرکت در آزمون مطرح خواهد بود ، معدل مقطع کارشناسی داوطلبان حداقل شانزده تمام باشد.
  • معدل مدرک دیپلم داوطلبان می بایست حداقل 18 باشد.
  • داوطلبان شرکت در آزمون می بایست حتما دارای یکی از مدارک زبان مطابق جدول مندرج در دفترچه ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی باشند.
  • قبول شدن داوطلبان در کلیه مراحل آزمون ائم از آزمون کتبی و مصاحبه جهت ورود به دوره های پزشکی الزامی خواهد بود.

تبصره : تمامی داوطلبانی که دارای شرایط استعداد های درخشان مطابق آئین نامه ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی باشند از شرط معدل دیپلم و کارشناسی معاف خواهند بود.

تبصره : تمامی داوطلبانی که دارای مدال طلا در المپیاد های علمی باشند از شرکت در آزمون کتبی معاف خواهند بود و تنها می بایست در مرحله مصاحبه حدنصاب قبولی را کسب نمایند و همچنین داوطلبانی که دارای مدال نقره و برنز این المپیاد ها باشند در آزمون شرکت می کنند و می توانند با کسب 90% حدنصاب قبولی نفر آخر قبولی در آزمون قبول شوند.

تبصره : به اطلاع می رسانیم ارائه یکی از مدارک زبان با میزان حد نصاب قبولی در هنگام مصاحبه الزامی خواهد بود در صورتی که داوطلبی در آزمون قبول شود و مدرک زبان نداشته باشد تخلف محسوب می شود ثبت نام وی ملغی گشته و مطابق آیین نامه با وی برخورد صورت خواهد گرفت.

 

نکاتی در مورد آزمون ورودی دوره های لیسانس به پزشکی

با توجه به اهمیت و حساسیت رشته های پزشکی و این نکته که ممکن است داوطلب شرکت در آزمون با مدرک کارشناسی نا مرتبط حتی فنی حرفه ای در این آزمون شرکت کرده باشد سطح سوالات آزمون تقریبا بالا خواهد بود به صورتی که آزمون ورودی دوره های لیسانس به پزشکی متشکل از دو مرحله آزمون کتبی و مصاحبه و ارزیابی فراشناختی خواهد بود ضمنا لازم به ذکر است قبولی در آزمون هم به صورت رقابتی است و هم به صورت حد نصابی یعنی از بین کسانی که حدنصاب قبولی در آزمون را بیاورند که 50% پاسخ صحیح است ، به میزان دو برابر ظرفیت پذیرش آزمون لیسانس به پزشکی 97-98 به عنوان قبول شده در آژمون معرفی خواهند شد که پس از انجام مرحله دوم ثبت نام یعنی همان مصاحبه و ارزیابی نیمی از افراد به عنوان قبول شده قطعی می توانند وارد دوره های کارشناسی به پزشکی شوند.

کانال ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی 97

کانال ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی 97

 

جهت ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی 97-98 و مشاوره قبولی در آزمون لیسانس یه پزشکی از سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید :

02170707028 و در صورت شلوغی 02170707024 پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 1 شب

 

مطالب مرتبط :

ثبت نام پرستاری بدون کنکور

مامایی بدون آزمون

لیست رشته های ارشد بدون کنکور

ثبت نام ارشد بدون کنکور

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

مشاوره تحصیلی تلفنی

ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی 97-98

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mahdi azizi

روش مطالعه دروس عمومی کنکور سراسری

روش مطالعه دروس عمومی کنکور سراسری

روش مطالعه دروس عمومی کنکور سراسری

روش مطالعه دروس عمومی کنکور سراسری

روش های تست زنی کنکور و نحوه خواندن دروس عمومی کنکور با کلکسیون روش های مطالعه کنکور همراه شماییم

جهت مشاوره با رتبه های برتر کنکور جهت آموزش روش های مطالعه دروس عمومی کنکور سراسری و روش های تست زنی دروس عمومی کنکور از سراسر کشور با مرکز مشاوره کنکور ایران تحصیل تماس بگیرید :

02170707028 و در صورت شلوغی خطوط 02170707024 پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 1 شب

روش مطالعه دروس عمومی کنکور سراسری

در رابطه با مطالعه دروس عمومی کنکور یا روش مطالعه دروس عمومی کنکور ، می بایست با برنامه و استراتژی اصولی پیش رفت. هم دروس عمومی و هم دروس اختصاصی از اهمیت ویژه ای برخوردارند و هریک به تنهایی در موفقیت در کنکور مهم و حیاتی می باشند.

در حالی که تنها سه ماه مانده به کنکور 97، در این مقاله سعی داریم روش مطالعه دروس عمومی کنکور را نکته وار برای شما شرح دهیم.

 داوطلبان گرامی در صورتی که مایل به دریافت روش های مطالعه کنکور -روش مطالعه دروس عمومی کنکور و تکنیک های تست زنی کنکور و همچنین افزایش سرعت تست زنی کنکور می باشید با مرکز تماس بگیرید.

تماس از سراسر کشور با  ایران تحصیل از طریق تلفن ثابت با شماره تماس : 02170707028 و در صورت شلوغی خطوط 02170707024  پاسخگویی : 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

روش مطالعه دروس عمومی کنکور سراسری و روش های تست زنی دروس عمومی

روش مطالعه دروس عمومی کنکور – درس زبان و ادبیات فارسی

اولین مورد روش مطالعه دروس عمومی کنکور را به درس ادبیات اختصاص می دهیم. بهترین روش مطالعه درس زبان و ادبیات فارسی هر چه که باشد، امکان دارد برای یک سری افراد مفید باشد و برای برخی ناکارآمد. پس هر شخص بنا به نیاز خود، روش خاصی برای مطالعه این درس نیاز دارد. با مشخص کردن تکنیک مطالعه کنکور خود در این درس به خودتان کمک بزرگی می کنید.

خوب روی سخنمان با کسانی است که در این درس قوی هستند. پیشنهاد ما به شما دوستان علاقمند به ادبیات این است که از این درس تنها این مباحث را بخوانند : تاریخ ادبیات – لغات آخر کتاب و اعلام _ معنای اشعار – معنای لغات – پرسش ها و آرایه ها

بعد از مطالعه این مباحث تست های درس ادبیات کنکور را بزنید. داوطلبانی که در این درس پایه قوی دارند می توانند بدون تمرین تست زنی در حدود 30 درصد بزنند. علاقه به درس ادبیات و قوی بودن پایه ادبیاتی در افراد موجب می شود که بتوانند درس ادبیات را 100 درصد نیز بزنند. پس پیشنهاد می کنیم که مباحث تکراری این درس را مرور نکنید تنها تست های ادبیات را مدام تمرین نمایید. امیدواریم روش مطالعه دروس عمومی کنکور مربوط به ادبیات را دقیق متوجه شده باشید.

 

روش مطالعه دروس عمومی کنکور – درس زبان انگلیسی

خوب دومین مورد روش مطالعه دروس عمومی کنکور : درس زبان انگلیسی را می بایست درس به درس خواند بصورت تفکیکی. به این صورت که یک درس را بطور کامل (حفظ کردن لغات درس-یاد گرفتن گرامر و جزئیات آن درس) بخوانید و سپس بروید سراغ درس بعدی. نکته ای را که باید در نظر بگیرید این است که وقت زیادی را صرف تسلط بر ریدینگ کنید. ریدینگ مهارت خاصی می خواهد زیرا زمانبر است و باید در مدیریت زمان تسلط پیدا کنید تا بتوانید در کوتاهترین زمان از پس ریدینگ کنکور برآیید.

داوطلبانی که در زبان پایه قوی دارند و درس زبان برایشان کاملا قابل فهم است می بایست بیشترین وقت خود را صرف تست زدن کنند. تنها دروس زبان را یک مرور کنند و سپس به سراغ تمرین تست زنی بروند و مخصوصا در ریدینگ سرعت عمل و مهارت خود را افزایش دهند. این افراد می توانند درصدهای بالای زبان را از آن خود کنند. پس با یادگیری روش های مطالعه دروس عمومی به این نقطه از موفقیت خواهید رسید.

 

کنکوری های عزیز جهت مشاوره روش های تست زنی دروس عمومی – نحوه خواندن درس های عمومی کنکورسراسری با کلیکسیون روش های مطالعه کنکور تا روز آزمون همراه شما هستیم

 

روش مطالعه دروس عمومی کنکور – درس دین و زندگی

به سومین مورد روش مطالعه دروس عمومی کنکور می رسیم. همین ابتدا باید به شما داوطلبان خاطر نشان کنیم که سعی نکنید دین و زندگی را مفهومی بخوانید. دین و زندگی را صرفا باید حفظی و تحت اللفظی خواند. کسانی که قدرت حافظه خوبی داشته باشند و دین و زندگی را خط به خط حفظ نمایند می توانند امیدوار باشند که این درس را 100 درصد خواهند زد.

دین و زندگی کلا مفهومی نیست و در کنکور کسانی در این درس برنده می شوند که در مسابقه حفظ کردن از همه جلو بزنند. پس خط به خط این درس را درون حافظه خود جای دهید. کلیه تست های درس را از دم بزنید. روش مطالعه درس دین و زندگی این است که ابتدا مطالب و ترجمه آیات را حفظ نمایید. سپس تست بزنید. مجدد با سرعت بیشتری مرور نمایید و باز تست بزنید و در آخر سعی کنید مباحث درس را که با هم مربوط می شوند بفهمید. اگر این ارتباطاتی که بین مفاهیم درس وجود دارد را بفهمید دیگر کار تمام است. در آخر خلاصه نویسی نمایید و فقط تست بزنید.

جزئیات دقیق تر روش مطالعه دروس عمومی کنکور را از مشاوران ما بخواهید.

روش مطالعه دروس عمومی کنکور – درس عربی

آخرین مورد از روش مطالعه دروس عمومی کنکور مربوط به درس عربی است. این درس در بین داوطلبان یک مشکل و دردسر است. درسی است که داوطلبان کنکور را فراری می دهد. یک درس سخت و پر از ابهام. درسی که داوطلبان را از خود ناامید می کند. اما آیا می دانید که همین درس سخت و پر از مشکل کلید نجات شماست؟ دروس سختی که داوطلبان کمی در کنکور به آن حمله می کنند، راهی است برای آنهایی که به دنبال راه های افزایش تراز کنکور می باشند. هر چه در عربی تسلط بیشتری کسب نمایید و درصد بالاتری بزنید، تراز شما نسبت به رقبا افزایش چشمگیری پیدا می کند.

خوب مباحث عربی را باید جدا جدا مطالعه نمود. هر مبحثی را جداگانه مطالعه و به پایان رسانید. مثلا قواعد عربی را جدا بخوانید. ترجمه را جدا و تعریب را جدا بخوانید. سپس تست هایش را پاسخ دهید.

 

اگر مایلید روش مطالعه دروس عمومی کنکور را بصورت جزئی تر و کاملتر بدانید، کافیست با مرکز مشاوره و برنامه ریزی کنکور تماس بگیرید.

 

باز هم تکرار می کنیم افرادی که عربی را برای پرش بلند خود انتخاب می نمایند بسیار حرکت هوشمندانه و عالی را انتخاب کرده اند زیرا درسی است که معمولا داوطلبان کنکور خود را درگیر آن نمی کنند. توصیه ما به داوطلبانی که عربی را قوی هستند و درک می کنند این است که عربی را در تابستان بطور کامل تمام کنند و در ماه های بعد تنها به مرور و تست زنی زیاد آن بپردازند تا کاملا به آن مسلط شوند.

شما داوطلبانی که پایه عربیتان قوی است تنها باید لغت حفظ کنید. لغات کتاب را کامل حفظ نمایید. بعد از حفظ لغات عربی، بروید سراغ ترجمه. شما دیگر تمام لغات عربی را حفظید و ترجمه برایتان ساده است. بعد از ترجمه باید قواعد عربی را تمرین و مرور نمایید. تست زنی عربی کنکور نیز در طول این مراحل باید بصورت  دقیق و جدی صورت بگیرد. با یادگیری و انجام دقیق روش مطالعه دروس عمومی کنکور در درس عربی ، شاخ آن را در کنکور بشکنید.

برای مطالعه عربی باید کاغذ و قلم مدام همراه شما باشد. درون یک دفترچه لغات عربی را بنویسید و در یک دفترچه دیگر خلاصه تمام قواعد عربی را یادداشت نمایید. این دو دفترچه را تا زمان آزمون مداوم باید مرور نمایید. در آخر توصیه اکید داریم که تست زنی عربی را آنقدر انجام دهید تا همه آنها در ذهن شما جای بگیرد.

امیدواریم این توضیحات در رابطه با روش مطالعه دروس عمومی کنکور، برایتان مفید بوده باشد.

کانال اطلاع رسانی روش مطالعه دروس عمومی کنکور

روش مطالعه دروس عمومی کنکور

 

جهت مشاوره با رتبه های برتر کنکور جهت آموزش روش های مطالعه دروس عمومی کنکور سراسری و روش های تست زنی دروس عمومی کنکور از سراسر کشور با مرکز مشاوره کنکور ایران تحصیل تماس بگیرید :

02170707028 و در صورت شلوغی خطوط 02170707024 پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 1 شب

 

مطالب مرتبط :

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mahdi azizi

ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای 97 – 98

ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای 97 – 98

ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای 97 - 98

ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای 97 – 98

سامانه ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای 97 – 98 – sanjesh.org

ثبت نام کنکور کاردانش 97-98 – sanjesh.org

جهت ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای 97-98 و یا ثبت نام کنکور کاردانش 97 از سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید

02170707028 و در صورت شلوغی 02170707024 پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب

 

ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای 97 – 98

ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای 97-98 آغاز شد به اطلاع کلیه داوطلیان شرکت در آزمون کاردانی فنی حرفه ای 97 می رسانیم ثبت نام کنکور کاردانی یا کاردانش 97 از امروز یکشنبه 6 خرداد ماه سال 97 آغاز شده و تا شنبه 12 خرداد ادامه خواهد داشت لذا داوطلبان گرامی می توانند جهت ثبت نام کنکور فنی حرفه ای نظام جدید از امروز با مراجعه به سامانه ثبت نام کنکور کاردانی سنجش به نشانی sanjesh.org نسبت به تکمیل مراحل ثبت نامی خود اقدام نمایند.

ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای 97 مطابق اطلاعیه سازمان سنجش و آموزش کشور با تغییراتی همراه است مطابق مصوبه دهمین جلسه شورای سنجش شیوه پذیرش داوطلبان در دوره های کاردانی فنی حرفه ای نظام جدید به صورت پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی خواهد بود لازم به ذکر است با توجه به تغییر در نظام آموزشی شیوه پذیرش داوطلبان در سال آینده نیز متعاقبا از همین درگاه اعلام خواهد شد.

به اطلاع می رسانیم ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای 97-98 مطابق سنوات گذشته به صورت اینترنتی بوده و با توجه شرط به پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی تغییری در روند ثبت نام بوجود نیامده لذا کلیه داوطلبان می توانند جهت تکمیل مراحل ثبت نام به سامانه ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای یا همان سنجش به نشانی www.sanjesh.org مراجعه نمایید ضمنا شایان ذکر است کلیه داوطلبان محترم می توانند جهت انجام امور ثبت نام خود و مشاوره نحوه انتخاب رشته کنکور کاردانی فنی حرفه ای 97 با مرکز ثبت نام کنکور کاردانش یا فنی حرفه ای ایران تحصیل تماس بگیرید و ضمن انجام امور ثبت نام از مشاوره انتخاب رشته کنکور کاردانی فنی حرفه ای بهره مند گردند.

 

به اطلاع می رسانیم ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای 97 و انتخاب رشته کنکور کاردانی فنی حرفه ای 97 به صورت همزمان با هم انجام خواهد گرفت

 

زمان ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای 97

به اطلاع کلیه داوطلبان محترم می رسانیم زمان ثبت نام کنکور فنی حرفه ای یا کاردانش مطابق سنوات گذشته از ششم خرداد ماه شروع شده و به مدت شش روز تا دوازدهم خرداد ماه ادامه خواهد داشت لذا داوطلبان محترمی که شرایط ثبت نام کنکور فنی حرفه ای را مطابق شرایط مندرج در دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی داشته باشند می توانند در موعد مقرر نسبت به تکمیل امور ثبت نام از سامانه sanjesh.org اقدام نمایند و در مرداد ماه سال جاری ضمن دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کاردانی فنی حرفه ای 97-98 در جلسه آزمون حاضر شوند ضمنا به اطلاع کلیه داوطلبان محترم می رسانیم زمان اعلام نتایج کنکور کاردانی فنی حرفه ای در نیمه دوم شهریور ماه سال جاری خواهد بود لذا داوطلبان محترمی که در آزمون شرکت کرده اند می توانند جهت استعلام نتایج آزمون فنی حرفه ای با شماره های 02170707028 و در صورت شلوغی خطوط 02170707024تماس حاصل نمایند.

 

شرایط ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای 97-98

به اطلاع کلیه داوطلبان محترم می رسانیم فقط افرادی مجاز به ثبت نام در سایت sanjesh.org می باشند که شرایط ثبت نام آزمون کاردانی فنی حرفه ای نظام جدید را داشته باشند لذا چند مورد از موارد مهم شرایط شرکت در آزمون سراسری کاردانی فنی حرفه ای 97 مندرج در دفترچه ثبت نام  کنکور فنی حرفه ای را ذکر می کنیم :

1 – داوطلب می بایست شرایط عمومی شرکت در آزمون های سراسری و تحصیل رایگان در ایران را دارا باشد.

2 – کلیه داوطلبانی که قصد ثبت نام در کنکور کاردانی فنی حرفه ای را دارند می بایست دارای یکی از مدارک دیپلم فنی حرفه ای یا کاردانش نظام جدید یا دیپلم فنی حرفه ای نظام قدیم باشند.

3 – در صورتی که رشته انتخابی داوطلب در مهرماه باشد داوطلب می بایست مدرک تحصیلی خود را حداکثر تا شهریور ارائه کند در غیر این صورت ثبت نام وی باطل تلقی خواهد شد و در صورتی که رشته انتخابی در بهمن برگزار گردد داوطلب می تواند مدرک تحصیلی خود را حداکثر تا دی ماه دربافت نمابد.

4 – شرایط جسمی و اندامی داوطلب می بایست با کدرشته انتخابی وی متناسب باشد.

5 – رعایت شرایط نظام وظیفه مطابق مندرجات دفترچه ( برای اطلاعات بیشتر با 02170707024 یا 02170707028 تماس بگیرید)

6 – داوطلبانی که در مقطع کاردانی فارغ التحصیل هستند اجازه شرکت در این آزمون را نخواهند داشت و ثبت نام وی تخلف محسوب می گردد.

 

جهت اطلاع از سهمیه های خانواده شهدا ، ایثارگران و رزمندگان در ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای 97 با مرکز ثبت نام کنکور کاردانی تماس بگیرید

نکاتی مهم در مورد ثبت نام آزمون سراسری کاردانی فنی حرفه ای 97

  • کلیه داوطلبانی که در آزمون کاردانی فنی حرفه ای 97 در دوره های روزانه پذیرفته شده باشند حتی در صورت انصراف حق ثبت نام در آزمون را نخواهند داشت.
  • داوطلبانی که در دوره گذشته آزمون در یکی از دوره های شبانه یا غیر انتفاعی مقطع کاردانی پذیرفته شده باشند می توانند بدون انصراف از دانشگاه قبلی در آزمون شرکت نمایند و در صورت قبولی قبل از ثبت نام از رشته محل قبلی انصراف دهند.
  • دانشجویان اخراجی یا انصرافی در صورتی حق شرکت در این آژمون را خواهند داشته که از محل تحصیل قبلی تسویه کرده و از لحاظ سازمان نظام وظیفه غایب محسوب نشوند.
  • تغییر در دوره های قبولی از شبانه به روزانه به هیچ وجه امکان پذیر نخواهد بود لذا در هنگام ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای در سامانه sanjesh.org دقت لازم را داشته باشید.

 

جهت ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای 97-98 و یا ثبت نام کنکور کاردانش 97 از سراسر کشور با ایران تحصیل تماس بگیرید تماس از سراسر کشور با شماره های :

02170707028 و در صورت شلوغی 02170707024 پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب

 

ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای 97-98

ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای 97-98

مطالب مرتبط :

ثبت نام کنکور سراسری

ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور

ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد

ثبت نام کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی

sanjesh.org

ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای 97-98

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mahdi azizi

اعلام نتایج مدارس شاهد 97-98 – saja.medu.ir

اعلام نتایج مدارس شاهد 97-98 – saja.medu.ir

اعلام نتایج مدارس شاهد 97-98

اعلام نتایج مدارس شاهد 97-98

سامانه اعلام نتایج قبولی مدارس شاهد 97-98

نتایج مدارس شاهد پایه اول

اعلام نتایج مدارس شاهد پایه دهم

نتایج ثبت نام مدارس شاهد پایه هفتم

 

جهت اطلاع از جزئیت اعلام نتایج مدارس شاهد 97-98 و مشاهده اسامی پذیرفته شدگان مدارس شاهد سال تحصیلی 97-98 در پایه های هفتم – دهم و میان پایه از سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید :

02170707028 و در صورت شلوغی خطوط 02170707024

 

ثبت نام مدارس شاهد 97 – 98 مطابق سنوات گذشته انجام شد و دانش آموزان در پایه های اول ابتدایی – هفتم و دهم و همچنین میان پایه مدارس شاهد در سامانه ثبت نام سجا به نشانی saja.medu.ir مراحل ثبت نام خود را تکمیل نمودند و امروز پس از تکمیل مراحل ثبت نام و احراز شرایط ثبت نام مدارس شاهد برای داوطلبانی که در سامانه ثبت نام کردند نوبت به اعلام نتایج مدارس شاهد 97-98 رسید.

اعلام نتایج مدارس شاهد 97-98 مطابق سنوات گذشته از طریق سامانه اعلام اسامی قبول شدگان مدارس شاهد به نشانی saja.medu.ir انجام خواهد پذیرفت لذا داوطلبان محترمی که برای ورود به مدارس شاهد اقدام کرده اند می توانند جهت اطلاع از نتایج ثبت نام مدارس شاهد 97-98 در موعد مقرر به سامانه مذکور مراجعه نموده و از نتایج نهایی ثبت نام مدارس شاهد مطلع گردند ضمنا شایان ذکر است زمان اعلام نتایج ثبت نام مدارس شاهد پایه هفتم – پایه دهم – نتایج مدارس شاهد پایه اول و میان پایه متفاوت خواهد بود لذا هر یک از داوطلبان در موعد مقرر پایه خود به سامانه مراجعه نمایند.

اعلام نتایج مدارس شاهد 97-98 مطابق سنوات گذشته مرحله اول ثبت نام بوده و دانش آموزانی که نامشان در لیست اسامی پذیرفته شدگان مدارس شاهد باشد به منزله قبولی وی نخواهد بود به عبارتی دیگر نام کسانی که در زمان اعلام نتایج مدارس شاهد اعلام می شود به صورت 3 برابر ظرفیت می باشد و ثبت نام قطعی پس از محاسبه امتیازات دانش آموزان طبق جدول امتیاز بندی مدارس شاهد 97-98 و مراجعه حضوری جهت تحویل دادن مدارک احراز شرایط مدارس شاهد دانش آموزان انجام خواهد گرفت.

جهت اطلاع از نتایج قبولی مدارس شاهد 97-98 می توانید با مرکز ایران تحصیلتماس بگیرید

 

 

زمان اعلام نتایج مدارس شاهد 97-98

به اطلاع کلیه داوطلبان محترمی که ثبت نام مدارس شاهد 97-98 را انجام داده انید می رسانیم زمان اعلام نتایج مدارس شاهد مطابق سنوات گذشته از سامانه سجا قابل پیگیری خواهد بود ضمنا اعلام نتایج مدارس شاهد پایه اول – هفتم و دهم هر یک در زمان مقرر خود مطابق جدول زیر انجام خواهد پذیرفت.

  مقطع ابتدایی  مقطع هفتم  مقطع دهم
اعلام نتایج اولیه  21 خرداد    15 تیر    21 تیر

ضمنا شایان ذکر است با توجه به شرایط فعلی امکان تغییر در زمان اعلام نتایج مدارس شاهد در پایه اول – هفتم – دهم و میان پایه دانش آموزان و اولیا گرامی می توانند جهت اطلاع دقیق از زمان اعلام نتایج مدارس شاهد 97 با مرکز مشاوره شاهد ایران تحصیل تماس حاصل نمایند شماره تماس جهت اطلاع رسانی : 02170707028 و در صورت شلوغی 02170707024 و زمان پاسخگویی 8 صبح الی 1 شب خواهد بود.

نحوه مشاهده اسامی پذیرفته شدگان مدارس شاهد 97-98

به اطلاع کلیه دانش آموزان محترم می رسانیم اعلام نتایج مدارس شاهد 97-98 در پایه های اول ابتدایی – هفتم و دهم مدارس شاهد همانند سنوات گذشته از طریق سامانه سجا مدارس شاهد به نشانی saja.medu.ir قابل مشاهده خواهد بود با توجه به عدم آشنایی برخی دانش آموزان و اولیا گرامی با نحوه مشاهده اسامی پذیرفته شدگان مدارس شاهد راهنمای نحوه مشاهده نتایج مدارس شاهد را در زیر شرح داده ایم :

مرحله 1 : ابتدا دانش آموزان و یا اولیا گرامی می بایست از لینک بالا وارد سامانه مشاهده و اعلام نتایج مدارس شاهد شوند پس از ورود به سامانه با صفحه زیر مواجه خواهند شد :

سامانه اعلام نتایج مدارس شاهد 97

سامانه اعلام نتایج مدارس شاهد 97

پس از ورود و مشاهده صفحه زیر دانش آموزان و اولیا گرامی می توانند جهت مشاهده نتایج قبولی مدارس شاهد در کادر نشان داده شده کد ملی و شماره سریال شناسنامه خود را وارد نمایند.

تذکر : با توجه به برنامه ریزی های قبلی و محدودیت های موجود در هر یک از مراحل ثبت نام مدارس شاهد لازم به ذکر است دانش آموزانی که نامشان در لیست اسامی پذیرفته شدگان مدارس شاهد باشد می بایست در زمان مقرر به واحد آموزشی مراجعه نمایند در صورت عدم مراجعه به موقع مسئولیت و عواقب ممکن به عهده خود دانش آموز خواهد بود.

در صورتی که مشخصات دانش آموز را به صورت صحیح وارد نمایید با صفحه زیر مواجه خواهید شد که نشانگر اطلاعات شخصی دانش آموز که در هنگام ثبت نام وارد کرده است خواهد بود :

اعلام نتایج مدارس شاهد 97

اعلام نتایج مدارس شاهد 97

ضمنا شایان ذکر است دانش آموزان و اولیا گرامی توجه داشته باشند که مشاهده نام خود در لیست قبولی به منزله قبولی صد در صد در مدارس نخواهد بود و برای قطعی کردن قبولی می بایست در تاریخ مشخص شده در سامانه مدارک دال بر احراز شرایط شاهد دانش آموز را به واحد آموزشی قبولی تحویل دهند ضمنا عدم مراجعه حضوری در موعد مشخص شده به منزله انصراف از ثبت نام تلقی خواهد شد.

لیست ذخیره مدارس شاهد در اعلام نتایج مدارس شاهد 97

به اطلاع کلیه دانش آموزان محترم می رسانیم که در هنگام اعلام نتایج مدارس شاهد لیستی به نام لیست ذخیره مدارس شاهد منتشر می شود در این لیست نام دانش آموزانی است که امتیاز آن ها نزدیک به امتیاز قبولی در مدارس شاهد است ، امکان قبولی در مدارس شاهد برای این دانش آموزان نیز امکان پذیر خواهد بود لازم به ذکر است در صورتی که دانش آموزی که نام وی در اسامی پذیرفته شدگان مدارس شاهد موجود باشد اگر مراجعه به موقع به مدرسه قبولی نداشته باشد قبولی وی ملغی بوده و جایگزین وی از بین لیست ذخیره مدارس شاهد 97-98 که در هنگام اعلام نتایج مدارس شاهد مشخص می گردد انتخاب و جایگزین خواهد شد.

کانال اعلام نتایج مدارس شاهد 97-98

کانال اعلام نتایج مدارس شاهد 97-98

 

جهت اطلاع از جزئیت اعلام نتایج مدارس شاهد 97-98 و مشاهده اسامی پذیرفته شدگان مدارس شاهد سال تحصیلی 97-98 در پایه های هفتم – دهم و میان پایه از سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید :

02170707028 و در صورت شلوغی خطوط 02170707024

 

مطالب مرتبط :

پیش ثبت نام مدارس شاهد

ثبت نام مدارس تیزهوشان

ثبت نام مدارس نمونه دولتی

سامانه نام نویسی تیزهوشان

sampad.medu.ir

azmoon.medu.ir

طرح شهاب چیست؟

مشاوره و برنامه ریزی

سامانه ثبت نام مدارس انرژی اتمی

تحصیل در خارج از کشور

اعلام نتایج مدارس شاهد 97-98

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mahdi azizi

سه ماه مانده به کنکور

سه ماه مانده به کنکور

 
سه ماه مانده به کنکور

سه ماه مانده به کنکور

سه ماه مانده به کنکور سراسری و حساس ترین روزهای سال در انتظار شماست که علی الخصوص دانش آموزان پیش دانشگاهی اهمیت آن را خوب می دانند. حالا کسانی که از این روزها استفاده کردند و کسانی که بیخیال بودند، خاطر نشان می کنیم که زمان باقی مانده که حدود سه ماه است را غنیمت بشمرند و سه ماه مانده به کنکور را استفاده کنند زیرا خیلی ها با قدرت و اعتماد بنفس بالا توانسته اند در سه ماه مانده به کنکور معجزه کنند این مدت زمان طلایی را دست کم نگیرید.

مشاوران و کارشناسان مرکز مشاوره ایران تحصیل که در زمینه مشاوره تحصیلی و برنامه ریزی سه ماه تا کنکور ، برنامه وبژه و کارآمدی را تنظیم نموده و در اختیارتان بگذارند شروع برای کنکور از فروردین استفاده لازم و کافی را ببرید.

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با شماره تماس: 02170707028 و در صورت شلوغی خطوط 02170707024  پاسخگویی : 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

برنامه ریزی برای سه ماه مانده به کنکور

آیا بنظرتان این سه ماه مانده به کنکور برای داوطلبانی که تلاش زیادی نکرده اند، نا امید کننده است؟ از نقطه نظر مشاوران کنکور نه تنها نا امید کننده نیست بلکه این سه ماه مانده به کنکور یک فرصت طلایی برای شکل گیری یک معجزه است. شروع برای کنکور از فروردین ؟ بله حتی می توان برای شروع کنکور از عید اقدام کرد. هر چیزی شدنی است . پس کسانی که نصف راه را رفته اند، در این نصفه دیگر، کار ساده تری دارند. این سه ماه مانده به کنکور نیز مانند ماه های قبل به سرعت خواهد گذشت پس با جدیت و مراقبت و مدیریت طبق برنامه ریزی سه ماهه برای کنکور ، اصولی به جلو بروید و خود را برای یک رکورد عالی و فراموش نشدنی آماده کنید.

تمرکز بر کنکور در سه ماه مانده به کنکور

در این سه ماه مانده به کنکور به دلیل وجود استرس و هیجان نزدیکی به کنکور، شما بشدت نیاز به تمرکز دارید و این تمرکز اصلی ترین شرط برای بهره برداری از سه ماه مانده به کنکور است. در صورتی که تمرکز لازم را نداشته باشید، استرس هم به سراغتان می آید و اجازه نمی دهد تا با اشتیاق و توجه کامل به مطالعه و مرور درس ها بپردازید. برای بهرمندی از برنامه سه ماهه کنکور رایگان با مشاوران برتر مرکز مشاوره ایران تحصیل در ارتباط باشید .

نگرانی و استرس را از خود دور کنید. نگرانی کنکور و هر آنچه غیر از درس و مطالعه هست را از ذهن خود بیرون کنید و فقط روی درس تمرکز نمایید. شور و اشتیاق درس خواندن و رسیدن به هدف را در خود پرورش دهید. تنها به این صورت است که هدفمند و پرتلاش در مسیر موفقیت می توانید حرکت نمایید.

 

ذهن و جسم سالم در سه ماه مانده به کنکور

یک داوطلب کنکور هم باید ذهن سالم و هم جسم سالمی داشته باشد. این ضرب المثل : عقل سالم در بدن سالم است ، نشانگر همین موضوع است. پس اگر تن سالمی نداشته باشید، از نظر ذهنی هم دچار مشکل می شوید. برای داشتن بدن سالم به شما پیشنهاد می کنیم در این سه ماه مانده به کنکور، روزی 20 دقیقه پیاده روی سریع و یا ورزش ملایم انجام  دهید. ورزش موجب کاهش اضطراب هم می شود و به آرامش ذهنتان کمک می کند. تغذیه هم تاثیر بسیار فراوان و غیرقابل انکاری در سلامت ذهن و جسم دارد. روزانه 8 لیوان آب باید مصرف نمایید. میوه و سبزی، شیر، پسته، گردو، کشمش و بادام روزانه مصرف شود. برای بهرمندی از مشاوره رایگان کنکور  روی عبارت کلیک کنید.

 

مهندسی محیط در سه ماه مانده به کنکور

شروع برای کنکور از فروردین و در این سه ماه مانده به کنکور یک سری کارها را باید حتما انجام دهید.

1- مشخص کردن فضای مطالعه

2- تنظیم نمودن ساعات خوابیدن و بیدار شدن مطابق با شبی که قرار است فردایش کنکور بدهید : یعنی در این سه ماه مانده به کنکور، زودتر از 12 بخوابید و صبح قبل از ساعت 7 بیدار شوید. اگر بدانید که این تکنیک در رفع اضطراب و رفع عدم تمرکز چقدر موثر است حتما به آن عمل خواهید کرد. این تکنیک موجب تنظیم شدن ساعت زیستی بدنتان تا روز کنکور می شود.

3- بیشتر سعی کنید بصورت تکی مطالعه نمایید زیرا گروهی مطالعه کردن بصورت همیشگی موجب می شود بنا به شرایط محیطی موجب از بین رفتن تمرکز شود. فقط زمانی که می خواهید نکات درسی را یاد بگیرید و به مشورت دوستان نیاز دارید بصورت گروهی مطالعه نمایید در غیر اینصورت یک محیط مناسب و عالی را برای مطالعه خود در خانه یا کتابخانه انتخاب نمایید.

 

فراموشی در سه ماه مانده به کنکور

فراموش کردن دروس در این زمان که فقط سه ماه مانده به کنکور ، امری است که برای بسیاری از داوطلبان پیش می آید. به این موضوع توجه نمایید که اگر مطلبی را در گذشته بلد بودید و مسلط اما در حال حاضر فراموش کرده اید، به دلیل فراموش کردن آن مطلب نیست، بلکه ذهن شما آن مطلب را به قوت گذشته در دسترس ندارد که این اتفاق زمانی پیش می آید که بطور مثال : آن موضوع به اندازه کافی مرور نشده است، تغذیه مناسب نیست، خواب و استراحت کافی نیست و مواد دیگر. اگر تمام مواردی که ذکر شد را انجام دهید، دچار فراموشی نخواهید شد و کمتر نیاز پیدا می کنید که به عقب برگردید.

نکته : داوطلبان گرامی در این سه ماه باید با روش های مطالعه کنکور آشنا باشید و تکنیک های تست زنی کنکور و افزایش سرعت تست زنی کنکور را بدانید و مدیریت زمان در کنکور را تمرین نمایید. مشاوران مرکز ایران تحصیل با خدماتی چون : مشاوره تحصیلی آنلاین – مشاوره کنکور رایگان – مشاوره انتخاب رشته کنکور – مشاوره و برنامه ریزی کنکور در خدمت شماست.

 

داوطلبان عزیز در صورتی که استرس و اضطراب شما بصورتی است که بشدت جلوی عملکرد شما را گرفته و نمی توانید در سه ماه مانده به کنکور به مطالعه و مرور درس ها بپردازید، می توانید با ایران تحصیل تماس بگیرید تا مشاوران و کارشناسان زبده ما شما را در این زمینه یاری نمایند و استرس را در وجود شما کاهش داده و به شما در جهت عملکردی خوب و عالی کمک نمایند.

 

02170707028 و در صورت شلوغی خطوط 02170707024

کانال اطلاع رسانی سه ماه مانده به کنکور

کانال اطلاع رسانی سه ماه مانده به کنکور

مطالب مرتبط :

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mahdi azizi

شروع کنکور از عید برنامه ریزی استارت کنکور از فروردین

شروع کنکور از عید برنامه ریزی استارت کنکور از فروردین

جهت مشاوره تحصیلی تلفنی و برنامه ریزی مطالعاتی در راستای شروع کنکور از عید با مرکز مشاوره کنکور ایران تحصیل تماس بگیرید.

 شماره  02170707028 و در صورت شلوغی خطوط 02170707024  پاسخگویی 8 صبح الی 1 شب

شروع کنکور از عید یا شروع از فروردین برای کنکور

بنظر شما استارت و شروع کنکور از عید می تواند موفقیت آمیز باشد؟ عده ای از داوطلبان پس از ثبت نام کنکور بنا به دلایلی تصمیم می گیرند از عید و فروردین تازه استارت بزنند و بقول معروف شانس خود را امتحان کنند. شروع کنکور از عید هم امکان پذیر است. ماهی را هر وقت از آب بگیرید تازه است. تنها تلاشتان باید دو برابر بقیه داوطلبان باشد تا بتوانید وقت های از دست رفته را به نحوی جبران کرده و از وقت های باقی مانده نهایت استفاده ببرید پس ما به شما می گوییم که در صورتی که اراده ای محکم داشته باشید، شانس قبولی در کنکور برای شما نیز فراهم است.

شروع کنکور از عید نیاز به یک برنامه ریزی صد در صد اصولی و علمی نیاز خواهد داشت برنامه ای که توسط مشاوران مجرب تنظیم شده باشد و این مژده را هم به شما می دهیم که طبق برنامه ریزی ها و مطالعاتی که روی شیوه مطالعه کنکور و نحوه برنامه ریزی صحیحی که رتبه های تک رقمی داشته اند می توان گفت این کار امکان پذیر خواهد بود اما با توجه به محدودیت زمان و کثرت مطالب باید روی اهداف محدود تری تمرکز کنیم.

شروع کنکور از عید فقط مناسب داوطلبانی خواهد بود که به هر دلیل نتوانسته اند در زمان مناسب مطالعه خود را آغاز کنند و طبق برنامه پیش بروند و به هیچ وجه توصیه نمی شود داوطلبی مطالعه و برنامه ریزی خود را به چندماه آخر محول کند مگر در شرایط خاص که امیدواریم برای داوطلبی پیش نیاید اما با این حال برنامه ریزی را آماده کرده ایم تا داوطلبان کنکوری در این شرایط نیز بتوانند نتیجه مطلوب را بگیرند.

جهت ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور سراسری کلیک کنید

توصیه هایی بیشتر برای شروع کنکور از عید

شما داوطلبان عزیز برای موفق شدن در این زمان محدود و حساس (شروع کنکور از عید)، به یک سری ابزار نیاز دارید که این ابزارها را یک مشاور متخصص و با تجربه می تواند برای شما معرفی نماید. برنامه ای که به هیچ عنوان یک برنامه حجمی نباشد، زیرا شروع کنکور از عید دارای زمانی چهار ماهه می باشد که در این 4 ماه برنامه حجمی یعنی معرفی بسیاری از منابع ریز و درشت، به هیچ عنوان مناسب نیست. شما تنها به یک برنامه زمانی آن هم طبق وضعیت و شرایط درسی که دارید نیازمندید. مشاور می بایست بر این اساس منابع و کتاب های تستی را به شما معرفی نماید تا بتوانید طبق یک برنامه ریزی اصولی و دقیق به مطالعه آنها بپردازید.

کسانی که به یکباره شروع کنکور از عید را برای خود هدف گذاری می نمایند، معمولا انرژی فوق العاده زیادی در خود می بینند و به شدت می خواهند که تلاش کنند و اگر این انرژی و تلاش را در بستر یک برنامه ریزی دقیق و حساب شده قرار دهند، حتما به موفقیت خواهند رسید.

در اینجا به نکاتی اشاره می کنیم که در جهت شروع از فروردین برای کنکور مفید و موثر است و باید در روش های مطالعه خود از آن بهره ببرید.

 

عدم وسواس به منظور تمام کردن تمام دروس

یکی از موارد مهمی که درباره تصمیم شروع کنکور از عید باید به آن توجه نمایید این است که نباید وسوسه شوید که تمام دروس را بخوانید. شما تنها به مطالعه مطالب و مباحثی از کتب درسی می پردازید که طبق نظر مشاورتان از موارد مهم در سوالات کنکور است و اگر در همین ها مسلط شوید نتیجه خوبی خواهید گرفت. پس همین مطالب را تکرار و تمرین نمایید برای اینکه شروع کنکور از عید برای شما موثر واقع شود.

 

برای شروع کنکور از عید ناامید نشوید!

اگر در آزمون هایی که در این روزها شرکت می کنید، تراز خوبی کسب نکردید، نباید ناامید شوید و باید صبور بمانید. اگر در خانه، در هنگام تست زنی کنکور، کمی مشکل دارید، نباید ناامید شوید. باید برای موفقیتت، تلاش کنی و عقب ننشینی.

برای شروع کنکور از عید اگر بدون برنامه ریزی اصولی اقدام کنید، نتیجه ای نخواهید گرفت زیرا تنها سه ماه فرصت دارید و در این زمان اندک باید بدانید و متوجه باشید که چه می خواهید و چه می کنید؟
با جدیت و با شور و اشتیاق شروع کنید به مطالعه و قبل از هرچیز یک بررسی انجام دهید تا ببینید در چه دروسی قوی هستید؟ در چه دروسی ضعیف هستید؟ در هر درس بررسی کنید که چه مباحثی را مسلط و چه مباحثی را ضعف دارید؟ با این بررسی می توانید متوجه شوید که چه مباحثی را باید کاملا حذف کنید و چه مباحثی را باید وقت گذاشته و تمرین و تکرار کنید و البته تست بزنید.

در برنامه ریزی مربوط به شروع کنکور از عید سعی کنید روی دروس عمومی زیاد وقت بگذارید زیرا بازدهی بیشتر و وقت کمتری جهت مطالعه نیاز دارند. البته به دلیل فرار بودن می بایست با مرور و تکرار از فراموش شدن مطالب جلوگیری کرد. در این مدت سه ماهه که برخلاف تصور عموم، زمان فوق العاده ای جهت مطالعه و شروع کنکور از عید می باشد تلاشتان را بر این بگذارید تا تمام دروس و مباحثی که در آنها تسلط دارید و در بودجه بندی کنکور سهم قابل ملاحظه ای دارند را مطالعه کرده و تمامی تست های مربوط به آنها مخصوصا تست های کنکور سراسری سال های گذشته را بزنید و تمرین نمایید. باور داشته باشید که تسلط روی همان مباحثی که بلدید، تاثیر قابل ملاحظه ای در موفقیت شما در کنکور دارد.

پس جهت شروع از فروردین برای کنکور ، مباحث و دروس مشکل دار و دردسر ساز باید حذف شده ، فقط و فقط به مرور و تست زنی درس هایی پرداخت که در آنها دچار ضعف نمی باشید.

برنامه ریزی روزانه کنکور به شما کمک می کند که ساعات مطالعه خود را در این سه ماه افزایش دهید و با ذهن باز پیش بروید.

باز هم تاکید می کنیم که برای موفقیت در این سه ماه و نتیجه گرفتن از شروع کنکور از عید، حتما و الزاما از یک مشاور مجرب و متخصص کمک بگیرید تا اصول درس خواندن در این 4 ماه را بطور دقیق به شما آموزش داده و برنامه ریزی اصولی و منسجمی برای شما تنظیم نماید.

مشاوران تحصیلی می توانند روش های تست زنی کنکور، روش های مطالعه کنکور با توجه به شرایط داوطلب را آموزش داده و تنظیم برنامه ریزی کنکور و مشاوره تحصیلی کنکور را برای داوطلبان انجام دهند.

اگر از ثبت نام در کنکور جا مانده اید جهت ثبت نام اینجا کلیک کنید

 

داوطلبان گرامی که قصد شروع کنکور از عید را دارید می توانید از مشاوران مجرب مرکز مشاوره ایران تحصیل کمک بگیرید. بدین منظور می توانید از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز ایران تحصیل تماس بگیرید.

شماره  02170707028 و در صورت شلوغی خطوط 02170707024  پاسخگویی 8 صبح الی 1 شب

 

کانال اطلاع رسانی شروع کنکور از عید

کانال برنامه ریزی شروع کنکور از عید

مطالب مرتبط :

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mahdi azizi

روش های مطالعه نفرات برتر کنکور ریاضی و تجربی

روش های مطالعه نفرات برتر کنکور ریاضی و تجربی

روش های مطالعه نفرات برتر کنکور

روش های مطالعه نفرات برتر کنکور ریاضی و تجربی

جهت دریافت مشاوره در مورد روش های مطالعه نفرات برتر کنکور – تکنیک های تست زنی کنکور _ مشاوره تحصیلی تلفنی رایگان و برنامه ریزی تحصیلی کنکور و یا بهره مندی از دیگر خدمات مشاوره ایران تحصیل از سراسر کشور با ما تماس بگیرید

شماره  02170707028 و در صورت شلوغی خطوط 02170707024  پاسخگویی 8 صبح الی 1 شب

روش های مطالعه نفرات برتر کنکور شاید امروز ذهن خیلی از شما داوطلبان عزیز را درگیر خود کرده باشد مخصوصا امروز که دیگر ثبت نام کنکور را هم تکمیل کرده و در حال آماده شدن برای آزمون هستند با توجه به اینکه هر ساله افراد زیادی در کنکورهای سراسری که در کل کشور برگزار می شود شرکت می کنند اما تنها عده ای از آن ها در کنکور جزو نفرات برتر کنکور می شوند و به جرات می توان گفت این یک مساله اتفاقی نیست پس سوال اینجاست که راز موفقیت آن ها در کنکور چیست؟
برخی این موفقیت را برآمده از استعداد ذاتی آن ها می پندارند اما طبق گفته همان نفرات برتر لازم است بدانیم استعداد تنها 10 درصد از کل مسیر موفقیت را شامل می شود. برای اینکه متوجه شوید تلاش و کوشش چه تاثیر بسزایی در موفقیت در کنکور دارد بهتر است به روش های مطالعه نفرات برتر کنکور مراجعه کرده و نظر هر یک را بررسی کنیم.

روش های مطالعه نفرات برتر کنکور – روش درس خواندن رتبه های برتر تجربی و ریاضی

روش های مطالعه نفرات برتر کنکور یک میانبر عالی برای رسیدن به هدف با توجه به تجربه های داوطلبان موفق در کنکور می باشد که در ادامه به آن می پردازیم.
ابتدا سخنان رتبه دوم کنکور ریاضی فیزیک کشور سال 96، محمد کاظم فقیه خراسانی را بررسی می کنیم که در این راستا درباره روش های مطالعه نفرات برتر کنکور با او گفتگو نمودیم. محمد می گوید که مطالعه جدی خود را از سال دوم دبیرستان شروع کرده است.
از او درباره ساعات مطالعاتی اش نیز پرسیدیم او بیان کرد: روزهای عادی 6 ساعت و در ایام تعطیل 10 الی 12 ساعت مطالعه می کردم ، من تلاش های زیادی کردم ولی فکرش را هم نمی کردم که دوم شوم.
از او درباره رشته مورد علاقه اش پرسیدیم وی گفت علاقه به تحصیل در رشته مهندسی برق دانشگاه صنعتی را دارد.

همانطور که می بینید این رتبه برتر کنکور ، موفقیت خود را حاصل تلاش های خود می داند به طوری که نتیجه به دست آمده از تلاش هایش او را متعجب کرده است.

در این بخش روش های مطالعه نفرات برتر کنکور تجربی را بررسی می کنیم.

نفر بعدی امیر حسین قویدل صحرایی است که درباره روش های مطالعه نفرات برتر کنکور تجربی با او به گفتگو می نشینیم.
او که رتبه دوم کنکور سراسری علوم تجربی سال 96 را در کارنامه دارد نیز درباره ساعات مطالعاتی خود گفت روزانه 10 ساعت درس می خوانده و از سال سوم دبیرستان تصمیم جدی خود را گرفته است. پس تا اینجا بخوبی متوجه شدیم که نفرات برتر کنکور برخلاف داوطلبان عادی، برنامه ریزی چندساله برای تلاش جهت موفقیت و قبولی در کنکور سراسری را پایه ریزی کرده اند. آنها از سال آخر شروع به مطالعه کنکور نمی کنند بلکه از سال های قبل اقدام می نمایند.

درباره روش های مطالعه نفرات برتر کنکور از آرمین گلچین که هفتمین نفر کنکور علوم تجربی سال 95 است پرسیدیم و او توضیحاتی دقیق تر را ارائه داد. وی رمز موفقیت خود را برنامه ریزی هفتگی و همچنین مشاوره گرفتن از معلمان خود به منظور اختصاص دادن زمانی برای نقاط ضعف خود می داند. او گفت با توجه به نقاط ضعفی که در هر درس داشتم از معلمان خود خاستم تا مرا راهنمایی کنند که برای هر درس چه میزان زمان در روز، هفته و ماه اختصاص دهم.
او نیز میزان مطالعه اش را تا قبل از نوروز 8 الی 9 ساعت و بعد از 10 الی 11 ساعت گفته است.

داوطلبان محترم پیشنهاد می کنیم حتما 9 روش طلایی برنامه ریزی کنکور را که از تجربه رتبه های برتر سال های گذشته گردآوری شده مطالعه کنید

 

جهت دریافت مشاوره موفقیت در کنکور مطابق با روش های مطالعه نفرات برتر کنکور هستید ، با مرکز ایران تحصیل تماس بگیرید.

تلفن تماس مرکز ایران تحصیل : 02170707028 و در صورت شلوغی خطوط 02170707024

روش در خواندن رتبه های برتر کنکور – انسانی

بهتر است کمی هم از اظهارات نفرات برتر در کنکور انسانی را بشنویم و روش های مطالعه نفرات برتر کنکور انسانی را بررسی کنیم.
سجاد قاسمی، رتبه دوم کنکور انسانی سال 95 را دارا می باشد. او نیز می گوید از سوم دبیرستان اقدام به مطالعه جدی و با کیفیت کرده است و این ساعات مطالعه روزانه را در سال چهارم افزایش داده است به طوری که در روزهایی که به مدرسه می رفته است 3 تا 4 ساعت و در روزای دیگر 9 الی 10 ساعت مطالعه می کرده است.

طبق بررسی های صورت گرفته و مصاحبه های انجام شده از نفرات برتر کنکور سال های اخیر چند نکته وجود دارد که در تمام یا بیشتر روش های مطالعه نفرات برتر کنکور به چشم می خورد. نکات را در متن ذیل به صورت اجمالی توضیح داده ایم:

روش های مطالعه نفرات برتر کنکور –  یک ماه آخر مطالب جدید ممنوع

اگر در برنامه ریزیتان بعضی از مباحث را به خرداد ماه منتقل کردید این کار اشتباه محض است خرداد ماه تنها زمان مرور و جمع بندی است. سعی کنید کل مباحث را تا آخر اردیبهشت به اتمام برسانید. ماه آخر فرصت بسیار کم است و احتمال زیاد آن است که مطالب جدید جهت یادگیری، بدلیل فرصت اندک، به پایان نرسد. تمام مباحث را تا قبل از خرداد ماه به پایان برسانید. یکی از اصول مهم در روش های مطالعه نفرات برتر کنکور همین است.

از ثبت نام کنکور جا مانده اید؟؟! اصلا جای نگرانی نیست برای ثبت نام مجدد کنکور یا ویرایش اطلاعات کنکور اینجا کلیک کنید

روش های مطالعه نفرات برتر کنکور – هدف های بزرگ را به قسمت های کوچک تقسیم کنید تا بهتر نتیجه بگیرید.

این کار را که تقریبا در تمام روش های مطالعه نفرات برتر کنکور می توان دید به ماه های نزدیک به کنکور یعنی ادریبهشت و خرداد ماه مربوط است. اگر در این ماه ها احساس ضعف در مبحثی را داشتید به جای اینکه چند ساعت را پشت سر هم به آن مبحث اختصاص دهید، روزی 20 الی 30 دقیقه را روزانه اختصاص دهید. هنگامی که به طور مکرر و روزانه به مبحثی برای مدتی کوتاه بپردازید بسیار بیشتر از یک باره خواندن مطالب نتیجه می گیرید. بطور مثال : اگر در مبحثی از قواعد عربی مشکل دارید، روزی بیست دقیقه تا نیم ساعت برایش وقت بگذارید تا نتیجه شگفت انگیزش را خود مشاهده نمایید.

آزمون های جامع بهترین راه برای سنجش خود و دانسته هایتان

توصیه می کنیم در ماه های انتهایی در آزمون های جامع یکی از موسساتی که آزمون های جامع برگزار می کنند و آزمونشان از جامعه آماری بالایی برخوردار است شرکت کنید. این کار قسمتی مهم از روش های مطالعه نفرات برتر کنکور را در بر می گیرد.

در خرداد ماه خودتان از خودتان آزمون بگیرید.

طبق گفته های نفرات برتر کنکور تجربی و ریاضی و بررسی های انجام شده در روش های مطالعه نفرات برتر کنکور ، آزمون های سراسری ۷ سال گذشته بهترین منبع سوالات کنکور در ماه خرداد (ماه جمع بندی) است. در آزمون هایی که خودتان برگزار می کنید می بایست همان جو و وضعیت کنکور را پیاده کنید و با لباس رسمی آزمون دهید. شما باید خود را سر جلسه کنکور تصور کرده و با تلقین آن شرایط، آزمون را آغاز کنید. بعد از آزمون دادن می بایست زمانی را برای رفع مشکلات با تجزیه و تحلیل دقیق قرار دهیم بهترین زمان برای آزمون با توجه به محاسبه کردن زمانی برای رفع اشکال ۳ روز در میان است. این نیز یکی از روش های مطالعه نفرات برتر ایران است.

 

اگر از برنامه مطالعاتی خود جا مانده اید اصلا نگران نباشید چون برنامه ریزی شروع کنکور از عید را برای شما آماده کرده ایم به امید موفقیت شما در این آزمون بزرگ
کانال اطلاع رسانی روش های مطالعه نفرات برتر کنکور

روش های مطالعه نفرات برتر کنکور

مطالب مرتبط :

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mahdi azizi

دانلود نمونه سوالات آزمون تیزهوشان و پاسخنامه 97-98

دانلود نمونه سوالات آزمون تیزهوشان و پاسخنامه 97-98

سوالات و پاسخ کلیدی آزمون تیزهوشان

جهت دریافت نمونه سوالات آزمون تیزهوشان 97-98 و ثبت نام در آزمون تیزهوشان از سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید

 شماره  02170707028 و در صورت شلوغی خطوط 02170707024  پاسخگویی 8 صبح الی 1 شب

نمونه سوالات آزمون تیزهوشان 97-98

نمونه سوالات آزمون تیزهوشان 97-98 شاید یکی از دغدغه های اصلی دانش آموزانی باشد که قصد شرکت در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان را دارند با توجه به محدودیت ظرفیت مدارس تیزهوشان و متفاوت بودن سوالات آزمون تیزهوشان با سوالاتی که دانش آموزان تا امروز با آن سر و کار داشته اند متفاوت بوده است پس لازم است که دانش آموزان حتما قبل از شرکت در آزمون تیزهوشان جهت دانلود نمونه سوالات آزمون تیزهوشان هفتم و دهم اقدام کنند و آشنایی لازم با سوالات آزمون سمپاد را بدست آورند.

نمونه سوالات آزمون تیزهوشان 97-98 هفتم و دهم صرفا جهت آشنایی دانش آموزان با نحوه طراحی سوالات آزمون ورودی مدارس تیزهوشان در مقاطع ششم به هفتم و نهم به دهم و همچنین بالا بردن تسلط دانش آموزان است لذا دانش آموزان محترم و اولیای گرامی می توانند جهت دریافت نمونه سوالات آزمون تیزهوشان با مرکز سمپاد ایران تحصیلتماس حاصل نموده و ضمن دریافت سوالات آزمون تیزهوشان از مشاوره قبولی در آزمون تیزهوشان نیز بهره مند گردند.

نمونه سوالات آزمون تیزهوشان در چند نسخه کامل و جامع گردآوری شده از آزمون های تیزهوشان هفتم و دهم چند دوره گذشته است که دانش آموزان گرامی می توانند جهت دریافت نمونه سوالات آزمون تیزهوشان – اطلاع از شرایط مدارس تیزهوشان – معرفی بهترین کتاب ها برای قبولی تیزهوشان و دریافت منابع آزمون تیزهوشان با شماره های مذکور تماس بگیرند 

 

نحوه طراحی نمونه سوالات آزمون تیزهوشان 97-98 هفتم و دهم

پیرو محتویات دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان سوالات تیزهوشان دو نوع سوال وجود دارد : سوالات استعداد تحلیلی و سوالات استعداد تحصیلی

منابع سوالات استعداد تحصیلی تنها کتاب های درسی می باشد اما منابع سوالات استعداد تحلیلی طبق ذهنیت طراحان سوال است و این به معنای مفهومی بودن این سوالات است و دانش آموزانی که مباحث کتب درسی را به خوبی درک کرده باشند می توانند از پس این سولات برآیند.

جهت دانلود سوالات آزمون تیزهوشان 96-97 با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس بگیرید تا نمونه سوالات آزمون تیزهوشان را در اختیارتان قرار دهند.

دانش آموزان و والدین گرامی به اطلاع شما می رسانیم که هر داوطلبی که در آزمون تیزهوشان شرکت می کند در صورتی که در جلسه آزمون با مشاهده سوالات آزمون و نیز بعد از انتشار نمونه سوالات آزمون تیزهوشان نسبت به برخی نمونه سوالات آزمون تیزهوشان اعتراضی داشته باشد، می تواند در زمان مشخصی که از سوی سازمان سمپاد تعیین می گردد نسبت به اعتراض به نمونه سوالات آزمون تیزهوشان اقدام نماید و درخواست اعتراض خود را بصورت کتبی در قسمت مربوطه در سایت وارد نماید تا مورد رسیدگی قرار بگیرد.

این نکته را مد نظر داشته باشید که هر اعتراضی به سوالات آزمون تیزهوشان مورد قبول واقع نمی شود. تنها زمانی می توانید به سوالات آزمون تیزهوشان اعتراض کنید که مطمئنا و حتما سوالی از آزمون جزء مفاهیم و مباحث کتاب درسی نباشد. تنها زمانی می توانید به پاسخنامه کلیدی آزمون تیزهوشان اعتراض نمایید که مطمئن شوید که پاسخ یک سوال در پاسخنامه کلیدی، اشتباه باشد.

 

نحوه اعتراض به سوالات آزمون تیزهوشان 97-98

شما دانش آموزان عزیز در صورت اعتراض به کارنامه و سطح سوالات آزمون تیزهوشان ، در موارد زیر می توانید به اعتراض اقدام نمایید.

1- اگر به کارنامه خود دسترسی پیدا کردید و ملاحظه نمودید که تعداد پاسخ های درست – غلط و نزده در کارنامه مطابق با تصویر پاسخ برگ نباشد.

2- اگر ملاحظه کردید که نمره کل شما در آزمون اشتباه محاسبه شده است.

3- اگر سوالی جزء مفاهیم و مباحث کتب درسی نیست.

4- اگر پاسخ یکی از سوالات در پاسخنامه اشتباه باشد.

نکته : در صورتی که واجد شرایط و ضوابط مربوط به دوقلوها هستید و این ضابطه ها در حق شما اعمال نشده باشد، می توانید اقدام به اعتراض کنید جهت اطلاعات بیشتر با شماره02170707024 تماس حاصل نمایید.

 

دانش آموزان گرامی در صورتی که نسبت به نمونه سوالات آزمون تیزهوشان و نیز کارنامه خود اعتراض دارید و قصد ثبت اعتراض خود را دارید، می توانید این کار را به مشاوران مرکز ایران تحصیل بسپارید. ما اعتراض شما را به راحتی و در زمان کوتاه ثبت خواهیم کرد.

 شماره  02170707028 و در صورت شلوغی خطوط 02170707024  پاسخگویی 8 صبح الی 1 شب

 

جهت اطلاع از زمان برگزاری آزمون تیزهوشان 97-98 و آخرین اخبار تیزهوشان وارد کانال اطلاع رسانی ایران تحصیل شوید.

کانال نمونه سوالات آزمون تیزهوشان

کانال نمونه سوالات آزمون تیزهوشان

 

 

مطالب مرتبط :

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mahdi azizi