کارنامه کنکور سراسری 98

کارنامه کنکور سراسری 98

کارنامه کنکور سراسری 98 منتشر شد با آرزوی موفقیت برای شما داوطلبان گرامی به اطلاع می رسانیم نتایج اولیه یا همان کارنامه کنکور سراسری 98 از امروز بر روی سامانه سنجش آموزش کشور قرار گرفت لذا می توانید با در دست داشتن مدارک هویتی و کد های که در هنگام ثبت نام کنکور سراسری 98 دریافت نموده اید به سامانه مشاهده کارنامه کنکور سراسری 98 مراجعه نموده و پس از ورود اطلاعات مربوطه از نتایج بدست آمده مطلع گردید.

به اطلاع می رسانیم با توجه به عدم دسترسی برخی داوطلبان به سامانه و مشکلات احتمالی سامانه اعلام نتایج کنکور 98 شماره تلفن های 9099072952 ( از سراسر کشور ) و9092305587 ( تماس از استان تهران ) در اختیار داوطلبان محترم خواهد بود داوطلبان گرامی می توانند جهت دریافت کارنامه کنکور ، اطلاع از نتایج نهایی کنکور 98 و یا مشاوره موفقیت در کنکور سراسری همه روزه از ساعات 8 صبح الی 1 شب با شماره های مذکور تماس بگیرند.

 

دریافت کارنامه کنکور سراسری 98

انتشار کارنامه کنکور سراسری 98 یکی از بهترین خبرهایی است که داوطلب کنکور می‌تواند داشته باشد. داوطلبان در تمامی گروه‌های آزمایشی هم‌زمان با انتشار اطلاعیه مبنی بر قرار گرفتن کارنامه بر روی سامانه سازمان سنجش ، داوطلبان با ورود به سامانه و همچنین وارد نمودن اطلاعات خود، کارنامه را دریافت نمایند.

نتایج کنکور سراسری را می‌توان به چند صورت دانست. تخمین رتبه کنکور سراسری قبا از انتشار کارنامه کنکور سراسری 98 می‌تواند تا حدودی از استرس شما برای مشاهده نتایج خود بکاهد. اما افرادی خواهند توانست در این آزمون موفقیت لازم را به دست آورند که در طی یک سال تلاش خود بهترین منابع کنکور سراسری را مطالعه نموده باشند. همچنین از تکنیک‌های تست زنی و … کاملاً مطلع باشند.

پیور اطلاعیه سازمان سنجش و آموزش کشور ، کارنامه کنکور سراسری 98 هم‌زمان در تمامی گروه‌های آزمایشی به صورت هم‌زمان در سراسر کشور قابل مشاهده خواهد بود. لذا کلیه داوطلبان با در دست داشتن مدارک و اطلاعات خود می‌توانند نسبت به مشاهده کارنامه کنکور 98 اقدام نمایند. راه‌های پیش‌بینی‌شده زیادی برای دریافت نتایج در نظر گرفته شده است.

 

جهت اطلاع از  کارنامه کنکور سراسری 98 ، مشاهده کارنامه کنکور 98 ، انجام انتخاب رشته اصولی و دقیق با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس بگیرید

9099072952 در صورت شلوغی خطوط 9092305587 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب

 

نحوه مشاهده کارنامه کنکور 98

 

مشاهده کارنامه کنکور 98

مشاهده کارنامه کنکور 98

مشاهده کارنامه کنکور 98 مطابق با سنوات گذشته به صورت الکترونیکی امکان‌پذیر می‌باشد. لذا کلیه داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سامانه سنجش و آموزش کشور، بدون نیاز به مراجعه حضوری به هیچ از حوزه‌های امتحانی ف نتایج خود را دریافت نمایند. کارنامه‌ای که یک ماه پس از برگزاری آزمون در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت کارنامه لویه می‌باشد.

مشاهده کارنامه کنکور 98 در مرداد ماه تعیین کننده شرایط مجاز و غیر مجاز بودن داوطلب جهت انتخاب رشته در دانشگاه‌های مختلف می‌باشد. رشته‌های موجود در تمامی گروه‌های آزمایشی با استفاده از دفترچه راهنمای انتخاب رشته قابل مشاهده خواهد بود. با توجه به قابل فهم نبودن برخی از موارد مورد مشاهده به هنگام دریافت کارنامه کنکور سراسری 98 ، در ادامه به پاره‌ای از موارد اشاره خواهیم نمود.

برای کسب اطلاع کامل و سؤالاتی که برای شما داوطلبان عزیز ممکن است به وجود آمده باشد  در این مطلب نتوانید پاسخ مناسبی را در رابطه با کارنامه کنکور سراسری 98 دریافت نمایید، مشاورین ما راه‌هایی را برای پاسخگویی به سؤالات شما با استفاده از برقراری ارتباط فراهم نموده‌اند. همچنین مشاورین ایان تحصیل در رابطه با مشاهده کارنامه کنکور 98 توضیحات کاملی را به شما عزیزان ارائه خواهند داد.

 

 

کارنامه کنکور سراسری 98 به صورت الکترونیکو با استفاده از سامانه سنجش در تمامی گروه های آزمایشی قابل مشاهده خواهد بود.

 

 

راهنمای دریافت کارنامه کنکور سراسری 98

پس از دریافت کارنامه کنکور سراسری 98 اطلاعاتی را ملاحظه خواهید نمود مبنی بر تراز شما و همچنین رتبه داوطلب ف درصدهای زده شده در هر درس و همچنین رتبه کشوری، رتبه منطقه  ، تأثیر سوابق تحصیل ف سهمیه‌ها و … را ملاحظه خواهید نمود.لازم به ذکر است کسب اطلاع در رابطه با موارد ذکر شده برای تمامی داوطلبان الزامی است زیرا در غیر این صورت موارد مشاهده شده کاملاً بی معنا خواهد بود.

 

دریافت کارنامه کنکور سراسری 98

دریافت کارنامه کنکور سراسری 98

 

دریافت کارنامه کنکور سراسری 98 به چند صورت امکان پذیر می‌باشد. روش اول استفاده از شماره داوطلبی و شماره شناسنامه می‌باشد. شماره داوطلبی همان شماره‌ای است که در کارت ورود به جلسه آزمون قابل مشاهده می‌باشد. همچنین این شماره بر روی صندلی شما به هنگام آزمون سراسری نیز نصب شده است.

روش دیگر برای مشاهده کارنامه کنکور سراسری 98 استفاده از اطلاعات ثبت نامی همچون شماره پرونده و کد رهگیری می‌باشد. این اطلاعات را به هنگام ثبت نام کنکور سراسری دریافت نموده‌اید. همچنین شماره پرونده در کارت ورود به جلسه آزمون نیز، قابل مشاهده می‌باشد. بنابراین اگر به اطلاعات ثبت نامی خود دسترسی دارید می‌توانید از این روش استفاده نمایید.

روش آخر برای مشاهده کارنامه کنکور سراسری 98 ، استفاده از شماره پرونده و شماره سریال می‌باشد. شماره پرونده همانطور که ذکر گردید در دو محل قابل مشاهده می‌باشد. یکی از مواردی که می‌توان شماره پرونده را در آن ملاحظه نمود، کارت ورود به جلسه و همچنین اطلاعات ثبت نامی است. شماره سریال همان شماره‌ای است که شما قبل از شروع ثبت نام با پرداخت هزینه ، به صورت الکترونیک شماره‌ای را دریافت می‌نمایید.

شایان ذکر است که کلیه روش‌های ذکر شد به همراه اطلاعات هویتی داوطلب امکان پذیر می‌باشد. آن دسته از داوطلبانی که در هیچ یک از روش‌ها موفق به اخذ کارنامه کنکور سراسری 98 نگردیده‌اند، با متخصصین ما تماس حاصل نمایند تا مشکل به وجود آمده را برطرف نماییم.

 

سامانه دریافت کارنامه کنکور سراسری 98

برخی از داوطلبان همانگونه که ذکر پردید، در رابطه با دریافت اطلاعات خود مشکلاتی دارند و این مشکلات منجر می گردد که گاها موفق به دریافت کارنامه کنکور سراسری 98 نمی گردند . ما ره هایی را برای پیش بینی این مشکلات در نظر گرفته ایم که با استفاده از آن مشاهده کارنامه کنکور سراسری 98 را امکان پذیر نموده ایم.

با استفاده از سامانه دریافت کارنامه کنکور سراسری 98 کلیه داوطلبان علاوه بر مشاهده کارنامه ، می توانند اطلاعات مفید و جامعی را در رابطه با مووارد مورد ملاحظه در کارنامه بهدست آورند. مشاورین ما در این سامانه کلیه موارد مورد نیاز برای بررسی و همچنین نحوه استفاده از هر یک از این موارد برای داشتن انتخاب رشته صحیح را به کلیه داوطلبان گرامی ارائه خواهند داد.

برای مشاهده کارنامه کنکور سراسری 98 کلیه داوطلبان می توانند با استفاده ز سامانه مذکور به دریافت کارنامه کنکور سراسری 98 بپردازیند. متخصصین و مشاورین ما آمده اطلاع رسانی به کلیه داوطلبان عزیز می باشند. لذا کافی است با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل نمایید. متخصصین ما همه روزه و در هر ساعت از سشبانه روز آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشند.

 

جهت اطلاع از  کارنامه کنکور سراسری 98 ، مشاهده کارنامه کنکور 98 ، مشاوره انتخاب رشته کنکور 98 توسط برترین رتبه های کنکور اساتید علمی کشور در مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس بگیرید

9099072952 در صورت شلوغی خطوط 9092305587 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب

 

کانال اطلاع رسانی کنکور سراسری 98 ایران تحصیل

کانال اطلاع رسانی کنکور سراسری 98 ایران تحصیل

 

بیشتر بدانید :