رشته های تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 98 – 97

رشته های تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد

رشته های تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد

 

رشته های تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 98 – 97 شامل چه رشته‌هایی می‌شود؟ دفترچه تکمیل ظرفیت آزاد 98-97 چه زمانی اعلام می‌شود؟ شرایط شرکت در ثبت‌نام رشته‌های تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 98 – 97 چیست؟ و سؤالات زیادی که در ذهن داوطلبان وجود دارد. با ما همراه باشید. در سایت ایران تحصیل ما پاسخ به سؤالات را برای شما فراهم آورده‌ایم. یک راه دیگر برای کسب اطلاعات کامل و پیدا کردن پاسخ سوالاتی که در ذهن شما ایجاد می‌شود و ما در اینجا مطرح نکرده‌ایم نیز قرار داده‌ایم، مشاورین ما هرروز و در هر ساعت از شبانه‌روز که شما مایل به تماس باشید. در خدمت‌رسانی به شما آماده می‌باشند. کافیست با مشاورین ما تماس حاصل نمایید تا پاسخ تمامی سؤالات خود را دریافت نمایید. در این مقاله قصد داریم در مورد رشته های تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 98 – 97 و دفترچه تکمیل ظرفیت آزاد 98-97 برای شما ارائه مطلب نماییم.

برای کسب اطلاع بیشتر از رشته های تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 98 – 97 در تمامی رشته ها با مشاوران ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.  

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با شماره تماس: 9099071974 

پاسخگویی : 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

شرایط ثبت‌نام در رشته های تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 98 – 97

داوطلبینی می توانند در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد ثبت‌نام نمایند که در کنکور سراسری ثبت‌نام نموده‌اند و مجاز به انتخاب رشته می‌باشند. برای ثبت نام کافیست در زمان مقرر به سامانه azmoon.org مراجعه کنید ، داوطلبینی که می‌توانند در رشته های تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 98 – 97 ثبت‌نام نمایند به چند دسته تقسیم می‌شوند.

  • داوطلبینی که در کنکور سراسری شرکت کرده‌اند و مجاز به انتخاب رشته در دانشگاه آزاد شده‌اند.
  • داوطلبینی که در رشته موردنظر خود پذیرفته‌شده ناد و حالا قصد تغییر رشته از طریق تکمیل ظرفیت را دارند.
  • داوطلبینی که مجاز به انتخاب رشته شده‌اند اما در زمان انتخاب رشته مردادماه، انتخاب رشته نکرده‌اند.

شما جزو هرکدام از این دسته‌ها که قرار داشته باشید، تفاوتی ندارد. آنچه مهم است این است که شما این فرصت استثنایی را از دست ندهید و به بهترین وجه انتخاب رشته نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر بهتر است با مشاورین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید .

زمان انتشار دفترچه تکمیل ظرفیت آزاد 98-97

اگر می‌خواهید در رشته های تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 98 – 97 ثبت‌نام نمایید، بهمن‌ماه از طریق سایت دانشگاه آزاد این ثبت‌نام آغاز می‌شود و دفترچه تکمیل ظرفیت آزاد 98-97 بر روی سایت قرار می‌گیرد. اگر شما نیز از رشته قبولی خود رضایت خاطر ندارید و به دنبال فرصتی برای تغییر رشته خود هستید، تکمیل ظرفیت بهترین زمان و فرصت برای شما خواهد بود. و یا اگر شما نیز جزو داوطلبینی هستید که در زمان مقرر انتخاب رشته نکرده‌اید، می‌توانید از طریق رشته های تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 98 – 97 ثبت‌نام نمایید و در دفترچه تکمیل ظرفیت آزاد 98- 97 رشته مورد نظر خود را انتخاب نمایید. در هر مرحله از ثبت‌نام چنانچه به مشکل برخورد کردید و یا اینکه سوا لاتی در مورد نحوه ثبت‌نام برایتان مطرح شد، با مشاورین ما در تماس باشید تا به شما در جهت رفع مشکلاتتان و کمک نمایند.

برای مشاهده و دانلود دفترچه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد روی عبارت کلیک کنید .

نحوه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت

تفاوتی که در انتخاب رشته های تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 98 – 97  با انتخاب رشته مردادماه وجود دارد، در تعداد کد رشته‌های انتخابی و همچنین در محدودیت رشته‌های انتخابی می‌باشد. زیرا دانشگاه‌های مختلف تعدادی را که مایل به پذیرش باشند اعلام می‌نمایند. و این تعداد ممکن است محدود و یا هر دانشگاه برای تکمیل ظرفیت اعلام ثبت‌نام نکند. بنابراین، این امر موجب حساسیت بیشتری در انتخاب رشته می‌شود. تعداد رشته‌هایی که می‌توانید انتخاب نمایید در مرحله تکمیل ظرفیت 20 انتخاب می‌باشند. ابتدا بر اساس خوش‌بینی دست به انتخاب نمایید. یعنی بهتر است ابتدا رشته‌هایی را که مایل به پذیرفته شدن در آن‌ها هستید ولی رتبه پذیرش آن‌ها را ندارید انتخاب نمایید. و در انتخاب‌های بعدی رشته‌های موردعلاقه خود را انتخاب نمایید. انتخاب رشته نیاز به تخصص و مهارت خاصی است. این تخصص را می‌توانید از مشاورین ما کسب نمایید. مشاورین ما تکنیک‌های انتخاب رشته را به شما آموزش خواهند داد تا بتوانید با حتی همان رتبه کم در دانشگاه و رشته موردعلاقه خود پذیرفته شوید.

رشته های تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 98 – 97 با رشته‌هایی که هرساله اعلام می‌شود ممکن است تفاوت‌هایی داشته باشد. در دفترچه تکمیل ظرفیت آزاد 98-97 می‌توانید کد رشته‌های محل انتخاب خود را ملاحظه نمایید. تعدادی رشته را هرساله در تکمیل ظرفیت اعلام می‌نمایند. تعدادی دیگر از رشته‌ها نیز ممکن است بنا به اعلام نیاز دانشگاه‌ها، پذیرش‌هایی داشته باشند. برای کسب اطلاع در مورد رشته های تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 98 – 97 و دفترچه تکمیل ظرفیت آزاد 98-97 با مشاورین ما در تماس باشید و راهنمایی‌های لازم را در این زمینه دریافت نمایید. مشاورین ایران تحصیل در هر مرحله با داوطلبین کنکور دانشگاه آزاد و سراسری همراه بوده و خواهند بود. در مرحله رشته های تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 98 – 97 نیز با شما حواهند بود تا بهترین انتخاب‌ها را در دفترچه تکمیل ظرفیت آزاد 98-97 داشته باشید.

 

برای کسب اطلاع بیشتر از رشته های تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 98 – 97 در تمامی رشته ها با مشاوران ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.  

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با شماره تماس: 9099071974 

پاسخگویی : 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

کانال اطلاع رسانی رشته های تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 98 - 97

کانال اطلاع رسانی رشته های تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 98 – 97

مطالب مرتبط  :

azmoon.net

تکمیل ظرفیت دکتری 97