سوالات و پاسخنامه کنکور سراسری 96

سوالات و پاسخنامه کنکور سراسری 96

سوالات و پاسخنامه کنکور سراسری 96

سوالات و پاسخنامه کنکور سراسری 96  اهمیت زیادی برای داوطلبین کنکور سراسری 98 دارد زیرا هر ساله تعداد زیادی از سوالات کنکور سراسری مشابه سالهای پیش طراحی می شوند و داوطلبین باید این نکته بسیار مهم را سرلوحه مطالعه خود قرار دهند یعنی زمان زیادی را براب تحلیل و بررسی سوالات و پاسخنامه کنکور سراسری 96 نمایند کنکور سراسری هر ساله در پنج گروه آزمایشی ریاضی، تجربی، انسانی، هنر و زبان برگذار می شود این آزمون دارای چندین مرحله است که پس از برگزاری کنکور سراسری داوطلبین در مرحله بعد به مشاهده پاسخ نامه کنکور سراسری می‌پردازند و منتظر تاریخ اعلام نتایج کنکور سراسری، که در صورت قبولی در مرحله بعد اقدام به انتخاب رشته می‌نمایند.

پس از پایان کنکور سراسری، سازمان سنجش اقدام به انتشار سوالات و پاسخنامه کنکور سراسری  می‌کند تا این امکان را به داوطلبان بدهد که در صورت داشتن اعتراض نسبت به طراحی سوالات، اعتراض خود را ثبت نمایند و همچنین می‌توانند با مشاهده پاسخ‌ها، خود و عملکردشان را ارزیابی کنند. در این مطلب ما نیز این امکان را برای داوطلبین فراهم کردیم که بتوانند به دانلود سوالات و پاسخنامه کنکور سراسری 96 در تمامی گروه‌های آزمایشی بپردازند.

سوالات و پاسخنامه کنکور سراسری 96

دانلود سوالات و پاسخنامه کنکور سراسری 96
ریاضی دانلود سوالات اختصاصی کنکور ریاضی 96 دانلود سوالات عمومی کنکور ریاضی 96 دانلود پاسخنامه
تجربی دانلود سوالات اختصاصی کنکور تجربی 96 دانلود سوالات عمومی کنکور تجربی 96 دانلود پاسخنامه
انسانی دانلود سوالات اختصاصی کنکور انسانی 96 دانلود سوالات عمومی کنکور انسانی 96 دانلود پاسخنامه
هنر دانلود سوالات اختصاصی کنکور هنر 96 دانلود سوالات عمومی کنکور هنر 96 دانلود پاسخنامه
زبان دانلود سوالات اختصاصی کنکور زبان 96 دانلود سوالات عمومی کنکور زبان 96 دانلود پاسخنامه

 ثبت اعتراض سوالات و پاسخنامه کنکور سراسری 96 

داوطلبان گرامی با دلایل منطقی و مستدل می‌توانند نسبت به ثبت اعتراض به سوالات کنکور سراسری اقدام نمایند. هنگامی که سازمان سنجش اقدام به حذف کردن یک سوال می‌کند که منبع آن از کتاب های درسی نباشد و در کل در کتاب به مفهوم آن نیز اشاره نشده باشد. داوطلبان گرامی باید نهایت دقت را در مطرح کردن اعتراض خود داشته باشند، زیرا صرفا بخاطر اینکه یک سوال در تمرین‌های کتاب موجود نیست دلیلی نمی‌شود که سازمان سنجش نسبت به حذف سوال اقدام کند. بعد از مطمئن شدن از موضوع اعتراض خود، در ابتدا می‌بایست با ایجاد یک حساب کاربری و همچنین درخواست کتبی در سیستم پاسخگویی سازمان سنجش، نسبت به ثبت اعتراض خود اقدام نمایند.

دقت کنید علاوه بر اینکه داوطلبان می‌توانند نسبت به سوالات کنکور سراسری اعتراض کنند، می‌توانند اقدام به ثبت اعتراض به پاسخنامه کلیدی کنکور نیز در تمامی گروه‌های آزمایشی کنند. با توجه به اینکه زمانی از سوی سازمان سنجش برای ثبت اعتراض مشخص می‌شود، داوطلبین می‌بایست در اولین فرصت پس از انتشار سوالات و پاسخنامه کنکور 96 نسبت به ثبت اعتراض خود اقدام نمایند.

مشاوره تحصیلی رایگان – مشاوره تحصیلی دبیرستان – مشاوره تحصیلی کنکور 

 روش ثبت اعتراض به پاسخنامه کلیدی کنکور سراسری  – سوالات و پاسخنامه کنکور سراسری 96

همانطور که اشاره شد داوطلبین گرامی می‌توانند با ایجاد یک حساب کاربری در سیستم پاسخگویی سنجش برای ثبت اعتراض و درخواست کتبی خود اقدام نمایند.

با توجه به اهمیت موضوع در صورت تمایل می‌توانید ثبت اعتراض به پاسخنامه کلیدی کنکور سراسری را به مشاورین تحصیلی ما یعنی ایران تحصیل بسپارید و بدون نگرانی از موضوعی اقدام به ثبت اعتراض خود نمایید.

 زمان اعلام نتایج کنکور سراسری – سوالات و پاسخنامه کنکور سراسری 96 

نیمه دوم مرداد ماه، توسط سازمان سنجش نتایج اولیه کنکور بر روی سایت نمایش داده می شود و داوطلبین در صورت قبولی و مجاز شدن می توانند  در مراحل بعدی نسبت به انتخاب رشته اقدام نمایند. یک هفته پس از اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری، یعنی نیمه دوم مرداد ماه زمان انتخاب رشته کنکور سراسری است . نیمه اول شهریور ماه نیز زمان اعلام نتایج انتخاب رشته کنکور سراسری است که داوطلبین در صورت پذیرفته شدن می‌توانند در زمان مشخص شده نسبت به ثبت نام حضوری در دانشگاه محل قبولی خود اقدام نمایند. اما داوطلبانی که در مرجله انتخاب رشته، پذیرش نشده‌اند می‌توانند در تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 یا در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 96 شانس خود را مجددا امتحان نمایند تا انشالله در دانشگاه و رشته‌ای که مدنظرشان است قبول شوند.

برای اطلاع از سوالات و پاسخنامه کنکور سراسری 96 –  تکنیک های تست زنی کنکور – منابع مطالعه کنکور –تخمین رتبه کنکور

با مرکز ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.

سوالات و پاسخنامه کنکور سراسری 96 – زمان انتخاب رشته کنکور سراسری 96

حدودا یک هفته بعد از اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری یعنی در تاریخ نیمه دوم مردادماه به مرحله انتخاب رشته کنکور سراسری می‌رسید. داوطلبانی که برای انتخاب رشته مجاز شده‌اند می‌بایست دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 96 را تهیه کرده و مطالعه نمایند و برای انتخاب رشته اقدامات لازم را انجام دهند. همه ساله طبق معمول، بعد از اعلام نتایج کنکور سراسری، دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری توسط سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می‌شود. داوطلبان می‌بایست برای تمامی گروه‌های آزمایشی ( گروه علوم ریاضی و فیزیک – گروه علوم تجربی – گروه علوم انسانی – گروه هنر و نیز گروه زبان) دفترچه جداگانه تهیه نمایند و از لیست رشته‌های کنکور سراسری با کد رشته‌ محل‌های کنکور سراسری، ظرفیت پذیرش رشته‌ها و … کاملا آگاه شوند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره دانلود سوالات و پاسخنامه کنکور سراسری 96 با مشاوران ایران تحصیل تماس بگیرید.

شماره تماس ایران تحصیل : 9099071974

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل.

کانال اطلاع رسانی سوالات و پاسخنامه کنکور سراسری 96

کانال اطلاع رسانی سوالات و پاسخنامه کنکور سراسری 96

مطالب مرتبط :