کارنامه آزمون تیزهوشان 97-98

کارنامه آزمون تیزهوشان 97-98

کارنامه آزمون تیزهوشان 97-98

کارنامه آزمون تیزهوشان 97-98 برای بسیاری از دانش آموزانی که در قصد شرکت در آزمون مدارس تیزهوشان را دارند حائز اهمیت است عموما هر ساله کارنامه تیزهوشان پنج الی شش هفته بعد از برگزاری آزمون در سامانه ثبت نام آزمون تیزهوشان به نشانی azmoon.medu.ir اعلام می‌شود و داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت کارنامه و نتایج آزمون خود را مشاهده نمایند. اسامی قبول شدگان تیزهوشان 97-98 در این سامانه اعلام می شود اما نحوه ی نمایش قبولی به نحو ی است که در صورت قبولی فقط اسم مرکز قبول شده نمایش داده می شود اما اگر داوطلبی در کارنامه آزمون تیزهوشان 97-98 نمره قبولی را اخذ نکرده باشد نمرات آزمون استعداد تحصیلی و تحلیلی و نمرات کل آزمون داوطلب در کارنامه آزمون تیزهوشان 97-98 داده خواهد شد لازم به ذکر است داوطلبینی که نسبت به نمرات خود در سامانه اعتراضی دارند می توانند در همان سایت اعتراض خود را ثبت کنند و منتظر تجدید نظر بمانند .

شما داوطلبان و والدین گرامی جهت سهولت و راحتی در امر ثبت نام آزمون سمپاد 97-98 می‌توانید با مرکز مشاوره سمپاد ایران تحصیل تماس بگیرید تا از شرایط ثبت نام مدارس تیزهوشان 97-98 – میزان هزینه ثبت نام تیزهوشان 97-98 – دریافت منابع آزمون تیزهوشان – اسامی قبول شدگان تیزهوشان 97-98 – نمونه سوالات تیزهوشان نهم به دهم – برنامه ریزی جهت قبولی در آزمون سمپاد و … آگاه شوید.

شماره تماس : 9099071974 تماس از سراسر کشور تنها از طریق تلفن ثابت

پاسخگویی از ساعت 8 صبح تا 1 شب حتی ایام تعطیل

اسامی قبول شدگان تیزهوشان 97-98

والدین گرامی به یاد بسپارید که تلقی نادرست از قابلیت‌های فرزندتان و احساس شکست، موجب خدشه دار ساختن اعتماد به نفس و خودباوری او می‌شود. جهت پیشگیری از هر گونه فشار ذهنی، عاطفی و جسمی لازم است (صرف نظر از کسب هر نتیجه و قبولی یا عدم قبولی وی) شرایط عاطفی و ذهنی فرزندتان را چه قبل و چه بعد از آزمون تیزهوشان توجه کرده و مدیریت لازم را داشته باشید. به تلاش‌ها و قابلیت‌های فرزندتان احترام بگذارید و از او سپاسگزاری کنید و سعی نمایید تلقی شما از عدم قبولی فرزندتان به نشانه ضعف و ناتوانی او نباشد و نیز قرار گرفتن آن در اسامی قبول شدگان تیزهوشان 97-98 موجب غرور کاذب، احساس برتری جویی و فخر فروشی نشود. فرزندتان را مطمئن کنید که با توکل به خداوند بزرگ و با تلاش و توانمندی‌های زیادی که دارد می‌تواند در سال‌های تحصیلی پیش رو موفقیت‌های بزرگی را کسب نماید و قبولی در کارنامه آزمون تیزهوشان 97-98 صرفا یکی از راه‌های رسیدن به موفقیت است.

نحوه ی ثبت نام و درج  کارنامه آزمون تیزهوشان 97-98

1- گزینش دانش آموزان از طریق آزمون انجام می‌شود.

2- کادر آموزشی مدارس تیزهوشان نیز مورد گزینش قرار می‌گیرند.

3- دانش آموزان در حدود 42 ساعت در هفته در مدارس تیزهوشان حضور دارند.

4- مدارس سمپاد دارای امکانات خوابگاهی و شبانه روزی نمی‌باشند.

5- امکانات آموزشی و پرورشی این نوع از مدارس نسبت به مدارس عادی سطح بالاتری دارد و جزء مدارس خاص محسوب می‌شوند.

به اطلاع داوطلبان گرامی می‌رسانیم که مطابق با روال هر سال احتمال دارد کارنامه آزمون تیزهوشان 97-98 یک ماه بعد از آزمون صادر گردد . برای اطلاع از زمان دقیق دریافت کارنامه آزمون تیزهوشان 97-98 با مرکز مشاوره سمپاد ایران تحصیل تماس بگیرید. داوطلبان می‌بایست به سامانه ثبت نام آزمون استعدادهای درخشان به نشانی Azmoon.medu.ir مراجعه نمایند، اطلاعات دانش آموزی خود را درون فرم ثبت نام وارد کرده و ثبت نام خود را تکمیل نمایند. به شما توصیه می‌کنیم که قبل از ثبت نام حتما دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان 97-98 را بطور کامل و دقیق مطالعه نمایید تا در روند انجام مراحل ثبت نام اشتباهی انجام نگیرد..

به جهت پیشگیری از سردرگمی به شما توصیه می‌کنیم تا انجام مراحل ثبت نام را به ما بسپارید تا بدون نگرانی این پروسه در کوتاهترین زمان به انجام برسد. شماره تماس مرکز مشاوره سمپاد ایران تحصیل 02170707024

 

زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97-98

به اطلاع دانش آموزان گرامی در پایه نهم متوسطه می‌رسانیم که حدود پنج الی شش هفته بعد از برگزاری آزمون (زمان برگزاری آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97-98 : نیمه اول اردیبهشت 97) نتایج آزمون نهم به دهم سمپاد 97-98 در سایت ثبت نام آزمون استعدادهای درخشان منتشر می‌شود که داوطلبان می‌بایست به سایت Azmoon.medu.ir مراجعه و نتایج را مشاهده نمایند.

تاکید می‌کنیم که کارنامه آزمون تیزهوشان 97-98 تنها در سایت Azmoon.medu.irمنتشر می‌شود نه در هیچ سایت دیگری.

کارنامه آزمون تیزهوشان 97-98 را در سایت ثبت نام سمپاد( sampad.medu.ir ) را مشاهده کنند. در کارنامه هر داوطلب، تعداد سوالات صحیح – تعداد سوالات غلط – تعداد سوالات بی پاسخ – جواب قبولی یا عدم قبولی و نام مدرسه‌ای که داوطلب در آن پذیرش شده است قابل مشاهده است. دوطلبان گرامی دقت داشته باشید در صورتی که در آزمون تیزهوشان پذیرش نشده باشید کارنامه عدم قبولی شما حداکثر ظرف مدت یک هفته بعد از اعلام نتایج آزمون تیزهوشان در سایت منتشر می‌شود.

در صورتیکه سوالی در زمینه نحوه دریافت کارنامه آزمون تیزهوشان 97-98 – مشاوره و برنامه ریزی جهت قبولی در آزمون سمپاد – نحوه تست زدن – نحوه مدیریت زمان در آزمون تیزهوشان و … دارید با مرکز مشاوره سمپاد ایران تحصیل تماس بگیری تا از خدمات مختلف مرکز بهره ببرید.
کانال اطلاع رسانی کارنامه آزمون تیزهوشان 97-98

کانال اطلاع رسانی کارنامه آزمون تیزهوشان 97-98

مطالب مرتبط :