سامانه ثبت نام آزمون دبیرستان انرژی اتمی دوره اول و دوم 97-98

ثبت نام آزمون دبیرستان انرژی اتمی دوره اول متوسطه

ثبت نام آزمون دبیرستان انرژی اتمی هفتم و دهم 97-98

جهت ثبت نام آزمون دبیرستان انرژی اتمی 97-98 دوره اول و دوم با شماره های زیر تماس بگیرید :

شماره تماس : 02170707028 و در صورت شلوغی خطوط 02170707024 پاسخگویی 8 صبح الی 1 شب

 

ثبت نام آزمون دبیرستان های انرژی اتمی 97-98 از 12 بهمن ماه سال جاری شروع شده و تا اردیبهشت ماه سال 97 ادامه خواهد داشت لذا دانش آموزان محترم می توانند جهت ثبت نام مدارس انرژی اتمی در پایه های هفتم – دهم – یازدهم و دوازدهم ثبت نام و انتخاب رشته کنند ثبت نام دبیرستان های انرژی اتمی مطابق سنوات گذشته اینترنتی خواهد بود و دانش آموزان می توانند با مراجعه به سایت ثبت نام دبیرستان های انرژی اتمی نسبت به ثبت نام تکمیل امور ثبت نام و یا پیش ثبت نام دبیرستان های انرژی اتمی اقدام نمایند ضمنا به اطلاع کلیه داوطلبان محترم متقاضی ورود به دبیرستان های انرژی اتمی می رسانیم ثبت نام در مقطع دهم فقط با معدل بالای 19 امکان پذیر بوده و صرفا در رشته های ریاضی تجربی و انسانی خواهد بود.

 

ثبت نام آزمون دبیرستان انرژی اتمی دوره اول متوسطه

زمان ثبت نام آزمون دبیرستان انرژی اتمی دوره اول متوسطه 97-98

قابل توجه دانش آموزان متقاضی ثبت نام آزمون دبیرستان انرژی اتمی دوره اول و دوم : زمان ثبت نام آزمون دبیرستان انرژی اتمی دوره اول متوسطه پسرانه از 23 بهمن ماه 96 آغاز شده است و تا فروردین ماه 97 ادامه خواهد داشت. دانش آموزان گرامی لازم است ثبت نام آزمون دبیرستان انرژی اتمی دوره اول متوسطه خود را از طریق سایت دبیرستان انجام داده و اقدام به پیش ثبت نام نمایند. همانطور که مستحضرید ثبت نام آزمون دبیرستان انرژی اتمی دوره اول متوسطه تماما از طریق سامانه ثبت نام آزمون دبیرستان های انرژی اتمی انجام می گیرد.

کلیه داوطلبان پسر برای ثبت نام آزمون دبیرستان انرژی اتمی دوره اول متوسطه می توانند به سایت ثبت نام انرژی اتمی به نشانی aeone.ir وارد شوند، قوانین و مقررات را بطور دقیق مطالع نمایند و سپس در صفحه اول سایت با بارگذاری عکس 3 در 4 خود (حجم عکس می بایست 300 کیلوبایت باشد) و همچنین تکمیل فرم مشخصات ثبت نام آزمون دبیرستان انرژی اتمی دوره اول متوسطه خود را تکمیل نمایند تا ثبت نام آزمون دبیرستان انرژی اتمی دوره اول متوسطه به پایان برسد.

کلیه دختران متقاضی ثبت نام آزمون دبیرستان انرژی اتمی دوره اول متوسطه می توانند به سایت ثبت نام انرژی اتمی به نشانی aehighschool.com مراجعه نمایند و فرم مشخصات مرحله اول پیش ثبت نام آزمون دبیرستان انرژی اتمی دوره اول متوسطه را تکمیل نمایند. در پایان کار نام کاربری و گذرواژه داوطلب به او تحویل داده می شود که در مراحل بعد که به سایت مراجعه می کند می بایست از آنها استفاده نماید.

مدارک مورد نیاز پیش ثبت نام آزمون دبیرستان انرژی اتمی دوره اول متوسطه

1– کارنامه سال های چهارم، پنجم و ششم دبستان (الزامی می باشد)

2 گزارش پیشرفت تحصیلی تربیتی کیفی_توصیفی دبستان (البته اختیاری است)

3 ارائه گواهی موفقیت ها و پیشرفت های علمی، ورزشی و فرهنگی که داوطلب در مسابقات آموزش و پرورش سطح منطقه-شهر و کشور کسب نموده است. (این مورد نیز اختیاری است)

این مدارک پس از انجام پیش ثبت نام آزمون دبیرستان انرژی اتمی دوره اول متوسطه در تاریخی که اعلام خواهد شد می بایست در سایت ثبت نام آزمون دبیرستان انرژی اتمی دوره اول متوسطه بارگزاری شود تا ثبت نام آزمون دبیرستان انرژی اتمی دوره اول متوسطه قطعی گردد.

لازم به ذکر است داوطلبان متقاضی ثبت نام آزمون دبیرستان انرژی اتمی دوره اول متوسطه که کارنامه سه ساله خود را در سایت ثبت نام آزمون دبیرستان انرژی اتمی دوره اول متوسطه بارگزاری نکنند، درخواستشان مورد بررسی قرار نمی گیرد.

نکته : پذیرش دانش آموزان پایه هفتم بدون آزمون می باشد.

شرایط ثبت نام آزمون دبیرستان انرژی اتمی پایه دهم 97-98

قابل توجه متقاضیان عزیز، شرایط ثبت نام آزمون دبیرستان انرژی اتمی 97-98 بدین صورت است که تنها دانش آموزان پسر پایه نهم دبیرستان دوره اول که معدل سالانه آن ها حداقل 19 است می توانند ثبت نام آزمون ورودی دبیرستان انرژی اتمی را انجام دهد . پس از قبولی در مرحله اول آزمون، دانش آموزان می بایست در مرحله دوم آزمون که سوالات آن برای رشته های علوم تجربی و ریاضی فیزیک تشریحی و برای رشته انسانی به صورت علمی است شرکت کنند. سوالات مرحله دوم آزمون تشریحی برای دانش آموزان علوم تجربی و ریاضی فیزیک از دروس مرحله اول می باشد، و کسانی که در هر دو مرحله آزمون پذیرفته شوند می توانند در مدرسه انرژی اتمی ثبت نام نمایند.

شرایط  ثبت نام آزمون دبیرستان انرژی اتمی پایه یازدهم و دوازدهم 97-98

تمامی داوطلبان پسر با معدل بالای 19 که خواهان ثبت نام در پایه های یازدهم و دوازدهم دبیرستان انرژی اتمی می باشند، مجاز به پیش ثبت نام از طریق سایت ثبت نام مدرسه انرژی اتمی به نشانی aehighschool.com، هستند.

زمان ثبت نام آزمون ورودی دبیرستان انرژی اتمی دوره دوم متوسطه 97-98

به اطلاع دانش آموزان پسر می رسانیم که زمان ثبت نام آزمون ورودی دبیرستان انرژی اتمی 97-98 از روز دوشنبه مورخ 23 بهمن آغاز شده و تا اردیبهشت ماه سال آینده ادامه خواهد داشت. این آزمون برای پذیرش دانش آموزان در سال تحصیلی 97-98 در پایه های دهم و یازدهم رشته های علوم تجربی، ریاضی فیزیک و علوم انسانی و در پایه دوازدهم رشته های علوم تجربی و ریاضی فیزیک توسط دبیرستان انرژی اتمی پسرانه برگزار خواهد شد. طبق روال معمول ثبت نام آزمون ورودی دبیرستان انرژی اتمی اینترنتی خواهد بود و تمامی داوطلبان پسر می توانند با ورود به وب سایت ثبت نام انرژی اتمی به نشانی aehighschool.com فرم پیش ثبت نام را تکمیل کرده و برای آزمون ورودی نام نویسی کنند. در انتها این نوید را به شما دانش آموزان عزیز می دهیم که تیم مشاوران زبده و با تجربه مرکز مشاوره ایران تحصیل، آماده هستند تا با ارائه خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی ، در تمامی امور مربوط به ثبت نام آزمون ورودی دبیرستان انرژی اتمی 97-98 در پایه های دهم، یازدهم و دوازدهم و نیز ثبت نام آزمون دبیرستان انرژی اتمی دوره اول متوسطه شما را یاری رسانند.

زمان برگزاری آزمون ورودی دبیرستان انرژی اتمی دوره دوم متوسطه 97-98

داوطلبان عزیز در ادامه زمان برگزاری آزمون ورودی دبیرستان انرژی اتمی آورده شده است، لطفا با دقت تاریخ برگزاری و زمان شروع آزمون مربوط به پایه خود را به خاطر بسپارید.

1- آزمون ورودی پایه یازدهم و دوازدهم در روز جمعه مورخ 21/02/97 راس ساعت 8:30 صبح برگزار می شود.
2- آزمون ورودی پایه دهم رشته علوم انسانی در روز پنجشنبه مورخ 03/03/97 برگزار خواهد شد.
3- آزمون ورودی پایه دهم رشته های علوم تجربی و ریاضی فیزیک در روز جمعه مورخ 04/03/97 برگزار می گردد.

داوطلبان برای مطلع شدن از آخرین اخبار در رابطه با آزمون دبیرستان انرژی اتمی می توانند عضو کانال تلگرام ایران تحصیل شوند.

منابع آزمون پایه دهم دبیرستان انرژی اتمی 97-98

منابع سوالات آزمون پایه دهم دبیرستان پسرانه انرژی اتمی برای سه رشته علوم تجربی، ریاضی فیزیک و علوم انسانی به صورت زیر می باشد :

رشته علوم تجربی : دروس شیمی، فیزیک، زیست شناسی، ریاضی مرتبط با دوره اول متوسطه
رشته ریاضی فیزیک : دروس فیزیک و ریاضی مرتبط با دوره اول متوسطه
رشته علوم انسانی : دروس عربی، ادبیات، قرآن، تاریخ و مطالعات اجتماعی مرتبط با دوره اول متوسطه
کتاب های غم نامه رستم و سهراب و رزم نامه رستم و اسفندیار (نشر قطره) _ سوره فتح به همراه ترجمه _ گلستان و بوستان سعدی (تصحیح غلام حسین یوسفی) و ریاضی پایه نهم

منابع آزمون پایه یازدهم ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی 97-98

داوطلبان ثبت نام آزمون ورودی دبیرستان انرژی اتمی توجه داشته باشند که منابع آزمون ورودی پایه یازدهم در رشته های علوم تجربی و ریاضی فیزیک از دروس پایه دهم است و منابع آزمون برای رشته علوم انسانی از تمامی دروس پایه دهم می باشد.

منابع آزمون پایه دوازدهم ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی 97-98

قابل توجه داوطلبان ثبت نام آزمون ورودی دبیرستان انرژی اتمی : منابع آزمون ورودی پایه دوازدهم دبیرستان انرژی اتمی در رشته های علوم تجربی و ریاضی فیزیک از تمامی دروس پایه یازدهم و از کل کتاب های درسی می باشد.

کانال اطلاع رسانی ثبت نام آزمون دبیرستان انرژی اتمی

کانال اطلاع رسانی ثبت نام آزمون دبیرستان انرژی اتمی

مطالب مرتبط :