معافیت پزشکی چشم – آخرین آیین نامه معافیت پزشکی چشم

معافیت پزشکی چشم

معافیت پزشکی چشم یکی از انواع معافیت پزشکی می باشد و طبق آیین نامه معافیت های پزشکی از سوی سازمان نظام وظیفه عمومی ناجا موارد آن معرفی و رسیدگی می گردد. یعنی برای اخذ معافیت پزشکی چشم باید آیین نامه خوانده شود و طبق دستورات آن افراد و مشمولینی که جزء این آیین نامه هستند می توانند از انجام خدمت سربازی معاف شوند.

 

جهت معافیت نظام وظیفه پزشکی چشم و  اطلاع از چگونگی استفاده از این طرح و تکمیل مدارک خود با شماره زیر تماس بگیرید:

تماس فقط با شماره 02170707024 و یا 02170707028 پاسخگویی ۸ صبح الی ۱ شب حتی ایام تعطیل

 

معافیت پزشکی انواع مختلفی دارد ولی یکی از شایع ترین نوع گرفتن معافیت،‌ معافیت پزشکی چشم می باشد . افرادی که دارای نارسایی چشمی ،‌ضعیفی بیش از حد و… هستند طبق آیین نامه معرفی شده می توانند کارت معافیت خود را دریافت نمایند.

شماره چشم برای معافیت پزشکی چشم مهم ترین و اصلی ترین شرط می باشد.یعنی اگر شماره چشم فردی بیش از حد آیین نامه ضعیف باشد می تواند از انجام خدمت معاف گردد. برای اطلاع از آخرین تغییرات آیین نامه برای اخذ معافیت پزشکی چشم می توانید با مشاوران ایران تحصیل تماس بگیرید و اطلاعات دقیقی کسب کنید.

تعداد زیادی از مشمولین و یا سربازان هستند که دوست دارند از شرایط معافیت سربازی استفاده کنند و هر کدام راه هایی را انتخاب می کنند و در آن گاهی به بن بست می خورند. دانستن این که کدام نوع معافیت به شما تعلق می گیرد امر بسیار مهم و حائز اهمیتی می باشد.بسیاری افراد هستند بعضا شرایط استفاده از معافیت پزشکی چشم را دارند اما به دلیل عدم آگاهی نمی توانند از آن استفاده کنند . اینجاست که تیم مشاوران تخصصی ایران تحصیل می توانند شما را به گرفتن معافیت پزشکی چشم هدایت و راهنمایی کنند و این مسیر سخت گرفتن معافیت پزشکی را برایتان آسان کنند.

 

برای گرفتن معافیت پزشکی چشم چه باید کرد؟

معافیت پزشکی چشم همانند دیگر معافیت ها بایستی پس از اینکه نیت برای گرفتن این کار کردید مدارکی را تهیه کنید تا با آن بتوان اثبات کرد که شما نارسایی چشمی دارید و یا چشم شما بیش از حد ضعیف است. بعد از آنکه مدارک خود را آماده سازی کردید باید به دفاتر پلیس + 10 مراجعه کرده و ثبت درخواست کنید و نامه ای برای اثبات این مشکل خود دریافت می کنید که با آن باید به پزشک متخصص مراجعه نمایید.

در این مرحله نیز همانند دیگر معافیت های سربازی از سوی سازمان نظام وظیفه عمومی ناجا دعوتنامه ای دریافت می کنید تا در بیمارستان حضور پیدا کنید. 
پس از آن باید در کمیسیون پزشکی شرکت کنید که بخش مهمی می باشد و برای موفق واقع شدن در این مرحله می توانید با مشاوران ایران تحصیل تماس حاصل کرده تا سوالات احتمالی و مشاوره تخصصی به شما بدهند تا بدون نگرانی بتوانید در این بخش نیز ظاهر بشوید و با موفقیت از این مرحله عبور نمایید.
برخی اصطلاحات معافیت پزشکی چشم را بدانید
دور بینی چشم را هیپرمتروی می گویند.
نزدیک بینی را میوپی می گویند.
معاینه چشم با قطره را سیکلوپلژی می گویند.
برای کسب اطلاعات کامل از متن آیین نامه و شماره چشم هایی که می توانند معاف شوند و از معافیت پزشکی بهره مند گردند با شماره های ایران تحصیل تماس بگیرید. مشاوران ما از ساعت 8 صبح تا 1 شب پاسخگوی شما عزیزان هستند و می توانند برای گرفتن معافیت پزشکی ،‌ شما را یاری رسانند.

 

چشم آستیگمات می تواند معافیت پزشکی چشم دریافت کند؟

عده زیادی افراد هستند که دارای چشم آستیگمات هستند و این سوال را از خودشان می پرسند که آیا حال که چشمشان آستیگمات است می توانند معافیت شوند یا خیر؟ در جواب باید گفت که چشم آستیگمات به صورت تکی نمی تواند معافیت پزشکی را دریافت کند بلکه به حالت ترکیبی این امر امکان پذیر خواهد بود. برای اطلاع از جزئیات مفاد این بخش از آیین نامه باید با مشاوران ما تماس بگیرید.

در مجموع باید گفت که مهم ترین سوالاتی که می توان برای این موضوع از خود پرسید این است که معافیت پزشکی به چه افرادی تعلق می گیرد؟

 

نمره چشم برای معافیت پزشکی چشم چقدر خواهد بود؟

معافیت پزشکی چشم برای افراد دیپلم و یا بالای دیپلم یکی است یا متفاوت می باشد؟

نمره چشم برای گرفتن معافیت پزشکی چشم به صورت تکی محاسبه می شود و یا به صورت ترکیبی؟

 

جهت اخذ معافیت پزشکی چشم و  اطلاع از چگونگی استفاده از این طرح و تکمیل مدارک خود با شماره زیر تماس بگیرید

تماس فقط با شماره 02170707024 و یا 02170707028 پاسخگویی ۸ صبح الی ۱ شب حتی ایام تعطیل

 

کانال اطلاع رسانی معافیت پزشکی چشم

کانال اطلاع رسانی معافیت پزشکی چشم

 

مطالب مرتبط :

مدارک لازم برای اخذ معافیت های کفالت

مشاوره تخصصی نظام وظیفه

معافیت فرزندان ایثارگر

امریه سربازی

معافیت پزشکی سربازی

معافیت کفالت مادر مطلقه

معافیت پزشکی چشم