تکمیل ظرفیت ارشد آزاد

 
تکمیل ظرفیت ارشد آزاد 97

تکمیل ظرفیت ارشد آزاد 97

شرایط تکمیل ظرفیت ارشد آزاد 

تکمیل ظرفیت ارشد آزاد   فرصتی دوباره برای داوطلبین کارشناسی ارشدمی باشد. سه دسته از داوطلبان علاقه‌مند به شرکت در تکمیل ظرفیت ارشد آزاد  هستند و از سایت دانشگاه آزاد اقدام به دانلود دفترچه تکمیل ظرفیت ارشد آزاد  می‌کنند. در سایت ایران تحصیل برای شما مطالب متنوعی در مورد دانشگاه آزاد و لیست رشته های ارشد دانشگاه آزاد ارائه داده‌ایم. در این مقاله قصد داریم در مورد تکمیل ظرفیت ارشد آزاد  و دانلود دفترچه تکمیل ظرفیت ارشد برای شما مطالبی را فراهم نماییم. هر سؤال و هر مشکلی را می‌توانید با مشاورین سایت ایران تحصیل در میان بگذارید. فرقی نمی‌کند در چه ساعتی از شبانه‌روز شما دچار مشکل شده‌اید و یا اینکه سوالاتی برایتان مطرح شده است. در هر ساعت از شبانه‌روز که مایل باشید، مشاورین ما آماده خدمت رسانی به شما داوطلبین محترم می‌باشند.

برای کسب اطلاع بیشتر ازتکمیل ظرفیت ارشد آزاد و ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد در تمامی رشته ها با مشاوران ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.  

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با شماره تماس: 9099071612 و در صورت شلوغی خطوط 02170707024 

پاسخگویی : 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

همانطور که خدمتتان عرض نمودیم داوطلبینی در تکمیل ظرفیت ارشد آزاد  شرکت می‌کنند و اقدام به دانلود دفترچه تکمیل ظرفیت ارشد آزاد 97 می‌نمایند، را می‌توان به سه دسته تقسیم نمود. دسته اول : داوطلبینی هستند که نتوانسته‌اند به دانشگاه ورود یابند و رتبه لازم برای رشته موردنظر خود را کسب نکرده‌اند. دسته دوم : داوطلبینی هستند که در دانشگاه پذیرفته شده‌اند اما به هر دلیلی از رشته خود احساس خرسندی و رضایت خاطری ندارند و به همین دلیل در تکمیل ظرفیت ارشد شرکت می‌کنند. دسته سوم :داوطلبینی هستند که در زمان انتخاب رشته اقدامی برای انتخاب رشته نکرده‌اند و حالا می‌خواهند در تکمیل ظرفیت ارشد آزاد شرکت نمایند. شما جزو کدام یک از این دسته‌ها هستید؟ فرقی نمی‌کند جزو کدام دسته باشد . پس حتماً اقدام به دانلود دفترچه تکمیل ظرفیت ارشد آزاد کنید. این مرحله حساس است و نمی‌توان نسبت به آن بی‌تفاوت بود و یا اینکه سرسری اقدام به انتخاب رشته نمود زیرا اگر این فرصت طلایی را از دست دهید، یک سال از برنامه خود عقب افتاده‌اید. بهتر است برای آگاهی از شرایط و فوت‌وفن هایی که بتوانید از سایر رقبا پیشی بگیرید و رشته محبوب را انتخاب نمایید، بهتر است با مشاورین ما در تماس باشید تا به‌صورت کامل شما را راهنمایی نمایند و به شما کمک کنند تا انتخاب رشته بهتری را داشته باشید.,

زمان تکمیل ظرفیت ارشد آزاد

تکمیل ظرفیت ارشد آزاد در دو نوبت انجام می‌شود. اگر بخواهیم در مورد زمان تکمیل ظرفیت ارشد آزاد 97 امسال برایتان بگوییم می‌توانیم بگویم مهرماه امسال انجام می‌شود ولی اینکه دقیقا چه روزی ؟ بهتر است با مشاورین ما در تماس باشید تا شما را در این زمینه و راهنمایی نمایند. همانند زمان ثبت‌نام و اعلام نتایج شما باید اطلاعات داوطلبی خود را در زمان تکمیل ظرفیت ارشد آزاد به همراه داشته باشید. اما برخی از داوطلبین ممکن است این اطلاعات را به هر دلیلی نداشته باشند و یا دسترسی به اطلاعات خود نداشته باشند. می‌توانید با مشاورین ایران تحصیل تماش حاصل نمایید تا به شما کمک کنند بتوانید انتخاب رشته خود را پس از دانلود دفترچه تکمیل ظرفیت ارشد آزاد انجام دهید.

انتخاب رشته تکمیل ظرفیت ارشد 

هنگام انتخاب رشته تکمیل ظرفیت می‌توانید 100 رشته محل را انتخاب نمایید. همانند انتخاب رشته اصلی می‌توانید بر اساس اولویت خود، هر کدام از رشته‌هایی که اعلام شده‌اند را انتخاب نمایید. دقت داشته باشید انتخاب رشته در هنگام تکمیل ظرفیت ارشد آزاد با زمان اصلی تفاوت‌هایی دارد. این تفاوت‌ها ضوابط دیگری را دارند و قانون‌های دیگری برای آن تعریف شده است. چنانچه از این شرایط بی‌اطلاع باشید و از این قوانین تبعیت نکنید ممکن است دچار اشتباه شوید و از هدف و علاقه خود دور شوید. اگر می‌خواهید در این مورد که تکمیل ظرفیت ارشد آزاد چه قوانینی دارد و اینکه باید به چه نکاتی توجه نمود؟ بهتر است با مشاورین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید تا به شما تمام این قوانین را به شما آموزش دهند و به شما کمک کنند که در این راه دچار اشتباه و خطا نشوید. مشاورین ما همه‌روزه و در هر ساعت حتی ایام تعطیل در خدمت شما می‌باشند تا به شما کمک کنند که بهترین انتخاب را از بین دانلود دفترچه تکمیل ظرفیت ارشد آزاد  داشته باشید.

رشته‌های تکمیل ظرفیت ارشد آزاد

هر ساله رشته‌های جدید و ظرفیت‌های متفاوتی برای تکمیل ظرفیت اعلام می‌شود. برخی رشته‌ها ممکن است در طی سال پذیرشی بیشتری داشته باشند و یا در نیم سال دیگر اقدام به پذیرش بیشتری کنند. نمی‌توان همیشه یک لیست را در این مورد برای همه سال‌ها در اختیار داوطلبین قرار داد. اما معمولا هر ساله تعدای رشته به‌صورت ثابت در این لیست جای می‌گیرند. مشاورین ما با آگاهی از این تعدا لیست ها می‌توانند به شما در مورد رشته‌های ثابت برای شما اطلاعات کافی و لازم را در مورد تکمیل ظرفیت ارشد آزاد خدمت شما ارائه دهند.

 

برای کسب اطلاع بیشتر از تکمیل ظرفیت ارشد آزاد در تمامی رشته ها با مشاوران ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.  

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با شماره تماس: 9099071612 و در صورت شلوغی خطوط 02170707024 

پاسخگویی : 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

کانال اطلاع رسانی تکمیل ظرفیت ارشد آزاد

کانال اطلاع رسانی تکمیل ظرفیت ارشد آزاد

مطالب مرتبط : 

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد

ثبت نام استعداد درخشان ارشد دانشگاه آزاد

لیست رشته های کارشناسی ارشد بدون آزمون

پذیرش بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد