تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 97

تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 97

تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 97

تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 97 چه زمانی اعلام می‌شود؟ چرا دانشگاه‌ها اعلام تکمیل ظرفیت می‌کنند؟ برای تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد چه اقداماتی لازم است؟ رشته های تکمیل ظرفیت ارشد 97 کدام است؟ با سایت ایران تحصیل همراه باشید تا پاسخ تمامی این سؤالات را دریافت نمایید. اگر قصد اطلاعات جامع در این زمینه دارید بهتر است با مشاورین ما تماس حاصل نمایید تا اطلاعات جامعی در مورد تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 97 و رشته های تکمیل ظرفیت ارشد 97 خدمت شما ارائه دهند. مشاورین ما در هر ساعت از شبانه‌روز و همه‌روزه حتی روزهای تعطیل آماده خدمت‌رسانی به شما داوطلبین عزیز می‌باشند. و شما را برای انتخاب رشته درست و اصولی راهنمایی خواهند کرد.

برای کسب اطلاع بیشتر از تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 97 در تمامی رشته ها با مشاوران ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.  

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با شماره تماس: 02170707028 و در صورت شلوغی خطوط 02170707024 

پاسخگویی : 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

زمان ثبت‌نام تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 97

مهرماه هرسال دانشگاه‌های مختلف ظرفیت‌ها و پذیرش‌های خود را برای انتخاب رشته تکمیل ظرفیت اعلام می‌نمایند. امسال نیز تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 97 در مهر ماه برگزار خواهد شد. اما زمان دقیق آن را هنوز مشخص نکرده‌اند. اگر می‌خواهید از زمان انتخاب رشته تکمیل ظرفیت در سال‌های قبل مطلع شوید، بهتر است با مشاورین ما در تماس باشید تا به شما زمان دقیق آن را خدمت شما عرض نمایند و از این طریق،زمان دقیق رشته های تکمیل ظرفیت ارشد 97 را بتوانید تخمین بزنید. سؤالات زیادی در ذهن داوطلبانی که قصد ثبت‌نام در تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 97 دارند مطرح می‌شود. اگر می‌خواهید پاسخی برای سؤالات خود پیدا کنید بهتر است با مشاورین ما در تماس باشید و تمامی سؤالات خود را در هرزمانی که مایل به تماس باشید بپرسید.

چرا دانشگاه‌ها اعلام تکمیل ظرفیت می‌کنند؟

شاید سوالی که در ذهن شما با اعلامتکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 97 ایجاد شده باشد این است که چرا دانشگاه‌های مختلف با وجود انتخاب رشته و اعلام ظرفیت در زمان اعلام نتایج باز هم در زمان تکمیل ظرفیت اقدام به جذب دانشجو در رشته‌های مختلف می‌نمایند؟ شاید بتوان گفت در هر دوره‌ای مانند تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 97 تکمیل ظرفیت هم به نفع دانشگاه‌هایی است که اعلام کد رشته  محل برای تکمیل ظرفیت می‌نمایند و هم به نفع داوطلبینی است که قصد ورود به دانشگاه را دارند. هر دانشگاهی بنا به نیاز و امکانات خود تعدادی دانشجو را در هر رشته پذیرش می‌کند. مثلاً ممکن است امسال در رشته مهندسی نرم‌افزار گرایش هوش مصنوعی تعداد 40 نفر پذیرش داشته باشد. در بین 40 نفری که اقدام به انتخاب رشته کارشناسی ارشد کرده‌اند ممکن است تعداد 34 نفر ثبت‌نام نمایند و بنا بر هر دلیلی باقی افراد از ثبت‌نام خود صرف‌نظر نمایند. درواقع در این رشته از دانشگاه 6 صندلی خالی وجود دارد. بنابراین دانشگاه مورد پذیرش تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 97 را اعلام می‌نماید و این تعداد را پذیرش می‌کند. این پذیرش به سود داوطلبانی تمام می‌شود که در انتخاب رشته موفق نشده‌اند و یا اینکه رتبه لازم را کسب نکرده‌اند. بنابراین بنا به علاقه خود در رشته های تکمیل ظرفیت ارشد 97 انتخاب رشته می‌نمایند.

کانال اطلاع رسانی تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 97

کانال اطلاع رسانی تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 97

برای انتخاب رشته نمکیل ظرفیت چه اقداماتی لازم است؟

داشتن یک مشاور خوب در تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 97 لازم و ضروری است. یک مشاور خوب می‌تواند به شما کمک کند تا در صندلی خالی دانشگاه معتبر و رشته موردعلاقه خود و یا رشته‌های پرمتقاضی پذیرفته شوید. یک مشاور خوب زمانی که در کنار شما باشد با راهنمایی‌های درست و اطلاعاتی که در اختیار شما قرار می‌دهد به شما کمک می‌کند تا انتخاب بهتری داشته باشید. مشاورین و متخصصین ما ضمن آگاهی از شرایط و ضوابط انتخاب رشته و همچنین آگاهی کامل نسبت لیست رشته های بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد و  تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 97 می‌توانند به شما در جهت گام برداشتن در راستای اهدافتان و موفقیت در انتخاب خود کمک نمایند. مشاورین ما همه‌روزه و در هر ساعت از شبانه‌روز آماده خدمت‌رسانی به شما داوطلبین محترم می‌باشند. کافی است که با تلفن‌های مندرج در سایت تماس حاصل نمایید.

قوانین تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 97

قوانین ثابتی ما برای انتخاب رشته در تمامی رشته‌ها داریم و این قوانین و ضوابط برای هر رشته کاربرد دارد. مانند اینکه چنانچه شما در رشته جدید پذیرفته شوید، رشته قبولی قبلی شما لغو خواهد شد. متأسفانه برخی از داوطلبین از این موضوع اطلاع لازم و کافی را ندارند و همین امر موجب می‌شود که در هنگام پذیرفته شدن در رشته جدید دچار مشکل شوند. این قانون یکی از قوانینی است که در تکمیل ظرفیت ارشد آزاد وجود دارد. برخی از رشته‌ها ممکن است شرایط جدیدی برای رشته‌های اعلام‌شده خود داشته باشند. اگر می‌خواهید از قوانین کاملا اطلاع یابید، با مشاورین ما در تماس باشید تا این اطلاعات را به‌صورت کامل و جامع در اختیار شما قرار دهند. متخصصین ما همه‌روزه و در هر ساعت آماده پاسخگویی به سؤالات شما و تلاش در جهت رفع مشکلاتتان دارند. فقط کافی است برای اطلاع بیشتر در مورد تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 97 و همچنین رشته های تکمیل ظرفیت ارشد 97 با مشاورین ما تماس حاصل نمایید.

برای کسب اطلاع بیشتر از تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 97 در تمامی رشته ها با مشاوران ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.  

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با شماره تماس: 02170707028 و در صورت شلوغی خطوط 02170707024 

پاسخگویی : 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

ثبت نام بدون کنکور مهر و بهمن دانشگاه آزاد

دانشگاه های آزاد دارای رشته پزشکی

زمان تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 97- 98