انتخاب رشته کنکور دانشگاه سراسری 97 – انتخاب رشته صحیح

انتخاب رشته کنکور دانشگاه سراسری 97 و آزاد چند سالی است که با یکدیگر ادغام شده یا بهتر است بگوییم کنکور دانشگاه های آزاد و سراسری چند سالی است که با هم ادغام شده اند و این موضوع شانس دیگری به داوطلبان کنکور سراسری میدهد تا بتوانند دوباره برای رشته مورد علاقه خود شانس خود را امتحان کنند.

انتخاب رشته کنکور دانشگاه سراسری 97 با توجه به این که دانشگاه آزاد در اکثر رشته های خود در بیشتر واحدها اقدام به جذب بدون کنکور دانشجو می کند هنوز هم جذابیت زیادی برای داوطبان دارد.بیشتر جذابیت آن نیز برای آن دسته از داوطلبان رشته های تجربی است کهرشته های مورد علاقه شان جزو رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد نیست.

انتخاب رشته کنکور دانشگاه سراسری 97 به طور جدا از دانشگاه های آزاد انجام می شود و به داوطلبان توصیه می شود که حتما با در نظر گرفتن جوانب و رتبه های قبولی سال های گذشته اقدام به انتخاب رشته کنند و بهتر است که قبل از آن با یک مشاور خوب مشورت کنند برای این منظور داوطلبان میتوانند با مشاوران انتخاب رشته مرکز ایران مشورت کنند.

انتخاب رشته کنکور دانشگاه سراسری 97

انتخاب رشته کنکور دانشگاه سراسری 97

 

جهت مشاوره و راهنمایی انتخاب رشته دانشگاه سراسری 97 با توجه به رتبه های قبولی گذشته – استعداد یابی داوطلبان – معرفی رشته های تحصیلی و بازار کار رشته ها –شرایط اخذ مهمان دانشگاه سراسری – آزاد و اطلاع از پذیرش بدون کنکور رشته های پیراپزشکی در دانشگاه ها با مشاوران برتر مرکز مشاوره دانشگاه آزاد ایران تحصیلتماس بگیرید.

تماس از طریق تلفن ثابت از سراسر کشور با شماره تلفن : 02170707028و در صورت 02170707024 پاسخگویی 8 صبح الی 1 شب.

نحوه صحیح انتخاب رشته کنکور دانشگاه سراسری 97

طبق سنوات گذشته هر داوطلب در انتخاب رشته کنکور دانشگاه سراسری 97 حق انتخاب 20 رشته را دارد تا در فرم انتخاب رشته اش وارد کند با توجه به این نکته به حساسیت این انتخاب ها پی می بریم.پس با توجه به حساسیت انتخاب رشته کنکور دانشگاه سراسری 97 باید به این نکته مهم توجه کنیم که حتما رشته هایی را انتخاب کنیم که هم هدف ما باشد و هم این که با رتبه و تراز ما سنخیت داشته باشد.

انتخاب رشته کنکور دانشگاه سراسری 97 را هوشمندانه مدیریت کنید:

ابتدا رشته هایی که هدفتان است را انتخاب کنید مثلا هوشبری دانشگاه پزشکی تهران یا دندانپزشکی دانشگاه بروجرد یا مهندسی عمران مشهد اما به این نکته دقت کنید که صرفا رشته هایی را انتخاب کنید که برای تحصیل در آن رشته رفت و آمدتان مشکلی نداشته باشد مثلا اگر دانشگاهی در خارج از شهر محل زندگی شماست و خوابگاه هم ندارد زیاد انتخاب عاقلانه ای به نظر نمی آید پس رشته محل هایی را انتخاب کنید که هم از لحاظ رفت و آمد مشکلی نداشته باشید و هم رشته مورد علاقه تان باشد سپس با توجه به تراز قبولی خود رشته های انتخابیتان را به سه دسته : خوش بینانه – بد بینانه و منطقی تقسیم کنید.

داوطلبانی که با تراز قبولی آشنایی ندارند میتوانند مقاله تراز قبولی دانشگاه سراسری 97 را مطالعه کنند.

برای انتخاب رشته کنکور دانشگاه سراسری 97 از رتبه قبولیتان نیز میتوانید استفاده کنید اما استفاده از تراز انتخاب شما را هوشمندانه تر میکند و به واقعیت نزدیکتر است.

انتخاب رشته کنکور دانشگاه سراسری 97 در مرکز مشاوره تخصصی ایران تحصیل زیر نظر برترین اساتید و دانشجویان رتبه های تک رقمی بصورت مشاوره تلفنی انتخاب رشته و همچنین مشاوره حضوری انتخاب رشته و مشاوره رایگان کنکور  انجام می شود که به شما توصیه می کنیم برای موفقیت در این انتخاب مهم حتما با یک مشاور متخصص مشورت کنید.

برای انجام انتخاب رشته دانشگاه سراسری 97 با توجه به رتبه های قبولی گذشته – استعداد یابی داوطلبان – معرفی رشته های تحصیلی و بازار کار رشته ها – آگاهی از اعتبار مدرک دانشگاه سراسری و اطلاع از پذیرش بدون کنکور رشته های پیراپزشکی در دانشگاه ها با مشاوران برتر مرکز مشاوره دانشگاه سراسری ایران تحصیل تماس بگیرید.

تماس از طریق تلفن ثابت از سراسر کشور با شماره تلفن : 02170707028و در صورت شلوغی خطوط 02170707024 پاسخگویی 8 صبح الی 1 شب.

 

تصورات اشتباه در انتخاب رشته کنکور دانشگاه سراسری 97

با توجه به تجربه مشاوران و اساتید پی بردیم که دلیل ناتوانی برخی داوطلبان در انتخاب رشته مورد علاقه شان تصورات غلطی است که درباره این موضوع دارند و تصمیم گرفتیم با مشاوره ای دقیق و هوشمندانه این تصورات غلط را از بین ببریم و شما را دقیقا به رشته ای که هدفتان است برسانیم پس توصیه می کنیم برای انتخاب رشته کنکور دانشگاه سراسری 97 حتما بصورت حضوری یا تلفنی از مشاوران مرکز ایران تحصیل کمک بگیرید.

یکی از تصورات اشتباهی که ممکن است شما را از هدفتان دور سازد این است که بعضی داوطلبان گمان میکنند شانس قبولی در انتخاب رشته کنکور دانشگاه سراسری 97 با انتخاب اول است و اگر داوطلبی در انتخاب اول موفق نشود در بقیه انتخاب ها نیز مردود است باید بگوییم خیر درست است شانس قبولی شما بیشتر با انتخاب اولتان است اما اگر در انتخاب اولتان موفق به قبولی نشدید میتوانید از انتخاب های دوم تا بیستم تان استفاده کنید.

برای انتخابی صحیح و عاقلانه توصیه می کنیم حتما مقالات زیر را مطالعه کنید :

انتخاب رشته کنکور دانشگاه سراسری 97

نحوه انتخاب رشته صحیح کنکور 97

مشاوره انتخاب رشته صحیح کنکور 97

برای انجام انتخاب رشته دانشگاه سراسری 97 با توجه به رتبه های قبولی گذشته – استعداد یابی داوطلبان – معرفی رشته های تحصیلی و بازار کار رشته ها – آگاهی از اعتبار مدرک دانشگاه سراسری – آزاد و اطلاع از پذیرش بدون کنکور رشته های پیراپزشکی در دانشگاه ها با مشاوران برتر مرکز مشاوره دانشگاه سراسری ایران تحصیل تماس بگیرید.

تماس از طریق تلفن ثابت از سراسر کشور با شماره تلفن : 02170707028و در صورت شلوغی 02170707024 پاسخگویی 8 صبح الی 1 شب.

برای مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری 97

انتخاب رشته کنکور دانشگاه سراسری 97

ثبت نام انتخاب رشته کنکور دانشگاه سراسری 97

اطلاع از زمان و نحوه انتخاب رشته کنکور دانشگاه سراسری 97

جزئیات انتخاب رشته کنکور دانشگاه سراسری 97

اطلاع از رتبه قبولی رشته ها

اطلاع از تراز قبولی رشته ها – سنجش

نحوه صحیح انتخاب رشته کنکور دانشگاه سراسری 97

ثبت نام بدون کنکور رشته های دانشگاه آزاد و لیست رشته ها

ثبت نام بدون کنکور رشته های دانشگاه علمی کاربردی و لیست رشته ها

ثبت نام بدون کنکور رشته های دانشگاه پیام نور و لیست رشته ها

منابع کنکور سراسری 97

تکنیک های تست زنی کنکور 97

azmoon.medu.ir

لیست رشته های کاردانی علمی کاربردی

شهریه کاردانی دانشگاه علمی کاربردی ۹۷

کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی

مامایی بدون کنکور ۹۷ – ثبت نام و شرایط

دفترچه دانشگاه علمی کاربردی

azmoon.org

ثبت نام کنکور سراسری 97

ثبت نام مدارس تیزهوشان

منابع مطالعه کنکور 97

و هر سوالی که در مورد انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد 97 دارید با مرکز ایران تحصیل تماس بگیرید.