جدیدترین جزییات خدمت نظام وظیفه – مدت زمان خدمت سربازی در سال 98

مدت زمان خدمت سربازی در سال 98

مدت زمان خدمت سربازی در سال 98 به عوامل متعددی وابسته خواهد بود و از جمله این موارد مدرک تحصیلی مشمولان – مجرد یا متاهل بودن ایشان – فعالیت یا عدم فعالیت مشمولان در بسیج – انجام پروژه های محوله از جانب ارگان های دولتی و … خواهد بود که مشمولان نظام وظیفه از بسیاری از قوانین و مقررات نظام وظیفه آگاهی کافی را ندارند لذا اگر امتیازی در این مورد داشته باشند که بتواند موجب کاهش مدت زمان خدمت سربازی وی گردد بی بهره خواهند بود شایان ذکر است داوطلبان گرامی می توانند جهت اطلاع از این قوانین و مدت زمان خدمت سربازی در سال 98 به صورت دقیق شوند با شماره های مندرج در جدول زیر تماس بگیرند پاسخگویی به مشمولان از 8 صبح الی 1 شب.

مدت زمان خدمت سربازی در سال 98 دستخوش تغییراتی قرار گرفته ، خدمت نظام وظیفه تمامی مشمولانی که از آغاز سال نود و یک جهت انجام خدمت نظام وظیفه اقدام نموده اند بیست و یک ماه بوده است اما برای همه سربازان به این صورت نبوده و با توجه به یگان های خدمتی ایشان متفاوت خواهد بود همچنین مدت زمان معلوم دوره خدمت برای آن دسته از مشمولانی که تحت عنوان امریه در مراکز و ادارات دولتی امریه پذیر مشغول به خدمت مشغول می باشند، 24 ماه و زمان خدمت سربازانی که مشغول خدمت در مناطق عملیاتی هستند،18 ماه است.

 

جهت مشاوره مدت زمان خدمت سربازی در سال 98 – مشاوره اخذ انواع معافیت در زمینه تحصیلی – کفالت و … مشاوره اخذ امریه سربازی و ارگان های امریه پذیر و راهنمای گرفتن کسری خدمت با مرکز مشاوره نظام وظیفه ایران تحصیل تماس بگیرید

02170707028 در صورت شلوغی خطوط 02170707024 پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب

 

طبق گفته ها و سخنان علیدوست، زمان خدمت کارکنانی که در مناطق امنیتی غیر درگیر، بد آب و هوا و عملیاتی مشغول به خدمت می باشند،199  ماه است.

در ادامه گفته ها، آن دسته از مشمولان که در سال 90 و پیش از آن اعزام به خدمت شده اند، طبق ضوابط و قوانین سابق یعنی مناطق عملیاتی 16 ماه، مناطق عادی 18 ماه و مناطق بد آب و هوا و محروم 17  ماه، مدت خدمت دارند.

همچنین آن دسته از مشمولان که در سال 90  و پیش از این سال، اشتغال به خدمت داشته اند و به دلیل پذیرش در دانشگاه از خدمت ترخیص شده اند، تحت شرایط اعزام مجدد، 21 ماه خدمت خواهند داشت.

 

خدمت سربازی 18 ماهه در سال 98

مدت زمان خدمت سربازی در سال 98 18 ماهه شد.

این تیتر خبر جالبی است که این روزها به گوش مشمولین خدمت نظام وظیفه می رسد.در نهایت تمامی مشمولین در پی این اند که صحت این خبر را دریافت کنند و آیا این خبر حقیقت دارد یا خیر؟؟

این روزها بیش تر مشمولین با توجه به طولانی بودن زمان خدمت، به دنبال راه هایی می باشند که یا از خدمت سربازی معاف شوند یا زمان آن را به حداقل برسانند یا بتوانند مدت خدمت را به طور امریه بگذرانند و یا موفق به دریافت کسری خدمت سربازی شوند که متاسفانه به دلیل عدم داشتن اطلاعات کافی موفق به این امر نمی شوند.سامانه ایران تحصیل راهنمای خوبی با گروه مشاورین خود، برای مشمولین خدمت سربازی می باشند.

لازم به ذکر است که که طبق مناطق و شرایط،مدت زمان خدمت سربازی برای افراد متفاوت می باشد.سامانه ایران تحصیل با گروه مشاورین خود، بهترین روش ها برای کاهش خدمت سربازی به 18 ماه در سال 98 را برای مشمولین خدمت نظام وظیفه ارائه می دهند.

 

امریه خدمت سربازی در سال 98

ارگان هایی که شامل خدمت امریه می شوند امریه سربازی سپاه، امریه سربازی انرژی اتمی، امریه سربازی شرکت نفت، امریه سربازی شهرداری، امریه سربازی آموزش و پرورش، امریه صنعت و معدن تجارت، امریه سربازی مخابرات و امریه سربازی خاتم الانبیاء می باشند.

با توجه به این که آقایونی که به سن 18 سالگی رسیده و واجد شرایط خدمت سربازی می شوند، امکان گذراندن خدمت سربازی را دارند، یکی از اساسی ترین مشکلات مشمولین عدم اطلاعات کافی در خصوص لیست ارگان های امریه سربازی 98 ، مراحل گرفتن امریه سربازی، شرایط گرفتن امریه نظام وظیفه و … می باشد که سامانه ایران تحصیل آماده یاری و رساندن کمک برای رسیدن به هدف مشمولین خدمت سربازی است.

 

زمان خدمت سربازی و دوره آموزشی

طبق مدرک تحصیلی و ارگانی که خدمت می کنید امکان دارد که مدت زمان دوره آموزشی تغییر پیدا کند اما زمان آموزشی دقیقا 8 هفته است.

تغییرات و زمان بندی های ایجاد شده برای خدمت سربازی و افرادی که خدمت می کنند در مدت زمان آموزشی متفاوت است.به طور مثال در ارتش، مراکز آموزش عمومی رزم اولیه رای آموزش سربازان است و طبق همین اساس، مدت آموزش سربازی در نیروی انتظامی دو ماه بوده که این مدت زمان برای دوره های ارشد و دکتری اندکی کوتاه تر است.

 

کسر از خدمت سربازی

یکی از مهم ترین راه های اخذ کسری خدمت که این روزها دغدغه اکثر مشمولان است، کسری خدمت جبهه پدر می باشد که مشمولین می توانند از مشاورین مجرب اطلاعات کافی را دریافت کسب کنند.ایران تحصیل با سابقه سال ها مشاوره در این زمینه، آماده پاسخگویی به تمامی افراد واجد شرایط می باشد.

 

معافیت خدمت سربازی 98

مهم ترین موردی که ذهن مشمولان را این روزها به خود مشغول کرده است، مدت زمان خدمت سربازی در سال 98  می باشد. به این دلیل که مدت خدمت طولانی می باشد تمامی مشمولین به دنبال راه های گوناگون برای کاهش خدمت خود می باشند.

یکی از این راه ها استفاده از معافیت خدمت سربازی 98 برای مدت زمان خدمت سربازی در سال 98  است.این معافیت ها شامل معافیت پرشکی و کفالت، معافیت خاص، معافیت تحصیلی و … می باشد که عزیزان می توانند جهت مشاوره به منظور معافیت سربازی، با مجرب ترین مشاوران ما مشورت حاصل نمایند.

مدت زمان خدمت سربازی در سال 98 به عوامل متعددی وابسته خواهد بود و از جمله این موارد مدرک تحصیلی مشمولان – مجرد یا متاهل بودن ایشان – فعالیت یا عدم فعالیت مشمولان در بسیج – انجام پروژه های محوله از جانب ارگان های دولتی و … خواهد بود

 

جهت مشاوره مدت زمان خدمت سربازی در سال 98 – مشاوره اخذ انواع معافیت در زمینه تحصیلی – کفالت و … مشاوره اخذ امریه سربازی و ارگان های امریه پذیر و راهنمای گرفتن کسری خدمت با مرکز مشاوره نظام وظیفه ایران تحصیل تماس بگیرید

02170707028 در صورت شلوغی خطوط 02170707024 پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب

 

مطالب مرتبط :

انواع معافیت های سربازی

کفالت سربازی

معافیت پزشکی سربازی

شرایط خرید خدمت

چگونه معافیت تحصیلی بگیریم؟

مدت زمان خدمت سربازی در سال 98