راهنمای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور ترم مهر و بهمن 98 – 97

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 98 - 97

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 98 – 97

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 98 – 97 طبق اطلاعیه صادر شده از طرف سازمان سنجش آغاز گردید. متقاضیان می‌توانند جهت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 98 – 97 با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور در زمان ثبت نام بدون کنکور پیام نور اقدام نمایند. برای پذیرش دانشگاه پیام نور 98 – 97 داوطلبان بدون نیاز به شرکت در کنکور، می‌توانند به رشته‌های دانشگاه پیام نور وارد شوند.

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور در نیمسال اول و نیمسال دوم به صورت الکترونیک صورت می‌پذیرد. ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پیام نور به صورت الکترونیک صورت خواهد پذیرفت. فرایند انتخاب رشته نیز، در زمان ثبت نام بدون کنکور پیام نور صورت خواهد پذیرفت.

 

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 98 - 97.

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 98 – 97

 

جهت اطلاع از ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 98 – 97 – لیست رشته های بدون آزمون پیام نور و زمان ثبت نام بدون کنکور پیام نور از سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید

02170707028 و در صورت شلوغی 02170707024 پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب

 

 

کلیه داوطلبان دارای مدرک دیپلم می توانند جهت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 98 – 97 اقدام نمایند برای تکمیل روند ثبت نام با ما تماس بگیرید

 

 

جزئیات ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 98 – 97

ثبت نام در دانشگاه پیام نور به دو صورت با کنکور و بدون کنکور صورت می‌پذیرد. ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 98 – 97 در ترم مهر و ترم بهمن برای کلیه رشته‌های دانشگاه پیام نور امکان پذیر می‌باشد. دانشگاه پیام نور با ایجاد سه فرصت برای داوطلبان متقاضی ثبت نام بدون کنکور پیام نور، فرصت‌های مختلفی را در اختیار داوطلبان جهت ورود به رشته‌های مورد علاقه خود قرار داده است. متقاضیان می‌توانند در رشته‌های با آزمون دانشگاه پیام نور، بدون آزمون ترم مهر و بدون آزمون ترم بهمن، ثبت نام نمایند.

یکی از تفاوت‌هایی که بین ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 98 – 97 با ثبت نام پیام نور در رشته‌های با آزمون وجود دارد، شرکت در جلسه کنکور و همچنین نحوه گزینش داوطلبان می‌باشد. داوطلبانی که در رشته‌های با آزمون کارشناسی با آزمون پیام نور شرکت نموده باشند، گزینش جهت پذیرش در رشته‌های با آزمون بر اساس رتبه داوطلب و وضعیت مجاز و غیر مجاز بودن آن‌ها خواهد بود. این دسته از داوطلبان در صورت پذیرفته نشدن می‌توانند در مرحله تکمیل ظرفیت و یا رشته‌های بدون آزمون شرکت نمایند.

 

 

زمان ثبت نام بدون کنکور پیام نور ترم مهر و بهمن 97

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 98 – 97 در دو دوره نیمسال اول و نیمسال دوم صورت می‌پذیرد. خوشبختانه دانشگاه پیام نور برای سهولت ورود داوطلبان به رشته‌های این دانشگاه، زمان ثبت نام بدون کنکور پیام نور را در دو دوره ترم مهر و ترم بهمن علاوه بر رشته‌های با آزمون در نظر گرفته است. با این شرایط کلیه داوطلبان می‌توانند در هر زمان و هر ترم، جهت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 98 – 97 اقدام نمایند.

زمان ثبت نام برای ورودی‌های ترم مهر از مرداد ماه آغاز می‌گردد و داوطلبان لازم است با توجه به شرایط مندرج در دفترچه ثبت نام ، در صورت دارا بودن شرایط و قوانین تعیین شده، جهت انتخاب رشته در دانشگاه پیام نور اقدام نمایند. زمان ثبت نام بدون کنکور پیام نور در ترم بهمن، از آذر ماه آغاز می‌گردد و مهلت ثبت نام دانشگاه پیام نور، طبق اطلاعیه‌ای که از طرف سازمان سنجش در سایت ایران تحصیل قرار خواهد گرفت، برای کلیه داوطلبان منتشر خواهد گردید.

 

 

نحوه پذیرش بدون کنکور دانشگاه پیام نور 98 – 97

بسیاری از داوطلبانی که در رشته های با آزمون دانشگاه پیام نور شرکت نموده اند، با توجه به اینکه گزینش داوطلبان در رشته های با آزمون دانشگاه پیام نور با توجه به رتبه کسب شده داوطلب و همچنین با در نظر گرفتن شرایط مجاز و غیر مجاز بودن صورت می پذیرد، داوطلبان در فرایند انتخاب رشته به دلیل عدم آگاهی از درستی انتخالب رشته ، ممکن است نتوانند در رشته مورد نظر خود پذیرش شوند لذا این دسته از داوطلبان می توانند برای پذیرش رشته های بدون آزمون دانشگاه پیام نور نیز اقدام نمایند.

 

پذیرش در ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 98 - 97

پذیرش در ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 98 – 97

 

پذیرش در رشته بدون کنکور : پذیرش بدون کنکور با توجه به سوابق تحصیلی داوطلبان و در نظر گرفتن معدل آنان در رشته های مختف صورت می پذیرد. برای پذیرش در ثبت نام ابتدا باید انتخاب رشته درست و اصولی داشته باشید و پس از آن، منتظر قبولی در رشته مورد نظر خود باشید. انتخاب رشته درست و اصولی را می توانید به مشاورین ما بسپارید.

 

شرایط ثبت نام بدون کنکور پیام نور 97

دارا بودن مدرک دیپلم برای کلیه داوطلبان رشته های نظری ضروری می باشد. همچنین این دسته از داوطلبان لازم است مدرک پیش دانشگاهی را نیز داسته باشند.

داوطلبانی که دیپلم خود در نظام قدیم دریافت نموده اند، حتما دیپلم آنان باید به صورت کامل باشد.

داوطلبانی که در رشته های فنی و حرفه ای و هنرستان دیپلم خود را دریافت نموده اند، در صورت داشتن مدرک کاردانی می توانند ثبت نام نمایند.

پذیرش بدون آزمون دانشگاه پیام نور دارای شرایط خاص دیگری نیز می باشد که هر یک از داوطلبان موظف به رعایت این شرایط خواهند بود شایان ذکر است کلیه داوطلبان محترم قبل از اقدام برای ثبت نام تمامی شرایط و ضوابط را از سامانه ایران تحصیل جویا شوند.

 

میزان شهریه پذیرش بدون کنکور دانشگاه پیام نور

شهریه دانشگاه پیام نور همانند سایر دانشگاه هایی که اقدام به اخذ شهریه از دانشجویان خود می نمایند، از نکات مهمی است که در زمان ثبت نام بدون کنکور پیام نور باید به آن دقت نمود. کلیه داوطلبان می توانند با در نظر داشتن جدول شهریه ثابت و متغیر در هر رشته که در دفترچه انتخاب رشته دانشگاه پیام نور موجود می باشد اقدام به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 98 – 97 نمایند.

شایان ذکر است کلیه داوطلبان محترم می توانند قبل از ثبت نام دانشگاه پیام نور 97-98 برای اطلاع از میزان دقیق شهریه دانشگاه پیام نور در مقاطع مختلف با مشاوران مرکز ایران تحصیل تماس بگیرند و ضمن اطلاع از شرایط و ضوابط دانشگاه امور ثبت نام خود را تکمیل نمایند.

 

جهت اطلاع از ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 98 – 97 و زمان ثبت نام بدون کنکور پیام نور از سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید

02170707028 و در صورت شلوغی 02170707024 پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب

کانال اطلاع رسانی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور

کانال اطلاع رسانی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور

 

 

مطالب مرتبط :

شهریه کارشناسی ارشد فرگیر پیام نور

شهریه دانشگاه پیام نور۹۷

شرایط ثبت نام ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور

ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور بهمن

برای اطلاع از زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور.

قبولی در آزمون فراگیرپیام نور

زمان آزمون فراگیر پیام نور ۹۷

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 98 – 97

زمان ثبت نام بدون کنکور پیام نور مهر 97

زمان ثبت نام بدون کنکور پیام نور بهمن 97