ورود به دانشگاه بدون کنکور 97 – 98

ورود به دانشگاه بدون کنکور

ورود به دانشگاه بدون کنکور

برای کسب اطلاع بیشتربرای  ورود به دانشگاه بدون کنکور در تمامی رشته ها با مشاوران ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.  

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با شماره تماس: 02170707028 

پاسخگویی : 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

ورود به دانشگاه بدون کنکور سراسری

ورود به دانشگاه بدون کنکور در سال‌های اخیر برای داوطلبانی که موفق به کسب رتبه در کنکور سراسری نشده‌اند مورد استقبال قرار گرفته است. از این رو تعداد ثبت‌نام بدون آزمون در رشته‌های بدون آزمون دانشگاه آزاد بسیار افزایش یافته است. رشته‌ها و دانشگاه‌های مختلف شرایط ثبت‌نام متفاوتی برای خود دارند. در هر صورت دلایل مختلفی برای گرایش به ثبت‌نام رشته‌های بدون آزمون وجود دارد. به هر دلیلی که شما قصد ورود به دانشگاه بدون کنکور داشته باشید، باید از شرایط ثبت‌نام دانشگاه‌های بدون کنکورآگاه باشید و اطلاعات لازم و ضروری را در این زمینه کسب نمایید. در سایت ایران تحصیل ما برای شما مطالب متنوعی در مورد رشته‌های بدون آزمون و بی آزمون پزشکی و پیراپزشکیبرای شما فراهم نموده‌ایم. هر سؤال و هر مشکلی در مورد ثبت‌نام بدون آزمون را می‌توانید با مشاورین ما مطرح نمایید. مشاورین ایران تحصیل در هر ساعت از شبانه‌روز حتی ایام تعطیل پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.

شرایط ثبت‌نام بدون آزمون بر اساس سوابق تحصیلی

قبل از هر کاری برای ورود به دانشگاه بدون کنکور باید در مورد زمان ثبت‌نام اطلاعات لازم را کسب نمایید. برخی از دانشگاه‌ها ثبت‌نام خود را بر اساس سوابق تحصیلی و بدون آزمون اختصاص می‌دهند. برای اطلاع دقیق از زمان ثبت‌نام بدون آزمون کنکور و شرایط پذیرش بدون کنکور دانشگاه ها با مشاورین ما تماس حاصل نمایید. در ادامه برای شما شرایطی را که می توانید بر اساس سوابق تحصیلی ورود به دانشگاه بدون کنکور شرکت نمایید به شما رائه می دهیم.

اگر در کنکور سراسری شرکت کرده اید ولی در جلسه کنکور حضور نداشته‌اید و یا اقدام به انتخاب رشته نکرده‌اید، می‌توانید با استفاده از سوابق تحصیلی در کد رشته‌هایی که بر اساس سوابق تحصیلی بدون آزمون دانشجو می‌پذیرند، اقدام به انتخاب رشته نمایید. اگر در مرحله انتخاب رشته تردیدی در مورد رشته‌های انتخابی و یا سؤال و مشکلی برای شما پیش آمد، کافی است با شماره مشاورین ما در تماس باشید تا به شما در این زمینه کمک نمایند. چنانچه در کنکور سراسری شرکت نکرده‌اید و قصد ورود به دانشگاه بدون کنکور را دارید و می‌خواهید در رشته محل‌های بدون آزمون دانشگاه آزاد ثبت‌نام نمایید. باید وارد سامانه azmoon.org شوید و فرم ثبت‌نام را تکمیل کرده و بر اساس اولویت خود انتخاب رشته نمایید و کد رشته‌های بدون آزمون را انتخاب نمایید.

یکی دیگر از شرایط ثبت‌نام دانشگاه‌های بدون کنکور ، برای داوطلبینی است که در کنکور سراسری شرکت نموده اند اما در جلسه آزمون شرکت نکرده اند، در این صورت برای ورود به دانشگاه بدون کنکور نیازی به ثبت‌نام جداگانه نمی‌باشد. می‌توانید از لیست رشته‌های بدون کنکور دست به انتخاب بزنید و رشته موردنظر خود را انتخاب نمایید. در این مرحله اگر اطلاعات ثبت‌نام خود را فراموش نموده‌اید و یا اینکه در نحوه انتخاب رشته بدون آزمون سؤال و یا مشکلی برای شما پیش آمده است می‌توانید با مشاورین ما جهت رفع مشکل تماس حاصل نمایید.

زمان ثبت‌نام رشته‌های بدون آزمون

زمان ثبت‌نام برای شرکت در رشته‌های بدون آزمون بر اساس سوابق تحصیلی در نیمه دوم مردادماه می‌باشد. داوطلبینی که قصد ورود به دانشگاه بدون کنکور را دارند باید در نیمه دوم مرداد اقدام به ثبت‌نام نمایند. شرایطی که برای ثبت‌نام برای رشته‌های بدون آزمون از طرف سازمان سنجش مقرر شده است را در دفترچه انتخاب رشته می‌توانید ملاحظه نمایید. ولی اگر می‌خواهید قبل از انتشار دفترچه از شرایط ثبت‌نام دانشگاه های بدون کنکور آگاهی کامل یابید با مشاورین ما در تماس باشید تا به‌صورت کامل شما را در جریان مراحل و شرایط و همچنین اقدامات لازم برای ورود به دانشگاه بدون کنکور قرار دهند. قوانینی که در دفترچه راهنمای ثبت نام بدون آزمون دانشگاه وجود دارند برای داوطلبین کمی مبهم  و گاها با کج‌فهمی همراه خواهد بود. این ابهام و کج مفهمی موجب انتخاب اشتباه در انتخاب رشته و انتخاب کد محل می‌شود و به‌تبع آن دردسرهایی که برای داوطلبین به همراه خواهد داشت. پس توصیه ما به شما داوطلبین محترمی که قصد شرکت در رشته‌های بدون آزمون را دارید این است که با متخصصین ما در این زمینه تماس حاصل نمایید. هر ساعت از شبانه‌روز که به کمک نیاز داشته باشید، حتی در ایام تعطیل به شما کمک خواهیم کرد تا مشکلاتتان را در موردورود به دانشگاه بدون کنکوربه نحو درست و مناسبی رفع نمایید.

 

برای کسب اطلاع بیشتر از ورود به دانشگاه بدون کنکور در تمامی رشته ها با مشاوران ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.  

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با شماره تماس: 02170707028 

پاسخگویی : 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

کانال اطلاع رسانی ورود به دانشگاه بدون کنکور

کانال اطلاع رسانی ورود به دانشگاه بدون کنکور

مطالب مرتبط :

مامایی بدون کنکور 

پرستاری بدون کنکور

پذیرش پردیس های بین المللی

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی

رشته های بدون کنکور پزشکی

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی