ثبت نام ترم مهر دانشگاه آزاد 98 – 97

ثبت نام ترم مهر دانشگاه آزاد 98 - 97

ثبت نام ترم مهر دانشگاه آزاد 98 – 97

سامانه ثبت نام ترم مهر دانشگاه آزاد اسلامی 97-98

جهت اطلاع از ثبت نام ترم مهر دانشگاه آزاد 98 – 97 و ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر از سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید

02170707028 و در صورت شلوغی 02170707024 پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب

ثبت نام ترم مهر دانشگاه آزاد 98 – 97 به صورت هم‌زمان در سراسر کشور صورت می‌پذیرد. به اطلاع کلیه متقاضیان ثبت نام ترم مهر دانشگاه آزاد 98 – 97 می‌رساند ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی و اطلاعات مندرج در کارنامه دیپلم تمامی داوطلبان متقاضی صورت می‌پذیرد. ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر طبق جدول زمان بندی دانشگاه آزاد برای ثبت نام در زمان مقرر صورت خواهد گرفت. این زمان با توجه به برنامه ریزی و سیاست‌های طرح ریزی شده در دانشگاه آزاد تنظیم گردیده است و بدیهی است که داوطلبانی که برایثبت نام ترم مهر دانشگاه آزاد 98 – 97 در زمانی پس از زمان تعیین شده اقدام نمایند، به هیچ عنوان ثبت نام از این دسته داوطلبان صورت نخواهد گرفت. جهت اطلاع از زمان دقیق ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد و همچنین نحوه محاسبه سوابق تحصیلی با شماره‌های 02170707028 تماس حاصل نمایید.

نحوه ثبت نام ترم مهر دانشگاه آزاد 98 – 97

داوطلبان توجه داشته باشند که ثبت نام ترم مهر دانشگاه آزاد 98 – 97 به صورت اینترنتی و تنها از طریق سایت دانشگاه آزاد اسلامی صورت خواهد پذیرفت و بدیهی است هرگونه ثبت نام انجام گرفته در دانشگاه‌های غیر و یا سایت‌های مرتبط، منقضی خواهد بود. داوطلبان متقاضی ثبت نام ترم مهر دانشگاه آزاد 98 – 97 می‌بایست ابتدا اقدام به خرید کارت اعتباری جهت ثبت نام نمایند. داوطلبان محترم شرکت در ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر طبق برنامه ریزی و قوانین دانشگاه آزاد اسلامی لازم است قبل از ثبت نام، دفترچه راهنمای ثبت نام دانشگاه آزاد را از سایت دانشگاه آزاد دانلود نمایند و پس از مطالعه دقیق قوانین و ضوابط دانشگاه آزاد ، جهت ثبت نام اقدام نمایند. مدارک و اطلاعات وارده در زمان ثبت نام ترم مهر دانشگاه آزاد 98 – 97 باید منطبق با اصل اطلاعات و اسناد و مدارک داوطلب باشد و چنانچه در این زمینه تخلفی صورت گیرد، مسئولیت آن بر عهده دانشجو خواهد بود. داوطلبان مجاز به انتخاب تعداد 20 رشته محل در بین رشته محل‌های مندرج در دفترچه ثبت نام می‌باشند و همچنین پس از ثبت نام می‌بایست منتظر اعلام نتایج ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد باشند. نتایج ثبت نام به صورت الکترونیکی و همانند سال‌های گذشته اعلام خواهد گردید و داوطلبان پذیرفته شده در مرحله ثبت نام ترم مهر دانشگاه آزاد 98 – 97 می‌توانند در دانشگاه پذیرفته شده خود شرکت نموده و اقدام به ثبت نام نمایند.

مدارک لازم جهت ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد

طبق آئین‌نامه دانشگاه آزاد جهت ثبت نام، داوطلبان متقاضی ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر موظف به دارا بودن تمامی مدارک موجود می‌باشند. و چنانچه در دارا بودن این مدارک نواقصی موجود باشد، داوطلبان نخواهند توانست در ثبت نام ترم مهر شرکت نمایند و همچنین همان‌طور که پیش‌تر اشاره شد، داوطلبان باید در وارد نمودن اطلاعات ثبت نامی خود و همچنین ارائه اسناد و مدارک ثبت نام، نهایت دقت را داشته باشند. زیرا هر گونه مغایرت چنانچه حتی پس از پذیرش و ثبت نام در دانشگاه مشخص گردد، منطبق با قوانین و ضوابط با این دسته از داوطلبان برخورد خواهد شد و این دانشجویان به عنوان دانشجویان متخلف شناخته خواهند شد.

مدارک لازم جهت ثبت نام دانشگاه آزاد

  • اصل و کپی کارت ملی
  • اصل شناسنامه و کپی از تمام صفحات
  • اصل دیپلم و یا گواهی پایان دوره پیش دانشگاهی
  •  مدرک گواهی معافیت تحصیلی از نظام وظیفه
  • تکمیل فرم های دفترچه ثبت نام
  • تاییدیه تحصیلی
  • شش قطعه عکس سه در چهار

داوطلبان عنایت داشته باشند که با توجه به تغییراتی که ممکن است هر ساله دانشگاه آزاد برای  ثبت نام دانشگاه آزاد مهر وجود دارد، برای اطمینان یافتن از تمامی مدارک لازم جهت ثبت نام ترم مهر دانشگاه آزاد 98 – 97 و همچنین با توجه به تغییراتی که در سیستم و نظام آموزشی دبیرستان‌ها و مدارس  صورت می‌گیرد، تغییراتی در نحوه ارائه مدارک برای ثبت نام ترم مهر دانشگاه آزاد 98 – 97 خواهیم داشت. بنابراین؛ جهت اطلاع از این تغییرات با شماره 02170707028 تماس حاصل نمایید.

اعلام نتایج ثبت نام ترم مهر دانشگاه آزاد 98 – 97

دانشگاه آزاد اسلامی در مقاطع کاردانی، کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری دانشجویان خود را پذیرش می‌نماید. اما ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر تنها در مقاطع کاردانی و کارشناسی صورت می‌گیرد و در مقاطع کارشناسی ارشد بر اساس استعداد درخشان می‌توانند بدون آزمون به مقاطع بالاتر راه یابند. باید به اطلاع داوطلبینی که قصد ثبت نام ترم مهر دانشگاه آزاد 98 – 97 در رشته های بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد را دارندبرسانیم که مستحضر باشید که جهت ثبت نام حتماً داوطلبانی خواهند توانست در مقاطع مورد نظر ثبت نام نمایند که دارای مدارک دیپلم در رشته‌های مختلف نظری و همچنین کار و دانش و فنی و حرفه‌ای باشند. همچنین باید به اطلاع آن دسته از داوطلبانی که قصد ثبت نام ترم مهر دانشگاه آزاد 98 – 97 در مقطع کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد را دارند برسانیم که این دسته داوطلبان نیز لازمه ثبت نام آن‌ها دارا بودن مدرک کادرانی خواهد بود. و البته علاوه بر این موارد، داوطلبان باید طبق آئین‌نامه ثبت نام دانشگاه آزاد و همچنین قوانین و مقررات آن، با عنایت به مندرجات دفترچه راهنمای ثبت نام در زمان مقرر ثبت نام خود را انجام دهند. لازم به ذکر است داوطلبین دانشگاه آزاد برای ثبت نقل و انتقالات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی وارد سامانه monada.iau.ac.ir شوند .

پذیرفته شدگان در رشته‌های بدون آزمون و با آزمون دانشگاه آزاد که نسبت به محل پذیرفته شده خود دچار مشکل می‌باشند، می‌توانند از امکان نقل و انتقالات دانشگاه آزاداستفاده نمایند. همچنین یکی از اختیاراتی که دانشگاه آزاد برای داوطلبانی که متأسفانه در رشته محل‌های ثبت نامی خود پذیرفته نشده‌اند در نظر گرفته است، مشاوره انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد می‌باشد. بدین معنا که پس از اعلام نتایج ثبت نامی، داوطلبان می‌توانند در دفترچه مربوط به تکمیل ظرفیت که در سایت دانشگاه آزاد azmoon.net  منتشر خواهد گردید ثبت نام نمایند. هر گونه سؤال و یا اشکالی که در زمینه ثبت نام ترم مهر دانشگاه آزاد 98 – 97 و یا ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر در مقاطع مختلف را می‌توانید با تماس با شماره‌های مندرج در سایت مطرح نمایید و پاسخ مناسبی برای مشکلات خود بیابید.

جهت اطلاع از ثبت نام ترم مهر دانشگاه آزاد 98 – 97 و ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر از سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید

02170707028 و در صورت شلوغی 02170707024 پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب

کانال اطلاع رسانی ثبت نام ترم مهر دانشگاه آزاد

کانال اطلاع رسانی ثبت نام ترم مهر دانشگاه آزاد

مطالب مرتبط :

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ورودی نیمسال اول 97

ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر

ثبت نام ترم مهر دانشگاه آزاد 

منبع : ثبت نام دانشگاه آزاد