دفترچه بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 98 – 97

دفترچه بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 98 - 97

دفترچه بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 98 – 97

دانلود دفترچه ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 97-98

جهت دریافت دفترچه بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 98 – 97 – اطلاع از نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد و اطلاع از رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد از سراسر کشور با مرکز ایران تحصیل تماس بگیرید

02170707028 و در صورت شلوغی 02170707024 پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب

 

دفترچه بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 98 – 97

دفترچه بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 98 – 97 لیست کاملی از رشته‌های مختلف برای داوطلبان متقاضی دانشگاه آزاد اسلامی می‌باشد. به اطلاع کلیه داوطلبانی که قصد ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور در رشته‌های مختلف برای دوره‌های بدون آزمون در نیمسال اول و یا نیمسال دوم مهر دارند، پس از مراجعه به سایت azmoon.org و دانلود دفترچه رشته بدون آزمون آزاد نسبت به شرکت در رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد اقدام نمایند. داوطلبان توجه داشته باشند که ثبت نام در دانشگاه آزاد در ترم مهر و ترم بهمن صورت می‌پذیرد و داوطلبان با توجه به سوابق تحصیلی که از شروط لازم برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد در رشته‌ های مختلف مانند پزشکی و پیراپزشکی و یا در رشته‌های مختلف سایر گروه‌های آزمایشی شرکت نمایند. دفترچه بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 98 – 97 هم زمان با ثبت نام و شرکت در لیست رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد برای ترم بهمن و ترم بهمن می‌توانند نسبت به دانلود دفترچه رشته بدون آزمون آزاد اقدام نمایند. 

 

 

متقاضیان دانلود و دریافت دفترچه بدون آزمون دانشگاه آزاد از طریق شماره های مذکور با مرکز مشاوره دانشگاه آزاد ایران تحصیل تماس بگیرند

 

 

تغییرات دفترچه بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 98 – 97

با توجه به تغییراتی که هر ساله دانشگاه آزاد اسلامی در دفترچه بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 98 – 97 برای متقاضیان ورود به رشته‌های بدون کنکور در دانشگاه آزاد اسلامی صورت می‌پذیرد، اطلاع از این قوانین و تغییرات برای کلیه داوطلبان لازم و ضروری می‌باشد. در چندین سال گذشته داوطلبانی که تنها دارای گواهینامه پیش دانشگاهی بودند، می‌توانستند در رشته‌های کارشناسی پیوسته ثبت نام نمایند.

امکان ثبت نام برای داوطلبانی که دارای این مدرک نبودند و در عین حال قصد ورود به دانشگاه آزاد را داشتند، هیچ گونه تدبیری در این زمینه مشخص نشده بود. دانشگاه آزاد با ایجاد کاردانی پیوسته و ناپیوسته این مسیر را برای داوطلبانی که فاقد مدرک پیش دانشگاهی می‌باشند هموار نموده است و این فرصت را برای متقاضیان قرار داده است. همچنین با توجه فرصت ورود به دانشگاه‌های سراسری که در هر سال تنها یک‌بار این امکان وجود دارد، دانشگاه آزاد اسلامی ثبت نام خود را در نوبت ترم مهر و ترم بهمن انجام می‌دهد و داوطلبان می‌توانند در هر سال برای ورود به رشته‌های بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد و کارشناسی دانشگاه آزاد دفترچه بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 98 – 97 را دانلود نمایند.

در مقایسه دفترچه بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 98 – 97 با دفترچه سال‌های گذشته حتماً متوجه این نکته شده‌اید که تغییراتی در این دو دفترچه را شاهد بوده ایم. اما در رابطه با سوابق تحصیلی با احتساب این مورد که میزان آن هر ساله طبق قوانین و برنامه ریزی هایی که صورت می پذیرد برای داوطلبین مختلف قابل تغییر می‌باشد و به همین دلیل توصیه می‌نماییم که با شماره‌های 02170707028 و در صورت شلوغی 02170707024 تماس حاصل نمایید تا به صورت کامل در رابطه با این تغییرات اطلاع لازم را کسب نمایید و همچنین نحوه انتخاب رشته با توجه به سوابق تحصیلی را پس از دانلود دفترچه رشته بدون آزمون آزاد اطلاعات لازم در این زمینه را با تماس با شماره‌های ارائه شده در سایت به دست آورید.

 

جهت اطلاع از رشته های پزشکی و پیراپزشکی دانشگاه آزاد و شرایط پذیرش این رشته ها اینجا کلیک کنید

 

زمان ثبت نام بدون آزمون کاردانی دانشگاه آزاد اسلامی

به اطلاع کلیه متقاضیان شرکت در رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد در نیمسال اول و یا نیمسال دوم تصمیم به ورود به دانشگاه را دارند، می‌رسانیم که جهت ثبت کد رشته‌های خود می‌توانند پس از دانلود دفترچه رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد نسبت به ثبت رشته‌های مورد علاقه خود اقدام نمایند. دفترچه بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 98 – 97 برای رشته‌های بدون کنکور در مقطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته وجود خواهد داشت و زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 به صورت دقیق در دفترچه قید گردیده.

با توجه به تفاوت مقطع کاردانی پیوسته و کاردانی ناپیوسته انتخاب داوطلبان در این دو مقطع با یکدیگر متفاوت خواهد بود و به جهت تعدد رشته در مقطع کاردانی ناپیوسته این تعداد و تنوع کمتر می‌باشد. مدارک لازم جهت ثبت نام در دفترچه بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 98 – 97 قید گردیده است و داوطلبان با مطالعه دقیق دفترچه بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 98 – 97 می‌توانند از مدارک لازم جهت ثبت نام مطلع گردند.

چنانچه داوطلبان در ارائه مدارک خود قصور و کوتاهی نمایند ثبت نام آن‌ها به صورت کامل صورت نخواهد گرفت و این دسته از داوطلبان موفق به دریافت کد رهگیری پس از اتمام ثبت نام نخواهند شد. دریافت دفترچه بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 98 – 97 در هیچ یک از واحدهای دانشگاه آزاد امکان پذیر نخواهد بود و دفترچه به صورت الکترونیک بر روی سایت دانشگاه آزاد قرار می‌گیرد و جهت دانلود دفترچه رشته بدون کنکور آزاد ، با مراجعه به سایت، این امکان میسر خواهد بود. طبق اطلاعیه دانشگاه آزاد اسلامی ثبت نام در ترم مهر و ترم بهمن به صورت جداگانه صورت خواهد پذیرفت و داوطلبان با توجه به جدول زمان بندی دانشگاه آزاد جهت ثبت نام می‌توانند نسبت به ثبت نام در زمان مقرر اقدام نمایند.

ثبت نام در نیمسال اول برای داوطلبانی که تصمیم به ادامه تحصیل در ترم مهر دارند در مرداد ماه آغاز می‌گردد و جهت ثبت نام در نیمسال دوم بدون کنکور دانشگاه آزاد در مقطع کاردانی در آذر ماه می‌توانند منتظر اطلاعیه آغاز ثبت نام و قرارگیری دفترچه بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 98 – 97 جهت دانلود و انتخاب رشته باشند. داوطلبان پس از مطالعه دقیق دفترچه بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 98 – 97 چنانچه در وارد نمودن این اطلاعات دچار مشکل باشند و یا اینکه سهواً و عمداً در وارد نمودن هر کدام از اطلاعات و یا اینکه ادر ارائه مدارک لازم جهت ثبت نام مغایرتی با اصل آن‌ها داشته باشند. این دسته از دانشجویان برابر با قوانین و ضوابط قید شده در دفترچه بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 98 – 97 برخورد خواهد شد و به دلیل قید شدن این مورد در دفترچه بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر 98 – 97 داوطلبان هیچ گونه اعتراضی در این مورد در صورت برخورد قانونی نخواهند داشت.

 

جهت دریافت دفترچه بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 98 – 97 – اطلاع از رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد و اطلاع از جدول شهریه دانشگاه آزاد 97-98 از سراسر کشور با مرکز ایران تحصیل تماس بگیرید

02170707028 و در صورت شلوغی 02170707024 پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب

 

کانال دانلود دفترچه بدون کنکور دانشگاه آزاد اسلامی مهر و بهمن

کانال دانلود دفترچه بدون کنکور دانشگاه آزاد اسلامی مهر و بهمن

 

مطالب مرتبط به دفترچه بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 97-98

مدارک ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۹۶-۹۷

دوره های پاره وقت و تمام وقت دانشگاه آزاد

کاردانی به کارشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد

لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی

ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی

ثبت نام بدون کنکور رشته پرستاری

ثبت نام استعداد درخشان دانشگاه آزاد

شرایط انتقالی دانشگاه آزاد به سراسری

شهریه دانشجویان مهمان دانشگاه آزاد

ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه سراسری 97

کاردانی به کارشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد

دفترچه راهنمای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

دانلود دفترچه رشته بدون آزمون آزاد

دفترچه بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 98 – 97

منبع : دفترچه بدون آزمون آزاد مهر