رشته های کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد 98 – 97

رشته های کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد 98 - 97

رشته های کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد 98 – 97

 

جهت اطلاع از رشته های کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد 98 – 97 – رشته های بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد و نحوه ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد از سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید

02170707028 و در صورت شلوغی 02170707024 پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب

رشته های کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد 98 – 97

رشته های کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد 98 – 97 طبق اطلاعیه مرکز سنجش و آموزش دانشگاه آزاد اسلامی در زمان مقرر و برای رشته های کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد 98 – 97 بر روی سایت دانشگاه آزاد قرار می‌گیرد. کلیه داوطلبان متقاضی شرکت دررشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد در مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته و پیوسته هم‌زمان با اعلام دانشگاه آزاد برای نیمسال اول و نیمسال دوم جهت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد و انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی می‌توانند ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکورنمایند. رشته های بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد به تفکیک واحدهای مختلف دانشگاه آزاد و در جداول مربوط به رشته های مختلف و همچنین انواع گرایش‌ها موجود می‌باشد.

رشته های کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد 98 – 97 با توجه به افزایش رشته های مختلف جهت جذب دانشجویان در واحدهای دانشگاه آزاد هر ساله شاهد افزایش این تعداد می‌باشیم. داوطلبان توجه داشته باشند که دانشگاه آزاد اسلامی در مقاطع کاردانی و کارشناسی به صورت رشته های با آزمون و بدون آزمون، لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد مندرج در دفترچه را به صورت جداگانه ارائه می‌دهد.

داوطلبان گرامی می‌توانند جهت اطلاع از قوانین و ضوابط رشته های کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد 98 – 97 و همچنین نحوه محاسبه سوابق تحصیلی جهت پذیرش بدون کنکور دانشگاه آزاد در مقاطع کاردانی و کارشناسی و همچنین رتبه‌های لازم جهت پذیرش در رشته های با آزمون دانشگاه آزاد با مرکز انتخاب رشته  دانشگاه آزاد اسلامی ایران تحصیل با شماره‌های 02170707028 و در صورت شلوغی 02170707024 تماس حاصل نمایند. مشاورین ایران تحصیل با توجه به استعداد یابی شغلی و تحصیلی از بین رشته های کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد 98 – 97  بهترین رشته را به شما معرفی خواهند نمود. لازم به ذکر است که کلیه امور مربوط به ثبت نام دانشگاه آزاد و انتخاب رشته، توسط مشاورین ایران تحصیل امکان پذیر می‌باشد.

 

 

جهت پذیرش دانشجو در رشته های کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد متقاضی می بایست دارای مدرک کاردانی باشد

 

 

ثبت نام رشته های کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد 98 – 97

کلیه داوطلبان متقاضی ثبت نام در رشته های کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد 98 – 97 با نظر به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی در مقاطع کاردانی و کارشناسی دانشجویان خود را در رشته های بدون آزمون و با آزمون پذیرش می‌نماید، و با احتساب اینکه ثبت نام در رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد در دو نوبت ترم مهر و ترم بهمن صورت می‌پذیرد، زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 در رشته های کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد 98 – 97 متفاوت می‌باشد. ثبت نام در هر دوره ترم مهر و ترم بهمن و همچنین در هر نوع ثبت نام (بدون آزمون و با آزمون) دانشگاه آزاد، به صورت الکترونیکی و تنها با استفاده از سایت دانشگاه آزاد اسلامی امکان پذیر می‌باشد. کلیه داوطلبین متقاضی، با مراجعه به سایت سنجش دانشگاه آزاد در زمان مقرر و تعیین شده برای ثبت نام می‌توانند نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند. چنانچه داوطلبان پس از زمان مقرر و همچنین در صورت تمدید مهلت ثبت نام پس از اتمام این مهلت، ثبت نام خود را در رشته های کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد 98 – 97 به ثبت نرسانده باشند، بدیهی است که پس از آن، هیچ گونه ثبت نامی از داوطلبین به عمل نخواهد آمد. جهت اطلاع از زمان دقیق ثبت نام در رشته های بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد، در کانال ایران تحصیل عضو گردید.

 

رشته های بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد

با توجه به اینکه رشته های دانشگاه آزاد اسلامی در مقطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته با یکدیگر متفاوت می‌باشد و این تعداد رشته ها در هر دانشگاه و هر واحد دانشگاه آزاد اسلامی یکسان نبوده است. بنابراین معرفی لیست کامل برای تمامی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی امکان پذیر نمی‌باشد و تنها می‌توان رشته های کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد 98 – 97 را بر حسب بدون آزمون و یا با آزمون بودن و همچنین واحدهای مختلف تعیین نمود. اما شاید بتوان رشته های بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد را در دسته بندی کلی ارائه نمود.

بنابراین و با توجه به این شرایط، جهت اطلاع از لیست رشته های کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد 98 – 97 به صورت کامل و هر واحد حتماً با مشاورین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید. لازم به ذکر است که با توجه به افزایش رشته ها در هر سال و همچنین تنوع رشته ها، کدهای مندرج در دفترچه را باید به صورت کامل و با استفاده از دفترچه راهنمای انتخاب رشته تعیین نمود و کدهای انتخابی در دفترچه را در زمان انتخاب رشته دانشگاه آزاد به ثبت رسانید. نتایج در هر نوبت ترم مهر و ترم بهمن دانشگاه آزاد اسلامی در زمان متفاوتی می‌باشد.

پس از اعلام نتایج در دانشگاه آزاد لازم است داوطلبان در دانشگاه محل پذیرفته شده خود ابتدا با توجه به آدرس الکترونیک اقدام به ثبت نام نمایند و همچنین در زمان مراجعه حضوری جهت ثبت نام در دانشگاه مورد پذیرش خود حضور یابند. بدیهی است که به همراه داشتن مدارک لازم جهت ثبت نام حضوری که در است دانشگاه محل پذیرش شما تعیین شده است امری مبرم می‌باشد و داوطلبان چنانچه در ارائه مدارک خود دچار ایراد و اشکالاتی باشند و یا مدارک آن‌ها جهت ارائه به واحد پذیرفته شده کامل نباشند. ثبت نام آن‌ها مورد پذیرش دانشگاه نمی‌باشد و حتماً پس از تکمیل مدارک خود، می‌توانند نسبت به ثبت نام، و تکمیل آن اقدام نمایند.

البته ارائه این مدارک نباید در زمانی غیر از زمان مقرر شده برای ثبت نام باشد. با توجه به سؤالات فراوانی که در زمینه تفاوت ارائه رشته های کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد 98 – 97 برای دوره‌های نیمسال اول و نیمسال دوم و همچنین اطلاع از تفاوت رشته های بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته آزاد وجود خواهد داشت. تماس با مشاورین ایران تحصیل جهت یافتن پاسخ سؤالات و همچنین آگاهی از ضوابط مندرج در دفترچه امر لازم و ضروری می‌باشد. در هر ساعت از شیانه روز، حتی ایام تعطیل مشاورین ما آماده ارائه خدمات به داوطلبین گرامی می‌باشد.

 

جهت اطلاع از رشته های کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد 98 – 97 و رشته های بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد از سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید

02170707028 و در صورت شلوغی 02170707024 پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

 

کانال رشته های کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد

کانال رشته های کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد

 

مطالب مرتبط رشته های کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد :

نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

شرایط انتقالی دانشگاه آزاد به سراسری

azmoon.net

شرط معدل ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد

جدول شهریه دانشگاه آزاد 97-98

مدارک ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

رشته های بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد

رشته های بدون کنکور پزشکی

لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی

رشته های کاردانی دانشگاه آزاد بدون کنکور

ثبت نام بدون کنکور رشته پرستاری

ثبت نام استعداد درخشان دانشگاه آزاد

کاردانی به کارشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد

رشته های بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد

رشته های کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد 98 – 97

منبع : رشته های کاردانی به کارشناسی آزاد