زمان ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 98-97

زمان ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 98-97

زمان ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 98-97

جهت اطلاع از زمان ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 98-97 و  زمان ثبت نام ترم مهر و بهمن دانشگاه آزاد از سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید

02170707028 و در صورت شلوغی 02170707024 پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب

برسی زمان ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 98-97

زمان ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 98-97 بنا بر جدول زمان بندی دانشگاه آزاد اسلامی اعلام گردید. دانشگاه آزاد اسلامی به اطلاع کلیه داوطلبان می‌رساند که زمان ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 98-97 با توجه اینکه این دانشگاه در هر سال دو بار اقدام به جذب دانشجو در رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد می‌نماید، بنابراین زمان ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور برای دو دوره مهر و بهمن متفاوت خواهد بود. زمان ثبت نام ترم مهر و بهمن دانشگاه آزاد متعاقباً از طریق سایت ایران تحصیل اعلام گردیده است. دانشگاه آزاد اسلامی به دو صورت دانشجویان متقاضی ورود به این دانشگاه را جذب می‌نماید. در برخی از رشته‌ها پذیرش صرفاً بر اساس آزمون و رتبه کسب شده توسط داوطلب می‌باشد و در برخی از رشته‌های دیگر مانند پرستاری و فیزیوتراپی به دلیل موافقت دانشگاه آزاد و وزارت علوم، جذب دانشجویان به صورت بدون آزمون و در دو مقطع صورت خواهد گرفت. بنابراین طبق اطلاعیه‌ای که در زمان ثبت نام ترم مهر و بهمن دانشگاه صادر می‌گردد. داوطلبان تنها با احراز شرایط می‌توانند در زمان ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 98-97 شرکت نمایند. با توجه به تغییراتی که در سیستم آموزشی دانش آموزان و سیاست‌های وزارت علوم برای بالاتر بردن سطح سواد فارغ التحصیلان دانشگاه، این تبصره و ماده‌ها در هر سال تغییراتی را خواهند داشت. بنابراین جهت اطلاع از ضوابط اعلام شده در زمان زمان ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 98-97  با شماره 02170707028 و در صورت شلوغی خطوط با شماره 02170707024 تماس حاصل نمایید.

شرایط ثبت نام مقطع کاردانی بدون کنکور

به اطلاع کلیه داوطلبانی که در زمان ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 98-97  قصد ثبت نام در مقطع کاردانی در رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد را دارند می‌رسانیم ، که زمان ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 98-97 برای متقاضیان دوره‌های ترم مهر یا همان نیمسال اول با نیمسال دوم یا همان ترم بهمن متفاوت می‌باشد. زمان ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 98-97 برای داوطلبان ترم مهر یا نیمسال اول، در مرداد ماه خواهد بود. متقاضیان توجه داشته باشند که گزینش داوطلبان تنها بر اساس معدل کتبی و سوابق تحصیلی آن‌ها خواهد بود. شایان ذکر است که داوطلبان مقطع کاردانی تنها می‌توانند تعداد 20 رشته محل را انتخاب نمایند و تفاوتی که مقطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته با یکدیگر دارند، در تعداد رشته‌های ارائه شده در دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد می‌باشد. ثبت نام تنها از طریق سایت دانشگاه آزاد صورت می‌پذیرد و ثبت نام در هر سایت دیگری مورد تائید نمی‌باشد. داوطلبان پس از مراجعه به سایت دانشگاه آزاد و اتمام ثبت نام و انتخاب رشته باید منتظر اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد باشند.

زمان ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 97

زمان ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 97

شرایط ثبت نام مقطع کارشناسی ناپیوسته بدون کنکور

زمان ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 98-97 با توجه به مقطع متفاوت با کاردانی اعلام می‌گردد. داوطلبان ورود به دانشگاه در مقطع کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته، می‌توانند در زمان ثبت نام ترم مهر و بهمن دانشگاه آزاد شرکت نمایند. از شروط شرکت در رشته‌های دانشگاه آزاد در مقطع کارشناسی ناپیوسته، دارا بودن مدرک کاردانی می‌باشد. همچنین داوطلبان توجه داشته باشند که تفاوت بین کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته، در نوع مدرک ارائه شده می‌باشد. داوطلبان ورود به مقطع کارشناسی ناپیوسته نیمسال اول ، زمان ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 98-97 برای این دسته از داوطلبان ترم مهر، اواخر مرداد ماه در سامانه  azmoon.org می‌باشد و همچنین زمان ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 98-97 برای داوطلبان متقاضی ترم بهمن بدون کنکور ، در آذر ماه آغاز می‌گردد. طبق اطلاعیه دانشگاه آزاد داوطلبان ملزم به مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام که در زمان ثبت نام ترم مهر و بهمن دانشگاه آزاد منتشر می‌گردد می‌باشند. و چنانچه در زمان ثبت نام داوطلبان در وارد نمودن اطلاعات خود دچار مشکلی باشند و یا به صورت ناصحیح این اطلاعات را وارد نمایند و یا هرگونه مغایرتی در رابطه با اطلاعات وارد شده در هنگام ثبت نام با اصل مدارک ثبت نام وجود داشته باشد، داوطلبان به عنوان داوطلب متخلف شناخته خواهد شد و برابر با ضوابط و قوانین دانشگاه آزاد اسلامی در هر مرحله‌ای که این تخلف محرز گردد، حتی در هنگام فارغ التحصیلی، با دانشجوی متخلف برخورد خواهد شد. اگر جزو آن دسته از داوطلبینی می‌باشید که اطلاعات ثبت نامی خود را اشتباهاً وارد نموده‌اید، حتماً جهت رفع آن با شماره‌های  02170707028 و در صورت شلوغی خطوط با شماره 02170707024 تماس حاصل نمایید.

فرایند انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد

با توجه به حساسیت انتخاب رشته برای داوطلبان، توصیه ما داشتن مشاور خوب در این زمینه می‌باشد. فرایند  انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد آینده و زندگی شما را مشخص خواهد نمود و با توجه به این حساسیت، شما ملزم به انتخاب رشته درست در این زمینه می‌باشید. ابتدا قبل از انتخاب رشته و اقدام برای وارد نمودن کد رشته محل‌ها، داوطلبان لازم است به چند مواردی در این زمینه توجه نمایند. ابتدا دفترچه راهنمای انتخاب رشته را به خوبی و به صورت کامل مطالعه نمایید. اطلاع از میزان شهریه با توجه به اخذ شهریه در انتخاب واحد و همچنین به دلیل عدم رایگان بودن تحصیل در دانشگاه آزاد امری ضروری می‌باشد. همچنین در هنگام انتخاب رشته حتماً بر اساس علایق و استعدادهای خود رشته های مورد نظر را ثبت نمایید. ضمناً داوطلبان توجه داشته باشند که فرایند انتخاب رشته کار حساس و تخصصی می‌باشد و با توجه به شرط معدل دانشگاه آزاد بدون کنکور در ورود به رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد ، در زمان ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 98-97 حتماً باید از مشاوره خوب در این زمینه برخوردار باشند تا بتوانند انتخاب درستی داشته باشند. مشاورین ایران تحصیل آماده ارائه خدمات به داوطلبان محترم در رشته های مختلف می باشند.

جهت اطلاع از زمان ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 98-97 و  زمان ثبت نام ترم مهر و بهمن دانشگاه آزاد از سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید

02170707028 و در صورت شلوغی 02170707024 پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب

کانال اطلاع رسانی زمان ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 98-97

کانال اطلاع رسانی زمان ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 98-97

مطالب مرتبط:

دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد اسلامی 

شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

ثبت نام استعداد درخشان دانشگاه آزاد

  ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه آزاد 97-98

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

زمان ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 98-97

منبع : زمان ثبت نام آزاد بدون کنکور