شرط معدل دانشگاه آزاد بدون کنکور 98 – 97

شرط معدل دانشگاه آزاد بدون کنکور

شرط معدل دانشگاه آزاد بدون کنکور

جهت اطلاع از شرط معدل دانشگاه آزاد بدون کنکور 98 – 97 و شرط معدل ورود به دانشگاه آزاد بدون آزمون با شماره های زیر تماس بگیرید

02170707028 و در صورت شلوغی 02170707024 پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب

شرط معدل دانشگاه آزاد بدون کنکور 98 – 97

شرط معدل دانشگاه آزاد بدون کنکور 98 – 97 با توجه به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد، دانشجویان خود بدون کنکور و با عنوان شرط معدل ورود به دانشگاه آزاد بدون آزمون می‌پذیرد. به اطلاع کلیه داوطلبانی که دارای دیپلم کامل نظام قدیم و یا دارای مدرک پیش دانشگاهی نظام جدید می‌باشند، می‌توانند با توجه به شرط معدل دانشگاه آزاد بدون کنکور 98 – 97 جهت انتخاب رشته و ثبت نام در مقاطع مختلف شرکت نمایند. همچنین این دسته از داوطلبان با توجه به شرط معدل دانشگاه آزاد بدون کنکور 98 – 97 رشته های انتخابی خود، می‌توانند در فرایند انتخاب رشته دانشگاه آزاد ثبت نام نمایند و در رشته های مورد علاقه خود، اقدام به انتخاب رشته نمایند. داوطلبان گرامی می‌توانند جهت اطلاع از شرط معدل دانشگاه آزاد بدون کنکور 98 – 97 با مرکز ثبت نام دانشگاه آزاد ایران تحصیل تماس حاصل نمایند. مشاورین مرکز ایران تحصیل از طریق استعداد یابی شغلی و تحصیلی، از بین لیست رشته های موجود در دفترچه بهترین رشته را برای شما معرفی نمایند و با توجه به شرط معدل ورود به دانشگاه آزاد بدون کنکور و در نظر گرفتن شرط معدل دانشگاه آزاد بدون کنکور 98 – 97 ثبت نام و بهترین انتخاب را داشته باشید. لازم به ذکر است که ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد در کلیه مقاطع تحصیلی با استفاده از تماس با به شماره‌های  02170707028 و در صورت شلوغی خطوط با شماره‌های 02170707024 مشاورین ایران تحصیل امکان پذیر می‌باشد.

زمان ثبت نام در دانشگاه آزاد

به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی ثبت نام در رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد می‌رسانیم که ثبت نام در دانشگاه آزاد برای مقاطع مختلف در دو دوره نیمسال اول و نیمسال دوم صورت می‌پذیرد. با توجه به اینکه در هر دوره ترم مهر و ترم بهمن، ثبت نام برای مقاطع مختلف دانشگاه آزاد صورت می‌گیرد، در شرط معدل دانشگاه آزاد بدون کنکور 98 – 97هیچ گونه تفاوتی به لحاظ گزینش برای شرکت در دو دوره ایجاد نمی‌کند. بنابراین لازم است که داوطلبان از شرط معدل دانشگاه آزاد بدون کنکور 98 – 97 قبل از ثبت نام مطلع شوند. نکته مهمی که کلیه داوطلبان جهت ثبت نام باید در نظر داشته باشند، در رابطه با نحو انتخاب رشته با توجه به شرط معدل ورود به دانشگاه آزاد می‌باشد. با توجه به اینکه در رشته های مختلف به دلیل پر متقاضی بودن انتخاب رشته در این مقاطع، داوطلبان حتماً باید در رابطه با این موارد رشته انتخابی برای ثبت نام و همچنین نوع گزینش رشته ها اطلاعات لازم را جهت ثبت نام داشته باشند. زمان ثبت نام با توجه به دوره‌ای که شما مایل به شرکت در آن می باشید، متفاوت می‌باشد. برای ورودی های ترم مهر یا همان نیمسال اول، ثبت نام در مرداد ماه صورت می‌پذیرد. همچنین برای داوطلبان متقاضی ثبت نام در ترم بهمن، یا همان نیمسال دوم باید از دی ماه طبق اطلاعیه دانشگاه آزاد، جهت ثبت نام باید آماده باشند و در زمان تعیین شده جهت ثبت نام اقدام نمایند. لازم به ذکر است که ثبت نام منحصراً از طریق سایت دانشگاه آزاد و به صورت الکترونیک صورت می‌گیرد. ثبت نام برای کلیه داوطلبان که متقاضی ثبت نام می‌باشند چنانچه از شرایط لازم جهت ثبت نام برخوردار باشند، می‌توانند جهت ثبت نام اقدام نمایند و پس از مراجعه به سایت و پرداخت هزینه و خرید کارت اعتباری برای ثبت نام که تنها از طریق سایت دانشگاه آزاد صورت می‌پذیرد و داوطلبان پس از دریافت شماره سریال ثبت نامی می‌توانند دفترچه ثبت نام را دانلود نمایند. در دفترچه ثبت نام داوطلبان به صورت کامل می‌توانند از شرط معدل دانشگاه آزاد بدون کنکور 98 – 97 اطلاع یابند و با توجه به شرط ورود به دانشگاه آزاد بدون آزمون در رشته های مورد نظر خود اقدام به انتخاب رشته نمایند. 

کانال اطلاع رسانی شرط معدل دانشگاه آزاد بدون کنکور

کانال اطلاع رسانی شرط معدل دانشگاه آزاد بدون کنکور

اعلام نتایج دانشگاه آزاد اسلامی

 داوطلبان که در رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد ثبت نام نموده‌اند و با توجه به علاقه خود و شرط معدل دانشگاه آزاد بدون کنکور 98 – 97 در رشته های مورد نظر خود انتخاب رشته نموده‌اند، در زمان اعلام نتایج دانشگاه آزاد می‌توانند با توجه به اطلاعات خود اقدام به انتخاب رشته نمایند. لازم به ذکر است که اطلاعات ثبت نامی و شماره سریالی که داوطلبان در زمان ثبت نام به صورت الکترونیکی خریداری می نمانید، حتماً باید نزد خود نگهداری نمایند. چنانچه داوطلبی اطلاعات ثبت نامی و یا کد رهگیری دسترسی نداشته باشد، می‌تواند از راه‌های پیش بینی شده جهت دریافت نتیجه اقدام نماید. برای حل این مشکل می توانید با مشاورین ما تماس حاصل نمایید. داوطلبان محترم با توجه به لیست رشته‌هایی که در انتخاب رشته انتخاب نموده و در سایت دانشگاه آزاد وارد نموده‌اند، در رشته‌هایی پذیرفته خواهند شد که از شرایط شرط معدل دانشگاه آزاد بدون کنکور 98 – 97 برای انتخاب این رشته ها دارا باشند. در بین لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد  برای مقاطع مختلف جهت ثبت نام در نظر می‌گیرد و گزینش آن‌ها با توجه به شرط معدل دانشگاه آزاد بدون کنکور 98 – 97 صورت می‌پذیرد، داوطلبان تنها و منحصراً می‌توانند در این رشته ها شرکت نمایند. در رابطه با شرکت در رشته‌هایی که متقاضی آن‌ها بسیار زیاد است و جزو رشته های پرطرفدار محسوب می‌شوند نمی‌توانند در این دسته از رشته ها ثبت نام نمایند. بنابراین متقاضیان این رشته‌ها باید در آزمون دانشگاه آزاد جهت شرکت و پذیرش در رشته های مورد نظر خود شرکت نمایند. با توجه به تغییراتی که در نحوه تأثیر شرط معدل دانشگاه آزاد بدون کنکور 98 – 97 در ساله شاهد آن می‌باشیم، توصیه ما به داوطلبان عزیز این است که با شماره‌های مندرج در سایت جهت اطلاع از این قوانین و همچنین نحوه محاسبه آن، با مشاورین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.

جهت اطلاع از شرط معدل دانشگاه آزاد بدون کنکور 98 – 97  –ورود به دانشگاه بدون کنکور و شرط معدل ورود به دانشگاه آزاد بدون آزمون با شماره های زیر تماس بگیرید

02170707028 و در صورت شلوغی 02170707024 پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب

مطالب مرتبط : 

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ورودی نیمسال اول

شهریه رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد

شهریه رشته های کارشناسی دانشگاه آزاد

مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 

 ثبت نام دانشگاه دولتی شرط معدل 98-97 

ثبت نام بدون کنکور در دانشگاه سراسری

رشته های تجربی بدون کنکور

ثبت نام فیزیوتراپی بدون کنکور

زمان ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 98-97

شرط معدل ورود به دانشگاه آزاد بدون آزمون

شرط معدل دانشگاه آزاد بدون کنکور 98 – 97

منبع : شرط معدل آزاد بدون کنکور