اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان 98-99

اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان

اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان 98-99 اعلام شد دانش آموزان محترم دقت داشته باشند جهت اطلاع از نتایج آزمون حتما می بایست رمز عبور همگام خود را همراه داشته باشند تا بتوانند تا بتوانند جهت اطلاع از نتایج آزمون تیزهوشان 98-99 اقدام نمایند.

همانند سنوات گذشته دانش آموزان و اولیا گرامی می توانند جهت اطلاع از زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان 98-99 به سامانه azmoon.medu.ir مراجعه نمایند به عبارت دیگر تنها راه اطلاع از نتایج آزمون تیزهوشان به صورت اینترنتی و از طریق سامانه مذکور صورت خواهد گرفت لذا دانش آموزان و اولیا گرامی توجه داشته باشند هر گونه مراجعه حضوری به مدارس تیزهوشانی که در اولویت های خود قرار داده اند بی نتیجه خواهد بود.

به اطلاع آن دسته از دانش آموزان یا اولیا که جهت اطلاع از نتایج آزمون با مشکل مواجه هستند می رسانیم در صورتی که به هر دلیلی نمی توانند از طریق سامانه مذکور از نتایج خود مطلع گردند می رسانیم این دسته از داوطلبان می توانند جهت اطلاع از نتایج آزمون تیزهوشان 98-99 و اطلاع از لیست ذخیره با مرکز مشاوره سمپاد ایران تحصیل با شماره های 9099072952 تماس از سراسر کشور – 9092305587 تماس از استان تهران پاسخگویی 8 صبح الی 1 شب.

زمان اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان 98-99

لازم به ذکر است که در آزمون تیزهوشان، پذیرش دانش آموزان تنها بر اساس رتبه‌ای است که از نمره آزمون بدست می‌آورند و معدل دانش آموزان و سهمیه‌ها هیچ تاثیری در نتایج آزمون تیزهوشان نخواهد داشت.

مرکز ایران تحصیل در این مقاله به : زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان 98-99 – راهنمای تصویری مشاهده نتایج آزمون تیزهوشان 98-99 – نکاتی در جزئیات اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان 98-99 پرداخته است. تا آخر مقاله با ما همراه شوید و در پایان نظرات خود را در بخش نظرات مطرح فرمایید.

 

زمان اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان 98-99

به اطلاع کلیه دانش آموزان متقاضی شرکت در آزمون تیزهوشان می‌رسانیم که طبق روال هر سال به احتمال زیاد، زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان 98-99 پنج الی شش هفته پس از برگزاری آزمون است. آزمون تیزهوشان در نیمه اول اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.
در صفحه 11 دفترچه ثبت نام تیزهوشان 98-99 در بند دوم اعلام شده است که فهرست پذیرفته شدگان آزمون تیزهوشان در دوره های اول و دوم متوسطه بعد از برگزاری آزمون نمونه دولتی 98-99 منتشر می‌شود. نتایج آزمون تیزهوشان بصورت اینترنتی و از طریق سامانه ثبت نام آزمون استعدادهای درخشان به نشانی Azmoon.medu.irقابل مشاهده است.
نتایج کلیه دانش آموزان شرکت کننده در آزمون تیزهوشان تنها از طریق سایت ثبت نام سمپاد اطلاع رسانی می‌شود و سایت دیگری برای این منظور وجود ندارد.

اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان 98 – 99

به کلیه داوطلبان گرامی توصیه می‌کنیم جهت پیشگیری از ابهام و سردرگمی در نحوه اعلام نتایج آزمون تیزهوشان 98-99 در کانال تلگرام ایران تحصیل عضو شوید تا اخبار آزمون تیزهوشان را دریافت نمایید و یا با شماره مرکز تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنیم.

تماس با شماره 9092305587 از استان تهران تماس با شماره 9099072952 از کل کشور پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

 

به منظور ورود به سامانه ثبت نام سمپاد می‌بایست به نشانی اینترنتی Azmoon.medu.ir رفته و شما داوطلب گرامی با درج کد ملی و رمز ورود همگام (یا شماره سریال شناسنامه) در کادرهای مربوطه وارد سامانه شوید و نتایج آزمون را مشاهده نمایید.
در صورتی که پس از مشاهده نتایج آزمون تیزهوشان 98-99 به نتیجه آزمون اعتراض داشته باشید از همین سامانه می‌توانید درخواست اعتراض خود را در تاریخ معین ارائه کنید.

 

راهنمای تصویری اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان 98-99

جهت راحتی حال والدین و دانش آموزان راهنمای تصویری مشاهده نتایج آزمون را قرار داده‌ایم تا دچار ابهام نشوید. بعد از واردشدن به سایت ثبت نام، طبق تصویر زیر، در صفحه اول سایت باید کد ملی دانش آموز و شماره سریال شناسنامه را در کادرهای سمت راست وارد نمایید و روی گزینه ورود بزنید.

 

اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان

بعد از از وارد شدن به صفحه بعد، اطلاعات هویتی دانش آموز و وضعیت پذیرش در آزمون قابل مشاهده است. شما می‌توانید زیر ستون “وضعیت قبولی” ، پذیرفته شدن یا نشدن فرزندتان را مشاهده کنید. همچنین می‌توانید روی آیکونی که در زیر ستون مدیریت قرار دارد کلیک نمایید تا کارنامه فرزندتان را مشاهده کنید. درون کارنامه تعداد سوالات صحیح، غلط و نزده در هر درس را می‌توانید ببینید. همچنین تراز آخرین نفر قبولی در مدارس تیزهوشان نیز قابل مشاهده است. در صورتی که فرزندتان در آزمون پذیرفته شده باشد، نام مدرسه انتخابی او نیز مشخص شده است.

اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان

اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان

نکاتی در جزئیات اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان 98-99

1- نتایج آزمون تیزهوشان بصورت قطعی و در یک مرحله اعلام می‌شود. این بدین معناست که نتایج تیزهوشان قبولی ذخیره اعلام نخواهد شد. بنابراین شما داوطلب گرامی یا بصورت قطعی قبول شده‌اید یا نتوانسته‌اید تراز قبولی آزمون تیزهوشان را کسب نمایید.

2- داوطلبانی که نتوانسته‌اند تراز قبولی تیزهوشان را کسب نمایند حداکثر ظرف یک هفته بعد از اعلام نتایج، کارنامه آنها منتشر می‌شود که حاوی تعداد پاسخ‌های صحیح،غلط، نزده و نیز تراز هر درس، تراز کل آزمون و تراز آخرین نفر قبولی می‌باشد.

3- در سامانه ثبت نام سمپاد، در زمان اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان ، چیزی به عنوان اسامی قبول شدگان آزمون تیزهوشان 98-99 – اسامی پذیرفته شدگان آزمون تیزهوشان و … وجود ندارد. صرفا برای داوطلبان پذیرقته شده : کارنامه و نام مدرسه و برای داوطلبان پذیرفته نشده : کارنامه عدم قبولی صادر می‌شود که این اطلاعات در پنل شخصی هر یک از داوطلبان قابل مشاهده است.

4- به اطلاع داوطلبان گرامی می‌رسانیم که درخواست تجدیدنظر و اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان 98-99 نیز بصورت اینترنتی و از طریق سایت Azmoon.medu.ir قابل ارائه می‌باشد. در صورتیکه سوالی در این زمینه دارید با شماره 9099072952 تماس بگیرید.

5- در صورتی که دو دانش آموز دوقلو (همجنس یا غیرهمجنس) در آزمون تیزهوشان شرکت نمایند و یکی از دوقلوها موفق به اخذ رتبه قبولی نشود، در صورتیکه توانسته باشد حداقل 80 درصد نمره آخرین نفر قبولی را کسب کرده باشد، می‌تواند به مدرسه مورد نظر خود راه یابد. این شرایط برای کلیه داوطلبان آزمون مدارس تیزهوشان در هر دو دوره اول و دوم متوسطه لحاظ می‌شود.

نکته مهم : لازم به ذکر است که در سال گذشته بخشنامه‌ای صادر شده است که طی آن داوطلب دوقولوی همجنس در صورتیکه نمره تمام دروس او در پایه ششم ابتدایی خیلی خوب باشد و یا معدل بالای 19.80 در پایه نهم داشته باشد و 60 درصد از نمره تراز آخرین نفر قبولی را کسب کرده باشد می‌تواند پس از مکاتبات لازم توسط آموزش و پرورش، به مدرسه مورد نظر خود راه یابد.

6- در روز مشاهده نتایج آزمون مدارس تیزهوشان 98-99، در سایت ثبت نام سمپاد، نشانی مدارس تیزهوشان یا استعدادهای درخشان، تاریخ ثبت نام در مدرسه مورد نظر و مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام در مدرسه تیزهوشان ذکر می‌شود. لازم است به اطلاع داوطلبان گرامی برسانیم که آخرین مهلت ثبت نام در مدارس تیزهوشان حداکثر تا پایان مردادماه سال 97 می‌باشد و بعد از این تاریخ مجاز به ثبت نام نمی‌باشید.

 

در صورتی که هر گونه سوال در زمینه های : مشاهده کارنامه آزمون تیزهوشان 98-99 – اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان 98-99 – دریافت کارنامه – اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان از هر نقطه کشور که هستید کافیست با مرکز ایران تحصیل تماس بگیرید.

 

کانال اطلاع رسانی اعلام نتایج تیزهوشان 98-99

کانال اطلاع رسانی اعلام نتایج تیزهوشان 98-99

 

مطالب مرتبط :