دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان استعداد درخشان سمپاد 98-99

دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان

جهت اطلاع از منابع آزمون تیزهوشان و دانلود دفترچه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان استعداد درخشان با شماره های زیر تماس بگیرید :

9099072952 و در صورت شلوغی خطوط 9092305587 ( استان تهران)

دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان مدارس سمپاد 98-99

دفترچه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان سمپاد 98-99 منتشر شد ، به اطلاع دانش آموزان و والدین گرامی می‌رسانیم طبق مندرجات دفترچه که با توجه به حذف آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 98-99 و حذف آزمون نمونه دولتی ششم به هفتم 98-99، در سال آینده تنها آزمون تیزهوشان نهم به دهم 98-99 و آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 98-99 برگزار خواهد شد ضمنا کلیه دانش آموزان گرامی که قصد ثبت نام در مدارس سمپاد را دارند ملزم به مطالعه دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان 98-99 خواهند می باشند لذا این دسته از داوطلبان می توانند جهت ثبت نام و انتخاب مدارس – اطلاع از ظرفیت مدارس تیزهوشان و سوالات متعددی که در این زمینه وجود دارد دفترچه ثبت نام را دانلود و مطالعه نمایند.

پیرو انتشار دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان 98-99 ، زمان برگزاری آزمون تیزهوشان پایه نهم 98-99 در نیمه اول اردیبهشت ماه سال 97 برگزار خواهد شد. داوطلبان واجد شرایط متقاضی شرکت در آزمون سمپاد می‌بایست دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان 98-99 را بطور کامل و دقیق مطالعه نمایند و سپس اقدام به ثبت نام در آزمون نمایند ضمنا طبق مندرجات دفترچه ثبت نام تیزهوشان 98-99 امور ثبت نام دانش آموزان فقط از طریق سایت ثبت نام azmoon.medu.ir بوده و اطلاع رسانی های ثبت نام از طریق سامانه sampad.medu.ir انجام می گیرد ضمنا به اطلاع می رسانیم زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان محدود بوده لذا داوطلبان گرامی هر چه سریع تر پس از مطالعهدفترچه آزمون تیزهوشان 98-99 نسبت به امور ثبت نام خود اقدام کنند شایان ذکر است طبق مندرجات دفترچه ثبت نام تیزهوشان اعلام نتایج سمپاد در نیمه اول مرداد خواهد بود.

 

دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان

دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان

جهت اطلاع از شرایط ثبت نام مدارس تیزهوشان – مشاوره انتخاب رشته دبیرستان – مشاوره قبولی در آزمون مدارس تیزهوشان و اطلاع از دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان 98-99 از سراسر کشور با مرکز مشاوره سمپاد تماس بگیرید.

شماره تماس : 9099072952 و در صورت شلوغی خطوط 9092305587 ( استان تهران)

تماس فقط از طریق تلفن ثابت و پاسخگویی از 8 صبح تا 1 شب حتی تعطیلات

 

آزمون‌های تیزهوشان جهت شناسایی و جذب دانش آموزان تیزهوش و مستعد برای تحصیل در دبیرستان های استعدادهای درخشان و مطابق با مفادی که در دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان 98-99 برگزار می‌شود. ضمنا طبق ایجاد شرایط جدید در راستای ثبت نام تیزهوشان ششم و استعدادهای درخشان نهم به داوطلبان گرامی توصیه می‌شود مطالب و محتوای دفترچه و راهنمای تکمیل نمونه برگ تقاضانامه ثبت نام را مطالعه کنند و از آنجا که ثبت نام بصورت اینترنتی و توسط خود داوطلب انجام می‌پذیرد، می‌بایست دقت لازم را در انجام ثبت نام داشته باشند تا مشکلی بوجود نیاید در ضمن توصیه می کنیم با توجه به محدودیت زمان ثبت نام تیزهوشان و حساسیت آزمون داوطلبان ثبت نام خود را به مشاوران مرکز مشاوره سمپاد ایران تحصیل بسپارند تا ثبت نام وی به صورت کامل و بی نقص انجام شود جهت انجام این مورد می توانید همه روزه از ساعت 8 صبح الی 1 شب با شماره های 9099072952 و یا 9092305587 ( استان تهران) تماس حاصل نمایید.

دانلود دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان استعداددرخشان 98-99

در صورتیکه تصمیم دارید در آزمون تیزهوشان ثبت نام نمایید در ابتدا به شما توصیه می‌کنبم که با سیستم مدارس سمپاد آشنا شوید. مدارس تیزهوشان زیر نظر معاونت پرورش استعدادهای درخشان (سمپاد) فعالیت می‌کنند. این مدارس همه ساله از طریق آزمون دانش آموزان مستعد را جذب می‌کنند. امکانات علمی آموزشی در این مدارس نسبت به مدارس عادی از سطح بالاتری برخوردار است. در مدارس استعدادهای درخشان علاوه بر اینکه دانش آموزان گزینش می‌شوند، کادر آموزشی مدارس نیز بصورت گزینشی انتخاب می‌شوند. مدارس سمپاد برخلاف مدارس عادی از برنامه درسی و آموزشی جامع و سنگین‌تری برخوردارند و دانش آموزانی که مسئولیت پذیری کمی دارند یا دانش آموزان خونسرد و برعکس حساس و مضطربی هستند ، محیط مدارس تیزهوشان شاید مکان مناسبی برای پیشرفت آنان محسوب نشود و آنها دچار افت تحصیل شوند.

موارد مندرج در دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان 98-99 در مورد زمان آزمون

پیرو مندرجات دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان 98-99 آزمون ورودی پایه دهم مدارس استعدادهای درخشان به احتمال زیاد در مورخ اردیبهشت ماه سال 97 برگزار می شود شایان ذکر است که برگزاری آزمون تیزهوشان در سراسر ایران همزمان برگزار خواهد شد و سوالات آزمون تیزهوشان نیز یکسان خواهند بود ضمنا کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان نهم به دهم 98-99 که شامل : نام و نام خانوادگی و مشخصات فردی داوطلب – مدارس تیزهوشان انتخاب شده به ترتیب اولویت و عکس مختص داوطلب یک هفته قبل از برگزاری آزمون از طریق سامانه azmoon.medu.ir در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد. نشانی دقیق حوزه امتحانی نیز در کارت ورود به جلسه آزمون سمپاد درج شده است.

تبصره : به اطلاع داوطلبان گرامی می‌رسانیم که شرکت در آزمون تیزهوشان بدون ارائه کارت ورود به جلسه ممنوع است.

 

زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان طبق مندرجات دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان 98-99

پیرو انتشار دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان 98-99 به اطلاع کلیه دانش آموزان و اولیای گرامی می رسانیم طبق مفاد دفترچه تیزهوشان نتایج آزمون تیزهوشان پایه دهم 98-99 طی گذشت 30 تا 45 روز پس از برگزاری آزمون در سامانه نام نویسی مدارس سمپاد به نشانی azmoon.medu.ir اعلام خواهد و شایان ذکر است به داوطلبانی که مراجعه حضوری به مدارس سمپاد داشته باشند اطلاعی از نتایج داده نخواهد شد و تمامی داوطلبان می توانند جهت استعلام قبولی در مدارس تیزهوشان با مرکز سمپاد ایران تحصیل تماس حاصل نمایند تماس از تلفن ثابت از سراسر کشور 8 صبح الی 1 شب با شماره های 9099072952 و در صورت شلوغی خطوط 9092305587 ( استان تهران) تماس حاصل نمایید.

 

زمان ثبت نام آزمون مطابق دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان 98-99

پیرو انتشار دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان 98-99 کلیه داوطلبان محترم ملزم به رعایت قوانین داوطلبان لازم است به سایت azmoon.medu.ir مراجعه نمایند، اطلاعات دانش آموزی خود را به دقت در فرم ثبت نام وارد نمایند (دقت داشته باشید که وجود اشتباه در اطلاعات وارد شده موجب می‌شود که دچار مشکل در پذیرش در مدارس تیزهوشان شوید). زمان پرداخت هزینه آزمون تیزهوشان نهم به دهم 98-99 در فروردین ماه خواهد بود که داوطلبان با مراجعه به سایت ثبت نام سمپاد هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان را پرداخت نماییم.

 

والدین گرامی به شما توصیه می‌کنیم جهت پیشگیری از هرگونه اشتباه در تکمیل فرم ثبت نام، کار انجام ثبت نام را به مرکز مشاوره سمپاد بسپارید و حتما قبل از ثبت نام حتما دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان برای اطلاع از آدرس مدارس نمونه دولتی و شرایط ثبت نام مدارس تیزهوشان و ثبت نام تیزهوشان 98-99 با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس بگیرید.

9099072952 و در صوزت شلوغی خطوط 9092305587 ( استان تهران) : شماره تماس مرکز مشاوره سمپاد ایران تحصیل

 

شرایط مندرج در دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان 98-99

1- دانش آموزان می‌بایست در حال تحصیل در پایه نهم متوسطه باشند.

2- تابعیت ایرانی داشته باشند. اتباع غیر ایرانی با شرایط خاص می‌توانند در آزمون تیزهوشان شرکت نمایند.

3- معدل سالانه پایه هشتم دانش آموزان لازم است بالای 19 باشد.

پیرو انتشار دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان ، سوالات آزمون تیزهوشان نهم به دهم 98-99 در مجموع 90 سوال می‌باشد که به دو نوع سوالات استعداد تحصیلی و سوالات استعداد تحلیلی تقسیم می‌شوند. زمان پاسخگویی به سوالات آزمون تیزهوشان نهم به دهم 100 دقیقه در نظر گرفته شده است که دانش آموزان باید در مدیریت زمان مهارت کافی را کسب کرده باشند. در عکس زیر تعداد سوالات آزمون و ضرایب دروس آزمون تیزهوشان نهم به دهم 98-99 ذکر شده است.

سوالات و ضرایب آزمون تیزهوشان نهم به دهم 98-99

بودجه بندی سوالات دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان 98-99

بودجه بندی سوالات دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان 98-99

دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان سمپاد

دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان سمپاد

مطالب مرتبط :