ظرفیت پذیرش مدارس تیزهوشان سمپاد 98-99 – sampad.medu.ir

ظرفیت پذیرش مدارس تیزهوشان

ظرفیت پذیرش مدارس تیزهوشان 98-99

جهت اطلاع از ظرفیت پذیرش مدارس تیزهوشان 98-99 و دریافت دفترچه ثبت نام آزمون مدارس سمپاد با شماره های زیر تماس لگیرید

9099072952 و در صورت شلوغی خطوط 9092305587 ( استان تهران) تماس از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

 

ظرفیت پذیرش مدارس تیزهوشان بسیار محدود است لذا دانش آموزان تیزهوش و مستعد هر سال از طریق ثبت نام در آزمون مدارس تیزهوشان پذیرش می‌شوند. آزمون تیزهوشان هر سال برای دانش آموزان واجد شرایط در پایه ششم ابتدایی و پایه نهم متوسطه برگزار می‌شود. این دانش آموزان پس از پذیرش در آزمون مدارس تیزهوشان 98-98 وارد مدارس تیزهوشان دوره اول متوسطه و دوم متوسطه می‌شوند.

با توجه به محدودیت ظرفیت پذیرش مدارس تیزهوشان ، در آزمون تیزهوشان تنها ملاک پذیرش دانش آموزان نمره‌ای است که هر داوطلب از پاسخ دادن به سوالات آزمون تیزهوشان بدست می‌آورد و هیچ گونه سهمیه‌ای در نتیجه آزمون لحاظ نمی‌شود. اما در آزمون مدارس نمونه دولتی، سهمیه‌های گوناگون در نتیجه آزمون تاثیر دارند از این رو پذیرش در مدارس تیزهوشان سمپاد فقط و فقط به تلاش خود دانش آموزان بستگی خواهد داشت اولویت با کسانی خواهد بود که امتیاز بالاتری در آزمون کسب کنند دانش آموزان و اولیای گرامی جهت اطلاع بیشتر از نحوه پذیرش مدارس تیزهوشان می توانند با شماره 9099072952 و یا جهت دریافت اشتراک مشاوره تا قبولی با 9092305587 ( استان تهران) تماس بگیرید.

ظرفیت پذیرش مدارس تیزهوشان برای هر شهر متفاوت می باشد به عنوان مثال ظرفیت پذبرش مدارس تیزهوشان تهران حدود 2000 هزار نفر در پایه های هفتم و نهم ، ظرفیت پذیرش مدارس تیزهوشان تبریز حدود هزار نفر در هفتم و دهم ، ظرفیت پذیرش مدارس تیزهوشان مشهد حدود 1100 نفر در دو مقطع ، ظرفیت پذیرش مدارس تیزهوشان اصفهان حدود 1300 نفر در ششم به هفتم و نهم به دهم و همچنین ظرفیت پذیرش در استان زنجان نیز به بالای هزار نفر در مدارس تیزهوشان پسرانه و دخترانه زنجان خواهد رسید ضمنا لازم به ذکر است ثبت نام الکترونیکی مدارس تیزهوشان سمپاد از طریق سامانه ثبت نام Azmoon.medu.ir و اطلاع رسانی های دیگر از طریق واحد sampad.medu.ir امکان پذیر خواهد بود.

ظرفیت پذیرش مدارس تیزهوشان 98-99

ظرفیت پذیرش مدارس تیزهوشان 98-99

برای مشاوره ظرفیت پذیرش مدارس تیزهوشان و کسب موفقیت در آزمون تیزهوشان با مرکز مشاوه آزمون تیزهوشان ایران تحصیل تماس بگیرید. شماره تماس : 9099072952 و یا جهت دریافت اشتراک قبولی 9092305587 ( استان تهران) پاسخگویی 8 صبح الی 12 شب
حتی ایام تعطیل

ظرفیت پذیرش مدارس تیزهوشان سمپاد 98-99

ظرفیت پذیرش مدارس تیزهوشان – زمان و نحوه ثبت نام تیزهوشان

به اطلاع داوطلبان واجد شرایط شرکت در آزمون تیزهوشان می‌رسانیم که ثبت نام آمون تیزهوشان از اواخر بهمن ماه 96 آغاز می‌شود و تا اوایل اسفند ماه ادامه می‌یابد. دانش آموزان واجد شرایط جهت ثبت نام اینترنتی آزمون تیزهوشان 98-99 می‌بایست از طریق سامانه ثبت نام آزمون استعدادهای درخشان به نشانی azmoon.medu.ir اطلاعات دانش آموزی خود را وارد کرده و اقدام به تکمیل ثبت نام اولیه نمایند.

ظرفیت پذیرش مدارس تیزهوشان مشخص شد دانش آموزان و اولیای گرامی ، فروردین ماه زمان پرداخت هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان 98-99 می‌باشد و داوطلبان لازم است با ورود به سامانه ثبت نام سمپاد با کمک کارت عابر بانک خود که دارای رمز دوم است نسبت به پرداخت هزینه ثبت نام اقدام نمایند و ثبت نام خود را تکمیل نمایند ضمنا یادآور می شویم هزینه ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم و تیزهوشان نهم به دهم تفاوتی نخواهد داشت.

توصیه ما به شما والدین عزیز این است که برای پیشگیری از اشتباه در مراحل ثبت نام، این کار را به مشاوران مجرب ایران تحصیل بسپارید و به سامانه ثبت نام آزمون تیزهوشان 9099072952 تماس بگیرید تا شما را راهنمایی نمایند.

ضمنا جهت دریافت نمونه سوالات آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی – منابع آزمون تیزهوشان و مشاوره قبولی در آزمون با 9092305587 ( استان تهران) تماس بگیرید .

ظرفیت پذیرش مدارس تیزهوشان

زمان برگزاری آزمون تیزهوشان 98-99ظرفیت پذیرش مدارس تیزهوشان

به اطلاع کلیه داوطلبان گرامی می‌رسانیم که قبل از برگزاری آزمون، در حدود یک هفته قبل از آزمون لازم است به سامانه ثبت نام آزمون تیزهوشان مراجعه و نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان اقدام نمایید. سپس در نیمه اول اردیبهشت ماه آزمون تیزهوشان در دو پایه ششم و نهم برگزار می‌شود و داوطلبان باید با در دست داشتن کارت ورود به جلسه به محل آزمون که نشانی محل برگزاری آزمون و تاریخ آن در کارت ورود به جلسه قید شده است مراجعه و در آزمون شرکت نمایند ضمنا جهت اطلاع از نتایج تیزهوشان سمپاد نیز می توانید از سامانه اقدام کنید.

ظرفیت پذیرش مدارس تیزهوشان – شرایط پذیرش ششم

1 داشتن تابعیت ایرانی داوطلب
تبصره : ثبت نام اتباع غیر ایرانی در آزمون تیزهوشان بر اساس بخشنامه مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور است که طی شرایط خاص می‌توانند در آزمون تیزهوشان شرکت نمایند.

2- اخذ نمره خیلی خوب در تمام دروس نوبت دوم پایه پنجم. در صورتی هم که در یک درس نمره خوب کسب نمایند بلامانع است.

تبصره : با توجه به اینکه ثبت نام بصورت اینترنتی و توسط خود داوطلب انجام می‌گیرد، مسئولیت صحت اطلاعات وارده در فرم ثبت نام بعهده خود داوطلب است و در صورتی که صحت اطلاعات از سوی سامانه ثبت نام محرز نگردد، قبولی داوطلب در آزمون لغو خواهد شد و شرکت در آزمون عملا بی تاثیر خواهد بود.

شما والدین گرامی می‌توانید در هر نقطه ایران که هستید، فرآیند ثبت نام را به سامانه ثبت نام ایران تحصیل بسپارید تا با خیالی راحت ثبت نام فرزند شما تکمیل شود.

شرایط پذیرش مدارس تیزهوشان نهم به دهم 98-99

1 داشتن تابعیت ایرانی داوطلب
تبصره : ثبت نام اتباع غیر ایرانی بر اساس بخشنامه مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور است که طی شرایط خاص می‌توانند در آزمون تیزهوشان شرکت نمایند.

2- اخذ معدل بالای 19 در پایه هشتم متوسطه.

شرایط پذیرش بدون آزمون مدارس تیزهوشان 98-99 –

داوطلبان گرامی شایان ذکر است جهت تحصیل بدون آزمون در مدارس تیزهوشان بایستی پایه‌های هفتم و هشتم را در مدرسه تیزهوشان گذرانده باشید و معدل هر دو سال هم بالای 17 باشد. این داوطلبان دیگر برای ورود به دوره دوم متوسطه تیزهوشان نیازی به آزمون ندارند و مستقیما می‌توانند به مدارس تیزهوشان راه یابند.

ظرفیت پذیرش مدارس تیزهوشان و زمان اعلام نتایج

ظرفیت پذیرش مدارس سمپاد مشخص شد ، داوطلبان شرکت کننده در آزمون تیزهوشان 98-99 به استحضار می‌رسانیم که پنج الی شش هفته بعد از برگزاری آزمون, نتایج نهایی آزمون نیز تیزهوشان در سامانه ثبت نام سمپاد منتشر خواهد شد.

کانال اطلاع رسانی ثبت نام تیزهوشان ششم ابتدایی

اطلاع از ظرفیت پذیرش مدارس تیزهوشان 98-99

به اطلاع دانش آموزان گرامی می‌رسانیم که ظرفیت پذیرش مدارس تیزهوشان ، دبیرستان‌های دوره اول و دوم استعدادهای درخشان بر اساس پیشنهاد اداره کل آموزش و پرورش استان و با تایید مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان و با در نظر گرفتن مناطق تحت پوشش در هر شهرستان، به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.

تبصره : هیچ افزایشی در تعداد دبیرستان‌های دوره اول متوسطه یا دبیرستان‌های دوم متوسطه استعدادهای درخشان مجاز نمی‌باشد.

داوطلبان و دانش آموزان گرامی جهت دریافت ظرفیت پذیرش مدارس تیزهوشان در هر استان و شهرستان، با مرکز مشاوره ثبت نام تیزهوشان ایران تحصیل تماس بگیرید. ما شما را راهنمایی می‌کنیم.