مشاوره قبولی آزمون مدارس تیزهوشان – شرایط ثبت نام

مشاوره قبولی آزمون مدارس تیزهوشان

مشاوره قبولی آزمون مدارس تیزهوشان

بسیار خرسندیم که شما دانش آموزان باهوش تصمیم گرفتید که در آزمون مدارس تیزهوشان شرکت کنید. امیدواریم با امید به خدای بزرگ و تلاش خودتان و با راهنمایی‌ها و مشاوره‌های مرکز ایران تحصیل ، بتوانید در این آزمون بزرگ موفق شوید. هر سال دانش آموزان زیادی در این آزمون شرکت می‌کنند و به دلیل پذیرش کم این مدارس، تعداد کمی از دانش آموزان یعنی تقریبا 10 درصد از آنها در سراسر کشور پذیرفته می‌شوند. پس باید برنامه ریزی دقیق و هوشمندانه‌ای داشته باشید. در این مقاله سعی کرده‌ایم نکات مهم برای قبولی آزمون ورودی مدارس تیزهوشان و تمام اطلاعات لازم را در مشاوره قبولی آزمون مدارس تیزهوشان را در اختیار دانش آموزان تیزهوش قرار بدهیم. دانش آموزان عزیز با دقت این مقاله را مطالعه نمایید تا بتوانید برای موفقیت در آزمون تیزهوشان آماده شوید.

برای مشاوره قبولی آزمون مدارس تیزهوشان و دریافت اطلاعات بیشتر درباره برنامه ریزی آزمون تیزهوشان 97 بامرکز مشاوره سمپاد ایران تحصیل تماس حاصل نمایید تماس از سراسر کشور 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل . 9099072952

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت برای دریافت اشتراک کلیک کنید .

برنامه ریزی مناسب برای قبولی در تیزهوشان

بهترین راه قبولی در تیزهوشان بهرمندی از مشاوره قبولی آزمون مدارس تیزهوشان است  که باید توجه داشته باشید که برنامه ریزی‌تان باید انعطاف داشته باشد به این صورت که از صبح تا شب بطور مداوم باشد، صحیح نیست. دلیلش این است که ممکن است یک روز به هر دلیلی نتوانید درس بخوانید، درنتیجه از برنامه عقب می‌افتید و برنامه ریزیتان کاملا بهم می‌ریزد. پس مواقعی را هم برای استراحت و تفریح قرار دهید تا در صورت عقب افتادن بتوانید در جاهای خالی جای‌گذاری نمایید تا آن عقب افتادگی جبران شود.

1- مشاوره قبولی آزمون مدارس تیزهوشان – برنامه ریزی هفتگی : دانش آموزان باید دقت داشته باشند هیچوقت برای آزمون‌های تیزهوشان یا برنامه ریزی های مدرسه و … برنامه ریزی طولانی مدت نکنید مشاوران مرکز ایران تحصیل  عقیده دارند که بهترین مدت زمان برای برنامه ریزی، یک هفته می‌باشد.

2- مشاوره قبولی آزمون مدارس تیزهوشان – اهمیت مدرسه : دانش آموزان عزیز توجه داشته باشید که بهترین مکان جهت یادگیری ، مدرسه و از زبان معلم خودتان است (حتی اگر سطح آموزشی در کلاستان پایین باشد). بعد از بازگشت از مدرسه به خانه حتما درس‌هایی را که هر روز در مدرسه یاد می‌گیرید را همان روز بخوانید. زیرا این روش کمک می‌کند که درس‌های خوانده شده در حافظه بلند مدت ذخیره شوند. لازم به ذکر ایت داوطلبان برای آگاهی از معرفی مدارس تیزهوشان می توانند روی عبارت کلیک کنند.

مشاوره قبولی آزمون مدارس تیزهوشان در مرکز مشاوره ایران تحصیل

3- مشاوره قبولی آزمون مدارس تیزهوشان – یادداشت برداری : زمانی که درس‌ها و کتاب‌های آموزشی را مطالعه می‌کنید، از نکات مهم و کلیدی دروس یادداشت برداری کنید تا هر چند روز یکبار، بتوانید آنها را مجددا مرور نمایید تا مطالب مهم بهتر در حافظه شما ثبت شود. یادداشت برداری کمک می‌کند تا دروس روی هم تلنبار نشوند و تا زمان آزمون تمام درس‌ها مرور شده باشند زیرا زمان آنقدر زیاد نیست.

4- مشاوره قبولی آزمون مدارس تیزهوشان – مرور کردن درس‌ها و نکات مهم : در برنامه هفتگی خود یک روز مثلا آخر هفته را اختصاص دهید به مرور نکاتی که یادداشت برداری کردید.

5- مشاوره قبولی آزمون مدارس تیزهوشان – آزمون آزمایشی : کتاب‌های آموزشی در انتها سوالات تستی دارند که خوب است هر چند وقت یکبار آنها را حل کنید. یا سعی کنید در آزمون‌های ازمایشی شرکت کنید. زیرا معمولا در مدرسه، امتحانات فقط به صورت تشریحی است و شما باید با سوالات تستی و نحوه تست زنی هم آشنا شوید تا برای آزمون مدارس تیزهوشان دچار مشکل کمبود وقت و استرس نشوید.

مشاوره قبولی آزمون مدارس تیزهوشان

دانش آموزان تیزهوشی که قرار است در آزمون تیزهوشان شرکت کنید،یادتان باشد زمان ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 97 را فراموش نکنید و جهت دریافت دفترچه ثبت نام مدارس تیزهوشان کلیک کنید .

مشاوران ایران تحصیل می‌توانند شما عزیزان را در تمامی مراحل کمک نمایند.

در آزمون تیزهوشان دو نوع سوال وجو دارد :

1- سوالات استعداد تحلیلی : 20 درصد از سوالات آزمون تیزهوشان مربوط به سوالات استعداد تحلیلی است. نکته مهم : سوالات استعداد تحلیلی از کتاب‌های درسی طرح نمی‌شوند. نگران نباشید. برای آشنا شدن و یادگیری این نوع سوالات می‌توانید کتاب های تست استعداد تحلیلی را تهیه نمایید.

2- سوالات استعداد تحصیلی : 80 درصد سوالات آزمون تیزهوشان مربوط به این دسته می‌باشد که از کتاب‌های درسی طرح می‌شوند.

نکته : دانش آموزان شیعه و اهل تسنن در آزمون تیزهوشان برای درس های قرآن و هدیه های آسمانی، سوالات مشترک دارند. اما دانش آموزان ادیان دیگر سوالات مخصوص خود را دارند.

مشاوران مجرب ایران تحصیل به شما کمک می‌کنند تا با بهترین راه قبولی در تیزهوشان  – راه های قبولی در تیزهوشان نهم  – بهترین کتاب های تیزهوشان  –  اسامی قبولی تیزهوشان – برنامه ریزی مناسب برای قبولی در تیزهوشان آشنا شوید.

نکته مشاوره قبولی آزمون مدارس تیزهوشان  : درس‌هایی که ضریب بیشتری دارند باید بیشتر و دقیق‌تر خوانده شوند چون امتیاز بیشتری دارند.

مشاوره قبولی آزمون مدارس تیزهوشان

توجه کنید که در آزمون تیزهوشان برای درس های قرآن و هدیه های آسمانی برای دانش آموزان شیعه و اهل تسنن سوالات به صورت مشترک طرح می‌شود ولی دانش آموزان سایر ادیان باید به سوالات هدیه های آسمانی مخصوص به خود پاسخ دهند. بهترین راه قبولی در تیزهوشان ششم توجه به منابع آزمون تیزهوشان است برنامه ریزی مناسب برای قبولی در تیزهوشان در قبولی در آزمون تیز هوشان بسیار تاثیر گذار است.

منابع امتحانی آزمون تیزهوشان پایه ششم
نام درس تعداد سوال ضریب
ریاضی 15 3
علوم 10 2
قرآن و هدیه های آسمانی 8 2
فارسی 10 2
مطالعات اجتماعی 7 1
تفکر و پژوهش 5 1

نکته : بهترین راه قبولی در تیزهوشان توجه به آزمون تیزهوشان پایه ششم یک سوم سوالات درس‌های ریاضی، فارسی، علوم، هدیه‌های آسمانی و مطالعات اجتماعی از کتاب پنجم دبستان طراحی می‌شود و سوالات تفکر و پژوهش از کتاب ششم طراحی می‌شود.

منابع امتحانی آزمون تیزهوشان پایه نهم
نام درس تعداد سوال ضریب
فارسی 15 2
ریاضی 20 3
علوم 17 2
قرآن و هدیه های آسمانی 8 2
مطالعات اجتماعی 15 2

نکته : جهت آگاهی از مشاوره قبولی آزمون مدارس تیزهوشان با شماره مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاص نمایید.

در پایان به این نکات مهم برای مشاوره قبولی آزمون مدارس تیزهوشان توجه نمایید :

نکات مهم مشاوره قبولی آزمون مدارس تیزهوشان : بهترین راه قبولی در تیزهوشان تمرین و تست زنی بسیار است و در هنگام تست زدن مراقب زمان باشید تا در جلسه آزمون تیزهوشان با مشکل مواجه نشوید. در آزمون تیزهوشان اگر به سوالی برخورد کردید که جواب آن را فراموش کردید، دستپاچه نشوید و بخاطر یک سوال زمانتان را هدر ندهید و با یک نفس عمیق سراغ سوالات بعدی بروید. آن سوال را علامت گذاری کرده و در آخر به آن سر بزنید و با آرامش به جوابش فکر کنید. تا لحظه آخر سر جلسه بمانید و اگر سوالات را به پایان رساندید، دوباره برگردید و تمام سوالات و جواب‌ها را بررسی کنید تا اشتباهات احتمالی را رفع نمایید.توجه داشته باشید می توانید برای ثبت نام مدارس تیزهوشان روی عبارت azmoon.medu.ir کلیک کنید.

برای مشاوره قبولی آزمون مدارس تیزهوشان و دریافت اطلاعات بیشتر درباره برنامه ریزی آزمون تیزهوشان 97  – ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم با مرکز مشاوره سمپاد ایران تحصیل تماس حاصل نمایید تماس از سراسر کشور 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل .9099072952

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت برای دریافت اشتراک کلیک کنید .

 

مشاوره قبولی آزمون مدارس تیزهوشان

مشاوره قبولی آزمون مدارس تیزهوشان

مطالب مرتبط با مشاوره قبولی آزمون مدارس تیزهوشان :