کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان استعداد درخشان سمپاد 98-99

دریافت رمز عبور همگام

کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان 98-99

ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 98-99 شروع شد ، دانش آموزانی که واجد شرایط شرکت در آزمون تیزهوشان 98-99 می‌باشند، بنابر اینترنتی بودن ثبت نام آزمون تیزهوشان 98-99 ، باید پس از مطالعه دفترچه ثبت نام تیزهوشان به سامانه ثبت نام آزمون استعدادهای درخشان سمپاد azmoon.medu.ir مراجعه و با وارد کردن اطلاعات دانش آموزی خود ثبت نام اولیه را انجام دهند. تاریخ ثبت نام آزمون تیزهوشان 98-99 اواخر بهمن و اوایل اسفند است و مرحله دوم ثبت نام که جهتپرداخت هزینه آزمون تیزهوشان 98-99 می‌باشد در فروردین ماه است و دانش آموزان با ورود به سایت ثبت نام سمپاد می‌توانند جهت پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان اقدام نمایند تا بتوانند کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان 98-99 را دریافت نموده و پس از شرکت در آزمون تیزهوشان منتظر اعلام نتایج آزمون تیزهوشان باشند.

کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان از امروز قابل دریافت خواهد بود شایان ذکر است که داوطلبان عزیز در نظر داشته باشند که مرکز مشاوره سمپاد ایران تحصیل جهت ارتقای سطح علمی دانش آموزانی که قصد قبولی در آزمون تیزهوشان را دارند آماده ارائه مشاوره قبولی در آزمون تیزهوشان می باشد که دانش آموزان و اولیای گرامی می توانند قبل از زمان برگزاری آزمون تیزهوشان 98-99 با مرکز تماس گرفته درصد موفقیت خود را بالا ببرند لازم به ذکر است تمامی منابع آزمون تیزهوشان و نمونه سوالات امتحانی را می توانید از ایران تحصیل دریافت نمایید.

به اطلاع کلیه دانش آموزانی که تا کنون موفق به ثبت نام در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان سمپاد نشده اند می رسانیم که امکان ثبت نام تیزهوشان ششم ابتدایی از درگاه زیر وجود خواهد داشت دانش آموزان و اولیای گرامی ضمن اطلاع از شرایط ثبت نام تیزهوشان 98-99 اقدام به ثبت نام آزمون ششم ابتدایی نمایند.

ثبت نام آزمون ورودی ششم ابتدایی 98-99

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان

درگاه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان 98-99

 

جهت دریافت اطلاعات بیشتر درباره دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان 98-99 با مرکز ایران تحصیل تماس بگیرید.

9099072952 : شماره تماس

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت پاسخگویی 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان سمپاد 98-99

کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان به صورت الکترونیکی قابل دریافت خواهد بود بر اساس اعلام مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان،کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان از طریق سامانه ثبت نام مدارس استعدادهای درخشان sampad.medu.ir قابل دریافت است و دانش آموزان می‌توانند با دریافت این کارت از محل حوزه امتحانی و زمان آزمون مطلع شوند و از طریق سامانه نام نویسی آزمون مدارس تیزهوشان نیز میتوانند کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایند.

کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان 98-99 از امروز توزیع می شود و داوطلبان محترم می توانند چهت دریافت کارت ورود به جلسه از درگاه ثبت نام و دریافت کارت آزمون تیزهوشان sampad.medu.ir اقدام به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان نمایند ضمنا اولیا گرامی قبل از اقدام جهت دریافت کارت ورود به جلسه حتما کارت بانکی که دارای رمز دوم باشد را همراه داشته باشند تا پس از پرداخت هزینه ثبت نام کارت ورود به جلسه را دریافت نمایند.

جهت دانلود نمونه سوالات تیزهوشان هفتم و دهم و اطلاع از بهترین کتاب ها برای قبولی در آزمون تیزهوشان کلیک کنید .

 

منابع آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی 97-98

کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان از امروز قابل دریافت خواهد بود و دانش آموزان و اولیا گرامی می توانند جهت دریافت این کارت از سامانه سمپاد اقدام به دریافت کارت کنند ضمنا دانش آموزان و اولیا گرامی دقت داشته باشند که تضمین موفقیت در آزمون تیزهوشان داشتن اطلاعات منابع دقیق و کاربردی است.

سوالات آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی به دو دسته تقسیم می‌شوند : سوالات تحصیلی و سوالات تحلیلی
سوالات تحصیلی آزمون تیزهوشان ششم به هفتم از کتاب‌های درسی طرح می‌شوند.
سوالات تحلیلی آزمون تیزهوشان ششم به هفتم از داخل کتاب‌های درسی طرح نمی‌شوند و هدف از طراحی سوالات تحلیلی، سنجیدن اطلاعات دانش آموزان است.

دانش آموزان و اولیای گرامی می توانند پس از کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان جهت مشاوره قبولی در آزمون – معرفی بهترین کتاب ها قبولی تیزهوشان و دریافت منابع مهم آزمون تیزهوشان ، از سراسر کشور با شماره تماس 9099072952 و یا جهت دریافت اشتراک مشاوره تا قبولی 9092305587 ( استان تهران) تماس بگیرند .

پاسخگویی 8 صبح الی 1 شب

 

سوالات تحصیلی آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی

داوطلبان گرامی پس از دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان بهتر است کمی با سوالات و بودجه بندی آشنا شوند تا آمادگی بهتری جهت شرکت در آزمون داشته باشند در همین راستا جداول زیر را آماده کرده ایم تا بتوانید با این مباحث آشنا شوید و ننتیجه مطلوبی دریافت کنید .

سوالات تحصیلی
درس تعداد ضریب زمان پاسخگویی
قرآن و تعلیمات دینی و اخلاق 8 2 75 دقیقه
فارسی (مهارت های خواندن و نوشتن) 10 2
علوم تجربی 10 2
ریاضی 15 3
تفکر و پژوهش 5 1
مطالعات اجتماعی 7 1

 

سوالات تحلیلی آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی

سوالات تحلیلی
درس تعداد زمان پاسخگویی
استعداد تحلیلی 15 15 دقیقه

 

سوالات آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی 98-99 جمعا 70 سوال است با 90 دقیقه زمان برای پاسخگویی.

سوالات آزمون تیزهوشان ششم به هفتم بصورت چهار گزینه‌ای است و هر سوال تنها یک پاسخ صحیح دارد در نتیجه اگر دانش آموزی دو گزینه را بعنوان پاسخ علامت بزند، یک امتیاز منفی می‌گیرد. اگر به سوالی پاسخ غلط بدهید، یک امتیاز منفی برای شما لحاظ می‌شود. سوالات بی پاسخ امتیاز منفی ندارد. جواب درست هم 3 امتیاز مثبت دارد.

به ضرایب دروس توجه کنید و با توجه به ضریب هر درس، وقت و برنامه ریزی مخصوص هر درس را به آن اختصاص دهید و همانطور که می‌دانید هرچه ضریب درس بیشتر باشد از اهمیت بیشتری برخوردار است.

 

سوالات تحصیلی آزمون تیزهوشان نهم به دهم 98-99

سوالات تحصیلی
درس تعداد ضریب زمان پاسخگویی
قرآن و معارف اسلامی 8 2 100 دقیقه
زبان و ادبیات فارسی 15 2
مطالعات اجتماعی (تازیخ-جغرافی-مدنی) 15 1
علوم تجربی 17 2
ریاضی 20 3

کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان

تعداد سوالات تحلیلی آزمون تیزهوشان نهم به دهم پانزده سوال هست که مدت زمان پاسخگویی به آنها نیز 15 دقیقه هست.

 

زمان ثبت نام و دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان 98-99

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان پس ثبت نام و تکمیل اطلاعات در سامانه سمپاد خواهد بود همانطور که اشاره شد تاریخ ثبت نام آزمون تیزهوشان 98-99 در اواخر بهمن یا اوایل اسفند ماه 96 است. ثبت نام هم بصورت دو مرحله ای انجام می‌شود. برای مرحله ثبت نام اولیه که در همین تاریخ ذکر شد، به سامانه ثبت نام آزمون استعدادهای درخشان سمپاد Azmoon.medu.ir مراجعه کنید و اطلاعات دانش آموزی خود را وارد کنید و ثبت نام اولیه تکمیل می‌شود. مرحله پرداخت هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان 98-99 در فروردین ماه و بصورت اینترنتی است و دانش آموزان باید حتما در این تاریخ هزینه را پرداخت نمایند و گرنه کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان به آنها تعلق نمی‌گیرد ، ضمنا به اطلاع می رساند ظرفیت مدارس تیزهوشان محدود است و فقط دانش آموزانی که شرایط شرکت در این آزمون را دارند می توانند در آزمون شرکت کرده و قبول شوند.

 

زمان برگزاری آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی 98-99

آزمون تیزهوشان 98-99 در نیمه اول اردیبهشت ماه 97 برگزار می‌شود که بصورت کشوری است و معمولا یک هفته قبل از برگزاری آزمون، کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان در سایت sampad.medu.ir به دانش آموزان متقاضی ارائه می‌شود.

 

زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی 98-99

پس از دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان آزمون تیزهوشان 98-99 که برگزار شود، حدود 5 الی 6 هفته بعد از برگزاری آزمون، نتایج آزمون تیزهوشان از طریق سامانه ثبت نام آزمون تیزهوشان Azmoon.medu.ir قابل مشاهده است.

کانال اطلاع رسانی ثبت نام تیزهوشان ششم ابتدایی

مطالب مرتبط :