azmoon.medu.ir سایت ثبت نام و اعلام نتایج آزمون تیزهوشان پایه هفتم و دهم

azmoon.medu.ir – ثبت نام تیزهوشان پایه ششم و نهم سایت سمپاد

azmoon.medu.ir

azmoon.medu.ir

 azmoon.medu.ir – سایت رسمی سمپاد است

ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان _  azmoon.medu.ir سایت سمپاد

سامانه ثبت نام مدارس تیزهوشان و استعدادهای درخشان هفتم و دهم – سمپاد

سامانه اعلام نتایج آزمون تیزهوشان – ششم به هفتم – نهم به دهم – سمپاد

جهت اطلاع از شرایط و ضوابط ثبت نام _ دریافت کارت ورود به جلسه آزمون _ دریافت نمونه سوالات آزمون و زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان با کارشناسان سامانه سمپاد تماس بگیرید 

9099072952 تماس از سراسر کشور و 9092305587 تماس از استان تهران

 

azmoon.medu.ir –  شرایط شرکت در آزمون تیز هوشان 98 سامانه سمپاد

ثبت نام آزمون تیزهوشان سمپاد همه ساله به منظور شناخت دانش آموزان مستعد برگزار می شود . ثبت نام در مدارس تیزهوشان سمپاد مستلزم شرکت در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان می باشد. دانش آموزانی که قصد ورود به مدارس تیزهوشان یا مدارس استعداد درخشان سمپاد را دارند می بایست ابتدا شرایط ثبت نام در آزمون تیزهوشان را داشته باشند تا بتوانند در آزمون شرکت کنند.شرایط ثبت نام در سایت رسمی سمپاد azmoon.medu.ir موجود است.

به اطلاع کلیه دانش آموزان و اولیا گرامی می رسانیم تمامی امور ثبت نام آزمون تیزهوشان سمپاد – اعلام نتایج آزمون تیزهوشان از طریق سامانه ثبت نام و اعلام نتایج آزمون تیزهوشان azmoon.medu.ir انجام می گیرد و دانش آموزان گرامی می توانند با مراجعه به سایت رسمی سامانه سمپاد از زمان دریافت کارت ورود به جلسه و دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان و همچنین اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و نهم به دهم آگاهی یابند.

شرایط شرکت در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم برای دانش آموزان ششم کسب نمره ی خیلی خوب در کلیه دروس و یا یک درس نمره ی خوب و بقیه دروس خیلی خوب در امتحانات نوبت دوم پایه پنجم خواهد بود شایان ذکر است پیرو مندرجات سامانه azmoon.medu.ir سمپاد دانش آموزانی که قصد ثبت نام از پایه نهم به دهم در مدارس تیزهوشان را داشته باشند باید حتما دارای معدل بالای نوزده در پایه نهم باشند تا بتوانند برای پذیرش دهم در سامانه ثبت نام نمایند.

شرایط شرکت در آزمون تیزهوشان نهم به دهم : کسب معدل بالای 19 در پایه هشتم می باشد جهت اطلاع از شرایط کامل ثبت نام در آزمون تیزهوشان می توانید دفترچه ثبت نام تیزهوشان 98-99 را از سایت azmoon.medu.ir دریافت نمایید.

 

جهت اطلاع از طرح جایگزین مدارس تیزهوشان طرح شهاب کلیک کنید

 

azmoon.medu.ir – زمان و نحوه ی شرکت در آزمون تیزهوشان

تمامی دانش آموزان توجه نمایند شرکت در آزمون تیزهوشان فقط از طریق سامانه ثبت نام امکان پذیر خواهد بود ، دانش آموزان محترم باید ابتدا از طریق اینترنت وارد سایت ثبت نامی که سازمان سمپاد برای هر پایه مشخص نموده شوند و با در دست داشتن مدارک هویتی و کد های مورد نیاز ثبت نام خود را تکمیل کنند شایان ذکر است توصیه می کنیم با توجه به مشکلات بوجود آمده در ثبت نام هایی از از طریق کافی نت ها انجام گرفته اند هرگز ثبت نام خود را از طریق کافی نت ها انجام ندهند لذا ثبت نام خود را فقط از سامانه ثبت نام تکمیل نمایند و یا در صورت بروز مشکل در سایت ثبت نام با شماره های بالا تماس بگیرند تا مشکل رفع گردد.

خاطر نشان می گردد تمامی دانش آموزان جهت ثبت نام در آزمون های تیزهوشان به خرید کارت اعتباری ثبت نام نیاز دارند لذا به همراه داشتن یک کارت بانکی دارای رمز دوم نیز در هنگام ثبت نام الزامی خواهد بود از دیگر موارد مهم جهت ثبت نام دانش آموزان همراه داشتن رمز عبوری است که از سامانه همگام دریافت نموده اند لذا اگر رمز عبور دانش اموزی به دلایلی مفقود گشته باشد می تواند در اسرع وقت با شماره 02170707024 تماس گرفته و رمز عبور خود را دریافت نماید.

داوطلبان شرکت در آزمون تیزهوشان می بایست در زمانی که سازمان سمپاد ( azmoon.medu.ir ) اعلام می کند از درگاه سایت رسمی سمپاد به آدرس azmoon.medu.ir اقدام به ثبت نام کنند. زمان ثبت نام مدارس تیزهوشان 98-99 از روز 28 بهمن ماه الی 5 اسفند ماه ادامه خواهد داشت ولی به منظور اطلاع دقیق از زمان ثبت نام _ دریافت نمونه سوالات آزمون تیزهوشان _ منابع سوالات و … میتوانید با مرکز مشاوره سمپاد تماس حاصل نمایید.

 

مرکز مشاوره سمپاد شماره تماس : 9099072952 تماس از سراسر کشور – 9092305587 تماس فقط از تهران

پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

azmoon.medu.ir سایت ثبت نام تیزهوشان پایه هفتم و دهم و پایگاه اعلام نتایج آزمون تیزهوشان

 azmoon.medu.ir – سایت مدارس سمپاد

 

جهت دریافت رمز عبور همگام از سامانه همگام کلیک کنید .

 

azmoon.medu.ir – نحوه پذیرش دانش آموزان دو قلو در مدارس تیزهوشان

اگر یکی از دانش آموزان دو قلو داوطلب شرکت در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و آزمون تیزهوشان نهم به دهم حد نصاب قبولی در آزمون را بیاورد دانش آموز دو قلو او ( همجنس یا غیر ) با کسب حدنصاب 80% امتیاز اخرین نفر قبول شده میتواند وارد مدارس تیزهوشان شود.

 

azmoon.medu.ir – نحوه انتقال دانش آموزان در مدارس سمپاد

شایان ذکر است انتقال دانش آموزان مدارس تیزهوشان امکان پذیر خواهد بود لذا اگر دانش آموزی در آزمون تیزهوشان قبول شود و به دلایلی سکونت خانواده در شهر فعلی امکان پذیر نباشد دانش آموز به شرطی می تواند از شهر محل سکونت به شهر مقصد انتقالی بگیرد که قبولی وی در مدرسه مبدا قطعی باشد و نمره قبولی وی از نمره آخرین نفر در مدرسه مقصد پایین تر نباشد در صورت رعایت این شرایط نقل و انتقال دانش آموز بلامانع خواهد بود.

تذکر مهم : امکان نقل و انتقال دانش آموزان در یک شهرستان در سال اول قبولی شان در مدارس تیزهوشان حتی با رعایت شروط فوق امکان پذیر نخواهد بود لذا دانش آموزان محترم در انتخاب اولویت های انتخابی خود جهت ثبت نام مدارس تیزهوشان نهایت توجه و دقت را داشته باشند.

 

azmoon.medu.ir – اعلام نتایج آزمون تیزهوشان 98-99

دانش آموزان محترم توجه نمایند زمان برگزاری آزمون تیزهوشان همه ساله در پایه های نهم به دهم و ششم به هفتم در اوایل تیر ماه خواهد بود لذا تا قبل از این مورخ حتما تمامی مدارک مربوط به ثبت نام خود را تکمیل نمایند ضمنا توصیه می نماییم در حفظ و نگهداری رمز عبور همگام خود کوشا باشید.

اعلام نتایج آزمون تیزهوشان بر خلاف پذیرش آزمون که هر پایه یک سامانه مختص به خود را دارد برای تمامی پایه های موجود از طریق سامانه سمپاد به نشانیazmoon.medu.ir انجام می گیرد لذا دانش آموزان گرامی می توانند در زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان 98-99 جهت مشاهده کارنامه ازمون تیزهوشان و یا لیست ذخیره آزمون وارد سامانه شوند.

شایان ذکر است زمان اعلام جواب آزمون ورودی مدارس تیزهوشان در دوره های گذشته متفاوت بوده اما در بازه زمانی مرداد و شهریور انجام می گیرد لذا دانش آموزان محترم ضمن همراه داشتن مدارک ثبت نام و همچنین رمز ورود همگام می توانند در این بازه زمانی با شماره های مرکز ثبت نام و اعلام نتایج آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی ایران تحصیل 9099072952 از سراسر کشور و 9092305587 از استان تهران با مرکز تماس حاصل نمایند.

 

مطالب مرتبط :

سامانه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 98-99

دفترچه ثبت نام مدارس تیزهوشان 98-99

ثبت نام آزمون تیزهوشان 98-99

نتایج اعتراض به آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی

مشاوره قبولی در آزمون مدارس نمونه دولتی

مشاهده و دریافت کد سوابق تحصیلی 

مشاوره قبولی آزمون مدارس تیزهوشان

بهترین کتاب ها برای قبولی تیزهوشان

مشاوره تلفنی رایگان خانواده

سایت سمپاد

saja.medu.ir

hoosh.medu.ir

منبع : azmoon.medu.ir