نتایج اعتراض به آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی 98-99

نتایج اعتراض به آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی 99 - 98

نتایج اعتراض به آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی 99 – 98

هر ساله نقش و اهمیت مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی برای خانواده‌ها و همچنین دانش آموزان پررنگ تر و برجسته‌تر می‌شود. به همین دلیل بسیاری از دانش آموزان در سامانه ثبت نام آزمون تیزهوشان 99 – 98 ثبت نام می‌نمایند. پس از دریافت نتایج و مغایرت با نتیجه مورد نظر، دانش آموزان ممکن است اعتراض خود را به ثبت برسانند و پس از آن باید منتظر نتایج اعتراض به آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی 99 – 98 بمانند.

نتایج اعتراض به آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی 99 – 98 پس از بررسی شرایط و موارد مجاز و غیر مجاز جهت اعتراض و همچنین بعد از بررسی‌ نتایج آزمون تیزهوشان صورت می‌پذیرد.می توان گفت نوع آزمون و تقاضای اعتراض در مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی به یک شکل می‌باشد. به همین دلیل معمولاً یک روش را برای این آزمون در نظر می‌گیرند.

نتایج اعتراض به آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی صرفا بصورت الکترونیکی و از طریق سامانه azmoon.medu.ir برای پایه نهم به دهم و سامانه hoosh.medu.ir برای پایه های ششم به هفتم انجام خواهد گرفت شایان ذکر است ثبت نام مدارس تیزهوشان و ثبت نام آزمون نمونه دولتی نیز برای پایه های مذکور از طریق همین درگاه ها اعلام خواهد شد.

با توجه به مزایای مدارس شاهد و مدرسین آن، دانش‌آموزان بسیاری جذب این گونه مدارس می‌شوند. چنانچه پس از دریافت نتایج اعتراض به آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی 99 – 98 شما شاهد پذیرش خود در این مدارس باشید، می‌توانید نسبت به ثبت نام در مدرسه مورد نظر اقدام نموده و به ادامه تحصیل  بپردازید.

 

جهت اطلاع از نتایج اعتراض به آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی 99 – 98  و اعلام جواب اعتراض به تیزهوشان و نمونه دولتی و شرایط ثبت نام و پذیرش در ذخیره نمونه دولتی دولتی از سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید.

9099072952 و در صورت شلوغی 9092305587 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب

 

اعلام جواب اعتراض به تیزهوشان و نمونه دولتی 98-99

 

 اعلام جواب اعتراض به تیزهوشان و نمونه دولتی

اعلام جواب اعتراض به تیزهوشان و نمونه دولتی

با توجه به تعداد ظرفیت محدود پذیرش مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی ، رقابت در آزمون‌ها این مدارس بسیار شدید و سخت می‌باشد. به همین دلیل تلاش دانش آموزان و والدین بر موفقیت و کسب نتیجه مطلوب می‌باشد. اما گاها ممکن است اشتباهاتی در تصحیح و … رخ دهد که منجر به نتیجه اشتباه شود. بنابراین پس از ثبت اعتراض ، والدین و دانش آموزان منتظر  اعلام جواب اعتراض به تیزهوشان و نمونه دولتی می‌باشند.

با توجه به اینکه بررسی اعتراضات در مراکز آموزش‌ و پرورش استان‌های مربوطه صورت می‌پذیرد، بنابراین اعلام جواب اعتراض به تیزهوشان و نمونه دولتی ، بستگی به بررسی و زمان آن خواهد داشت. تقریباً می‌توان زمان دو یا سه هفته ای پس از ثبت اعتراض را زمان دریافت نتیجه دانست. اما در تمام استان‌های کشور این نتیجه در یک زمان قابل مشاهده نخواهد بود.

برای اطلاع دقیق از نتایج اعتراض به آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی 99 – 98 و همچنین اعلام جواب اعتراض به تیزهوشان و نمونه دولتی می‌توانید با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل در ارتباط باشید. همچنین با برقراری این ارتباط ، می‌توانید نسبت به اقدامات لازم پس از دریافت نتیجه اعتراض و زمان دقیق اعلام نتایج اعتراض استان خود، اطلاعات جامع و کاملی را به دست آورید.

 

نتایج اعتراض به آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی 99 – 98 به صورت الکترونیکی و با استفاده از سامانه هر استان اعلام می گردد.

 

 

اعلام نتایج ذخیره های نمونه دولتی 98-99

مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان هر ساله به تعداد مشخصی دانش آموزان را پذیرش می‌نمایند. بنابراین ثبت نام و پذیرش در آزمون بر اساس این تعداد ظرفیت صورت می‌پذیرد. اما گاهی ممکن است برای دانش آموزان این مسئله به وجود آید که از ادامه تحصیل در این مدارس بازبمانند و یا اینکه به هر دلیلی انصراف دهند. ظرفیت‌های خالی این مدارس، فرصت مناسبی برای دانش آموزان متقاضی می‌باشد.

چنانچه پس از دریافت نتایج اعتراض به آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی 99 – 98 شاهد عدم موافقت با اعتراض خود شده‌اید، بهتر است منتظر این تعداد ذخیره باشید تا بتوانید ادامه تحصیل را در این مدارس داشته باشید. چنانچه ظرفیت در نظر گرفته شده برای یک کلاس پر نشود، مدارس بر مبنای ذخیره نمونه دولتی، این ظرفیت را تکمیل می‌نمایند.

به هر حال در صورت مواقت با نتایج اعتراض به آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی 99 – 98 امکان ثبت نام برای دانش آموزان در مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی وجود خواهد داشت. اما اگر از هر دو روش، موفق به ورود به مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی نشده‌اید، باید در پایه‌های بعدی نسبت به ثبت نام در آزمون اقدام نمایید.

 

مشاهده اعلام جواب اعتراض به تیزهوشان و نمونه دولتی

 

مشاهده اعلام جواب اعتراض به تیزهوشان و نمونه دولتی

مشاهده اعلام جواب اعتراض به تیزهوشان و نمونه دولتی

جهت مشاهده نتایج اعتراض به آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی 99 – 98 نیازی به مراجعه حضوری به هیچ یک از مدارس نخواهد بود. با توجه به بومی گزینی و همچنین وجود مدارس در استان های مختلف، ثبت اعتراضات و دریافت  اعلام جواب اعتراض به تیزهوشان و نمونه دولتی در سایت استان های مربوطه صورت خواهد پذیرفت.

 

جهت ثبت اعتراش به نتایج تیزهوشان 98-99 روی لینک مربوطه کلیک کنید

در صورت موافقت با نتایج اعتراض به آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی 99 – 98 دانش آموزان و والدین آنان می توانند با در دست داشتن مدارک خود، نسبت به ثبت نام حضوری در مدارس مربوطه اقدام نمایند. همانند ثبت اعتراض ، اعلام جواب اعتراض به تیزهوشان و نمونه دولتی به صورت الکترونیکی و با استفاده از سامانه های مشخص شده امکان پذیر می باشد.

 

سامانه دریافت نتایج آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی

ایران تحصیل سامانه دریافت نتایج اعتراض به آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی 99 – 98 را راه اندازی نموده است. بر اساس این سامانه، کلیه دانش آموزان می توانند با برقراری ارتباط با مشاورین و متخصصین ، نسبت به دریافت اعلام جواب اعتراض به تیزهوشان و نمونه دولتی اقدام نمایند. با استفاده از سامانه مذبور نیازی به مراجعه به مراکز کافی نت ها وجود نخواهد داشت.

متخصصین ایران تحصیل می توانند به شما اقدامات لازم را پس از دریافت نتایج اعتراض به آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی 99 – 98 آموزش می دهند. مشاورین ایران تحصیل را متخصصینی شامل می شود که با تخصص های گوناگون خود در تمامی زمینه ها ، می توانند به شما جهت رسیدن به اهدافتان کمک نمایند.

جهت اطلاع دقیق از نتایج اعتراض به آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی 99 – 98 و همچنین اعلام جواب اعتراض به تیزهوشان و نمونه دولتی ، کلیه دانش آموزان عزیز می توانند در سامانه مذبور ثبت نام  نمایند. مشاورین ایران تحصیل همه روزه و در هر ساعت از شبانه روز، آماده ارائه خدمات در زمینه اعلام جواب اعتراض به تیزهوشان و نمونه دولتی می باشند. کافی است با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل نمایید.

 

جهت اطلاع از نتایج اعتراض به آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی 99 – 98  و اعلام جواب اعتراض به تیزهوشان و نمونه دولتی و شرایط ثبت نام و پذیرش در ذخیره نمونه دولتی از سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید.

9099072952 و در صورت شلوغی 9092305587 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب

 

کانال اطلاع رسانی نتایج اعتراض به تیزهوشان و نمونه دولتی 98-99

کانال اطلاع رسانی نتایج اعتراض به تیزهوشان و نمونه دولتی 98-99

 

بیشتر بدانید

ظرفیت پذیرش مدارس تیزهوشان سمپاد 98-99

پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان 98-99

شرایط ادامه تحصیل در مدارس نمونه دولتی

بهترین کتاب‌ها برای قبولی در تیزهوشان سمپاد 98-99

کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان استعداد درخشان سمپاد 98-99

اعلام نتایج مدارس شاهد

ثبت نام میان پایه مدارس شاهد 97

سامانه نام نویسی تیزهوشان

امتیاز بندی مدارس شاهد

نتایج اعتراض به آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی 99 – 98

اعلام جواب اعتراض به تیزهوشان و نمونه دولتی

منبع : نتایج اعتراض به آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی